quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
doen ze het bij Ajax toch beter terwijl mensen altijd zeggen dat dat juist een kille en koude club isquote:Op zondag 17 maart 2013 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg over Feyenoord he
Dat verhaal is zo enorm opgeblazen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
doen ze het bij Ajax toch beter terwijl mensen altijd zeggen dat dat juist een kille en koude club is
Nu wel ja. Tijdje terug niet echtquote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ze het bij Ajax toch beter terwijl mensen altijd zeggen dat dat juist een kille en koude club is
As je nou niet oprot!quote:Op zondag 17 maart 2013 21:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hij gooide het geld niet als Boskamp op de vuilnishoop.
Ze spelen allebei toneel door half te gaan janken.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat hebben Van Bommel en Beenhakker nu gemeen ?
Ik vind Leo best een vermakelijke man, hij moet er alleen altijd zo'n show van maken.quote:
Je bent gewoon jaloers op al zijn mannetjes binnen de Feyenoord organisatie waarmee hij hele leuke gesprekken kan voeren.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Leo best een vermakelijke man, hij moet er alleen altijd zo'n show van maken.
ah joh rot je nou op joh, 't is toch niet te geloven manquote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik nu weer over Feyenoord beginnen? Daar word ik zo moe van.
Sowieso nog Ruud Gullit, Marco van Basten en Rafael van der Vaart.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:07 schreef Mars88 het volgende:
Prachtig programma! Hoeveel afleveringen zijn er nog?
Maar HOE hij nou piepelmenedzjd, dat weet ik nou nog niet..... Heeft Derksen laten liggen vind ik....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Leo is een geweldige piepelmenedzjer.
Inderdaad, een beetje een slap cliché interview, af en toe ook weggezapt, gewoon te saai.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar HOE hij nou piepelmenedzjd, dat weet ik nou nog niet..... Heeft Derksen laten liggen vind ik....
Ja, en huichelaar Van Hanegem van huis uit een Utrechter...quote:
Dat weet niemand..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe lang duurt dit seizoen eigenlijk?
8 afleveringen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet rullevantquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:35 schreef Micson het volgende:......
Wie krijgen we daarna, Ard van Peppen ?
Niet alleen bij het nadenkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:25 schreef Pascalus het volgende:
Wat is 1999 toch lang geleden als je erover nadenkt...
Rafael in de stoel bij Dr Phil. Zondag wordt het weer stil op straat!quote:Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Rafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.
Foto: ANP
De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.
Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.
De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
De uitzending van Derksen & ... wordt zondag in zijn geheel uitgezonden bij RTL 7.
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-moordcomplot.html
wat is daar raar aan??quote:Op zondag 24 maart 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou hij deze mevrouw misschien toch een speelse tik hebben gegeven?
[ afbeelding ]
Wat een leuke mevrouw.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou hij deze mevrouw misschien toch een speelse tik hebben gegeven?
[ afbeelding ]
Frank Verlaat...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij laat de grote aanvoerder van de tweede kleedkamer JvH weg
Natuurlijk dat is het handelsmerk van dit programma.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Johan weer een anti-van Gaal uitspraak proberen te ontlokken?
Binnenkort moeten ze Hans uitnodigen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk dat is het handelsmerk van dit programma.
"Louis van Gaal he, jij mocht hem niet he?"
Van Breukelen moet hij uitnodigenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort moeten ze Hans uitnodigen.
Johan die hans basht
Saampjes interviews met lowietje bekijken
Over de tijd in Amerika
Volgens mij wil Hans alleen spelers / trainers met een geweldige carričre.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort moeten ze Hans uitnodigen.
Johan die hans basht
Saampjes interviews met lowietje bekijken
Over de tijd in Amerika
Daar moet Gijp dan bij zittenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Breukelen moet hij uitnodigen
Waarom komt God himself dan niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil Hans alleen spelers / trainers met een geweldige carričre.
Niet de jongen van Funnie Videos
Inderdaad. en een zelfmoordpoging van Hans ernaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over voetbalhumor. Hoe hij in de schoenen van van Breukelen heeft gescheten.
Hans ging vechten in de bus nadat er werd gezegd dat je met hem nooit iets kon winnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad. en een zelfmoordpoging van Hans erna
Je vergeet Sanaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeugdige talenten worden nooit opgehemeld. Eriksen, Clasie en de Stroot zijn gewoon de beste van Europa.
Hans wint met PSV nu ook niks gelukkigquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans ging vechten in de bus nadat er werd gezegd dat je met hem nooit iets kon winnen.
Louis komt alleen in programma's die HIJ geselecteerd heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom komt God himself dan niet?
Johan staat op de Zwarte Lijst.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Louis komt alleen in programma's die HIJ geselecteerd heeft.
Nou dat beeld heb ik nou totaal niet dat is de eerste keer dat ik Johan over Van Gaal hoor wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Louis van Gaal als een rode draad door deze serie heen lopen
Louis van Gaal is de rode draad door het Leven.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Louis van Gaal als een rode draad door deze serie heen lopen
de achterneef van Godquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat beeld heb ik nou totaal niet dat is de eerste keer dat ik Johan over Van Gaal hoor wie is dat eigenlijk?
Ohja dat was mooi jaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu komt de het mooie Valencia shirt zeker
Derksen & Aadquote:Op zondag 24 maart 2013 21:28 schreef Oliver23 het volgende:
Had nog stille hoop op:
Derksen & Boskamp
Derksen & Waterreus zou nog interessant kunnen worden. Qua voetballer had Waterreus altijd geniale uitsprakenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derksen & Sjek
Derksen & Arno
Derksen & Waterreus
Diekstra zoekt voor Jakhalzen wel het Graydonmannetje opquote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen en het Graydonmannetje
Derksen en Tijl
Derksen en Gerald Vanenburg
Op sigaarblogcom staan die interviews onder de Uquote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je haar al uit elkaar getrokken?
Op zijn zolderkamer net als alle andere FoKkersquote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diekstra zoekt voor Jakhalzen wel het Graydonmannetje op
PowerLoungenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op zijn zolderkamer net als alle andere FoKkers
Wat zou zijn username zijn ?
Ik denk dat mevrouw Oliver nu ook meeleest, dus ik zeg Neequote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je haar al uit elkaar getrokken?
Maar wie moet dan Wiljan spelen?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen & Wiljan Vloet, en Vloet dan in zijn typetje van Derksen.
De snor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wie moet dan Wiljan spelen?
Bas van Toornquote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar wie moet dan Wiljan spelen?
Maar doe jij die interviews over de mail. Of bij een lekker bakkie?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik denk dat mevrouw Oliver nu ook meeleest, dus ik zeg Nee
En trouwens, als ze meeleest: Dag Schat!
Sylvie lijkt mij discreet ondeugendquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sylvie heeft hem geslagen. Met SM.
Hij liet Zlatan de klappen uitdelen, zelf durfde hij nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat hij humor had!
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 24-03-2013 om 21:30:53Vraag me steeds meer af of die man met al die poeslieve vragen de broer van Johan Derksen is. #Vandervaart. #rtl7 reageer retweet
En dan openen met de vraag: 'Moet jouw vader niet berecht worden als oorlogsmisdadiger in Scheveningen'quote:
Waarom liet u uw zoon zich manifesteren in Han Kraaij Jr?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God, waarom ben je niet 24/7 op aarde?
Waarom nodigt u Mario Been niet uit in uw programma?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom liet u uw zoon zich manifesteren in Han Kraaij Jr?
Han, die kent u niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom liet u uw zoon zich manifesteren in Han Kraaij Jr?
Zit hij nu niet meer bij de selectie eigenlijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Heitinga was het lek, erna ook amper meer opgeroepen
Hij is lekquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit hij nu niet meer bij de selectie eigenlijk?Of is hij geblesseerd?
Ja hij is lek, dat zegt hij toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is zo slecht, komt niet eens meer aan de bak bij Everton.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij veel tegengoals van Everton is hij betrokkenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind het prima. Weg ermee!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is zo slecht, komt niet eens meer aan de bak bij Everton.
Harry Vermeegen deed in een interview iets waarvan God dacht, mijverdomme wat flik je me nou! Hij ging op de stoel van God zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Vaart ondermijnd hier God zijn gezag wel een beetje
Dat wordt opgestookt daar die nare fragmenten in de wereld draait doorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
BREAKING: Derksen heeft wel eens ruzie met zijn vrouw!
Hij wilde Hans Kraaij Jr op zijn huwelijk maar dacht dat hij voor schut zou staan als hij 'm uit zou nodigen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik snap zijn punt wel, maar aan de andere kocht verkocht hij wel voor tonnen zijn huwelijk aan sbs6(?)
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde Hans Kraaij Jr op zijn huwelijk maar dacht dat hij voor schut zou staan als hij 'm uit zou nodigen.
Hans is volgens mij een hele gezellige jongen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde Hans Kraaij Jr op zijn huwelijk maar dacht dat hij voor schut zou staan als hij 'm uit zou nodigen.
Vind het eigenlijk wel zielig voor hemquote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij houdt nog steeds van Sylvie!!!!!
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans is volgens mij een hele gezellige jongen.
Dat zei ik al.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende week denk ik dat Bert gaat kiezen voor het nummer 'Bert van Oranje'.
Nou dat wilde ik ook zeggen, doodgoeie jongen volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind van der Vaart wel een sympathieke jongen
Wat een belachelijke suggestie, daar sta ik echt totaal niet achter.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Bert was koos ik het volgende nummer als afsluiter volgende week
Het zal wel aan Sylvie hebben gelegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik ook zeggen, doodgoeie jongen volgens mij
Ik denk dat de kleine Damian heeft lopen stoken.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal wel aan Sylvie hebben gelegen.
Dat krijg je als je een kind vernoemt naar de duivelszoon uit The Omen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleine Damian heeft lopen stoken.
Ik denk dat Bert boos wordt op Johan vanwege zijn kritiek vorig jaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd of een jeugdige Bert in een bepaalde cabriolet met een schone dame heeft rond gereden.
Dat is nergens voor nodig. Johan had het zo goed uitgelegd, maak van die tegenstanders even vissenvoer, dan komt het goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bert boos wordt op Johan vanwege zijn kritiek vorig jaar.
Wim is nog op zoek naar de Pelgrimscodequote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking hoekt Wim je zo neer. Gewoon in de eerste minuut, dat kan hem niks schelen!
In de promo's zie ik alleen maar shots van Bert Kuizinga en Kim Feenstra, ik vind dit minachting van drugsgebruikend Nederlandquote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wim is nog op zoek naar de Pelgrimscode
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt deze aflevering pas op RTL XL na de herhaling van morgenavond?
Neequote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Fifty-fiftyquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:
Dat was humor, amusement.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Johan zei over Jack van Gelder dat we die man nooit meer serieus hoeven te nemen als journalist omdat hij Wesley Sneijder op schoot nam en met een speler op schoot kun je geen kritische vragen stellen. Maar kan dat nog wel nadat je een cd op hebt genomen met lofzangen over een voetbaltrainer?
Wat misselijk, wat misselijk, echt misselijke TV.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Johan zei over Jack van Gelder dat we die man nooit meer serieus hoeven te nemen als journalist omdat hij Wesley Sneijder op schoot nam en met een speler op schoot kun je geen kritische vragen stellen. Maar kan dat nog wel nadat je een cd op hebt genomen met lofzangen over een voetbaltrainer?
Ik zou zeggen koop de 2 cds van Muziek voor Volwassenen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
ik mag toch hopen dat er een CD komt met alle muziek uit deze serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |