Page zag er erg indrukwekkend uit. Hij heeft een unieke stijl en ik denk dat hij in potentie de beste ooit kan worden. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij tegen de echte toppers aantreed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:33 schreef BankAardappel het volgende:
Michael Page die deze week z'n debuut bij Bellator maakte kan nog wel een goede worden denk ik. Qua stijl lijkt hij een beetje op Anderson Silva, erg goed voetenwerk en echt een showvechter.
Zijn kin is er gewoon niet. Dat hij klappen heeft gekregen van zwaargewichten die weinigen kunnen hebben is tot daar aan toe maar hij is ook neer gegaan tegen mindere goden. Ik zie Andrei KO gaan vandaag als Johnson er eentje weet te landen. Arlovski zal daarentegen Johnson meer dan een paar keer goed moeten raken wil hij winnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef Fenomeno het volgende:
Zo slecht is die kin van AA imo echt niet, klappen van Fedor, Rogers en Sergei komen bij iedereen hard aan. Rumble is zwaar overpowered door Andrei, die hoort helemaal niet op HW te vechten. Andrei heeft de TDD om het staande te houden. En sowieso Blackzilians
Yep, mooie comeback ook van Glenn daarnet. Ik ga de laatste prelim nog even kijken, main card haal ik morgen wel binnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Zo ik ga afhaken, bijna gehele preliminary card gezien van WSOF. Bevalt prima, tot nu toe alleen maar toffe gevechten gezien.
Inderdaad, die knietjes zaten er vol op.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Die McCray heeft zo te zien een prima chin.
quote:
Iemand een gifje ofzo?quote:
Geen gifje, hier het volledige gevecht:quote:Op zondag 24 maart 2013 04:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Iemand een gifje ofzo?
Kan nog niets online vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |