de media, de kranten, de tv, de radio,reclame.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:32 schreef Tropanzia het volgende:
Mind control?
Hoe zouden ze dat volgens jou willen doen, dan?
En die hebben invloed op iets immaterieels als de geest?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de media, de kranten, de tv, de radio,reclame.
ja volgens mij heel veel. kijk maar naar nederland. iedereen heeft het alleen maar over het nieuws van nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,trouw enz.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En die hebben invloed op iets immaterieels als de geest?
Wat ben jij voor slappe observeerder?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja volgens mij heel veel. kijk maar naar nederland. iedereen heeft het alleen maar over het nieuws van nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,trouw enz.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja volgens mij heel veel. kijk maar naar nederland. iedereen heeft het alleen maar over het nieuws van nos,rtl,sbs,telegraaf,volkskrant,trouw enz.
ik kijk nooit meer naar het nieuws. probeer zo min mogelijk van het nieuws op te vatten. probeer zo min mogelijk tv te kijken. lees geen kranten meer. zouden jullie ook moeten dan dan kun je een eigen mening vormen. en geen gevormde mening. en je bent veel kritischer. en het laatste dan kun je de echte waarheid onder ogen zien. en niet de droomwereld waarin je bevindt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:39 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat ben jij voor slappe observeerder?
Hmm, welke droomwereld?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik kijk nooit meer naar het nieuws. probeer zo min mogelijk van het nieuws op te vatten. probeer zo min mogelijk tv te kijken. lees geen kranten meer. zouden jullie ook moeten dan dan kun je een eigen mening vormen. en geen gevormde mening. en je bent veel kritischer. en het laatste dan kun je de echte waarheid onder ogen zien. en niet de droomwereld waarin je bevindt.
de droom wereld waarin alles wat de media waarheid is. en je een goed leven hebt je gaat 1 a 2 a 3 keer per jaar op vakantie. kijkt lekker tv en doet aan sport. je werkt 50 jaar en daarna ga je met pensioen. en dan denk je nog dat je rijk kan worden door loten te kopen. de echte wereld is zo. corrupte de elite hebben de macht. satan is op tv te zien in muziek clips. je wordt voorgelogen op tv. en tv houdt je bezig zodat je niet over ander dingen gaat nadenken. en dat we langzaam minder privacy krijgen overal camera's. ze houden als bij over burgers dat kunnen ze tegen je gebruiken. de illuminati en vrijmetselaars de rijken hebben al die eeuwen de macht gehad maar jij hebt het niet door omdat de media dat ons niet vertelt. en dat je niet weet dat de antichrist/dajaal over een klein 10 jaar regeert over de wereld. de wereld over 10 jaar is zo. een wereldleider een wereldreligie een munteenheid en vrijheid van meningsuiting bestaat er niet. en je wordt altijd in de gaten gehouden. de wereld kun je ook wel de new world orde noemen.quote:
die ik net beschreven hebquote:
wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef Ridocar het volgende:
Ik geloof best dat er subtiele manipulatie via de media op het volk wordt losgelaten. De persvrijheid kan soms tegenwerken, maar als de overheid een bepaald onderwerp verpakt in een 'nieuwtje' is dat nauwelijks een drempel.
Je zou eens moeten nadenken over het gebruik van hoofdletters.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
je wordt voorgelogen op tv. en tv houdt je bezig zodat je niet over ander dingen gaat nadenken.
Wat is nu het probleem? Je kan toch zelf kiezen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de droom wereld waarin alles wat de media waarheid is. en je een goed leven hebt je gaat 1 a 2 a 3 keer per jaar op vakantie. kijkt lekker tv en doet aan sport. je werkt 50 jaar en daarna ga je met pensioen. en dan denk je nog dat je rijk kan worden door loten te kopen. de echte wereld is zo. corrupte de elite hebben de macht. satan is op tv te zien in muziek clips. je wordt voorgelogen op tv. en tv houdt je bezig zodat je niet over ander dingen gaat nadenken. en dat we langzaam minder privacy krijgen overal camera's. ze houden als bij over burgers dat kunnen ze tegen je gebruiken. de illuminati en vrijmetselaars de rijken hebben al die eeuwen de macht gehad maar jij hebt het niet door omdat de media dat ons niet vertelt. en dat je niet weet dat de antichrist/dajaal over een klein 10 jaar regeert over de wereld. de wereld over 10 jaar is zo. een wereldleider een wereldreligie een munteenheid en vrijheid van meningsuiting bestaat er niet. en je wordt altijd in de gaten gehouden. de wereld kun je ook wel de new world orde noemen.
Dat je leesvolk in een bepaalde richting kan duwen door als rijk een nieuwsbericht bij ANP te dumpen.quote:
hoezo ben ik verstrooid. omdat ik een hele andere kijk op de wereld heb dan de u.quote:
nee door als rijken bericht vervalsen te vervagen of halve informatie er over geven of geen informatie dat doen ze. de rijken hebben een hele grote invloed op de pers en de media.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat je leesvolk in een bepaalde richting kan duwen door als rijk een nieuwsbericht bij ANP te dumpen.
Murdoch ja. Nederlandse kranten zijn kwalitatief wel prima (ligt beetje aan je voorkeur voor nieuws).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee door als rijken bericht vervalsen te vervagen of halve informatie er over geven of geen informatie dat doen ze. de rijken hebben een hele grote invloed op de pers en de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |