Daar zit een Maia echt op te wachten inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Laten ze bokshandschoenen maar verplichten is het probleem gelijk opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen eyepokes meer die volgens jou gevechten verpesten. Oftewel, het kan gebeuren, hoort erbij, niet miepen.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zit een Maia echt op te wachten inderdaad
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:50 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Laten ze bokshandschoenen maar verplichten is het probleem gelijk opgelost.
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Knock knock
- Who's there?
Jordan
- Jordan who?Moest er toch om glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drietkeune
Mag ik jou een keer met mijn vinger door jou oog gaan kijken hoe je dat vindquote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
Heb je geen eyepokes meer die volgens jou gevechten verpesten. Oftewel, het kan gebeuren, hoort erbij, niet miepen.
Daar heb je toch geen grip meequote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn al kut voor grappling
ga gewoon boksen kijken als je loopt te miepen over een eyepoke, iets dat gewoon kan gebeuren en geen big deal is.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik jou een keer met mijn vinger door jou oog gaan kijken hoe je dat vind
Juist omdat het zo slecht is.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha toch nog 1, naast mij. Hij was echt slecht
Jij begrijpt het niet volgens mijquote:Op zondag 17 maart 2013 01:56 schreef Heer-Snader het volgende:
[..]
ga gewoon boksen kijken als je loopt te miepen over een eyepoke, iets dat gewoon kan gebeuren en geen big deal is.
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |