Hierbij bied ik mijn schoenen aan die ik al een tijdje thuis heb liggen. Ze zijn in perfecte/nieuwstaat staat en de TH schoenen zijn zelfs nooit gedragen. Ophalen en passen kan bij mij thuis omg. Amsterdam. Als jij wilt dat ik de schoenen verzend komen er kosten bijgerekend van 6,75 EURO. Hieronder de schoenen:
Tommy Hilfiger schoenen Maat 44 (model: Vallen) 50EURO Nooit gedragen nieuw!
Nike 6.0 schoenen Maat 44: VERKOCHT stuk of 6x aangehad op de foto's lijken ze viezer dan ze normaal zijn door de flits en het stof (omdat ze lang thuis hebben gestaan). Dit kan echter schoongemaakt worden.
Nike (grijs) schoenen maat 44: VERKOCHT +- 4x aangehad dus nog in perfecte/nieuwstaat
Nike (wit) schoenen maat 44: VERKOCHT Deze schoenen heb ik maar 2x aangehad en dat merk je niet eens. perfect/nieuwstaat.
Vans schoenen maat 44: 30EURO AL VERKOCHT VIA MARKTPLAATS
Penfield, wat vaker aangehad stuk of 15 keren maar z.g.a.n. Maat: M : 100EURO
Ten slotte nog een GUESS winterjasje maat L: 50EURO Nooit gedragen helemaal nieuw, geen prijskaartje helaas meer. perfecte/nieuwstaat!
[ Bericht 1% gewijzigd door Azn-Ryda op 20-03-2013 11:41:55 ]
Ik wacht even een reactie af van FransDeens. Als het goed is wilt hij alle Nike schoenen. Als hij om een of andere reden afhaakt zal ik de foto's voor jou plaatsen.