PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zoek jij op spelers die je niet kan kopen?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:22 schreef pascal08 het volgende:
Die reclames zijn Olli zijn best grappig.
Waarom leef jij een leven dat je niet hoort te leven?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zoek jij op spelers die je niet kan kopen?
Tuurlijk wel, max rating pikkiequote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik mis is dat je geen spelers in de categorie brons, silver en gold apart kan zoeken.
Nog steeds, is bij de gewone ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wtf, bij mij staat 'ie wel goed. Doe eens refreshen.
Ratings filterenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik mis is dat je geen spelers in de categorie brons, silver en gold apart kan zoeken.
Waarom beantwoord jij vragen met vragen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom leef jij een leven dat je niet hoort te leven?
Waarom doe jij precies hetzelfde?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom beantwoord jij vragen met vragen?
Waarom doe jij dat ook?quote:
Zeur niet zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:25 schreef Thorb het volgende:
Ik kom nog steeds niet bij de d als ik daar op druk
ZELDEN ZO GELACHENquote:Op zondag 17 maart 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat ook?
[ afbeelding ]
LOL
Waarom wordt dit ge-negert?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
Er zijn nog van 37 spelers geen ingame stats.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En 74 Wakaso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kwam ik ook snel achter.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IE, de nachtmerrie van elke webdesigner.
Mooi verhaal. Lekker kort ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zowaar een redelijk pack op de console: Tchite + Frimpong en nog een 74-rated CB. Het levert nog bijna geen winst op maar het is een begin. Ondertussen krijg ik ook nog een paar Ieren waaronder een LB die nog voor 2.2k verkocht. En nu ga ik Ajax kijken
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb het nu trouwens bij alle spelers, ook bij vertonghen.
Bij Ronaldo en Messi dan weer niet.En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik ga eens kijken, thanks.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Modernizr is een gigantische hulp, though. Kan tegenwoordig bijna niet meer zonder.
Komt deruit dan jonguh bam!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar zo interessant dat jij er weer op moet reageren.
Wel echt een saaie wedstrijd..4 ballen op doel, 4 goals voor mijn gevoel. Maar wel een soepele uitslag. Spandoek was ook mooi.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moet ik een keer zelf voetballen zodat ik niet naar NAC kan...winnen ze zo makkelijk
Die is nog best jong. Hij moet wat dikker worden van Verbeek.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:38 schreef ThadCastle het volgende:
Wie is die Lam van AZ? Kan er zeker niks van?
Hij is bronze in FUT dus dan is hij niet goedquote:Op zondag 17 maart 2013 14:38 schreef ThadCastle het volgende:
Wie is die Lam van AZ? Kan er zeker niks van?
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die is nog best jong. Hij moet wat dikker worden van Verbeek.
Ja Perfect chemistry enzquote:Op zondag 17 maart 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Wat ik trouwens wel een beetje mis tov Futhead is het feit dat ik niet kan zoeken naar teamgenoten en dezelfde naliteit vanuit de speler..dat gebruik ik erg vaak![]()
Hier dus
[ afbeelding ]
Ik had net hetzelfde ja. En toen wilde ik even via Altidore naar AZ gaan, maar dat lukte ook nietquote:Op zondag 17 maart 2013 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Oke.
Jongens nog een tip bij WeFut: je krijgt maar een beperkt aantal suggesties als je een speler zoekt. Bijvoorbeeld Lam krijg je maar tot Lambert. Bij Futheadkrijg je dan een scroll balkje zodat je ook naar Lamprou kan
Nice team! Op LB zijn er nog wel betere opties!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik nog Barreto en Sau er in doen.
Goed of niet ?
Ja moet nog even kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nice team! Op LB zijn er nog wel betere opties!
Geltd groeit godverdomme niet op me rug.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisieli(...)bxg7YCFUbMtAodOHYA7Q
Dan heb ik misschien niet zo veel gemist. Spandoek laadt niet op mijn foon, helaas...quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moet ik een keer zelf voetballen zodat ik niet naar NAC kan...winnen ze zo makkelijk
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geltd groeit godverdomme niet op me rug.
http://www.firstrow1.eu/watch/175494/2/watch-az-vs-ajax.htmlquote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij leest meequote:Op zondag 17 maart 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leo Driessen zei de veel te vroeg overleden Ebi SmolarekSukkel
Neem je van die plantjes in de tuin ?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben geen allochtoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neem je van die plantjes in de tuin ?
AZ beter eerste 3 minuten, daarna Ajax. Paar redelijke kansen ook al wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe is het bij AZ-Ajax? Wie is er beter, kansen etc.?
@djeetje, ik heb hier een tijdje mee gespeelt: http://www.futhead.com/fifa/squads/5228145/ speelde erg fijn! Zeker aan te raden dusquote:Op zondag 17 maart 2013 14:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nice team! Op LB zijn er nog wel betere opties!
FUTHEADquote:Op zondag 17 maart 2013 14:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
@djeetje, ik heb hier een tijdje mee gespeelt: http://www.futhead.com/fifa/squads/5228145/ speelde erg fijn! Zeker aan te raden dus
Kan ook met lacazette, pogba en die cm van lyon.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
@djeetje, ik heb hier een tijdje mee gespeelt: http://www.futhead.com/fifa/squads/5228145/ speelde erg fijn! Zeker aan te raden dus
Muriel zit op de bank joh. Bij dat team waarmee ik jou afdroogdequote:
DAT ZE GODVERDOMME WEL LEKKER NEUKTEquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens, wat kan je voor positiefs zeggen tegen een 15-jarig meisje dat zwanger is geworden?
Jeuj kinderbijslagquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens, wat kan je voor positiefs zeggen tegen een 15-jarig meisje dat zwanger is geworden?
"Wat leuk, wordt het een jongetje of een meisje?"quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef el-blanchito het volgende:
Je hebt iig weinig kans op het syndroom van Downquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef el-blanchito het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt iig weinig kans op het syndroom van Down
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet van een familielid is. Beetje een rare conclusie.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ze het eindelijk heeft gemaakt in het levenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef el-blanchito het volgende:
Dat ze negen maanden geen tampon in hoeft te doen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef el-blanchito het volgende:
Je krijgt eindelijk tietenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef el-blanchito het volgende:
"Ik leef met je mee" ?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
HAHAHAHAHAbedankt boys, maar het moet iets troostend zijn.
Beetje lang verhaal met een 18-jarige boy die abortus wil laten plegen
Luister ditquote:Op zondag 17 maart 2013 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
ALS HAAR ACHTERNAAM ORTIZ IS VRAAG OF ZE HEM AB NOEMT HA HA HA H:Dquote:Op zondag 17 maart 2013 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
Vertel haar dat ze heel lang een MILF kan zijn nu.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon startpaginaquote:Op zondag 17 maart 2013 14:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Futhead verwijderd uit favorieten, WeFut op de plaats.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ALS HAAR ACHTERNAAM ORTIZ IS VRAAG OF ZE HEM AB NOEMT HA HA HA H:D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meh is te goed defence,heading,passing en dribblingquote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan? wel van 68 naar 74
Dan zou ik hem wel kopen maar ik hoop dat Serero invalt en 2x scoort voor een IFquote:Op zondag 17 maart 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan? wel van 68 naar 74
Dream on Darkieeequote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem wel kopen maar ik hoop dat Serero invalt en 2x scoort voor een IF
Serero.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem wel kopen maar ik hoop dat Serero invalt en 2x scoort voor een IF
Natuurlijk gaat AZ niet degraderen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef BDIL het volgende:
Ik gun het AZ niet om te degraderenWillem 2, VVV,Zwolle
Laat Roda maar een keer degraderen. Zwolle mag wel blijven, spelen leuk voetbal.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef BDIL het volgende:
Ik gun het AZ niet om te degraderenWillem 2, VVV,Zwolle
AZ I guess..quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als er nou niemand punten verliest dit weekend, waar moeten ze het dan crisis uitroepen bij Studio Voetbal
Ja, maar Malki.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laat Roda maar een keer degraderen. Zwolle mag wel blijven, spelen leuk voetbal.
quote:
Die gaat dan weer naar België of een andere NL club waar hij dan flopt.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Ajax kampioen worden.
Ach, 9 mei maar winnen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef Toefjes het volgende:
Wedstrijd duurt weer eens 70 minuten te lang voor AZ
87 minuten te lang vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 15:05 schreef Toefjes het volgende:
Wedstrijd duurt weer eens 70 minuten te lang voor AZ
Hou nou op kerelquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt hem vorig seizoen en begin dit seizoen zeker niet zien spelen?
Jawel. De volle 4 minuten dat hij fit was.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt hem vorig seizoen en begin dit seizoen zeker niet zien spelen?
Ja, maar die ene wedstrijd tegen dat B-team van die Brazilianen was hij zo goedquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. De volle 4 minuten dat hij fit was.
Argentijnen bedoel jequote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die ene wedstrijd tegen dat B-team van die Brazilianen was hij zo goed
Waar Cicinho eerst speelde toch ?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die ene wedstrijd tegen dat B-team van die Brazilianen was hij zo goed
Dat is hetzelfde.quote:
Ik gun je alle geluk van de wereld, maar die beker komt naar Eindhovenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Toefjes het volgende:
9 Mei dan maar inderdaad. Wordt wel een bizar scenario zo
Jullie hebben een trauma aan de Kuipquote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gun je alle geluk van de wereld, maar die beker komt naar Eindhoven
Als het fijn speelt zou ik het houden, als het kut speelt zou ik het verkopen.quote:
quote:
oeiquote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pelle geschorst volgende week tegen Heerenveen![]()
![]()
Goede zaakquote:
Odd?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:17 schreef Djeetje het volgende:
Inzetten op newcastle tegen wigan ?
Winst voor newcastle.
Wigan wintquote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
3,3 voor newcastle.
Ze spelen wel uit.
Hoe speelt Wigan de laatste tijd?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
3,3 voor newcastle.
Ze spelen wel uit.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Een filmpje van iemand of komt er een IF aan?
quote:
Filmpje :p http://soccermemes.lockerdome.com/articles/106762646quote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Een filmpje van iemand of komt er een IF aan?
Met een odd van 3,3 zou ik gewoon op Newcastle inzettenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
Wie wint er vanmiddag bij Wigan - Newcastle ?
is goedquote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met een odd van 3,3 zou ik gewoon op Newcastle inzetten
Was een pingelquote:
Heb je daarover gepost? Helemaal gemist, sorryquote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Reemi het volgende:
Ik zal nog een pagina met linkende spelers voor je maken Tim.
En meer resultaten als je op spelers zoekt?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Reemi het volgende:
Ik zal nog een pagina met linkende spelers voor je maken Tim.
ja dat vind ik altijd kutquote:Op zondag 17 maart 2013 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En meer resultaten als je op spelers zoekt?
Niet eens meegekregen dat het 2-1 was, maar is het 3-1 dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Prima ingekopt, echte spits die Sigthorsson.
Denk je dat ze nog in de top 3 komen? Ik heb een weddenschap dat ze er buiten blijvenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgende week iedereen toch weer een lastige wedstrijd, op Vitesse na natuurlijk die hebben een appeltje eitje programma
Kijk dat programma maar eens. Die hebben miss wel beste papieren voor kampioenschapquote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk je dat ze nog in de top 3 komen? Ik heb een weddenschap dat ze er buiten blijven
2-1, prima ingekopt door Kolbeinn.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet eens meegekregen dat het 2-1 was, maar is het 3-1 dan?
quote:De voormalig captain van Griekenland onder-19 hield zich via Twitter van de domme. 'Ik ben geen fascist en zou het gebaar nooit hebben gebracht als ik geweten had wat het betekende'.
Zijn trainer Ewald Lienen neemt Katidis in bescherming. 'Hij is nog erg jong en heeft nog geen politieke ideeën. Waarschijnlijk is hij de groet ergens op internet tegengekomen, maar de betekenis was hem vreemd', denkt de Duitser.
Ajax moet naar NEC toch? Dat is ook geen lastige wedstrijdquote:Op zondag 17 maart 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgende week iedereen toch weer een lastige wedstrijd, op Vitesse na natuurlijk die hebben een appeltje eitje programma
Nee thuis.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax moet naar NEC toch? Dat is ook geen lastige wedstrijd
Thuis NEC, en lijkt me toch geen walkover, zeker niet als je kijkt naar een hoop dezelfde potjes die Ajax thuis al heeft afgewerkt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax moet naar NEC toch? Dat is ook geen lastige wedstrijd
Als je 18+ bent wel ja. Hou er rekening mee dat je vaak een kopie van je ID op moet sturen als je wil uitbetalen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Djeetje het volgende:
Je krijg toch 20 euro gratis op Unibet of niet ?
Jij moet nog 3 jaar wachtenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Djeetje het volgende:
Je krijg toch 20 euro gratis op Unibet of niet ?
Je bedoelt die wedstrijden waar Ajax ontzettend veel pech had dat ze niet wonnen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thuis NEC, en lijkt me toch geen walkover, zeker niet als je kijkt naar een hoop dezelfde potjes die Ajax thuis al heeft afgewerkt.
Ik heb via mijn moeders naam en rekening gedaan mocht van der en dan betaal ik der 5 euro.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je 18+ bent wel ja. Hou er rekening mee dat je vaak een kopie van je ID op moet sturen als je wil uitbetalen.
Waarom wil je moeder er geld voorquote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb via mijn moeders naam en rekening gedaan mocht van der en dan betaal ik der 5 euro.
Omdat ik toch geld van haar rekening af haalquote:
Weet niet of ze nu een bonus hebben eigenlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ik toch geld van haar rekening af haal
Maar hoe krijg ik dan die 20 euro ?
Ja, en wat dus geen incidenten waren aangezien het vaker gebeurt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoelt die wedstrijden waar Ajax ontzettend veel pech had dat ze niet wonnen?
Jij hoopt dat het een lastige wedstrijd wordt maar Ajax wint 99 van de 100 keer thuis van NECquote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, en wat dus geen incidenten waren aangezien het vaker gebeurt.
Ik zag net ergens krijg 20 pond bij registreren, maar heb nog geen 20 pond en heb er net 5 euro opgezetquote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of ze nu een bonus hebben eigenlijk.
Ik zie dat anders.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hoopt dat het een lastige wedstrijd wordt maar Ajax wint 99 van de 100 keer thuis van NEC
Moet je denk ik 20e erop zetten als je registreert.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag net ergens krijg 20 pond bij registreren, maar heb nog geen 20 pond en heb er net 5 euro opgezet
Laat maar zitten zo rijk ben ik niet..quote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je denk ik 20e erop zetten als je registreert.
20 pond klinkt als een actie voor Engelse klanten..Maar je moet sowieso een gelijkwaardig bedrag storten. Je krijgt echt geen 20 euro bij een storting van 5.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag net ergens krijg 20 pond bij registreren, maar heb nog geen 20 pond en heb er net 5 euro opgezet
Ja, het kan wel, maar dan moet je het eerst rondspelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
20 pond klinkt als een actie voor Engelse klanten..Maar je moet sowieso een gelijkwaardig bedrag storten. Je krijgt echt geen 20 euro bij een storting van 5.
Zat er nog een leuk team bij die ik net stuurde, djeetje?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
VZquote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Welke site is dit? Ik zoek al een tijdje na zo'n vormtabel.
Voetbalzonequote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Serieus? VZquote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
NOOOBquote:
Ja die 1e kan ik denk ik wel wat mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zat er nog een leuk team bij die ik net stuurde, djeetje?
quote:
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 17 maart 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
DS heeft er verstand van. Siem kan er niets van, Serero is de beste.
Het hele seizoen al ongeveer de beste speler van Ajax ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt eindelijk weer eens goed ja
quote:
gelukkig krijgen alle oud-ajax spelers een warm onthaal als ze weer terugkomen in de arenaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en een paar Toefjes die klappen. Toppie.
Serero heeft de pech dat De Jong en Eriksen altijd spelen en Poulsen of Schone altijd op CDM staat.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
DS heeft er verstand van. Siem kan er niets van, Serero is de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |