SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor een neutrale supporter wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sowieso is dat "van de armoede" gejank van de bovenste plank... Alsof het zo leuk is als een team met 20/30 punten voorsprong wint. Op deze manier is het veel spannender
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Spanning kan me gestolen worden, ik wil goed voetbal zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sowieso is dat "van de armoede" gejank van de bovenste plank... Alsof het zo leuk is als een team met 20/30 punten voorsprong wint. Op deze manier is het veel spannender
![]()
Natuurlijk is het spannender, maar het zegt wel iets over het niveau van de competitiequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Als PSV de bal achterin heeft is het wel weer heel erg armoedig allemaal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Lekker boeiend. Kampioen is kampioen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op het moment zelf niet, nee.
Maar ik kijk trotser terug op seizoenen waarin we naast het feit dat we kampioen werden ook nog eens heel goed waren dan op de kampioenschappen "van de armoede".
Ik denk dat de euforie vele malen groter is als je als PSV met een doelpuntje kampioen wordt dan dat je in februari al die schaal omhoog tilt. Juist daar doe je het toch voor als supporter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ga je nooit meer krijgen in de eredivisie, dus ga maar kijken hoe barca en real elk jaar kampioen worden. Veel plezier.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spanning kan me gestolen worden, ik wil goed voetbal zien.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Voor de fans van de clubs ook... Of denk je dat het wel spannend is als een club in januari al kampioen isquote:. Rare definitie van "spannend" heb je dan
![]()
Bullshit. Geeft alleen maar de onderlinge verhoudingen weer. Zegt helemaal niets over het niveau van de eredivisie tov andere competities.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk is het spannender, maar het zegt wel iets over het niveau van de competitie![]()
Ik snap wel dat jij er zo over denkt.quote:Dat was ook een unieke hele bijzondere situatie, die er volledig los van staat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat de euforie vele malen groter is als je als PSV met een doelpuntje kampioen wordt dan dat je in februari al die schaal omhoog tilt. Juist daar doe je het toch voor als supporter.![]()
ofc xDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was maar een garpje hoor xd, je dagt tog niet dat ik het meende ofso? xd xd![]()
leuk garpJ xdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was maar een garpje hoor xd, je dagt tog niet dat ik het meende ofso? xd xdAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Lachen, gieren en brullen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
Haha, die achterlijke RKC-speler kopt hem nog even over de achterlijn![]()
Waar heb ik gezegd dat dat mijn definitie was?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor de fans van de clubs ook... Of denk je dat het wel spannend is als een club in januari al kampioen is. Rare definitie van "spannend" heb je dan
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kampioen worden op de laatste speeldag is niet zo uniek meer in dit land.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij er zo over denkt.
[..]
Dat was ook een unieke hele bijzondere situatie, die er volledig los van staat.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |