Die pauper golf in zijn intro is obdam..quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:38 schreef bluuf het volgende:
Ik zie voornamelijk Zaandam / Purmerend in deze video's (ik woon zelf in Zaandam dus herken ik het deel).
wel heel erg hetzelfde dan, want bij beide zit zo'n wij met rookstem ernaast die extra commentaar geeft over de 'gevaarlijke situatie'quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:41 schreef delano.888 het volgende:
Maar baddrivers/drivesafe zijn dus wel 2 verschillende mensen.. Weliswaar gedragen ze zich hetzelfde en rijden ze in dezelfde omgeving
Dus hoe ouder de auto is des te minder gelden de verkeersregels? Interessant.....quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:58 schreef Palomar het volgende:
Wat een ontzettende m*ng*l deze gast. Met z'n trieste toetertje. Zal vast een of ander oud koekblik zijn. Bij zulk soort autootjes gooi ik mn auto er ook gewoon voor. Remmen ze maar. Er is een bepaalde hierarchie op de weg en daarin staan zij helemaal onderaan
En dan ook die voorrangsziekte van die lui (vooral op rotondes waar meneertje zegt dat het niet kon terwijl het nog prima gingquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
wel heel erg hetzelfde dan, want bij beide zit zo'n wij met rookstem ernaast die extra commentaar geeft over de 'gevaarlijke situatie'
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En dan ook die voorrangsziekte van die lui (vooral op rotondes waar meneertje zegt dat het niet kon terwijl het nog prima ging). Dat is echt een dingetje waar veel dashcambezitters mee kampen
En verder dat die lui zelf opzettelijk gevaarlijke situaties creëren
Edit: voorbeeld: iemand doet zijn knipperlicht uit en de dashcammer heeft dan ineens de enorme drang om extra gas te geven en te toeteren omdat ze diegene er niet tussen willen laten
het is meer dat als je in zo'n autootje rijdt dat je niet de grote meneer moet gaan uithangenquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus hoe ouder de auto is des te minder gelden de verkeersregels? Interessant.....
ja echt hequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De eerste van deze clip is ook zo'n mooie, die vrouw begint ruim op tijd met uitparkeren en hij moet nodig wat extra gas geven om toch te kunnen toeteren en schelden
Als je zulk soort dingen flikt ben je imho je rijbewijs niet waard...Echt wat een debielquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wel een idioot. Op 1:40 even vol gas langs een school rijden terwijl je ziet dat er kinderen uitstappen en de weg over rennen. En dat noemt zich drivesafenetherlands
Iemand anders. Rijdt op gelijke snelheid met de auto links maar zodra de knipperlicht aangaat geeft ie spontaan gas bij waardoor auto de afslag mist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De eerste van deze clip is ook zo'n mooie, die vrouw begint ruim op tijd met uitparkeren en hij moet nodig wat extra gas geven om toch te kunnen toeteren en schelden
Godver, wat ben je dan een lul.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Iemand anders. Rijdt op gelijke snelheid met de auto links maar zodra de knipperlicht aangaat geeft ie spontaan gas bij waardoor auto de afslag mist.
Dat is niet wat je schreef.....quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
het is meer dat als je in zo'n autootje rijdt dat je niet de grote meneer moet gaan uithangenMet zn toeter en hypocriet moralistisch gedrag
Omg nekschot voor die gozer. Het was echt eng dat jongetje zo voor de bumper te zien staanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als je zulk soort dingen flikt ben je imho je rijbewijs niet waard...Echt wat een debiel
Dat kruispunt komt een aantal keer voor in zijn filmpjes en iedere keer hetzelfde: gas bijgeven en neus naar links.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef lst128 het volgende:
Bij 1:45 expres naar links sturen omdat iemand de bocht afsnijdt
die camperquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Omg nekschot voor die gozer. Het was echt eng dat jongetje zo voor de bumper te zien staan. Het kon ook misgaan, alleen omdat die gozer volgas geeft voor een school om zo (bijna of dus niet bijna) aanrijdingen te filmen.
Deze gaat trouwens ook lekker. Hij rijdt expres iemand aan![]()
DriveSafeNetherlands 19:
Ja of bij 3:41 kent ie de regeltjes ook niet, laden lossen mag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef lst128 het volgende:
Bij 1:45 expres naar links sturen omdat iemand de bocht afsnijdt
Haha ja inderdaad ik vind dat wel echt een giller... Brengt me op ideeënquote:
volgens mij rijd ie nog ergens waar ik ook wel eens kom want komt bekend voor op de paar seconden dat ik keek, ik zou hem gewoon uit zijn auto trekken, mijn oma van 96 kan beter rijden (nee die rijd niet eens meer)quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad ik vind dat wel echt een giller... Brengt me op ideeën![]()
Maar ik hoop echt dat die gozer zichzelf tegen een boom rijdt. Een kennis heeft precies dezelfde rijstijl. Hij heeft ieder jaar meerdere ongelukken, allemaal buiten zijn schuld. Terwijl hij weinig rijdt.
Maar hij rijdt niet defensief. Wanneer een ander iets debiels doet, probeert hij er een ongeluk van te maken. Niet remmen terwijl hij het wel ziet enzo.
Gelukkig heb je daar veel aan. Wanneer je een keer wel gewond raakt. Dan is het echt heel relevant Hoe het de ander zijn schuld is wanneer je het zelf ook laat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |