Zo heyquote:Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Engelse commentator die ''De Trots van Zuid'' zegt
Fantastisch, ik weet zeker dat je in staat bent om hem nu een sticker te geven.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Engelse commentator die ''De Trots van Zuid'' zegt
Heb geen stickers meerquote:Op zondag 17 maart 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fantastisch, ik weet zeker dat je in staat bent om hem nu een sticker te geven.
Nee ik wil gewoon geen tattoo'squote:Op zondag 17 maart 2013 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders niet meer van je houden.
Dan breken we de kiet af in het psv topic.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ veel sterker, het wordt tijd voor een terechte 1-0.
Boeiuhquote:Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Duidelijke penalty door de neus van Feyenoord geboord.
Zo ver wil ik niet gaan. Er was contact,maar niet opzettelijk imo.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Altijd geluk een scheidsrechter die niet in het voordeel van Feyenoord fluit. Dat overkomt je niet vaak.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:36 schreef RvLaak het volgende:
Utrecht geluk dat Liesveld geen penalty gaf...
Die gaat nog wel een de beslissing gaan brengen tegenover blind die steeds voorin staat...quote:
Hoe kan je daar onopzettelijk contact hebben?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan. Er was contact,maar niet opzettelijk imo.
Was echt geluk voor Utrecht. Meestal wordt ie voor zo'n soort contact wel gegeven namelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd geluk een scheidsrechter die niet in het voordeel van Feyenoord fluit. Dat overkomt je niet vaak.
Hij zette gewoon een stap en zijn voet kwam tegen die van Schaken aan. Niets aan de hand.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan je daar onopzettelijk contact hebben?![]()
Heb ik gisteren ook geprobeerd bij een corner van PSV. Conclusie: helpt niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |