Ik vraag me af of Phinney wel gemaakt is voor dat zenuwachtige Vlaamse parcours. PR zie ik hem op vrij korte termijn nog wel eens winnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Phinney gaat in Parijs-Roubaix sowieso meedoen voor top-5, 100% zeker. RVV komt nog wat te vroeg.
My thoughts exactly..ik denk trouwens dat het nieuwe parcours absoluut niet in het voordeel van Phinney is. In de 'oude' finale kon je toch meer kracht kwijt voor mijn gevoel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Phinney gaat in Parijs-Roubaix sowieso meedoen voor top-5, 100% zeker. RVV komt nog wat te vroeg.
Het leuke van het oude parcours was dat je na de Muur en Bosberg nog een stuk of 10 vlakke kilometers had. Als je alleen wegreed op een van die twee klimmetjes, moest je ook nog hardrijderscapaciteiten hebben om weg te blijven.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
My thoughts exactly..ik denk trouwens dat het nieuwe parcours absoluut niet in het voordeel van Phinney is. In de 'oude' finale kon je toch meer kracht kwijt voor mijn gevoel.
Klopt..na de Muur had je gewoon nog 16 kilometer. En de Bosberg is toch meer krachtwerk dan het duo de Oude Kwaremont en de Paterberg.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het leuke van het oude parcours was, dat je na de Muur en Bosberg nog een stuk of 10 vlakke kilometers had. Als je alleen wegreed op een van die twee klimmetjes, moest je ook nog hardrijderscapaciteiten hebben om weg te blijven.
Ja, ik snap wel dat Oudenaarde gezelliger is omdat het echt midden in die heuvels ligt, maar de oude aankomst voegde meer toe aan de koers.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Klopt..na de Muur had je gewoon nog 16 kilometer. En de Bosberg is toch meer krachtwerk dan het duo de Oude Kwaremont en de Paterberg.
Denk je? Volgens mij is de Oude Kwaremont veel geschikter voor types als Phinney of Cancellara dan de Muur. Dat is eigenlijk een licht hellende kasseienstrook waar mannen met een grote motor gruwelijk kunnen doortrekken. Voor de Paterberg geldt dat een stuk minder, maar die is een paar honderd meter lang.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
My thoughts exactly..ik denk trouwens dat het nieuwe parcours absoluut niet in het voordeel van Phinney is. In de 'oude' finale kon je toch meer kracht kwijt voor mijn gevoel.
Zondag zal ook wel helpen denk ik?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef marcodej het volgende:
Goede kijkcijfers NOS: 569.000. Vorig jaar 407.000
De zakelijke benadering slaat aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef marcodej het volgende:
Goede kijkcijfers NOS: 569.000. Vorig jaar 407.000
Dat was bij Sporza niet zoveel anders hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:16 schreef Bayswater het volgende:
Heel televisiekijkend Nederland zag dat het gaatje Chavanel - Sagan/Ciolek bijna niets voorstelde behalve Smeets en Ducrot. Die heb ik 10 keer "te laat" horen zeggen, wat een prutsers.
Daar hadden ze boven op de Poggio toch al door dat het te weinig was. En iets eerder was de tijdsaanduiding veel te onduidelijk om er echt zicht op te krijgen. Alleen toen Iglinsky vrij snel bij Vorganov kwam, zag je dat het eigenlijk niet zo'n groot gat meer was.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was bij Sporza niet zoveel anders hoor.
Ja, maar toen hadden Smeets en Ducrot het ook al wel door. Die zeiden voor het laatst dat het te laat was, vlak voordat Sagan vol aanging.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar hadden ze boven op de Poggio toch al door dat het te weinig was.
Ja, of Sky zelfs gisteren beschuldigen na hun geweldige machtsontplooiing.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:38 schreef Ereinion het volgende:
Zo hypocriet van mensen hier dat ze vorig jaar wel Team Sky van doping beschuldigden maar dit jaar Blanco met gelijkaardige prestaties niet.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
Ciolek, niet te geloven dit, ik ben hier aan het huilen van blijdschap![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:43 schreef the_critic het volgende:
Pioneer sluit contract met huidige blanco team. Pioneer wordt geen hoofdsponsor, maar wel materiaal (nieuw computersysteem... srm achtig systeem)
Pioneer Sponsors UCI's Blanco Pro Cycling Teamquote:
Als de pers je komt vragen waarom je zo oerdom was om deze winnaar te laten gaan, dan geef je ofwel antwoord of je zegt iets als "dat is de interne keuken, dat brengen we niet naar buiten" en dan wordt hij uitgekotst omdat hij vaag en suggestief is. Ciolek heeft in het peloton ook gewoon die reputatie, dus echt onthullend of verbazend is het nauwelijks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Ook al was dat waar waarom zou je dat naar buiten brengen, je komt alleen maar zuur over.
Wow dit is natuurlijk supergoed nieuws. Kunnen ze er ook wattages mee meten? Dan verwacht ik dat Gesink wel met Froome en Wiggins mee kan dit jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef the_critic het volgende:
[..]
Pioneer Sponsors UCI's Blanco Pro Cycling Team
Monday, 18 March 2013 14:50
Pioneer Corporation signed a sponsorship agreement with the Blanco Pro Cycling Team to outfit each of their riders with Pioneer’s advanced cyclocomputer technology.
The Blanco Pro Cycling Team, one of 19 professional teams in the Union Cycliste Internationale and competes in the extreme UCI World tour racing circuit, will utilize Pioneer’s breakthrough high-performance cycling computer and pedaling monitor as a training tool for the riders as well as an analysis companion for all races throughout the globe.
The two part system consisting of the SGX-CA900 high-performance cyclocomputer and the SGY-PM900 wireless water resistant strain gauge sensor was introduced in November 2011, to embark on Pioneer’s new direction in “developing new business.”
The next business phase of the Pioneer cycling technology before the release of the system to the public was fulfilled with the sponsorship agreement made with the highly regarded Blanco Pro Cycling Team where it will be used to support racers in training and skill improvement.
Pioneer will work closely with the Blanco team in utilizing the technology to improve the riding techniques and increase power output of their individual riders.
Bericht met datum van vandaag, vandaar mijn vermelding. Blijkbaar dus al achterhaald nieuws
Ow, het kan best kloppen hoor. Maar waarom moet dit dan uitgerekend nu naar buiten worden gebracht? Of hebben Van Gerwen en Lefevere eenvoudigweg de vraag van journalisten beantwoord waarom Ciolek vertrok?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lefevere is ondertussen komen vertellen dat Ciolek bij Quickstep is geflopt omdat het een luie renner is.
En nee, wacht nog even met de buitengewoon voorspelbareen
, het werd ook bevestigd door zijn voorloper als ploegbaas van Ciolek, Van Gerwen.
Daarna vertelde MTN dat het verschil is dat Ciolek bij hen kopman is, maar dat werd eveneens door Van Gerwen naar het rijk der fabelen verwezen, want dat was hij ook bij Milram.
Volgens Van Gerwen is de reden duidelijk, Ciolek verdiende gewoon veel geld bij Milram en Quickstep, dat is bij MTN niet het geval en als hij dat ooit opnieuw wil gaan doen, dan moet hij terug beginnen presteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |