quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
doen ze het bij Ajax toch beter terwijl mensen altijd zeggen dat dat juist een kille en koude club isquote:Op zondag 17 maart 2013 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg over Feyenoord he
Dat verhaal is zo enorm opgeblazen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
doen ze het bij Ajax toch beter terwijl mensen altijd zeggen dat dat juist een kille en koude club is
Nu wel ja. Tijdje terug niet echtquote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ze het bij Ajax toch beter terwijl mensen altijd zeggen dat dat juist een kille en koude club is
As je nou niet oprot!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hij gooide het geld niet als Boskamp op de vuilnishoop.
Ze spelen allebei toneel door half te gaan janken.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat hebben Van Bommel en Beenhakker nu gemeen ?
Ik vind Leo best een vermakelijke man, hij moet er alleen altijd zo'n show van maken.quote:
Je bent gewoon jaloers op al zijn mannetjes binnen de Feyenoord organisatie waarmee hij hele leuke gesprekken kan voeren.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Leo best een vermakelijke man, hij moet er alleen altijd zo'n show van maken.
ah joh rot je nou op joh, 't is toch niet te geloven manquote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik nu weer over Feyenoord beginnen? Daar word ik zo moe van.
Sowieso nog Ruud Gullit, Marco van Basten en Rafael van der Vaart.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:07 schreef Mars88 het volgende:
Prachtig programma! Hoeveel afleveringen zijn er nog?
Maar HOE hij nou piepelmenedzjd, dat weet ik nou nog niet..... Heeft Derksen laten liggen vind ik....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Leo is een geweldige piepelmenedzjer.
Inderdaad, een beetje een slap cliché interview, af en toe ook weggezapt, gewoon te saai.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar HOE hij nou piepelmenedzjd, dat weet ik nou nog niet..... Heeft Derksen laten liggen vind ik....
Ja, en huichelaar Van Hanegem van huis uit een Utrechter...quote:
Dat weet niemand..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe lang duurt dit seizoen eigenlijk?
8 afleveringen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet rullevantquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:35 schreef Micson het volgende:......
Wie krijgen we daarna, Ard van Peppen ?
Niet alleen bij het nadenkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:25 schreef Pascalus het volgende:
Wat is 1999 toch lang geleden als je erover nadenkt...
Rafael in de stoel bij Dr Phil. Zondag wordt het weer stil op straat!quote:Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Rafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.
Foto: ANP
De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.
Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.
De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
De uitzending van Derksen & ... wordt zondag in zijn geheel uitgezonden bij RTL 7.
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-moordcomplot.html
wat is daar raar aan??quote:Op zondag 24 maart 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou hij deze mevrouw misschien toch een speelse tik hebben gegeven?
[ afbeelding ]
Wat een leuke mevrouw.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou hij deze mevrouw misschien toch een speelse tik hebben gegeven?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |