SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlancoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VacansoleilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Complete startlijst
Vanaf maandag iedere dag op Eurosport (2).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
4 minuten voorsprong nog.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef Drebbelman het volgende:
Meier en Salerno na 32km al 8 minuten voorsprongwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Wiggins neemt 12 man mee in de afdaling naar de finish. 1 Blanco erbij. 12 seconden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Schakel in, Sky-train op kop, wielrennen anno 2013.
Wel tof dat deze koers op tv is, want dat was de laatste jaren telkens niet toch?Jack does it in real time...![]()
J-Rod, Dan Martin, Wiggins, Valverde, Wiggins, Meersman, Agnoli, Cataldo, Gesink iig mee."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hoeveel km nog tot de streep?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Hofland tweede in pelotonssprint."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit is volgens mij de uitslag:
1. Meersman
2. Agnoli
3. Valverde
4. D. Martin
5. D. Wyss
6. Wiggins
7. Gesink
8. Scarponi
9. López Garcia
10. Cataldo
11. Niemiec
12. Herrada
op 28 sec. peloton
edit: Rodríguez moet er ook nog tussen lijkt me![]()
1. Gianni Meersman (Omega Pharma-Quick Step) 3:55:56
2. Valerio Agnoli (Astana) m.t.
3. Alejandro Valverde (Movistar Team) m.t.
4. Daniel Martin (Garmin-Sharp) m.t.
5. Danilo Wyss (BMC) m.t.
6. Bradley Wiggins (Sky) m.t.
7. Robert Gesink (Blanco) m.t.
8. Michele Scarponi (Lampre-Merida) m.t.
9. Joaquim Rodríguez (Katusha) m.t.
10. David López (Sky) m.t.
11. Dario Cataldo (Sky) m.t.
12. Przemyslaw Niemiec (Lampre-Merida) m.t.
13. Jesús Herrada (Movistar Team) m.t.
14. Koldo Fernández de Larrea (Garmin-Sharp) a 28
15. Moreno Hofland (Blanco) m.t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |