PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zoek jij op spelers die je niet kan kopen?quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:22 schreef pascal08 het volgende:
Die reclames zijn Olli zijn best grappig.
Waarom leef jij een leven dat je niet hoort te leven?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zoek jij op spelers die je niet kan kopen?
Tuurlijk wel, max rating pikkiequote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik mis is dat je geen spelers in de categorie brons, silver en gold apart kan zoeken.
Nog steeds, is bij de gewone ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wtf, bij mij staat 'ie wel goed. Doe eens refreshen.
Ratings filterenquote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
Wat ik mis is dat je geen spelers in de categorie brons, silver en gold apart kan zoeken.
Waarom beantwoord jij vragen met vragen?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom leef jij een leven dat je niet hoort te leven?
Waarom doe jij precies hetzelfde?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom beantwoord jij vragen met vragen?
Waarom doe jij dat ook?quote:
Zeur niet zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:25 schreef Thorb het volgende:
Ik kom nog steeds niet bij de d als ik daar op druk
ZELDEN ZO GELACHENquote:Op zondag 17 maart 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat ook?
[ afbeelding ]
LOL
Waarom wordt dit ge-negert?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
Er zijn nog van 37 spelers geen ingame stats.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En 74 Wakaso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kwam ik ook snel achter.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IE, de nachtmerrie van elke webdesigner.
Mooi verhaal. Lekker kort ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zowaar een redelijk pack op de console: Tchite + Frimpong en nog een 74-rated CB. Het levert nog bijna geen winst op maar het is een begin. Ondertussen krijg ik ook nog een paar Ieren waaronder een LB die nog voor 2.2k verkocht. En nu ga ik Ajax kijken
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb het nu trouwens bij alle spelers, ook bij vertonghen.
Bij Ronaldo en Messi dan weer niet.En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik ga eens kijken, thanks.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Modernizr is een gigantische hulp, though. Kan tegenwoordig bijna niet meer zonder.
Komt deruit dan jonguh bam!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar zo interessant dat jij er weer op moet reageren.
Wel echt een saaie wedstrijd..4 ballen op doel, 4 goals voor mijn gevoel. Maar wel een soepele uitslag. Spandoek was ook mooi.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moet ik een keer zelf voetballen zodat ik niet naar NAC kan...winnen ze zo makkelijk
Die is nog best jong. Hij moet wat dikker worden van Verbeek.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:38 schreef ThadCastle het volgende:
Wie is die Lam van AZ? Kan er zeker niks van?
Hij is bronze in FUT dus dan is hij niet goedquote:Op zondag 17 maart 2013 14:38 schreef ThadCastle het volgende:
Wie is die Lam van AZ? Kan er zeker niks van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |