SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Haha, maak dat eerst jezelf eens wijs.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is rustig hoor, alhoewel de media doet geloven van niet. Is het onder de spelers gewoon rustig, althans dat is op de trainingen te merken.
Vandaar dat ze de ene week iemand uitschelden van de tegenstander in de kleedkamer, de andere week mensen opwachten in de spelerstunnel en daar voor iemand door een ruit laten boksen. Ja erg rustig is het daar inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV is rustig hoor, alhoewel de media doet geloven van niet. Is het onder de spelers gewoon rustig, althans dat is op de trainingen te merken.
Op de training gaat het ook niet goed, sterspeler Marcelo is al uitgevallen tegen waterdragertje Van Bommel.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haha, maak dat eerst jezelf eens wijs.![]()
De een kan zich niet beheersen en slaat een ruit kapot, de ander gaat vechten na een wedstrijd en jullie aanvoerder, de meest ervaring speler uit de eredivisie, gaat tekeer tegen een speler van Heerenveen.![]()
![]()
Maar ik vind het wel leuk hoor, en fijn dat het op de trainingen goed gaat.
Ohja, en de media, allemaal de schuld van de media. 3000 euro schuld, vrouw kwijt bla bla bla.![]()
Schuld van de media.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de training gaat het ook niet goed, sterspeler Marcelo is al uitgevallen tegen waterdragertje Van Bommel.
Wat lul je man, elke wedstrijd is de kans even groot dat het misgaat.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoe langer dat soort rijtjes zijn hoe groter de kans dat het een keer misgaat
Wat een goed gevoel heb jij zegquote:Op zondag 17 maart 2013 14:23 schreef Saekerhett het volgende:
Heb ineens zo'n voorgevoel dat het 0-4 gaat worden.
gelijk weer negatief, zoals het hoort.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:37 schreef tammepiet het volgende:
Zoals verwacht Ajax zwaar onder druk. 1e beslissing van de scheids alweer tegen
Zwaar onder druk? Zit jij een andere wedstrijd te kijken?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:37 schreef tammepiet het volgende:
Knipper nog eens een paar keerquote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef BlueRoom het volgende:
ik knipper met min ogen en er ligt er weer 1 in
Voortaan enkel met natte haartjes en een bord op schoot!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Altijd als ik het eerste half uur/uur mis scoren ze er 2. Misschien moet ik maar stoppen met kijken
Haha, sukkeltjequote:Op zondag 17 maart 2013 14:37 schreef tammepiet het volgende:
wel een 'omhaal' goalquote:Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
Ik was gisteren trouwens 1 helft bij ajax - ado vrouwen. Maar dat is echt niet om aan te zien he
En die Koster, wat een vent is dat zeg
Hij speelt al heel lang beroerdquote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vandaag ja, AZ is niets man, gaan voor degradatie voetbal
Ja, Boerrigterquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best, maar er zal vast een reden achter zitten waarom hij wordt opgesteld.
Als we een speler zouden moeten kopen dan is het een fatsoenlijke linksvoor imoquote:Op zondag 17 maart 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best, maar er zal vast een reden achter zitten waarom hij wordt opgesteld.
eerder een rechtsvoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we een speler zouden moeten kopen dan is het een fatsoenlijke linksvoor imo
Beide zou geen overbodige luxe zijn dan kan Fischer namelijk ook vaker op het middenveld spelenquote:
2-1, omhaal uit een corner door de knapste Ajax speelster.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
2e helft niet gezien.Weet de einduitslag ook niet.
noekie poekie hoogendijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
2-1, omhaal uit een corner door de knapste Ajax speelster.
Nice. Beste nieuws van vandaagquote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco gaat Feyenoord een tik uitdelen over twee weken. Pelle geschorst voor HEE-FEY
Maakt Marco v. Basten Ajax toch kampioen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco gaat Feyenoord een tik uitdelen over twee weken. Pelle geschorst voor HEE-FEY
Clasie, Janmaat, Immers & Mathijsen staan er ook op scherpquote:Op zondag 17 maart 2013 15:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nice. Beste nieuws van vandaagAtsjabar ofzo in de spits
Mooi die zijn weg dan. Tegen wie spelen wij na die interlands?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC thuisquote:Op zondag 17 maart 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi die zijn weg dan. Tegen wie spelen wij na die interlands?
Nice. Was de enige die Feyenoord op de been hield in de beker tegen Heerenveen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is niks zonder Pellè.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nice. Was de enige die Feyenoord op de been hield in de beker tegen Heerenveen.
Roda JC - PSV & Vitesse - PEC Zwolle.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijnEn PSV uit tegen Roda toch? En Vitesse?
Vitesse wint dus ook. En PSV met wat geluk een gelijkspel.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC - PSV & Vitesse - PEC Zwolle.
Kan zomaar zijn dat Roda JC een topdag heeft.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse wint dus ook. En PSV met wat geluk een gelijkspel.
alleen PSV wordt nog lastig.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef tammepiet het volgende:
Ik zeg ideaal programma vanaf vandaag.
[ afbeelding ]
AFCA
Die gaan ze allemaal winnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
AFCA
Dit dus, als AZ snel de 2-1 maakt wordt het nog lastig ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
van rhijn speelt een partij slecht
na rust aanzetten en 3 - 0 maken zeg ik.
Met 78 punten kampioen, prima.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
AFCA
pfffquote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit dus, als AZ snel de 2-1 maakt wordt het nog lastig ook.
Zieke statsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax heeft 31 wedstrijden in maart/april/mei van 2010 tot nu gespeeld, 30 gewonnen en 1 verloren.
Deze manquote:
Jammer voor je.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef DenXD het volgende:
Hopelijk blijft het 1-1 in 010, dan hebben we aan een gelijkspel tegen die boeren genoeg!!
En ik weet dan weer zeker dat die kans er helemaal niet was gekomen met Sigthorsson.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch weet ik zeker dat Siggy die kans van Hoessen er gewoon in had geknalt
Sigi had 'm alleen niet goed aangenomen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch weet ik zeker dat Siggy die kans van Hoessen er gewoon in had geknalt
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En ik weet dan weer zeker dat die kans er helemaal niet was gekomen met Sigthorsson.
Ik vind het een heel matig aanspeelpunt. Roep ik al het hele seizoen hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom nou ineens haten op Sigthorsson?stelletje oppurtunisten
Siggy is ook een geweldenaar. Maar na zo'n blessure duurt het wel even voordat je fit bent.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom nou ineens haten op Sigthorsson?stelletje oppurtunisten
Ja ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef DenXD het volgende:
[..]
Optimistisch blijven. Je zag het ook 2-2 worden..
Danny de Munk mijn stad?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef coronatus het volgende:
Iemand misschien die het nieuwe nummer weet wat de supporters van Ajax net zongen?
Nee joh, PSV uitquote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Moeilijkste wedstrijd van de eindsprint dit.
Dit doorstaan is een flesje bier open hier.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Moeilijkste wedstrijd van de eindsprint dit.
Omdat jij iedere week de wedstrijd kapot jinxet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kan Ajax een 0-2 of 1-3 niet gewoon rustig uitspelen, waarom krijgen ze altijd weer een goal tegen. Vreselijk dit gekloot elke uitwedstrijd
Zou je dat wel doen tammepiet?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dit doorstaan is een flesje bier open hier.
Dan spring ik even een salto van blijdschapquote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dit doorstaan is een flesje bier open hier.
Dat gaat dus echt niet gebeurenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die doet er niet meer toe, dan ben je al kampioen
Zondag is een rust dag..quote:Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef kurk_droog het volgende:
2-4 nu zou wel lekker zijn. Ik hou niet van die spanning op zondag
frank de boer danquote:Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef FredVleespet het volgende:
Hoeveel mensen zullen een hartaanval gekregen hebben deze wedstrijd
Ik sta door Ajax al tijden in de minquote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel weer 10 jaar minder te leven maar goed
Hij had die kans moeten maken ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hij had er wel 1 in moeten prikken
allemaal 3 puntertjesquote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef Stiggie het volgende:
Resterend
Ajax NEC
Ajax Heracles Almelo
PSV Ajax
Ajax sc Heerenveen
NAC Breda Ajax
Ajax Willem II
FC Groningen Ajax
Best makkelijk programma nu. Alleen PSV uit is echt lastigquote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef Stiggie het volgende:
Resterend
Ajax NEC
Ajax Heracles Almelo
PSV Ajax
Ajax sc Heerenveen
NAC Breda Ajax
Ajax Willem II
FC Groningen Ajax
En ook niet voor de strafschop moeten gaan, of het er nou één was of niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had die kans moeten maken ja.
Heerenveen en Groningen zijn ook lastigquote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best makkelijk programma nu. Alleen PSV uit is echt lastig
Dat mag Ajax sowieso wel wat eerder doen. Bij 2 goals verschil weet ik al dat het fout kan gaan. Zag al een Heracles-uit scenario voor mequote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ook niet voor de strafschop moeten gaan, of het er nou één was of niet.
Maar dat doet er niet toe, al had ik het liever wat eerder beslist gezien
Gelukkig spelen we thuisquote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heerenveen wordt verassend lastig denk ik
Heerenveen thuis is niet zo lastig hoor. Die proberen ook te voetballen en dat ligt Ajax wel. Groningen is niks meer van over.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerenveen en Groningen zijn ook lastig
Als Djuricic het op de heupen heeft kun je daar ook zomaar punten tegen laten liggenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen thuis is niet zo lastig hoor. Die proberen ook te voetballen en dat ligt Ajax wel. Groningen is niks meer van over.
Reuzendoder van dit jaar; geen enkele topclub de volle score.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heerenveen wordt verassend lastig denk ik
En daarna met Babel en Cuenca zelfs nog meer opties erbijquote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst interlandvoetbal, lekker je hart op rust laten komen
Begin van het seizoen waren ze ook uit sterk tegen topploegen. Zie het totaal onnodige verlies bij Feyenoord met een man meer.quote:
Ook uit tegen Vitesse en Feyenoord punten gepakt. Doder is dan niet het goede woord, maar enfin, je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Siggy had klachten dus die zien we over een half jaar pas weer.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef S0nic het volgende:
Ik ga even lekker opportunistisch doen en zeg Siggy eruit en Hoesen erin
Hoesen gaat sowieso volgend seizoen in aanmerking komen voor een basisplaats. Ruwe diamant die jongen, geef 'm wat tijdquote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef S0nic het volgende:
Ik ga even lekker opportunistisch doen en zeg Siggy eruit en Hoesen erin
Subliem?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wat viel die Danny Hoesen toch even subliem in, klasse man![]()
Op welke vraag?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher gaf een openlijk jawoord bij de mannen van EL.
Maher wil liever naar Ajax dan PSV.quote:
Aan de bal is hij een stuk sterker dan Sigthorsson vind ik, maar als afmaker is hij minder.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen viel fantastisch in aldus de Boer.
Telkens aanspeelbaar met een man in de rug en deed er steeds iets nuttigs mee. Ik vond hem echt ijzersterk invallen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Subliem?
Viel goed in, meer niet. Had zijn invalbeurt kunnen/moeten bekronen met een goal.
Mee eens, mag van mij in de basis starten tegen NEC.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Telkens aanspeelbaar met een man in de rug en deed er steeds iets nuttigs mee. Ik vond hem echt ijzersterk invallen.
Hij zei; "Nee dat ligt 50/50, maar ik weet wel waar mijn voorkeur ligt maar dat hou ik voor mij".quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher wil liever naar Ajax dan PSV.
Ajax ligt in de buurt en een mooie ploeg dat aanvallend en combinerend voetbal speelt.
Ik denk dat Ajax meer baat heeft aan een goed aanspeelpunt. Veel makkelijker voetballen zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aan de bal is hij een stuk sterker dan Sigthorsson vind ik, maar als afmaker is hij minder.
Maher naar Ajaxquote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ok-akkoord-gaan.html
Nu maak je me blij met een dode musquote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher gaf een openlijk jawoord bij de mannen van EL.
Klopt, maar volgens mij vinden Eriksen en de Jong het wel lekker spelen met Hoesen voor zich, lekker aansluiten en goaltjes meepikken.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aan de bal is hij een stuk sterker dan Sigthorsson vind ik, maar als afmaker is hij minder.
Had nog meer goede acties vandaag, scoort wat mij betreft een mooie 7quote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Tyron het volgende:
Jammer dat die prachtige poging van Chrisje er niet in ging
Die bal moest iets meer naar linksquote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Tyron het volgende:
Ook goed geluisterd naar de persvoorlichter.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ok-akkoord-gaan.html
Ajax dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zei; "Nee dat ligt 50/50, maar ik weet wel waar mijn voorkeur ligt maar dat hou ik voor mij".
Ja die keeper stond niet helemaal te slapen hèquote:Op zondag 17 maart 2013 16:41 schreef Tyron het volgende:
Tegen ploegen die met 10 man in de zestien gaan staan, is Sigthorsson de betere keuze denk ik. Dan zijn hoge ballen in de zestien een stuk gevaarlijker en als de ruimtes klein zijn zal kansen creëren over de grond lastiger zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax meer baat heeft aan een goed aanspeelpunt. Veel makkelijker voetballen zo.
Ajax biedt 4-4,5mil denk ik. Is ook een reële prijs. Hij presteert het hele seizoen matig (komt mede door de hele ploeg), maar het geeft wel aan dat Maher niet de dragende speler is. Daarom hoeft ie van mij ook niet te komen naar Ajax.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Vraag me af of Maher nu ook een beetje gedevalueerd is na de malaise van AZ. Ajax gaat sowieso de hoofdprijs niet betalen.
De nieuwe Kluivert aldus Smoofie.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Sigthorsson, die jongen kan er echt niet zo veel van he.
Ajax speelt tenminste mooi voetbal en er zit een idee achter. Bij PSV doen ze maar wat.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon de club die het meeste geld geeft dus.
Moet wel voor 6 miljoen kunnen nu. Zeker omdat Maher echt weg wil. Of er komt opeens Man City langs die 12 miljoen biedt.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Vraag me af of Maher nu ook een beetje gedevalueerd is na de malaise van AZ. Ajax gaat sowieso de hoofdprijs niet betalen.
Smoofie is dan ook niet echt heel erg serieus te nemen.quote:
is niet nieuwquote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef coronatus het volgende:
Iemand misschien die het nieuwe nummer weet wat de supporters van Ajax net zongen?
Feyenoord op 4 punten sowieso. Over 2 weken zonder Pelle bij San Marco op bezoek.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef Pedroso het volgende:
Toch weer jammer dat ze de wedstrijd weer bijna uit handen geven door zelf de niet te scoren en de tegenstander weer makkelijk in de wedstrijd laten komen.
Maar goed, de punten zijn weer binnen. Komende 2 wedstrijden zijn op papier niet de moeilijkste wedstrijden (NEC en Heracles thuis, beide om 16.30 uur). Als het een beetje meezit dan staan PSV en Feijenoord op minimaal 3 punten.
Denk je echt dat hij daar wat om geeft?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelt tenminste mooi voetbal en er zit een idee achter. Bij PSV doen ze maar wat.
Dat gefluit richting ex-spelers was wel heel treurig.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef ejfaar het volgende:
Laat AZ maar degraderen. Is dat klapvee ook weer uit de eredivisie
Verbeek liet eigenlijk doorschemeren wel van PSV te willen verliezen, dan verdien je degradatie gewoon.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gefluit richting ex-spelers was wel heel treurig.
Ik gun het alleen Verbeek niet om te degraderen.
Serieus?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef ejfaar het volgende:
Verbeek liet eigenlijk doorschemeren wel van PSV te willen verliezen, dan verdien je degradatie gewoon.
Ja dat is toch altijd zo geweest?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Klopt het dat op speelronde 33 alle wedstrijden om 12:30 zijn?
Dat klopt, maar dan moet Ajax tegen Willem 2 thuis. Dat moet toch wel lukken.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Klopt het dat op speelronde 33 alle wedstrijden om 12:30 zijn?
echt niet, altijd 14:30quote:Op zondag 17 maart 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is toch altijd zo geweest?
vorig jaar was trouwens 's avonds op een woensdagquote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht altijd 12:30 eigenlijk maar kan het fout hebben.
Dit jaar geen midweekse speelrondes, volgend jaar wel. zal eens kijken zo.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
vorig jaar was trouwens 's avonds op een woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |