Ik wachtte even op jou, zodat alle onbeduidende VBL kneusjes hun mening weer hebben kunnen geven zodat we weer over kunnen gaan op de orde van de dag.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.
200 rare mensen ja, gelukkig is dat maar 0,4% van een gevulde Kuip.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Rens volledig gelijk, dat was een dieptrieste actie van Feyenoord.
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
okequote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om feyenord te haten.
Oeh, nu voel ik me wel echt kut zeg. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wachtte even op jou, zodat alle onbeduidende VBL kneusjes hun mening weer hebben kunnen geven zodat we weer over kunnen gaan op de orde van de dag.
Als daar 11 man die in het veld staan tussen zitten is dat vrij cruciaal natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
200 rare mensen ja, gelukkig is dat maar 0,4% van een gevulde Kuip.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelen
Of die van de andere clubsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
[..]
wel wat lang geleden. bijna net zo triest en achterhaald als de successen van feijenoord oprakelen
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oeh, nu voel ik me wel echt kut zeg. Ik denk dat ik even in een hoekje ga zitten huilen.
Wat heb jij vandaag manquote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?
Hmm nu moet PSV het zelf maar doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Capi het volgende:
Mooi dat AZ tegen PSV iig nu wat belangrijker wordt
inb4 GGMM met kwajongen plaatje.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke hoek wil je hebben? Je kunt zowel een linkse als een rechtse van me krijgen?
Nee ik kijk naar je moeder, niet te missenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat. je kijkt toch Feyenoord?
SPOILER: galatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga wegquote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar je moeder, niet te missen
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fuck kabouter wesleySPOILER: galatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: galatasarayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Boeiend, Ajax had net een cornerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Capi het volgende:
Pelle er dus niet bij volgende week tegen Heerenveen
gohquote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Capi het volgende:
O echt?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Capi het volgende:
Hij is slecht ja vandaag.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Al het gevaar komt over de kant van Blind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |