SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ook nac toch? Verschrikkelijk slecht ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten is echt slecht, eerst kon je op die colums reageren en toen werd iedere week die column helemaal afgezeken. Opeens kon je toen niet meer op hem reageren.
Tering wat is hij lelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Nijnatten is echt slecht, eerst kon je op die colums reageren en toen werd iedere week die column helemaal afgezeken. Opeens kon je toen niet meer op hem reageren.
3 graden buiten blote borst keistoer.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker corteo lopen, lekker gek doen.
Natuurlijk niet. Alles gewoon in overleg. Wees blij dat ze op Zuid 1 weer een beetje achter die rollator vandaan komen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
410'ers die F-siders gaan commanderen zie je het voor je
Ze moeten gewoon niet de hele tijd door zingen, alleen op juiste momenten. Meer engels mang.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Alles gewoon in overleg. Wees blij dat ze op Zuid 1 weer een beetje achter die rollator vandaan komen.
Die van Mossou vind ik wel de beste columns van het AD, die van Genee vind ik ook niet zo sterk meestal.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nac toch? Verschrikkelijk slecht ja.
Mossou is wel een goede stukjesschrijver.
Ik denk wel eens dat het een verlopen zware alcoholist is die de het meeste van zijn werk stomdronken inlevert.quote:
Ze moeten hun identiteit niet verliezen ja. Wel mooi dat mensen 410 zo neerzetten terwijl ik verschillende stijlen in een stadion juist mooi vind. Mja, de kuip heeft dan ook alles behalve een goede sfeer.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet de hele tijd door zingen, alleen op juiste momenten. Meer engels mang.
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat het een verlopen zware alcoholist is die de het meeste van zijn werk stomdronken inlevert.
Oke man.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben ze goffetomme mijn reactie weggehaald toen ik zei dat dit niet op Zuid 1 hoorde en ik hoopte dat een persiflage was PSV schoolreisje filmpje. Schoentjes in de lucht
Verder niet heel veel mis met 410. Zorgen wel altijd 100% voor sfeer etc. Al zal ik liever op Zuid 1 staan.
Mossou is sowieso één van de beste columnisten van NL. Derksen kan ook niet schrijven, Jaap de Groot zegt steeds hetzelfde en Van Hanegem is een jankbal. Hugo Borst vond ik ook wel goed een hele tijd terug.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van Mossou vind ik wel de beste columns van het AD, die van Genee vind ik ook niet zo sterk meestal.
Ik dacht dat hij zelfs chef sport of zoiets was bij het AD.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Maar snap niet dat zulke soort mensen gewoon aan het bak komen.
Van Hanegem schrijft ze ook niet, doet Van nijnatten.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Mossou is sowieso één van de beste columnisten van NL. Derksen kan ook niet schrijven, Jaap de Groot zegt steeds hetzelfde en Van Hanegem is een jankbal. Hugo Borst vond ik ook wel goed een hele tijd terug.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Hanegem schrijft ze ook niet, doet Van nijnatten.
Valentijn Driessen is pas slecht.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mossou is sowieso één van de beste columnisten van NL. Derksen kan ook niet schrijven, Jaap de Groot zegt steeds hetzelfde en Van Hanegem is een jankbal. Hugo Borst vond ik ook wel goed een hele tijd terug.
Waarom hebben alleen mongolen zulke functies?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zelfs chef sport of zoiets was bij het AD.
Hugo Borst vond ik ook goed, de Column van Van Hanegem wordt ook door Van Nijnatten geschreven.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In het uitvak vind ik dat zo kut he om dan in 2 helften te zingen. Ook hier kon ik alleen maar om lachen met elke keer een andere 'dansje' erbijquote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben ze goffetomme mijn reactie weggehaald toen ik zei dat dit niet op Zuid 1 hoorde en ik hoopte dat een persiflage was PSV schoolreisje filmpje. Schoentjes in de lucht
Verder niet heel veel mis met 410. Zorgen wel altijd 100% voor sfeer etc. Al zal ik liever op Zuid 1 staan.
Dat is er toch een van de Telegraaf?quote:
Hugo Borst kan ik niet uitstaan dus lees die troep van hem ook liever nietquote:Op zondag 17 maart 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hugo Borst vond ik ook goed, de Column van Van Hanegem wordt ook door Van Nijnatten geschreven.
ikbentelaat.jpg
Ik vind hem wel lekker scherp.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hugo Borst kan ik niet uitstaan dus lees die troep van hem ook liever niet
Ik vind trouwens die Zuid-Amerikaanse trommels wel altijd mooi! Beter dan 3 van die zware kut trommels bij Vak P waar ze niet ritmisch kunnen slaanquote:Op zondag 17 maart 2013 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In het uitvak vind ik dat zo kut he om dan in 2 helften te zingen. Ook hier kon ik alleen maar om lachen met elke keer een andere 'dansje' erbij
Trommels moet je helemaal niet nodig hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die Zuid-Amerikaanse trommels wel altijd mooi! Beter dan 3 van die zware kut trommels bij Vak P waar ze niet ritmisch kunnen slaan
Trommelsquote:Op zondag 17 maart 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind trouwens die Zuid-Amerikaanse trommels wel altijd mooi! Beter dan 3 van die zware kut trommels bij Vak P waar ze niet ritmisch kunnen slaan
Alleen ondersteunend. Al vind massaal zingen en indien gewenst erbij klappen misschien nog wel mooier.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Trommels moet je helemaal niet nodig hebben.
Ja, dat vond ik bij 410 ook altijd lekker. Hoewel die grote ook goed klinkt omdat er een ritme inzit geven die kleinere trommels een veel toffer geluidquote:Op zondag 17 maart 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nederlanders hebben geen ritme dus trommels ter ondersteuning zijn juist prima. Mja, wat de kakkerlak niet kent accepteert hij niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Trommels moet je helemaal niet nodig hebben.
*accepteert.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nederlanders hebben geen ritme dus trommels ter ondersteuning zijn juist prima. Mja, wat de kakkerlak niet kent accepteerd hij niet.
Liever een SOA aan mijn zak dan een trommel in mijn vak vind ik dan wel weer grappigquote:Op zondag 17 maart 2013 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nederlanders hebben geen ritme dus trommels ter ondersteuning zijn juist prima. Mja, wat de kakkerlak niet kent accepteerd hij niet.
Wie vind je dan na het oh zo geweldige Feyenoord de beste sfeer hebben?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
*accepteert.
Trommels zijn voor josticlubjes.
De t was al geregeld.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
*accepteert.
Trommels zijn voor josticlubjes.
De sfeer in de kuip staat boven alles en iedereenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie vind je dan na het oh zo geweldige Feyenoord de beste sfeer hebben?
nac.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie vind je dan na het oh zo geweldige Feyenoord de beste sfeer hebben?
Precies dit ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Georganiseerde sfeer vind ik niets aan eigenlijk. Het moet juist spontaan ontstaan.
Vind ik ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Georganiseerde sfeer vind ik niets aan eigenlijk. Het moet juist spontaan ontstaan.
Daar hebben ze ook een "capo" andersquote:Op zondag 17 maart 2013 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vind ik ook.
De Graafschap supporters vind ik ook wel goed.
Dat zou in een orkest ook geweldig werken als ze dat daar zouden gaan doenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb sowieso het hele idee van een capo nooit begrepen.
Het is toch juist mooi als iedereen iets kan inbrengen en niet één mongool die bepaalt wat je moet doen?
Wat doet die mongool daar dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zou in een orkest ook geweldig werken als ze dat daar zouden gaan doen![]()
Maar niet alles koomt van de capo, vaak beginnen mensen ergens in het vak iets in te zetten waarna iedereen dat overneemt.
Snap ik ook helemaal niets van. Gewoon een gek die aandacht wil.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doet die mongool daar dan?Beetje interessantdoenerij.
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:39 schreef Pascalus het volgende:
Trommels en trompetten zijn voor achterlijke Limburgers.
Vast wel op de Telegraaf, dat is immers zo'n kwaliteitskrantquote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent geabonneerd op het AD?_______!
Paul heeft een verticale rimpel op zijn kop, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:18 schreef Specularium het volgende:
Sjek bij Paul de Leeuw vanavond, jongens.
Paul is ook al vies dik.
Michael heeft het momenteel te druk met het spel Fifa te verbieden. Die aanmerkingen van spelers op de scheidsrechters zijn echt om te kotsenquote:Op maandag 18 maart 2013 04:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer komt Michael van Praag met z'n dweilorkest weer eens de sfeer opleuken in de arena?
Geen Witte Chineesquote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opinierend
praatprogramma met Jack
van Gelder,Ruud Gullit,
Pierre van Hooijdonk,Jan
Mulder en Jan van Halst
Ik vind het altijd knap om te zien hoeveel hij praat maar hoe weinig hij zegtquote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Put your hands up for Pi-Air,
Put your hands up for Pi-Air.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap om te zien hoeveel hij praat maar hoe weinig hij zegt
Serieus, die kan zo bij de VVD. Minister van Justitie, anyone?quote:
massaal niet gaan kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
22.15-23.10 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opinierend
praatprogramma met Jack
van Gelder,Ruud Gullit,
Pierre van Hooijdonk,Jan
Mulder en Jan van Halst
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Joehoe SV Hooligans waar zitten jullie verstopt?
Heee Rensie ouwe SV Hooligan!!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Klopt helmaal. Zegt nooit iets zinnigs en praat slaapverwekkend.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Serieus, die kan zo bij de VVD. Minister van Justitie, anyone?
Het was ook wachten tot ie kaal ging. Steeds iets korter.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef Stiggie het volgende:
Ruud is kaal geschoren! Of heeft een haar transplantatie-tje genomen
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeveelheid autoriteit aan tafel wordt bepaald door hoe kaal je bent in dit programma.
Arnoquote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, dat haar van Pi-Air
Kennen ze bij SV het begrip 'Haararchitect' niet?
Ahhh jonge ik koek je zo de koker van de dok in!!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef Pascalus het volgende:
SV Hooligans, 100% Anti-Uitzending Gemist
Geintje Johannes.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ahhh jonge ik koek je zo de koker van de dok in!!
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Stiggie het volgende:
Dit was Ruud 4 dagen terug nog
https://www.cloozup.com/n(...)Bussiness/video/4275
Lig je al klaar onder je Sjek dekbedje?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is het enige uur in de week dat ik die aan heb.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Geintje Johannes.
Doe jij eigenlijk je broek uit als je naar SV kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zou een waarschuwing in beeld moeten komen voordat hij te zien is.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen mensen.En vies bruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Gast ga ergens anders zo dom zitten doenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het weer doe maar het moet nu toch weer even.
Studio Voetbal![]()
Voetbal International![]()
![]()
Is al bekendquote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
![]()
Studio Voetbal![]()
![]()
Niet zo aanstellen, gewoon even doorzetten!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
![]()
Studio Voetbal![]()
![]()
Kom dan!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast ga ergens anders zo dom zitten doen
poepenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef Type-R het volgende:
Jan heeft gelijk, wtf doet robben daar rechts
[ afbeelding ]
Ik zal me best doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, gewoon even doorzetten!
Hij voelt Kenneths Vermeerquote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef Type-R het volgende:
Jan heeft gelijk, wtf doet robben daar links
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast ga ergens anders zo dom zitten doen
Kees?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
Pier zit de Marokkees uit te hangen met zijn haar.
Daar zou de helft van de SV stamtafel niet uit de toom vallenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Paul, die is fan van Knoop in je Zakdoek.
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Paul, die is fan van Knoop in je Zakdoek.
Uiteraard.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
En wel straks als een downie juichen voor Nederland op het WK
Een eend met een rode snavel, het is wat.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Jan vs Jan zoals elke week weer lachen gieren brullen. Daar kan de gouden koppel niet tegen op.
Ze winnen toch nooit. Italie.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik vond de vrije trap van von bommel tegen vvv mooierquote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Één van de mooiste vrije trappen ooit.
We zitten hier vanavond niet met AFCNiels maar met clown Bassie!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een eend met een rode snavel, het is wat.
Linkje?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de vrije trap van von bommel tegen vvv mooier
Ja hoor dames en heren, daar is hij! Anton Heijboer!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We zitten hier vanavond niet met AFCNiels maar met clown Bassie!
quote:
Ik twijfel aan Sneijder. Hij presteert momenteel niks meer. Heel lang geblesseerd geweest, in onmin geleefd met zijn club en momenteel nog niet topfit.quote:
Neequote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heeft ie z'n vrouw nou geslagen of niet?
Ik was er niet bij, maar hij zegt van niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zonet is het officieel onthuld: NEE.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nou en, Rodney Sneijder staat klaar om hem te vervangenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sneider is slecht. Ook weggestuurd bij Inter.
Sylvie weet het zelf niet eens.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoor en wederhoor. Ze moeten het aan Sylvie vragen
Die vriendin van Sylvie die erbij was zei ook van niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar hij zegt van niet.
Paulquote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou en, Rodney Sneijder staat klaar om hem te vervangen![]()
Rodney
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen de reclame van Hunkemoller.
Sociale verplichtingen. Ik pak hem morgen wel mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet is het officieel onthuld: NEE.
Waarom keek je daar niet naar en wel naar SV?
Wil je een overstap maken naar de Dark Side?
Ik wacht vooral op tik tak pats boemquote:Op zondag 24 maart 2013 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft Van Halst vanavond nog niet het woord "afjagen" gebruikt bij met zijn Ipadje?
Dank je voor deze structurele bijdrage.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hé Bert er zit een banaan in mijn reet! Nee Ernie dat ben ik!
Laat dat soort platvloersheden bij SBS, Rensie!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hé Bert er zit een banaan in mijn reet! Nee Ernie dat ben ik!
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dank je voor deze structurele bijdrage.
Het vrouwtje brengt net pizzahapjes binnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je imiteert banshee niet goed
Random bloedgroep: O²
Geen bamihapjes?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het vrouwtje brengt net pizzahapjes binnen.
Elia dat is een nèger.²
Streepje moet andere kant op. Néger.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het vrouwtje brengt net pizzahapjes binnen.
Elia dat is een nèger.²
Vraag eens aan Johannes welk boek je moet lezen.quote:
Schipper naast Hans Kraay?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vraag eens aan Johannes welk boek je moet lezen.
Van Halstquote:Op zondag 24 maart 2013 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan laat ik het tpch lekker niet meer zien![]()
Wat blijft Van Halst toch een kleuter
quote:
Hij staat boven het plakplaatjes-canaille.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Robben een splijtzwam is in deze selectie, trekt zich maar weinig aan van wat mensen tegen hem zeggen...
Staat net als Emile R. voor de spiegel, iedere dag. Wie is de knapste, wie is de beste? TSJAKKAAAAAquote:
Hij zag wel scherp dat de bal uitging, dat dan weer wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Halst gaat het Gullit even uitleggen.
Als Emile S. bij de brievenbus als hij een Anzhi kaartje op de post doet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat net als Emile R. voor de spiegel, iedere dag. Wie is de knapste, wie is de beste? TSJAKKAAAAA.
Random Merk: RTL²
Anzhi kaartquote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Emile S. bij de brievenbus als hij een Anzhi kaartje op de post doet.
Random Sportzonder: Sport1²
Ik vind hem nog leuk ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile S. is een veel rustiger persoon dan Ratelbandquote:Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lange Frans is ook groot fan, hij zong niet voor niets: Zing een liedje voor me Frans.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind hem nog leuk ook.
Jij bent leuker dan Frans Bauer!
Zap dan weg, Rens.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Waar gaat dit de hele avond over pfff...
Morgen kan jij weer rellen, met je topshow. Ouwe hooligan.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat HE-LE-MAAL nergens over.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Jij probeert alleen maar goedkoop te scoren.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik onprofessioneel van je.
Tot ziens?
Weet je wie pas onprofessioneel is? hans van breukelen. wat een enge vent is dat zegquote:Op zondag 24 maart 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik onprofessioneel van je.
Tot ziens?
Alleen maar duur scoren, dat kan ik niet betalen met al die allimentatie.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij probeert alleen maar goedkoop te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |