abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124198601
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Phinney gaat in Parijs-Roubaix sowieso meedoen voor top-5, 100% zeker. RVV komt nog wat te vroeg.
Ik vraag me af of Phinney wel gemaakt is voor dat zenuwachtige Vlaamse parcours. PR zie ik hem op vrij korte termijn nog wel eens winnen.
pi_124198786
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Phinney gaat in Parijs-Roubaix sowieso meedoen voor top-5, 100% zeker. RVV komt nog wat te vroeg.
My thoughts exactly..ik denk trouwens dat het nieuwe parcours absoluut niet in het voordeel van Phinney is. In de 'oude' finale kon je toch meer kracht kwijt voor mijn gevoel.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 18 maart 2013 @ 11:16:29 #178
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_124198855
Heel televisiekijkend Nederland zag dat het gaatje Chavanel - Sagan/Ciolek bijna niets voorstelde behalve Smeets en Ducrot. Die heb ik 10 keer "te laat" horen zeggen, wat een prutsers. :{
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_124198888
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef Steven184 het volgende:

[..]

My thoughts exactly..ik denk trouwens dat het nieuwe parcours absoluut niet in het voordeel van Phinney is. In de 'oude' finale kon je toch meer kracht kwijt voor mijn gevoel.
Het leuke van het oude parcours was dat je na de Muur en Bosberg nog een stuk of 10 vlakke kilometers had. Als je alleen wegreed op een van die twee klimmetjes, moest je ook nog hardrijderscapaciteiten hebben om weg te blijven.

Dat laatste voegde toch iets toe, omdat vaak ook situaties werden rechtgetrokken. Nu is het toch iets meer een punchersfinish.
pi_124198982
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het leuke van het oude parcours was, dat je na de Muur en Bosberg nog een stuk of 10 vlakke kilometers had. Als je alleen wegreed op een van die twee klimmetjes, moest je ook nog hardrijderscapaciteiten hebben om weg te blijven.
Klopt..na de Muur had je gewoon nog 16 kilometer. En de Bosberg is toch meer krachtwerk dan het duo de Oude Kwaremont en de Paterberg.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_124199032
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Klopt..na de Muur had je gewoon nog 16 kilometer. En de Bosberg is toch meer krachtwerk dan het duo de Oude Kwaremont en de Paterberg.
Ja, ik snap wel dat Oudenaarde gezelliger is omdat het echt midden in die heuvels ligt, maar de oude aankomst voegde meer toe aan de koers.
pi_124199747
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Denk je? Volgens mij is de Oude Kwaremont veel geschikter voor types als Phinney of Cancellara dan de Muur. Dat is eigenlijk een licht hellende kasseienstrook waar mannen met een grote motor gruwelijk kunnen doortrekken. Voor de Paterberg geldt dat een stuk minder, maar die is een paar honderd meter lang.
pi_124199770
Goede kijkcijfers NOS: 569.000. Vorig jaar 407.000
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_124199811
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef marcodej het volgende:
Zondag zal ook wel helpen denk ik?
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 13:36:58 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_124203582
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef marcodej het volgende:
De zakelijke benadering slaat aan.
pi_124203604
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:16 schreef Bayswater het volgende:
Heel televisiekijkend Nederland zag dat het gaatje Chavanel - Sagan/Ciolek bijna niets voorstelde behalve Smeets en Ducrot. Die heb ik 10 keer "te laat" horen zeggen, wat een prutsers. :{
Dat was bij Sporza niet zoveel anders hoor.
pi_124203750
Lange tijd leken Chavanel en Stannard toch een aardig gat te hebben. In beeld stond ook 35 seconden op een gegeven moment.
  maandag 18 maart 2013 @ 13:42:12 #188
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_124203766
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat was bij Sporza niet zoveel anders hoor.
Daar hadden ze boven op de Poggio toch al door dat het te weinig was. En iets eerder was de tijdsaanduiding veel te onduidelijk om er echt zicht op te krijgen. Alleen toen Iglinsky vrij snel bij Vorganov kwam, zag je dat het eigenlijk niet zo'n groot gat meer was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_124203810
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Daar hadden ze boven op de Poggio toch al door dat het te weinig was.
Ja, maar toen hadden Smeets en Ducrot het ook al wel door. Die zeiden voor het laatst dat het te laat was, vlak voordat Sagan vol aanging.
pi_124215634
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:38 schreef Ereinion het volgende:
Zo hypocriet van mensen hier dat ze vorig jaar wel Team Sky van doping beschuldigden maar dit jaar Blanco met gelijkaardige prestaties niet.
Ja, of Sky zelfs gisteren beschuldigen na hun geweldige machtsontplooiing.

Nooit over gelijkaardige prestaties gehad overigens, maar dat detail vergeten we dan maar omdat er dan minder schijtlollige prestaties geplaatst kunnen worden. Ik wacht op Zeeman die naar buiten treedt en verklaart waarom er ondanks zijn unieke trainingsaanpak niet meer gewonnen wordt na eerder de credits daarvoor te hebben opgeëist.
pi_124215667
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
Ciolek, niet te geloven dit, ik ben hier aan het huilen van blijdschap _O_ _O_
14.gif
pi_124216206
Pioneer sluit contract met huidige blanco team. Pioneer wordt geen hoofdsponsor, maar wel materiaal (nieuw computersysteem... srm achtig systeem)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_124218426
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef the_critic het volgende:
Pioneer sluit contract met huidige blanco team. Pioneer wordt geen hoofdsponsor, maar wel materiaal (nieuw computersysteem... srm achtig systeem)
pi_124219257
quote:
Pioneer Sponsors UCI's Blanco Pro Cycling Team

Monday, 18 March 2013 14:50

Pioneer Corporation signed a sponsorship agreement with the Blanco Pro Cycling Team to outfit each of their riders with Pioneer’s advanced cyclocomputer technology.

The Blanco Pro Cycling Team, one of 19 professional teams in the Union Cycliste Internationale and competes in the extreme UCI World tour racing circuit, will utilize Pioneer’s breakthrough high-performance cycling computer and pedaling monitor as a training tool for the riders as well as an analysis companion for all races throughout the globe.

The two part system consisting of the SGX-CA900 high-performance cyclocomputer and the SGY-PM900 wireless water resistant strain gauge sensor was introduced in November 2011, to embark on Pioneer’s new direction in “developing new business.”

The next business phase of the Pioneer cycling technology before the release of the system to the public was fulfilled with the sponsorship agreement made with the highly regarded Blanco Pro Cycling Team where it will be used to support racers in training and skill improvement.

Pioneer will work closely with the Blanco team in utilizing the technology to improve the riding techniques and increase power output of their individual riders.

Bericht met datum van vandaag, vandaar mijn vermelding. Blijkbaar dus al achterhaald nieuws :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_124236224
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 19 maart 2013 @ 07:54:25 #196
67640 SaintOfKillers
pi_124239615
Lefevere is ondertussen komen vertellen dat Ciolek bij Quickstep is geflopt omdat het een luie renner is.

En nee, wacht nog even met de buitengewoon voorspelbare :') en :r, het werd ook bevestigd door zijn voorloper als ploegbaas van Ciolek, Van Gerwen.

Daarna vertelde MTN dat het verschil is dat Ciolek bij hen kopman is, maar dat werd eveneens door Van Gerwen naar het rijk der fabelen verwezen, want dat was hij ook bij Milram.

Volgens Van Gerwen is de reden duidelijk, Ciolek verdiende gewoon veel geld bij Milram en Quickstep, dat is bij MTN niet het geval en als hij dat ooit opnieuw wil gaan doen, dan moet hij terug beginnen presteren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 07:56:29 #197
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_124239631
Ook al was dat waar waarom zou je dat naar buiten brengen, je komt alleen maar zuur over.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:20:31 #198
67640 SaintOfKillers
pi_124239872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Ook al was dat waar waarom zou je dat naar buiten brengen, je komt alleen maar zuur over.
Als de pers je komt vragen waarom je zo oerdom was om deze winnaar te laten gaan, dan geef je ofwel antwoord of je zegt iets als "dat is de interne keuken, dat brengen we niet naar buiten" en dan wordt hij uitgekotst omdat hij vaag en suggestief is. Ciolek heeft in het peloton ook gewoon die reputatie, dus echt onthullend of verbazend is het nauwelijks.

Onze goede vriend Patrick gaf als voorbeeld dat Ciolek in 2012 het seizoen nog enigszins gemotiveerd begon, maar na de ritwinst in de Algarve leek hij zijn seizoen als geslaagd te beschouwen en ging de riem er al terug af.
pi_124239999
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef the_critic het volgende:

[..]

Pioneer Sponsors UCI's Blanco Pro Cycling Team

Monday, 18 March 2013 14:50

Pioneer Corporation signed a sponsorship agreement with the Blanco Pro Cycling Team to outfit each of their riders with Pioneer’s advanced cyclocomputer technology.

The Blanco Pro Cycling Team, one of 19 professional teams in the Union Cycliste Internationale and competes in the extreme UCI World tour racing circuit, will utilize Pioneer’s breakthrough high-performance cycling computer and pedaling monitor as a training tool for the riders as well as an analysis companion for all races throughout the globe.

The two part system consisting of the SGX-CA900 high-performance cyclocomputer and the SGY-PM900 wireless water resistant strain gauge sensor was introduced in November 2011, to embark on Pioneer’s new direction in “developing new business.”

The next business phase of the Pioneer cycling technology before the release of the system to the public was fulfilled with the sponsorship agreement made with the highly regarded Blanco Pro Cycling Team where it will be used to support racers in training and skill improvement.

Pioneer will work closely with the Blanco team in utilizing the technology to improve the riding techniques and increase power output of their individual riders.

Bericht met datum van vandaag, vandaar mijn vermelding. Blijkbaar dus al achterhaald nieuws :)
Wow dit is natuurlijk supergoed nieuws. Kunnen ze er ook wattages mee meten? Dan verwacht ik dat Gesink wel met Froome en Wiggins mee kan dit jaar _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_124240120
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lefevere is ondertussen komen vertellen dat Ciolek bij Quickstep is geflopt omdat het een luie renner is.

En nee, wacht nog even met de buitengewoon voorspelbare :') en :r, het werd ook bevestigd door zijn voorloper als ploegbaas van Ciolek, Van Gerwen.

Daarna vertelde MTN dat het verschil is dat Ciolek bij hen kopman is, maar dat werd eveneens door Van Gerwen naar het rijk der fabelen verwezen, want dat was hij ook bij Milram.

Volgens Van Gerwen is de reden duidelijk, Ciolek verdiende gewoon veel geld bij Milram en Quickstep, dat is bij MTN niet het geval en als hij dat ooit opnieuw wil gaan doen, dan moet hij terug beginnen presteren.
Ow, het kan best kloppen hoor. Maar waarom moet dit dan uitgerekend nu naar buiten worden gebracht? Of hebben Van Gerwen en Lefevere eenvoudigweg de vraag van journalisten beantwoord waarom Ciolek vertrok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')