SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ik mega gezellig ben ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 02:40 schreef Murdera het volgende:
Haha blijhkbaar heb je geen ovallend grote lul ofzo
oja, dat kon ook.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ik mega gezellig ben ofzo
Zat er niet in blijkbaarquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zat er niet in blijkbaarwat een vervelend mens is het ook
Lekker late reactiequote:Op zondag 17 maart 2013 02:47 schreef Viro het volgende:
@KG: Ja ik ben ook hier. Mooi om te horen dat je probeert te stoppen met roken. Ik ben sinds nieuwjaarsdag flink aan het zuipen en amper thuisOndertussen wel op zoek naar werk.
quote:Op zondag 17 maart 2013 02:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ga slapen, ik kom morgen wel weer ff kijkenCiao
![]()
Is die ook nu op tv?quote:
Gewoon stil zijn!!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:51 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
F1 gezien lola? of moet ik mijn bek erover houden?
Ja via de decoder... Is zojuist afgelopen. Komt op pebble tv ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is die ook nu op tv?
Hoe gaat het in huize LoLa met de ziekenboeg?
* AldoTheApache houdt zich stil en nipt van zijn koffiequote:
Die koorts moet omlaag hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja via de decoder... Is zojuist afgelopen. Komt op pebble tv ofzo
Beide jongens flinke koorts ....
Aldo, ik heb nog niks gezien of gelezen...
Braaf!!quote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache houdt zich stil en nipt van zijn koffie
S. Zit pas op dag 2 en voor K. Is het de eerste dagquote:Op zondag 17 maart 2013 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koorts moet omlaag hoor
[..]
Braaf!!
Balenquote:Op zondag 17 maart 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S. Zit pas op dag 2 en voor K. Is het de eerste dag
Ja Aldo beide ziek.
Dikke kans van wel....we zullen het wel zienquote:Op zondag 17 maart 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
BalenNu maar hopen dat ze jullie ook niet aansteken, want kennelijk is het iets vatbaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |