Ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik koop ook meestal eten en drinken daar ja
Gvd serieus? Dat was toch een nepvoorspelling van die tante Bep uit Leidenquote:
Ja, ik troll maar wat.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Gvd serieus? Dat was toch een nepvoorspelling van die tante Bep uit Leiden??!!
Lekker hoor, was vrij rustig, de wat aardigere collaga's moesten werken, ik mag niet klagen.quote:
2 meisjes hier die kittens posten. Het is een feestquote:
Wat vinden julie van deze kat dan, Kitty Katquote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 meisjes hier die kittens posten. Het is een feest
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat vinden julie van deze kat dan, Kitty Kat
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker hoor, was vrij rustig, de wat aardigere collaga's moesten werken, ik mag niet klagen.
Wat heb jij verder nog uitgevoerd?
Jezus JRRY je hebt echt problemen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat vinden julie van deze kat dan, Kitty Kat
[ afbeelding ]
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezus JRRY je hebt echt problemen.
Ja speciaal voor jou toch appelquote:
Dat is per ongeluk.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou toch appelook al negeer je me soms.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezus JRRY je hebt echt problemen.
jeeejquote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 meisjes hier die kittens posten. Het is een feest
Geluk bij een ongeluk dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja, een kast per ongeluk kapot gemaaktdus die moest uit elkaar worden gehaald. En nu heb ik een hele stapel met zooi op de grond die ik ergens kwijt moet.
Maar ik wilde die kast wel uit mijn kamer, dus komt ook wel goed uit op zich.
Oke ik heb je al vergevenquote:
Nee serieus je doet overal die Beyoncé shit, zelfs als het een grap is ben je obsessed, dat is echt te ver.quote:
VOLDERS?!?!?!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk dus.
Heb nog een winkelmandje geslooptMandje vol oude volders die weg moesten, dus ik omkieperen in de papierpers. Dat mandje viel mee en is naar de klote gewalst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |