Ja dat is een betere optie inderdaad. Gratis DLC. Óf gratis BF3 premium als je BF3 al hebt natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Danny het volgende:
doe mij maar een voucher voor de eerste 2 expansion packs
Asjeblieft niet, heb afgelopen donderdag premium gekochtquote:Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Danny het volgende:
doe mij maar een voucher voor de eerste 2 expansion packs
Meestal is het even wachten, in beide steden. Duurt even voor dat soort dingen aankomen (ja, ik weet, zelfs elektriciteit dat met 300.000km/s reist...)quote:Op maandag 18 maart 2013 05:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Godverdomme dat gezeik met die power en water in de regio![]()
Ene moment is alles goed, maar dan vervang ik in de utility stad de watertorens door waterpompstations waardoor ik uiteindelijk veel meer capaciteit heb en plotseling heeft mijn grootste stad een probleem met de toevoer van water en power.
Ik word er echt gek van, waarom neemt ie nou niet gewoon af wat ie af moet nemen. Er is meer dan genoeg power en water beschikbaar....
De hele pagina staat vol over deze vraag. Was je eerste actie van vandaag topic openen -> niet lezen -> vraag stellen...?quote:
Nou inderdaad! Ik heb al redelijk wat dure gebouwen op die moment moeten opgeven.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Black-Hole het volgende:
Grootste ergernis tot nu toe is eigenlijk wel dat je automatisch alle aan je weg liggende gebouwen sloopt zodra je die weg verwijderd. Flinke moneysink als het om dure gebouwen zoals universiteiten gaat. Misschien nog wel irritanter dat die pathfinding bugs...
Soms vind ik het wel makkelijk, het zou een keuze moeten zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Black-Hole het volgende:
Grootste ergernis tot nu toe is eigenlijk wel dat je automatisch alle aan je weg liggende gebouwen sloopt zodra je die weg verwijderd. Flinke moneysink als het om dure gebouwen zoals universiteiten gaat. Misschien nog wel irritanter dan die pathfinding bugs...
Dat is gewoon dom als je ook nog eens op 'Ja graag!' drukt in zo'n situatie.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Black-Hole het volgende:
Grootste ergernis tot nu toe is eigenlijk wel dat je automatisch alle aan je weg liggende gebouwen sloopt zodra je die weg verwijderd. Flinke moneysink als het om dure gebouwen zoals universiteiten gaat. Misschien nog wel irritanter dan die pathfinding bugs...
Het is ook compleet niet logisch als dit het geval is bij een upgrade naar een avenue....quote:Op maandag 18 maart 2013 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Ik heb al redelijk wat dure gebouwen op die moment moeten opgeven.
Oh nee, lees niet altijd terug.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:34 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
De hele pagina staat vol over deze vraag. Was je eerste actie van vandaag topic openen -> niet lezen -> vraag stellen...?
En dan annuleer je en kan je de weg niet meer upgraden naar een avenue.... Of is er een workaround dan en mis ik iets?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom als je ook nog eens op 'Ja graag!' drukt in zo'n situatie.
wegen aan dure gebouwen laat ik dan ook liggen, tenzij ik zat geld heb...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Black-Hole het volgende:
Grootste ergernis tot nu toe is eigenlijk wel dat je automatisch alle aan je weg liggende gebouwen sloopt zodra je die weg verwijderd. Flinke moneysink als het om dure gebouwen zoals universiteiten gaat. Misschien nog wel irritanter dan die pathfinding bugs...
enige manier is om het gebouw te slopen als je van road naar avenue wilt..quote:Op maandag 18 maart 2013 10:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En dan annuleer je en kan je de weg niet meer upgraden naar een avenue.... Of is er een workaround dan en mis ik iets?
Ah, op die fiets. Ik dacht dat je gewoon een weg aan het slopen was en per ongeluk een geplaatst gebouw neer haalde. Vond het al vreemdquote:Op maandag 18 maart 2013 10:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En dan annuleer je en kan je de weg niet meer upgraden naar een avenue.... Of is er een workaround dan en mis ik iets?
Je moet gewoon heel erg goed nadenken voor je wegen gaat leggen, wordt het een hoofdweg of niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Het is ook compleet niet logisch als dit het geval is bij een upgrade naar een avenue....
Dat is zeker zo al heb je lang niet altijd genoeg geld om dat al direct vanaf het begin te doen bij een nieuwe stad. Sinds het versturen van geld naar je andere steden nog niet helemaal vlekkeloos werkt begin ik daar niet aanquote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet gewoon heel erg goed nadenken voor je wegen gaat leggen, wordt het een hoofdweg of niet.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:04 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb trouwens heel vaak bij het slopen van leegstaande gebouwen dat ik of de verkeerde aan klik, of als ik het sloopmenu wil sluiten met het kruisje ik er net ff naast klik....
Je hoeft niet meteen alle infrastructuur aan te leggen, je kun in één hoek beginnen en dan doorgroeien. Gaat prima eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat is zeker zo al heb je lang niet altijd genoeg geld om dat al direct vanaf het begin te doen bij een nieuwe stad. Sinds het versturen van geld naar je andere steden nog niet helemaal vlekkeloos werkt begin ik daar niet aan![]()
Gevolg is dat je dan later alsnog kan/moet upgraden omdat het te druk wordt en je nu wel de resources hebt.
En? Ze bouwen wel weer nieuwquote:Op maandag 18 maart 2013 11:04 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb trouwens heel vaak bij het slopen van leegstaande gebouwen dat ik of de verkeerde aan klik, of als ik het sloopmenu wil sluiten met het kruisje ik er net ff naast klik....
Daar zat ik gisteren ook mee te klungelen jaquote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Black-Hole het volgende:
Grootste ergernis tot nu toe is eigenlijk wel dat je automatisch alle aan je weg liggende gebouwen sloopt zodra je die weg verwijderd. Flinke moneysink als het om dure gebouwen zoals universiteiten gaat. Misschien nog wel irritanter dan die pathfinding bugs...
Wel vervelend als er op een gegeven moment een groot kantoren of woongebouw staat en er een dikke file ontstaat bij die afslag.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:05 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren ook mee te klungelen jaDenk dat ik het nu anders aanpak: Wegen downgraden tot het laagste bestrate niveau (geen zandpad dus) en dan de grote drukke hoofdweg er zo dicht mogelijk bij leggen. Vervolgens die straat vlak voor en na het gebouw koppelen aan de drukke hoofdweg.
Kijken wat dat oplevert. Ziet er wel chique uit als je grote gebouwen hun eigen straatje hebben
vooral leuk met wolkenkrabbers.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:04 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb trouwens heel vaak bij het slopen van leegstaande gebouwen dat ik of de verkeerde aan klik, of als ik het sloopmenu wil sluiten met het kruisje ik er net ff naast klik....
Hmmm, dan maak ik em iets minder kleinquote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel vervelend als er op een gegeven moment een groot kantoren of woongebouw staat en er een dikke file ontstaat bij die afslag.
Je hoeft je volk niet altijd te geven wat ze vragen hequote:Op maandag 18 maart 2013 11:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Clinics zijn zo belachelijk duur voor een beginnende stad... Heb vaak rond de 1k inwoners met een inkomen van +2k of zo als ze daarom beginnen te zeiken.
Nee klopt maar dan zit ik nu op 4 doden per dag...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft je volk niet altijd te geven wat ze vragen he
Dat overleeft je stad wel hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 11:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee klopt maar dan zit ik nu op 4 doden per dag...
Het zou helpen als niet elke auto letterlijk 3 keer over dezelfde weg hoeft te rijden.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:13 schreef jogy het volgende:
Vanavond trouwens maar even mijn productiestadje halveren qua inwoners en de commercie eruit flikkeren om te kijken of mijn doorstroming dan beter gaat.
Lol ja, volg maar eens een busquote:Op maandag 18 maart 2013 11:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zou helpen als niet elke auto letterlijk 3 keer over dezelfde weg hoeft te rijden.Die benzine mag wel wat duurder daar, misschien dat die mensen dan niet steeds rondjes rijden op de drukste wegen.
Ha, inderdaad, dat ook nog. Naja, ik weet niet of pathfinding al getweaked is op de testserver trouwens anders wacht ik daar wel ff op en ga ik wel verder met een andere stad.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zou helpen als niet elke auto letterlijk 3 keer over dezelfde weg hoeft te rijden.Die benzine mag wel wat duurder daar, misschien dat die mensen dan niet steeds rondjes rijden op de drukste wegen.
Inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Danny het volgende:
doe mij maar een voucher voor de eerste 2 expansion packs
Tweaken? Compleet herschrijven bedoel je.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ha, inderdaad, dat ook nog. Naja, ik weet niet of pathfinding al getweaked is op de testserver trouwens anders wacht ik daar wel ff op en ga ik wel verder met een andere stad.
Inderdaad, dat staat een stuk mooier.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:09 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Hmmm, dan maak ik em iets minder klein
Maar ik vind het sowieso raar om gebouwen direct aan de grootste wegen te bouwen, liefst altijd met een zijstraat. De kleine maps dwingen je echter wel om te proppen
Zoals ik het gelezen heb worden er alleen wat extra voorwaarden aan gehangen zodat het getriggered wordt om een alternatieve route te zoeken.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tweaken? Compleet herschrijven bedoel je.
Waarvoor is de ruimte nodig dan? Een stad van 50k werkt prima.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, dat staat een stuk mooier.
Maar ja, kostbare ruimte he..
Best wel groot verschil qua prijs. Doe mij maar DLC van SimCityquote:Op maandag 18 maart 2013 08:12 schreef KlaasSjaakvaak het volgende:
[..]
Plants VS Zombies (9,99)
SimCity 4 Deluxe (9,99)
Need for Speed: Most Wanted (49,99)
Battlefield 3 (39,99)
Bejeweld 3 (19,99)
Dead Space 3 (49,99)
Mass Effect 3 (29,99
pathfinding vindt niet plaats op de server, maar lokaal op je computer...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef jogy het volgende:
Ha, inderdaad, dat ook nog. Naja, ik weet niet of pathfinding al getweaked is op de testserver trouwens anders wacht ik daar wel ff op en ga ik wel verder met een andere stad.
Ah ok, dus dat kunnen ze niet echt testen op de testserver. Klinkt wel logischquote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
pathfinding vindt niet plaats op de server, maar lokaal op je computer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |