PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: DePresident_
Neequote:
Een newb die je topic jatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post niet eens in het topic verder, op de laatste paginas zeg je niks, ga je even topic jatten. Waarom de fuck zou je dat doen.quote:
En waarop zou dat moeten gebasseerd zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snap je niet wat hij schrijft? Hij zegt dat je een stomme mongool bent. En dat ben je ook.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een newb die je topic jat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zal al 3 pagina's lang te wachten om het topic te openen!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
En ook nog eens zonder een nieuwe TT te verzinnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je post niet eens in het topic verder, op de laatste paginas zeg je niks, ga je even topic jatten. Waarom de fuck zou je dat doen.
Of hij kwam net online.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Baje is nu al aan het wachten en huntenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Niet dat dat uitmaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En ook nog eens zonder een nieuwe TT te verzinnen.
Ik kan die content wel iets verschuiven, die stats hebben toch niet zoveel ruimte nodig.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goed zo Pazzl.
Blijf die namen toch wat apart vinden, zoals bij VDV en Santana
http://wefut.nl/squad/173
Te lange clubnaamhttp://wefut.nl/player/5893
Jaman. Chapeau voor jou.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Op het feit dat je gebaseerd als gebasseerd schrijft.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
En waarop zou dat moeten gebasseerd zijn?
Misschien dat hij maar 1x schuift o.i.d?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan die content wel iets verschuiven, die stats hebben toch niet zoveel ruimte nodig.
Ik snap niet eens waarom je het zou doen, als je toch niets verandertquote:
Nu doe je het zelf ook verkeerdquote:Op zondag 17 maart 2013 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op het feit dat je gebaseerd als gebasseerd schrijft.
Hij schrijft ook gebasseerdquote:
HAHAHA JIJ OOK NOOBquote:
Laten we vooral een nog groter probleem maken van het openen van een topic. Ik zal het de volgende keer wel laten.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom je het zou doen, als je toch niets verandert
Je moet gewoon niet aan TT komen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Laten we vooral een nog groter probleem maken van het openen van een titel. Ik zal het de volgende keer wel laten.
Ik vraag je gewoon ietsquote:Op zondag 17 maart 2013 17:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Laten we vooral een nog groter probleem maken van het openen van een titel. Ik zal het de volgende keer wel laten.
zo kut is dat hequote:Op zondag 17 maart 2013 17:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Irritante livestream van de NOS die als je een keer iets anders kijkt meteen op blur gaat
quote:
En net nu ze Enoh niet meer hebbenquote:
Bron voetbalpings. Dus ik neem het nog even met een korreltje zout.quote:
Wel een figuurlijk korreltje zout mag ik hopen? Al dat zout is niet goed voor je...quote:Op zondag 17 maart 2013 17:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bron voetbalpings. Dus ik neem het nog even met een korreltje zout.
verkopenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze teams houden of verkopen ?
Die gezouten humor van jou tochquote:Op zondag 17 maart 2013 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel een figuurlijk korreltje zout mag ik hopen? Al dat zout is niet goed voor je...
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel een figuurlijk korreltje zout mag ik hopen? Al dat zout is niet goed voor je...
Wat een vraagquote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke squad builder heb je daarvoor gebruikt?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e is wel prima, maar die 1equote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel, is konko slecht voor je lever/nieren.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, is konko slecht voor je lever/nieren.
Maak er maar grapjes over, ik heb ooit meegemaakt dat een paar korreltjes zout me bijna fataal werden.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hihihiihihihihhihiihihhii jaaaaaaaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke squad builder heb je daarvoor gebruikt?
dit lijkt mij uit den boze...
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broertje moest een keer bijna naar het ziekenhuis daardoor, nam altijd heel veel zout op brood met van die olie en boterquote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maak er maar grapjes over, ik heb ooit meegemaakt dat een paar korreltjes zout me bijna fataal werden.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik vind dat er op WeFut een soort error moet komen als je Eto'o + Luiz in één team zet.
Zo erg vind ik Luiz dit jaar niet hoor. Ik liep hem er nog uit met Sigurdarsonquote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik vind dat er op WeFut een soort error moet komen als je Eto'o + Luiz in één team zet.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik nam een shotje tequila met zout en kotste toen de bar onder. Waren ze niet blij mee, toen heb ik moeten rennen voor me leven. Allemaal door dat tyfus zout.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn broertje moest een keer bijna naar het ziekenhuis daardoor, nam altijd heel veel zout op brood met van die olie en boter
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik nam een shotje tequila met zout en kotste toen de bar onder. Waren ze niet blij mee, toen heb ik moeten rennen voor me leven. Allemaal door dat tyfus zout.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik nam een shotje tequila met zout en kotste toen de bar onder. Waren ze niet blij mee, toen heb ik moeten rennen voor me leven. Allemaal door dat tyfus zout.
bijna afgemaakt door de mannen van de Pallaz zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Japquote:Op zondag 17 maart 2013 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wisten jullie al dat Willian 81 rated is in H2H met 4*
quote:In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Bob uit Westervoort begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.
Je kan precies zien welke euro er in en uitgaat hè..kan een bonus ofzo zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Lol, er is geld bijgeschreven op mijn bwin account?Ineens 10 euro meer lol
quote:
Nietsquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan precies zien welke euro er in en uitgaat hè..kan een bonus ofzo zijn.
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon scheel en/of dom.quote:
Die is na 14 minuten weer gewisseld.quote:
WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Opbokken, ik wil geld.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kom op Grunn pak die vervelende Tukkers nog eens even
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef Reemi het volgende:
Nu ook bereikbaar via Wefut.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt, linkt meteen door naar .nl, maar neem aan dat dat de bedoeling is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Uiteraard.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Werkt, linkt meteen door naar .nl, maar neem aan dat dat de bedoeling is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Jaquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef Reemi het volgende:
Nu speciaal voor Tim een pagina met sterke spelerlinks maken.Ik gebruik dat ook altijd op futhead hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag
Goed ingeschat danquote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
Penalty Twente en rood Groningen.
Nu speciaal voor Tim een pagina met sterke spelerlinks maken.Misschien kan je het ook zo maken dat als je bij advanced player search zoekt naar bijvoorbeeld spitsen in de Serie A, dat degene die IF zijn zwarte letters hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu speciaal voor Tim een pagina met sterke spelerlinks maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
2,25 dacht ik. Chadli was weer fit en Douglas zou weer meedoen. En Groningen is nou niet bepaald sterk.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goed ingeschat dan![]()
Zal wel een fatsoenlijke quotering zijn geweest, uit en na al die nederlagen/gelijk.
Roepen om een IF bij 1 goalquote:
En assist kneusquote:Op zondag 17 maart 2013 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Roepen om een IF bij 1 goal![]()
Luuk de Jong
quote:
quote:
dat zou echt mooi zijnquote:
Hij speelt goedquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat zou echt mooi zijn
Scheidsrechter was echt bagger, voornamelijk beide kanten op, maar Alderweireld had rood moeten hebben, dan was AZ er gewoon overheen gewalst.
Ga je je nu alweer onsterfelijk belachelijk makenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat zou echt mooi zijn
Scheidsrechter was echt bagger, voornamelijk beide kanten op, maar Alderweireld had rood moeten hebben, dan was AZ er gewoon overheen gewalst.
Ik heb m na 20 minuten boos afgezet, dus ik kan er niet over meepratenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat zou echt mooi zijn
watquote:Op zondag 17 maart 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat zou echt mooi zijn
En die komt er nietquote:
Fer spaart shirtjesquote:Op zondag 17 maart 2013 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sinds wanneer doen we in de Eredivisie shirtjes ruilen? Vorige week had ie die van Bony, nu heeft Fer weer een groningen shirt aan
Gewoon voor ¤65,- gekochtquote:Op zondag 17 maart 2013 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sinds wanneer doen we in de Eredivisie shirtjes ruilen? Vorige week had ie die van Bony, nu heeft Fer weer een groningen shirt aan
Noem mij maar eens alle momenten op waarin AZ werd gematst, dan noem ik die van Ajax. Kom je ongeveer gelijk uit, misschien dat AZ wat meer benadeeld is.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je je nu alweer onsterfelijk belachelijk maken
Hij floot echt niet slecht, het was geen rood en AZ was er ook tegen 8 man niet overheen gewalst. Groetjesquote:Op zondag 17 maart 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Noem mij maar eens alle momenten op waarin AZ werd gematst, dan noem ik die van Ajax. Kom je ongeveer gelijk uit, misschien dat AZ wat meer benadeeld is.
Ik denk dat hij het vooral over de rest van je post hadquote:Op zondag 17 maart 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Noem mij maar eens alle momenten op waarin AZ werd gematst, dan noem ik die van Ajax. Kom je ongeveer gelijk uit, misschien dat AZ wat meer benadeeld is.
Wat ik van AZ heb gezien is dat ze wel heel hard gewerkt en gevochten hebben. Dat is positief, en als ze dat vasthouden pakken we de laatste wedstrijden nog wel wat puntjes om ons veilig te spelen. En elke club wordt in elke wedstrijd wel eens benadeeld. AZ heeft gewoon een kut verdediging, omdat dikke Dirk maar op RB blijft spelen en Reijnen in de topklasse thuishoort.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar boven de 1.7 quotering doen. Geen idee hoelang dat nog duurt of hoeveel ik moet rondspelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:35 schreef marcie216 het volgende:
Zijn er hier veel mensen die op Unibet oid wedden? LA Galaxy winnen, goude tip
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
31 mrt '13, 14:30 Heracles Almelo AZ
7 apr '13, 14:30 NEC AZ
14 apr '13, 14:30 AZ FC Utrecht
20 apr '13, 20:45 AZ PSV
26 apr '13, 20:00 SC Heerenveen AZ
5 mei '13, 12:30 AZ PEC Zwolle
12 mei '13, 14:30 Willem II AZ
Nou lekker programma
Volgende 2 wedstrijden 6 punten pakken. Daarna hopen op 1 of 2 puntjes uit de volgende wedstrijden en ook de laatste twee wedstrijden 6 puntenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]Daarna wellicht GA Eagels of FC Volendam
Wel een fijn slot van de competitie trouwens.
Willem 2 is dan wss gedegradeerd dus dat is prettig ja, maar Pec kan best een erop of eronder wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]Daarna wellicht GA Eagels of FC Volendam
Wel een fijn slot van de competitie trouwens.
Dat hoeft niet, het telt dan alleen niet mee voor je bonus? Bij welke Bookmaker zit jequote:Op zondag 17 maart 2013 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar boven de 1.7 quotering doen. Geen idee hoelang dat nog duurt of hoeveel ik moet rondspelen.
Ben benieuwd of we het redden... Centrale duo straalde wel rust uit zaterdag.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
DE LAATSTE 5 JAAR HEAD TO HEAD
datum thuis uit uitslag competitie
18/08/2012 PSV Roda JC Kerkrade 5-0 Eredivisie
29/04/2012 Roda JC Kerkrade PSV 1-3 Eredivisie
24/09/2011 PSV Roda JC Kerkrade 7-1 Eredivisie
22/12/2010 Roda JC Kerkrade PSV 1-3 KNVB-beker
19/12/2010 PSV Roda JC Kerkrade 3-1 Eredivisie
19/09/2010 Roda JC Kerkrade PSV 0-0 Eredivisie
Dat valt me dan wel weer mee
Bwin.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, het telt dan alleen niet mee voor je bonus? Bij welke Bookmaker zit je
'quote:Op zondag 17 maart 2013 18:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het redden... Centrale duo straalde wel rust uit zaterdag.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja. Iedereen loopt altijd te zeiken op Bouma, maar als CB is hij vrij stabiel, en beter dan die 2 draken die er nu staan.
Dan zet je meer in dan dat je gestort hebt :p? Zet er dan een atletico madrid x2 bij, kom je op 1.8 oidquote:Op zondag 17 maart 2013 18:43 schreef vandermar het volgende:
Oh, moet wel. Even getest
[ afbeelding ]
Nja nog even afwachten maar zo gaat het de laatste jaren wel vaker. Spurs beter dit dat maar aan het eind weer netjes eronder. Al zal het wel een keer fout gaanquote:Op zondag 17 maart 2013 18:45 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat nou 'dit jaar geen Champions League'
Wenger. Arsenal
Ik heb 25 euro gestort en dit was met 2 euroquote:Op zondag 17 maart 2013 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan zet je meer in dan dat je gestort hebt :p? Zet er dan een atletico madrid x2 bij, kom je op 1.8 oid
Ik zou het wel heel knap vinden als het lukt. Dit jaar moet het echt zonder sterspelers. Cazorla blinkt af en toe uit, maar soms is het ook helemaal niks. Programma is ook niet ontzettend lastig met thuiswedstrijden tegen Utd & Everton. Geen ontzettend lastige uitduels in ieder geval.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja nog even afwachten maar zo gaat het de laatste jaren wel vaker. Spurs beter dit dat maar aan het eind weer netjes eronder. Al zal het wel een keer fout gaan
Ik ga zelf meestal op de struin naar bets die lucratief zijn. Soms pak ik één die in het wed topic worden gepost.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef marcie216 het volgende:
Ah oke, ik heb in totaal bij unibet -20 en toto -10 maar unibet was dom
Had van 10¤ stortgeld de 2e x, 25 eu gemaakt. Toen 25 eu op zwart(roulette) en werd het rood.
Vandaag weer 10¤ gestort, proberen 50¤ van te maken.
Waar haal jij je tips oid vandaan?
quote:
Lijkt me Utrecht vandaagquote:
Uit vak van Utrechtquote:
Ik snap dit soort dingen nietquote:
Ah oke, toevallig er ook al geld mee gewonnen?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga zelf meestal op de struin naar bets die lucratief zijn. Soms pak ik één die in het wed topic worden gepost.
Ach de Feyenoord supporters zongen vandaag ook heel trots dat ze boven de joden stondenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen niet
Ga gewoon je eigen ploeg supporteren ipv met anderen bezig te zijn
Maar dat gaat in essentie ook nog (voor een deel althans) over de eigen ploeg.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach de Feyenoord supporters zongen vandaag ook heel trots dat ze boven de joden stonden
Ik had vorige week ¤30,- winst. Helaas alleen de boel met CL deze week verneukt en met Tennisquote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke, toevallig er ook al geld mee gewonnen?
Dat waren er een heel paar en dat kwam omdat iemand doorkreeg dat AZ de 3-3 had gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach de Feyenoord supporters zongen vandaag ook heel trots dat ze boven de joden stonden
Ajax is gewoon een kut club.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook iets ophangen voor je eigen club maar nee Ajax is weer interessanter
Mijn posts veranderenquote:
Ah, kwartje valtquote:Op zondag 17 maart 2013 18:59 schreef Rijst het volgende:
CAUSE I DONT THINK THAT THEY WOULD UNDERSTAND!
Netjes!quote:Op zondag 17 maart 2013 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had vorige week ¤30,- winst. Helaas alleen de boel met CL deze week verneukt en met TennisIk dacht weer even niet na en ging blind inzetten.
Nu sta ik weer ¤20,- +
Of Khedira?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mooi zo.
Song 7 chem. Enige oplossing is Xabi Alonso zeker?
[ afbeelding ]
Moet het wel kloppenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat gaat in essentie ook nog (voor een deel althans) over de eigen ploeg.
Oja. Xabi of Song staat wel beter want dan heb je 3 ex BPLers op het middenveld. Maar ik ga dan wel voor die Duitser.quote:
Gosah ik had nog een team onder je team gepost. Met Song erin.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mooi zo.
Song 7 chem. Enige oplossing is Xabi Alonso zeker?
[ afbeelding ]
Goedkope oplossing, geen ervaring mee. Wie weet werkt hetquote:Op zondag 17 maart 2013 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja. Xabi of Song staat wel beter want dan heb je 3 ex BPLers op het middenveld. Maar ik ga dan wel voor die Duitser.
Jaloezie en tweede stad syndroomquote:Op zondag 17 maart 2013 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Zoveel clubs haten Ajax. Hoe komt dat?
Omdat het konko kneuzen zijn. Jaloezie in ieder geval niet. Want wie wil nou bij die inteelt club horen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zie het nu pas. Wel een kutverdediging heb ik dan.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gosah ik had nog een team onder je team gepost. Met Song erin.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jaloezie en tweede stad syndroom
Arrogantie. Al moet ik zeggen dat ik met het huidige Ajax geen problemen heb. In de jaren 90 was het vreselijk, met Bogarde, Kluivert, Davids etcquote:Op zondag 17 maart 2013 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
- winnen te veelquote:Op zondag 17 maart 2013 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit hoor je heel vaak maar zo arrogant zijn Ajacieden helemaal niet
Valt op zich wel mee toch? Nja ik ging er ook vanuit dat het middenveld hetzelfde moest blijven. Het kan denk ik ook nog wel anders, maar als je liever deze verdediging hebt zou ik een andere CM nemen ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas. Wel een kutverdediging heb ik dan.
Maar in de jaren negentig mocht dat toch ook wel een beetje? Gloriejaren van Ajaxquote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Arrogantie. Al moet ik zeggen dat ik met het huidige Ajax geen problemen heb. In de jaren 90 was het vreselijk, met Bogarde, Kluivert, Davids etc
Geef eens een voorbeeldje danquote:
'wij zijn ajax, wij zijm de beste' zingen als je 2e of 3e staat. En sowieso dat zingen..quote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit hoor je heel vaak maar zo arrogant zijn Ajacieden helemaal niet
Zie Editquote:
Huidige Ajax heb ik ook geen problemen mee, ik heb sowieso niets tegen die club. Alleen die vieze fansquote:Op zondag 17 maart 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Arrogantie. Al moet ik zeggen dat ik met het huidige Ajax geen problemen heb. In de jaren 90 was het vreselijk, met Bogarde, Kluivert, Davids etc
??quote:Op zondag 17 maart 2013 19:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar in de jaren negentig mocht dat toch ook wel een beetje? Gloriejaren van Ajax
Of iets klopt of niet, wat ik ook niet vind maar toch, betekent niet dat het niet arrogant isquote:Op zondag 17 maart 2013 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeldje dan
Ajax is toch ook de regent kampioen en staat weer bovenaan dus het klopt toch?
Ja ze wonnen toen de superbowl!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
??
Wonnen ze toen veel? Ik keek toen nog geen voetbal./
Dat mag je vinden, ik vind het onzinquote:Op zondag 17 maart 2013 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of iets klopt of niet, wat ik ook niet vind maar toch, betekent niet dat het niet arrogant is
Maar als je naar Feyenoord fans kijkt op de tribune in de Kuip, dat zijn ook net neanderthalers hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 19:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huidige Ajax heb ik ook geen problemen mee, ik heb sowieso niets tegen die club. Alleen die vieze fans
Die zijn niet goed in de kop johquote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar als je naar Feyenoord fans kijkt op de tribune in de Kuip, dat zijn ook net neanderthalers hoor
De persoonlijkheden warenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar in de jaren negentig mocht dat toch ook wel een beetje? Gloriejaren van Ajax
Om nog maar te zwijgen over dat tuig om en nabij vak 410quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar als je naar Feyenoord fans kijkt op de tribune in de Kuip, dat zijn ook net neanderthalers hoor
Dat doet geen een clubquote:Op zondag 17 maart 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed als er bij andere clubs iets met "oeh of Ah" word gezongen is het mooi en sfeer maar bij Ajax is het kinderachtig en onzin
Het is bij andere clubs net zo kinderachtig.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed als er bij andere clubs iets met "oeh of Ah" word gezongen is het mooi en sfeer maar bij Ajax is het kinderachtig en onzin
Hoorde het laatst nog bij Dortmund andersquote:Op zondag 17 maart 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doet geen een club![]()
Ik was alweer vergeten dat die Berghuis daar bij AZ rondliep. Zijn broertje schijnt wel een groot talent te zijn (zit bij PSV)
Helaas zitten die dan weer niet op fokquote:Op zondag 17 maart 2013 19:12 schreef Fuszy het volgende:
ajax is ook gewoon een tyfus club, de meeste supporters zijn ook mongolen. Je hebt altijd een paar uitzonderingen
Komt zeker bij Sparta wegquote:Op zondag 17 maart 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doet geen een club![]()
Ik was alweer vergeten dat die Berghuis daar bij AZ rondliep. Zijn broertje schijnt wel een groot talent te zijn (zit bij PSV)
Nou dan vind ik het daar ook belachelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoorde het laatst nog bij Dortmund anders
Ook dat mag je vinden maar het is weer onzin.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan vind ik het daar ook belachelijk
Nee bij Vitessequote:
Was ook maar een grapjequote:
Dat is toch niet je club toezingen OEH AH. Dat slaat echt nergens op. Dan vind ik Wij zijn ajax wij zijn de beste 1000000x beterquote:Op zondag 17 maart 2013 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook dat mag je vinden maar het is weer onzin.
Dat wordt dan ook veel vaker gezongen. Wat ik wel belachelijk vind is dat met je rug naar het veld toe staanquote:Op zondag 17 maart 2013 19:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch niet je club toezingen OEH AH. Dat slaat echt nergens op. Dan vind ik Wij zijn ajax wij zijn de beste 1000000x beter
Ik zou serieus kapot gaan als een harde kern een opera gaat zingenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Maar wat moet je dan gaan zingen op de tribune? Hele fucking opera's gaat ook niet werken denk ik? Het moet simpel en pakkend zijn.
Ajacied7 is ook wel coolquote:Op zondag 17 maart 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Helaas zitten die dan weer niet op fok
behalve pazzl en reemi
No man, morgen pas weer.quote:
Die zingen toch gewoon?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bij River Plate vind iedereen het mooi natuurlijk
Metzelderquote:Op zondag 17 maart 2013 19:18 schreef Rijst het volgende:
Wie vinden jullie beter, Badstuber of Boateng?
Neequote:Op zondag 17 maart 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja op dezelfde manier zoals ze bij Ajax doen
Wel apart aangezien Ajax dit zelfde nummer van River Plate heeft overgenomen. Maar goed hier zie je de hypocrisie al.quote:
ben je ook een jood dan? if soquote:Op zondag 17 maart 2013 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou het is wel weer duidelijk fuszy
Hij is gewoon sterk.quote:
Ook nog eens plagiaat.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel apart aangezien Ajax dit zelfde nummer van River Plate heeft overgenomen. Maar goed hier zie je de hypocrisie al.
dat is 99% in deze reeksquote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dudeweiser is ook een klapmongool als het over voetbal gaat
Neequote:Op zondag 17 maart 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja op dezelfde manier zoals ze bij Ajax doen
Ja, heb ze bij Bumastemra aangegevenquote:
Sommigen zeggen van wel. Ook al zeg ik dat ik weg ga, meestal blijf ik alsnog hangen.quote:
je bent zelf een klapmongool met je chelsea en psvquote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dudeweiser is ook een klapmongool als het over voetbal gaat
Oeh eeh oeh ah ah wing bang walla walla bing bangquote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals Ajax heeft dit nummer overgenomen van River Plate ze hebben alleen andere tekst
Nu gaan we failliet denk ikquote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heb ze bij Bumastemra aangegeven
Mensen vinden Nederlandstalige muziek ook vaak kut vanwege de tekst terwijl er bij Engelse nummers hetzelfde gezongen wordt.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel apart aangezien Ajax dit zelfde nummer van River Plate heeft overgenomen. Maar goed hier zie je de hypocrisie al.
Daar zingt het hele stadion, ze zingen gewoon een melodie, als ze dat altijd bij Ajax zouden doen zou je mij er niet over horen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals Ajax heeft dit nummer overgenomen van River Plate ze hebben alleen andere tekst
Mijn smiley links van de post niet zien en zo reagerenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent zelf een klapmongool met je chelsea en psv
Dat had ik 2 x in de 2de ronde, erg fijnquote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef detennismaster het volgende:
Disconnect na het laatste fluitsignaal in de finale van de offline 10K goldcup.
Ajax PSV gekeken? Daar werd het door het hele stadion gezongen. Natuurlijk is het bij River Plate het mooistequote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zingt het hele stadion, ze zingen gewoon een melodie, als ze dat altijd bij Ajax zouden doen zou je mij er niet over horen.
ga payet pricefixen ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn smiley links van de post niet zien en zo reageren![]()
Nu begin ik je buiten voetbal om een klapmongool te vinden
Ik zat zelfs in het stadion bij Ajax-PSVquote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax PSV gekeken? Daar werd het door het hele stadion gezongen. Natuurlijk is het bij River Plate het mooiste
quote:
Dat komt omdat er microfoons bij vak 410 zijn en de speakers zijn waar het geluid doorheen komt.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax PSV gekeken? Daar werd het door het hele stadion gezongen. Natuurlijk is het bij River Plate het mooiste
http://wefut.nl/squad/190quote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Rijst het volgende:
PoTS stomme eikelMet Khedira krijgt Cesc 7 chem
+1quote:Op zondag 17 maart 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zat zelfs in het stadion bij Ajax-PSVIk hoorde alleen 410 als Ajax voorstond, en alle vakken rond ons liepen alleen maar Alle boeren zijn homo's te zingen 90 minuten lang.
TOPSFEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |