Ja of nietquote:
Ik bevredig haar nietquote:Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-mijn-ex-bevredigen
Vanwaar je opmerking dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja of niet
[..]
Ik bevredig haar niet
Als in verleden tijd toen ze mijn ex niet wasquote:
quote:
hoe gaat ie?quote:
Heerlijkquote:
Zeg dan: ik bevredig haar niet meerquote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als in verleden tijd toen ze mijn ex niet was
Never mind
ja wel goed hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heerlijk, en aan jouw kant?
Haha hoezo dat dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed hoorBen mn kamer beetje aan het verbouwen
Had ik zin inquote:
Ik deed dat vroeger ook heel vaak, nu vind ik het zonde van mijn tijd. Ik ga binnenkort verhuizen.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Had ik zin invroeger deed ik dat elke twee maanden en nu staat het al drie jaar zo
Ik heb genoeg tijdquote:Op zondag 17 maart 2013 12:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook heel vaak, nu vind ik het zonde van mijn tijd. Ik ga binnenkort verhuizen.
Jup. Samenwonen aan de andere kant van het landquote:Op zondag 17 maart 2013 12:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb genoeg tijd
En had zin in een grote schoonmaak
Ga je uit huis?
Oh spannendquote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup. Samenwonen aan de andere kant van het land
Jij ook hierquote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup. Samenwonen aan de andere kant van het land
Ach, je moet watquote:Op zondag 17 maart 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Had ik zin invroeger deed ik dat elke twee maanden en nu staat het al drie jaar zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |