Pieken in de Volta Limburg Classicquote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte toppers richten zich op de grote koersen inderdaad.
De Hel van het Mergelland.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Pieken in de Volta Limburg Classic
Weet je wat het probleem is. Ze hebben voor MSR een gigantisch samengeraapt gezelschap. Slagter is uit noodzaak maar kopman gemaakt terwijl hij dat nu natuurlijk helemaal niet zou zijn. Martens heeft al een tijdje wat problemen, niet in vorm. Renshaw kan alleen top-5 eindigen is een sprint van een man of 50, Nordhaug heeft een mega achterstand in conditie door knieproblemen en de rest richt zich op de andere klassiekers. Tsja wat moet je dan. Ben het eens dat ze beter door konden rijden, maar tsja snap het wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte toppers richten zich op de grote koersen inderdaad.
En wat droge kleren. Veel plezier en tot vanavond in het hotel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef marcodej het volgende:
Alsjeblieft, hier is je lunchpakket. Wij moeten door.
Verrek, ik had het niet eens doorquote:
Rabobank?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet me denken aan zo'n NOS-muts die het over Parijs tegen Nice had.
quote:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 17-03-2013 om 14:40:47Arrived in Calella before tomorrow's start of #VoltaCatalunya after a ride in Girona this morning. Good luck to @BlancoCycling in #MSR #Epic reageer retweet
Dionequote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd hoe die Luik-Bastenaken-Luik aankondigd.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Hashtag Epicquote:Op zondag 17 maart 2013 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]twitter:RGUpdate twitterde op zondag 17-03-2013 om 14:40:47Arrived in Calella before tomorrow's start of #VoltaCatalunya after a ride in Girona this morning. Good luck to @BlancoCycling in #MSR #Epic reageer retweet
Of Brussel-Kuurne-Brussel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die Luik-Bastenaken-Luik aankondigd.
Veenendaal-Veenendaal dan ? :"Pquote:Op zondag 17 maart 2013 15:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die Luik-Bastenaken-Luik aankondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |