Omdat je je krachten uit het shirt wil/moet halen omdat je talent mist?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Over futsal ben ik altijd serieus.Speel niet voor niets in een Messi-shirt.
Messifappersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Over futsal ben ik altijd serieus.Speel niet voor niets in een Messi-shirt.
Zeker niet. Met mijn talent heb ik niks gedaan, helaas.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je je krachten uit het shirt wil/moet halen omdat je talent mist?
Brama.quote:
Ga bij krea in z'n bad zitten..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar goed voor jullie, want nu zit ik in ToF ipv in het bubbelbad van de kleedkamer van Barca na een intensieve training.
Jammer dat je niet bij ons in de competitie speelt en jij in de spitsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Brama.
Ik ben een spits, type Janko. Beetje hangen in de 16 en elke hoge bal gaat er met het bolletje in.Rechtsbuiten kan ik ook aardig uit de voeten.
Veldvoetbal doe jij toch? Daar ben ik voor gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bij ons in de competitie speelt en jij in de spits
Inderdaad gewoon in de wei, maar als je mijn tegenstander bent krijg je ook nit heel veel ruimte hoor...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veldvoetbal doe jij toch? Daar ben ik voor gemaakt.In dat kleine zaaltje waar ik speel kom ik niet echt tot mijn recht. Krappe gedoe altijd...
Noemen ze dat in Almelo een wei? Of speel je daadwerkelijk in een wei (tussen de koeienvlaaien)?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon in de wei, maar als je mijn tegenstander bent krijg je ook nit heel veel ruimte hoor...
Ik speel niet in Almeloquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Noemen ze dat in Almelo een wei? Of speel je daadwerkelijk in een wei (tussen de koeienvlaaien)?
Ik maak altijd ruimte. Met schijnbewegingen eventueel icm een forse elleboog in het gezicht.
Och, dat zijn zorgen voor over 10 jaar, als je uit je coma ontwaakt met een compleet verbrijzelde schedel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik speel niet in Almelo![]()
Elleboog doe je ook maar een keer, daarna kost t je de enkels
En anders heb ik wel teamgenoten die het wel voor me opnemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, dat zijn zorgen voor over 10 jaar, als je uit je coma ontwaakt met een compleet verbrijzelde schedel.
Je balt bij SV Nieuw Sloten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En anders heb ik wel teamgenoten die het wel voor me opnemen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Desmosedici het volgende:
Verdomme, je hebt bijna het hele alfabet nog over. Ga lekker leven! Je ware letter kom je nog wel tegen. Wel pas een nieuwe letter schrijven als je de vorige af hebt.
Nee dat niet eens, maar als er een speler van ons geblesseerd het veld moet verlaten krijgt de dader een zware wedstrijdquote:
En binnenkort in het nieuws dat ook jullie niet meer mee doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik speel niet in Almelo![]()
Elleboog doe je ook maar een keer, daarna kost t je de enkels
Het was warmer geworden als je niet was geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Naar de wc moeten als je het eindelijk warm heb onder de dekens
[/quote]quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[opscheppost]
10km hardlopen * Daywalk3r kan het
Ik ben niet gegaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef ACT-F het volgende:
Het was warmer geworden als je niet was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |