Rafael van der Vaart ontkent slaan SylvieRafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.
![m1nx73ca62bu_sqr256.jpg]()
Foto: ANP
De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.
Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.
De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
De uitzending van Derksen & ... wordt zondag in zijn geheel uitgezonden bij RTL 7.
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-moordcomplot.html