Dat zou echt wat zijn, ik hoop het niet natuurlijk als haterquote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rooney is al aan het afbouwen, dus zo snel mogelijk weg doen jaMisschien Ronaldo terug halen
Ik denk dat Fellaini en Baines kandidaten zijn ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef superniger het volgende:
[..]
wie gaat die wel meenemen? Fellaini toch?
Baines misschienquote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef superniger het volgende:
[..]
wie gaat die wel meenemen? Fellaini toch?
Ik had laatst een artiekel gepost (Premier League topic), niet gelezen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou echt wat zijn, ik hoop het niet natuurlijk als hater
Kan ik me zo niet herinneren...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had laatst een artiekel gepost (Premier League topic), niet gelezen?
Ik tenminste wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had laatst een artiekel gepost (Premier League topic), niet gelezen?
quote:
http://www.dailymail.co.u(...)talk-super-agent.htmtwitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 09-05-2013 om 00:00:38Wayne Rooney vraagt transfer aan, Bayern en Chelsea geïnteresseerd. Ronaldo terug naar ManUnited. (Bron: Daily Mail) reageer retweet
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik tenminste wel.
Met die hele goede photoshop toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Mja Dailymail, nou goed we wachten maar af. Het wordt weer een lange zomer vol geruchten.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]http://www.dailymail.co.u(...)talk-super-agent.htmtwitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 09-05-2013 om 00:00:38Wayne Rooney vraagt transfer aan, Bayern en Chelsea geïnteresseerd. Ronaldo terug naar ManUnited. (Bron: Daily Mail) reageer retweet
Wat er van waar is moeten we afwachten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
know'm sayin?
word? word.
Zal je zien dat die gek gewoon een bovengemiddelde salaris krijgt, terwijl ik het ook zou kunnenquote:
Sowieso Liverpool en transfersquote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef superniger het volgende:
Caroll
Liverpool die er 40 mil voor betaald
Hoe heette die gozer die na 2 jaar pas een assist en of goal had? Die was ook zo goed.quote:
Paar maar?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
suarez was een goede aankoop als je die paar incidentjes wegdenkt
ik bedoelde zijn gedragquote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar maar?
Carrol
Johnsson (ofzo)
Babel
Assaidi
en nog een paar
Assaidiquote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar maar?
Carrol
Johnsson (ofzo)