SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ook nac toch? Verschrikkelijk slecht ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten is echt slecht, eerst kon je op die colums reageren en toen werd iedere week die column helemaal afgezeken. Opeens kon je toen niet meer op hem reageren.
Tering wat is hij lelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten is echt slecht, eerst kon je op die colums reageren en toen werd iedere week die column helemaal afgezeken. Opeens kon je toen niet meer op hem reageren.
3 graden buiten blote borst keistoer.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker corteo lopen, lekker gek doen.
Natuurlijk niet. Alles gewoon in overleg. Wees blij dat ze op Zuid 1 weer een beetje achter die rollator vandaan komen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
410'ers die F-siders gaan commanderen zie je het voor je
Ze moeten gewoon niet de hele tijd door zingen, alleen op juiste momenten. Meer engels mang.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Alles gewoon in overleg. Wees blij dat ze op Zuid 1 weer een beetje achter die rollator vandaan komen.
Die van Mossou vind ik wel de beste columns van het AD, die van Genee vind ik ook niet zo sterk meestal.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nac toch? Verschrikkelijk slecht ja.
Mossou is wel een goede stukjesschrijver.
Ik denk wel eens dat het een verlopen zware alcoholist is die de het meeste van zijn werk stomdronken inlevert.quote:
Ze moeten hun identiteit niet verliezen ja. Wel mooi dat mensen 410 zo neerzetten terwijl ik verschillende stijlen in een stadion juist mooi vind. Mja, de kuip heeft dan ook alles behalve een goede sfeer.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet de hele tijd door zingen, alleen op juiste momenten. Meer engels mang.
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het een verlopen zware alcoholist is die de het meeste van zijn werk stomdronken inlevert.
Oke man.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben ze goffetomme mijn reactie weggehaald toen ik zei dat dit niet op Zuid 1 hoorde en ik hoopte dat een persiflage was PSV schoolreisje filmpje. Schoentjes in de lucht
Verder niet heel veel mis met 410. Zorgen wel altijd 100% voor sfeer etc. Al zal ik liever op Zuid 1 staan.
Mossou is sowieso één van de beste columnisten van NL. Derksen kan ook niet schrijven, Jaap de Groot zegt steeds hetzelfde en Van Hanegem is een jankbal. Hugo Borst vond ik ook wel goed een hele tijd terug.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van Mossou vind ik wel de beste columns van het AD, die van Genee vind ik ook niet zo sterk meestal.
Ik dacht dat hij zelfs chef sport of zoiets was bij het AD.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Maar snap niet dat zulke soort mensen gewoon aan het bak komen.
Van Hanegem schrijft ze ook niet, doet Van nijnatten.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Mossou is sowieso één van de beste columnisten van NL. Derksen kan ook niet schrijven, Jaap de Groot zegt steeds hetzelfde en Van Hanegem is een jankbal. Hugo Borst vond ik ook wel goed een hele tijd terug.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Hanegem schrijft ze ook niet, doet Van nijnatten.
Valentijn Driessen is pas slecht.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mossou is sowieso één van de beste columnisten van NL. Derksen kan ook niet schrijven, Jaap de Groot zegt steeds hetzelfde en Van Hanegem is een jankbal. Hugo Borst vond ik ook wel goed een hele tijd terug.
Waarom hebben alleen mongolen zulke functies?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zelfs chef sport of zoiets was bij het AD.
Hugo Borst vond ik ook goed, de Column van Van Hanegem wordt ook door Van Nijnatten geschreven.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In het uitvak vind ik dat zo kut he om dan in 2 helften te zingen. Ook hier kon ik alleen maar om lachen met elke keer een andere 'dansje' erbijquote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben ze goffetomme mijn reactie weggehaald toen ik zei dat dit niet op Zuid 1 hoorde en ik hoopte dat een persiflage was PSV schoolreisje filmpje. Schoentjes in de lucht
Verder niet heel veel mis met 410. Zorgen wel altijd 100% voor sfeer etc. Al zal ik liever op Zuid 1 staan.
Dat is er toch een van de Telegraaf?quote:
Hugo Borst kan ik niet uitstaan dus lees die troep van hem ook liever nietquote:Op zondag 17 maart 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hugo Borst vond ik ook goed, de Column van Van Hanegem wordt ook door Van Nijnatten geschreven.
ikbentelaat.jpg
Ik vind hem wel lekker scherp.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hugo Borst kan ik niet uitstaan dus lees die troep van hem ook liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |