Haha, bedankt voor de complimenten over mijn foto'squote:Op woensdag 3 april 2013 00:37 schreef yurian het volgende:
[..]
Leren jas bij een dame is altijd goed![]()
Die rok is veel te lang, knip maar af ongeveer op de hoogte van je vingertoppen![]()
De laarzen zijn leuk, maar het hoedje niet...
Verder vind ik de kwaliteit van je foto's echt heel goed. Diafragma en scherpte-diepte staat perfect afgesteld en al zijn de kleuren wat flets (op het zwart-witte af), het zijn echt goeie foto's. Hulde aan de fotograaf...
Ja, dat klopt! Daar woon ikquote:

Hey ja, nou zie ik het: trap bij de parkeergarage Hoeksterend!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Ja, dat klopt! Daar woon ikJij ook?

Ik woon er nu nog jaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de complimenten over mijn foto'sDat grauwe doe ik expres, dat vind ik passen bij mij stijl, maar ik snap het als mensen juist van meer kleur houden.
En over de outfit, tsja. Dat is een persoonlijke smaakkwestie. Ik snap het wel, een maxidress is hier nog best gewaagd en daar moet je wel van houden/aan wennen.Ben blij dat je de laarzen wel mooi vindt!
[..]
Ja, dat klopt! Daar woon ikJij ook?

Wie maakt jou foto's elke keer? Heb je iemand die dan dagelijks met je mee gaat om je outfit te fotograferen?quote:Op maandag 1 april 2013 11:41 schreef RedReidingHood het volgende:
En weer een nieuwe(uiteraard met jas en sjaal)
[ afbeelding ]

Dat jack heb ik ook volgens mijquote:

quote:
quote:
Dankjequote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef RedReidingHood het volgende:
[..]
Heel mooi, vooral je bandana!

Haha, wat een toeval! Klopt, het is Hoeksterendquote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef yurian het volgende:
[..]
Hey ja, nou zie ik het: trap bij de parkeergarage Hoeksterend!
(ik hef vroeger oek yn liwwadden woant)
Wat toevallig, nou misschien zie je me wel 'squote:Op woensdag 3 april 2013 21:27 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik woon er nu nog ja. Ik herkende de parkeergarage en een gebouw op je foto's.
Nee, dat wisselt heel erg. Vaak mijn vriend of m'n moeder. Maar ook wel 's m'n zusje, nichtje, schoonzus of vriendinnen. Ik combineer het vaak, als we toch de stad in zijn ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 23:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wie maakt jou foto's elke keer? Heb je iemand die dan dagelijks met je mee gaat om je outfit te fotograferen?

Sorry als ik je verkeerd begrijp maar waarom zou je kledingstijl in hemelsnaam apart moeten zijn?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:54 schreef SEMTEX het volgende:
Op zich vind ik je kledingstijl chique en stijlvol, maar echt apart is-ie niet. Je foto's doen me ook denken aan: http://www.comeovertothedarksidewehavecandy.com/

Omdat ze zich profileert als fashionblogger. Let ook op de woorden: ik vindquote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry als ik je verkeerd begrijp maar waarom zou je kledingstijl in hemelsnaam apart moeten zijn?
Wat ze draagt is niet gewoontjes, maar ze kan het hebben en het staat d'r geweldig. Duidelijk vindt ze het leuk wat ze draagt en dat maakt het nog mooier.

En dus zou haar kledingstijl daarom apart moeten zijn? ( om even in stereotypes te denken) zelfs breezersletjes kunnen een fashion blogger zijn, je hoeft namelijk niet iedere doelgroep aan te spreken met jouw eigen stijl.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat ze zich profileert als fashionblogger.

quote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry als ik je verkeerd begrijp maar waarom zou je kledingstijl in hemelsnaam apart moeten zijn?
Wat ze draagt is niet gewoontjes, maar ze kan het hebben en het staat d'r geweldig. Duidelijk vindt ze het leuk wat ze draagt en dat maakt het nog mooier.

Ik gebruik het woord 'gewoontjes' nietquote:

Crystallic?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:50 schreef RedReidingHood het volgende:
En weer een nieuwe. Wie herkent de locatie?
[ afbeelding ]

Ging meer om het eerste zinnetje eigenlijk. Ik vind het altijd zo raar als mensen dat zeggen "het is wel leuk, maar niet apart". Nee, een zwarte broek of legging heeft iedereenquote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord 'gewoontjes' nietBepaalde mensen moeten wat minder snel hun conclusies trekken.

Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef Vice. het volgende:
De foto's maken het 'fashion'. Als ze in de spiegel met een iPhone gemaakt waren, waren ze niet zo boeiend.

Dit klopt ja, ik werk dus in een winkel dus zie genoeg mensen voorbijkomen. Duitsers zijn een beetje vreemd, of heel alternatief of juist zo praktisch mogelijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:25 schreef Cpt. het volgende:
Ligt denk ik ook wel redelijk aan je woon- en werkplek of je zulke 'modieuze' mensen ziet.
Ik woon in Rotterdam en werk in de film- en tv wereld in Amsterdam en zie vrijwel alleen goed geklede mensen

Rotterdam!!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:25 schreef Cpt. het volgende:
Ligt denk ik ook wel redelijk aan je woon- en werkplek of je zulke 'modieuze' mensen ziet.
Ik woon in Rotterdam en werk in de film- en tv wereld in Amsterdam en zie vrijwel alleen goed geklede mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |