Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat zal het zeker zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vooral heel geil, Dyon zit nog een beetje in de ontkenning.
ja, van 19 tot 20 in Arnhem rondrijden...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat ga jij de 23ste doen, moet je werken?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je naar de meet zou gaan... why not?
quote:
En nou kan die niet meer slapen?quote:
CoD speel ik ook, maar ik kijk geen Alien(s)quote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij speelt sowieso Call of Duty en kijkt The Walking Dead. Gewoon omdat het kan.
Hij heeft ook al de Lord of the Rings trilogie gezien en alle Star Wars filmsquote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
CoD speel ik ook, maar ik kijk geen Alien(s)
Maar die zijn dan ook niet eng... hoe oud is het kind?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft ook al de Lord of the Rings trilogie gezien en alle Star Wars films
9quote:Op zondag 17 maart 2013 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook niet eng... hoe oud is het kind?
Dan kunnen LotR en Star wars toch wel gewoon? Zolang die nog niet alle Hellraisers gezien heeft...quote:
Die films mag hij niet zienquote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan kunnen LotR en Star wars toch wel gewoon? Zolang die nog niet alle Hellraisers gezien heeft...
Ben jij nog zo jong?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef picodealion het volgende:
Sommige kinderen kunnen daar beter tegen dan anderen. Ik vond LotR heel erg eng toen ik 9 was.
Hij zal Sands II wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef picodealion het volgende:
Sommige kinderen kunnen daar beter tegen dan anderen. Ik vond LotR heel erg eng toen ik 9 was.
Je moet je klok bijna 3uur vooruit zetten...quote:
Dan zou het al bijna avond zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet je klok bijna 3uur vooruit zetten...
Maar morgen is het toch ook niet meer...quote:
Ach, het was zo rustig en het is zondag. Morgen, middag, maakt weinig verschil nu.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar morgen is het toch ook niet meer...
Doe maar een opstarterquote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, het was zo rustig en het is zondag. Morgen, middag, maakt weinig verschil nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren...voor jou vraagquote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een opstarter gepost eigenlijk?
Oh ja, de Jerry Lewis-vraag waarna ik The King of Comedy heb binnengesleept.quote:
Ik was ook niet de originele vraagsteller. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat jij de opstarter niet zelf doet, maar wel het punt binnensleept.
Punten stelen is een beetje zijn ding, Lemans.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was ook niet de originele vraagsteller. Dus ik zie het probleem niet.
Maar ik ben er dan ook goed in.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Punten stelen is een beetje zijn ding, Lemans.
Over gaar gesproken.. Net terug van mijn dag+avonddienst, van 8 - 23hquote:Op zondag 17 maart 2013 06:34 schreef Lemans24 het volgende:
En wat ben ik gaar! Autorace van 12 uur gekeken en toen 11 km naar huis gelopen. Inmiddels ook alweer bijna 24 uur op. Ik zal prima slapen.
Iedereen is bang dat alles wat is gezegd tegen hem/haar gebruikt kan worden aanstaande zaterdag.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 08:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Iedereen is bang dat alles wat is gezegd tegen hem/haar gebruikt kan worden aanstaande zaterdag.
Nee joh, we kunnen jou sowieso wel voor lul zettenquote:Op maandag 18 maart 2013 08:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Iedereen is bang dat alles wat is gezegd tegen hem/haar gebruikt kan worden aanstaande zaterdag.
Dat kan bij iedereen, behalve fox hij schiet ons dan allemaal neer.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee joh, we kunnen jou sowieso wel voor lul zetten
Hoe denk je dat te gaan doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee joh, we kunnen jou sowieso wel voor lul zetten
Wait and see!quote:
Heb je wel eensquote:Op maandag 18 maart 2013 09:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wait and see!
O wacht, ik ben er niet bij...
Jullie gaan me testen?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het enige dat we tegen jou gaan houden is je idiote filmkennis.
Och jeequote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef picodealion het volgende:
Vaste prik, zeker voor degenen die voor het eerst op een meet komen..
begin je bang te worden?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:56 schreef ArtistA het volgende:
Is dat testen om de echtheid van dit groepje te waarborgen?
Ik voel een griepje opkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef picodealion het volgende:
Vaste prik, zeker voor degenen die voor het eerst op een meet komen..
[sarcasme]quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef ArtistA het volgende:
Maar wat gebeurt er nou als iemand, stel, een paar vragen niet weet te beantwoorden die hij wel in FMT goed heeft beantwoord?
Er zijn een aantal FMTers nooit meer teruggekomen. En dat is echt zoquote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef ArtistA het volgende:
Maar wat gebeurt er nou als iemand, stel, een paar vragen niet weet te beantwoorden die hij wel in FMT goed heeft beantwoord?
Dat is, behalve bij FireFox1, nooit gebeurd.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef ArtistA het volgende:
Maak jij 100 vragen voor mij?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is, behalve bij FireFox1, nooit gebeurd.
Gefeliciteerd, vorige week had je er ook gratis heen gekundquote:
Was ook maar een grapje natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Dankje dyon!![]()
Maar nee doordeweeks kan ik eigenlijk nooit, vooral niet in Amsterdam.
Weet je zeker dat je wel mee mag?quote:
we hebben beiden gewonnen, 4 kaartjes dusquote:
Ook dit was natuurlijk mar een grapje... maarre, jij ook gefeliciteerd dan... gaan jullie nou 2x?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
we hebben beiden gewonnen, 4 kaartjes dus
en ja dat weet ik zeker
schooien om kaartjes...quote:
ook jij had vorige week immers gratis heen gekundquote:
Gratis?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ook jij had vorige week immers gratis heen gekund
jaquote:
niet relevant tov van het gratis kaartje + de secundaire zaken.. gratis is gratis, de tertiaire voorwaarden dien je zelf maar te regelen lijkt mijquote:
Ik had het ook niet in tijd kunnen halen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
niet relevant tov van het gratis kaartje + de secundaire zaken.. gratis is gratis, de tertiaire voorwaarden dien je zelf maar te regelen lijkt mij
Bioscoopbonnen zijn toch landelijk?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie zegt dat als je van Waaghals of Njos kaartjes zou krijgen je dan wel gratis naar de film kan? Misschien moet je dan wel naar België of naar Maastricht voor een bepaalde bioscoop... dus tja...
Je weet toch niet wat en waar ze het gewonnen hebben?quote:
Ik mag het toch gewoon vragen?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Wie zegt dat als je van Waaghals of Njos kaartjes zou krijgen je dan wel gratis naar de film kan? Misschien moet je dan wel naar België of naar Maastricht voor een bepaalde bioscoop... dus tja...
Vind ik ook.. maar ik dacht... tis zo stil hier, ik zet er wat neer dan zal er vast wel commentaar komen van iemand... en zie! Ik had gelijkquote:
Nee joh, ik ben er dan niet bij dus dan is Robby zo lief als een lammetje...quote:
Fox is er wel, die is net zo erg als robby.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben er dan niet bij dus dan is Robby zo lief als een lammetje...
Ik ben er zaterdag ook niet bijquote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben er dan niet bij dus dan is Robby zo lief als een lammetje...
Is zijn zus verliefd op jou?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is niet erg, zolang je zus maar komt.
Nee joh, sands is niet verliefd op d'r... Tis een vrouw PUNT. Daar stopt het al bij sands... Verliefdheid duurt nog wel even voordat dat er is..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het andersom is.
Nog nietquote:
Dat is al ietsquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee joh, sands is niet verliefd op d'r... Tis een aantrekkelijke vrouw PUNT. Daar stopt het al bij sands... Verliefdheid duurt nog wel even voordat dat er is..
quote:
Dit sowieso.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit natuurlijk evengoed.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee joh, sands is niet verliefd op d'r... Tis een vrouw PUNT. Daar stopt het al bij sands... Verliefdheid duurt nog wel even voordat dat er is..
Misschien moet je haar een liefdesbrief schrijven.quote:
Dit is best een goed idee.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een liefdesbrief schrijven.
Niet te vergeten out of his league?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar als ze er echt zo goed uit ziet als jij zegt... is ze dan niet al bezet?
Tja.. ik ben al vaak genoeg gemeen tegen em.. wilde niet gelijk zo hard op em in trappenquote:
Hebben we dan überhaupt wel een omschrijving van Robby's zus?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar als ze er echt zo goed uit ziet als jij zegt... is ze dan niet al bezet?
Hij zal vast iets op facebook hebben gezien denk ik zoquote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hebben we dan überhaupt wel een omschrijving van Robby's zus?
Jij zal haar wel kennen misschienquote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hebben we dan überhaupt wel een omschrijving van Robby's zus?
Maakt die factor het juist niet alleen maar moeilijker voor je?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze dat
Maar er is nog altijd de Sands-factor
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maakt die factor het juist niet alleen maar moeilijker voor je?
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maakt die factor het juist niet alleen maar moeilijker voor je?
Dit zei mijn FOK! baas pas nogquote:
quote:Weet ik, als jij je zinnen ergens op zet is het meteen X-treme mode. Maar ja, toewijding is niet iets slechts.
Maar te veel toewijding en je komt over als iets anders...quote:
Sands heeft meerdere gezichten, daarom ben ik ook naar FOK gehaald.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar te veel toewijding en je komt over als iets anders...
die werden de eerste verkeersdrempels in Nederland destijds.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn een aantal FMTers nooit meer teruggekomen. En dat is echt zo
Ik weet niet hoelang ik blijfquote:Op maandag 18 maart 2013 18:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
die werden de eerste verkeersdrempels in Nederland destijds.
De meet is all in good fun. Maar we hebben het wel veel over films, en we gooien veel vragen naar elkaar toe. Maar het wordt allemaal weer veel te groot/spannend gemaakt.
zaterdag hoef ik niet te rijdenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Robby87 het volgende:
Maar zuipen kunnen jullie allemaal niet... watjes!
Als je eenmaal bij ons bent, wil je niet meer wegquote:
Ik heb meer dingen te doenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je eenmaal bij ons bent, wil je niet meer weg
tot hoe laat kun je erbij zijn? ga je ook mee naar de film?quote:
Ons eigen kleine agorafoobjequote:Op maandag 18 maart 2013 19:20 schreef picodealion het volgende:
Sands dekt zich vast in voor als hij het te eng vindt, heeft 'ie een reden om weg te kunnen.
Geeft niet hoor, als het eenmaal gezellig is wil je wel blijven.
Misschien kun jij voor de gezelligheid zorgen? Weet wel, Sands blowt niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:20 schreef picodealion het volgende:
Sands dekt zich vast in voor als hij het te eng vindt, heeft 'ie een reden om weg te kunnen.
Geeft niet hoor, als het eenmaal gezellig is wil je wel blijven.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Robby87 het volgende:
Maar zuipen kunnen jullie allemaal niet... watjes!
Een record om trots op te zijn...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef ArtistA het volgende:
Om die smiley even toe te lichten Robby87: carnavalszondag meer dan 5 liter bier en een halve fles Jack.
Dat zeg ik, watje!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef ArtistA het volgende:
Om die smiley even toe te lichten Robby87: carnavalszondag meer dan 5 liter bier en een halve fles Jack.
klinkt meer als een maandagochtendquote:
quote:
Zijn lever heeft zijn eigen kloon op FOK!quote:
Ik drink het niet, kan er niet tegenquote:
Zo klinkt het net alsof je telkens een glas pure alcohol in je nek wilt gooien... een biertje vind je zelfs niet lekker?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik drink het niet, kan er niet tegen
Nope. Bier gaat er niet in. Als ik iets van alcohol drink moet het zo'n vrouwendrankje zijn en dan nog extra aangelengd met wat je er dan ook bij gooit...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof je telkens een glas pure alcohol in je nek wilt gooien... een biertje vind je zelfs niet lekker?
Sands heeft sowieso eerst rijles, en ik moet nog even kijken hoe laat mijn bezoek komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ons eigen kleine agorafoobje![]()
Zouden we subsidie kunnen aanvragen?
Ik geef het op... hier moet zwaar geschut aan te pas komen...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope. Bier gaat er niet in. Als ik iets van alcohol drink moet het zo'n vrouwendrankje zijn en dan nog extra aangelengd met wat je er dan ook bij gooit...
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik geef het op... hier moet zwaar geschut aan te pas komen...
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef Sands het volgende:
Ik wil wel dat jullie 100 vragen op papier uitwerken.
cocktails?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope. Bier gaat er niet in. Als ik iets van alcohol drink moet het zo'n vrouwendrankje zijn en dan nog extra aangelengd met wat je er dan ook bij gooit...
pasoa, safari. Dat soort mixdrankjes...quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
pasoa, safari. Dat soort mixdrankjes...
[..]
ik weet ook nog goed toen ik 12 was.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Vroeger ging ik op zaterdagmiddag altijd met mijn vader naar de slijter. Dan kocht hij wijn ofzo en mocht ik altijd een safari ofzo uitkiezen
Goede oude tijd
Te veel om op te noemen.quote:
Is toch al wat langer geleden nochtans.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik weet ook nog goed toen ik 12 was.
Laat mij erbuiten, jaquote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Blij dat het eens niet bij mij of Robby vandaan komt
[..]
alcohol in het algemeenquote:
Genotsmiddelenquote:
geen koffie?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me verbonden met Dyon en Sands; ik lust ook geen alcohol. En die mixdrankjes zijn ranzig.
Geef mij maar thee.
paddotheequote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me verbonden met Dyon en Sands; ik lust ook geen alcohol. En die mixdrankjes zijn ranzig.
Geef mij maar thee.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
Geef mij maar thee.
Wat een mutsen hier zegquote:
oeh, dat wil ik ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu ik geen coschappen loop, geen koffie meer nodig. Als ik moe ben, doe ik gewoon een dutje.
Ok, dan ga ik het nu proberen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Nrtje 35 van mijn favorieten. Voor jou een 7~ waard
Dit was dan ook een inschatting voor Samquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef ArtistA het volgende:
Vond Charade leuker dan It's a wonderful life.
Maar bij jou staat charade op 35 en die andere op 1. Nogal een verschil lijkt me?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit was dan ook een inschatting voor Sam
Meningen verschillen, James Stewart is sowieso mijn favoriete acteur...weegt ook meequote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar bij jou staat charade op 35 en die andere op 1. Nogal een verschil lijkt me?
Ja, als Stewart je favoriete acteur is kan ik me er wat bij voorstellen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Meningen verschillen, James Stewart is sowieso mijn favoriete acteur...weegt ook mee
Het gaatquote:
Want je hebt de baan bij de drukkerij?quote:
99.9% zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want je hebt de baan bij de drukkerij?
Pech hebben... wanneer weet je het zeker?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zullen ze hier niet zo leuk vinden
Deze weekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pech hebben... wanneer weet je het zeker?
Oh is de meet al geweest? Naja dan volgend jaar maar weer kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef Waaghals het volgende:
99.9 % dat is net zoveel zekerheid als dat hij naar de vorige meet zou komen.
En die was dit keer erg accuraatquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit was dan ook een inschatting voor Sam
Ik vond ze vrij gelijkwaardig, maar Charade is wel het soort film dat ik eerder zou kijken dan It's a wonderful life.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef ArtistA het volgende:
Vond Charade leuker dan It's a wonderful life.
Ja, 20+ min op de fiets.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd, sands. Dichter bij huis ook?
Ik kan je nu wel een beetje inschatten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En die was dit keer erg accuraat
Dan mag je gerust weleens wat vaker dingen aanraden voor mij, want tegenwoordig moet ik weer te vaak in de iets obscuurdere hoek zoeken voor interessante/vermakelijke films. Daar had Saint tijd terug nog zo'n speciaal topic voorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan je nu wel een beetje inschatten.
Fail-Safe misschien?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan mag je gerust weleens wat vaker dingen aanraden voor mij, want tegenwoordig moet ik weer te vaak in de iets obscuurdere hoek zoeken voor interessante/vermakelijke films. Daar had Saint tijd terug nog zo'n speciaal topic voor
Zonder twijfel man. Ik ben niet zo'n Sandler-hater, maar snap wel dat mensen hem niet kunnen uitstaan. Niets daarvan is terug te vinden in die film, maar ik ben dan ook een fervent Paul Thomas Anderson-liefhebber.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort proberen
[..]
Is Sandler uit te staan voor Sandler-haters?
Ik vind PDL op afstand de minste van de 4 PTA films die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zonder twijfel man. Ik ben niet zo'n Sandler-hater, maar snap wel dat mensen hem niet kunnen uitstaan. Niets daarvan is terug te vinden in die film, maar ik ben dan ook een fervent Paul Thomas Anderson-liefhebber.
Hij heeft een Palm d'Or gewonnen voor beste regisseur na het maken van die film. Maar onze smaken verschillen heel erg denk ik. Zo heb ik bijvoorbeeld Science of Sleep wel 10 keer gezien op 2 maanden tijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind PDL op afstand de minste van de 4 PTA films die ik heb gezien.
Ja. Ik ben een fervent hater, maar dat was gewoon een leuke film.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort proberen
[..]
Is Sandler uit te staan voor Sandler-haters?
Ik beoordeel films op gevoel, bij PDL voelde ik vrijwel niksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hij heeft een Palm d'Or gewonnen voor beste regisseur na het maken van die film. Maar onze smaken verschillen heel erg denk ik. Zo heb ik bijvoorbeeld Science of Sleep wel 10 keer gezien op 2 maanden tijd.
Dat had ik nou bij it's a wonderful lifequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik beoordeel films op gevoel, bij PDL voelde ik vrijwel niks
Dat kanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat had ik nou bij it's a wonderful life
Avatar vond ik onnoemlijk voorspelbaar, dat vond ik de grootste afknapper aan die filmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind Avatar ook leuk, de meeste mensen vinden die maar matig tot slecht.
Van mij mogen deel 2&3 snel uitkomenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Avatar vond ik onnoemlijk voorspelbaar, dat vond ik de grootste afknapper aan die film
Alsjeblieft zeg... Als ze nodig een vervolg moeten maken gun ze dan alsjeblieft wat tijd om een goed script te krijgenquote:
We kunnen alleen maar hopen dat Cameron nog steeds goede sequels kan maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... Als ze nodig een vervolg moeten maken gun ze dan alsjeblieft wat tijd om een goed script te krijgen
Daarom is ie toch ook naar de bodem van de oceaan gegaan? Voor de sequel van Avatar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:12 schreef Sands het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat Cameron nog steeds goede sequels kan maken.
En omdat hij een water fetish heeft ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daarom is ie toch ook naar de bodem van de oceaan gegaan? Voor de sequel van Avatar.
Dat heeft wel een prachtige film opgeleverdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:19 schreef Sands het volgende:
[..]
En omdat hij een water fetish heeft ja.
True, maar na The Abyss had hij ze wel achterwege mogen latenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heeft wel een prachtige film opgeleverd
Hij heeft nu wel complete vrijheid, lijkt me best fijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
True, maar na The Abyss had hij ze wel achterwege mogen laten
Voor hem wel ja, maar sindsdien heeft hij niks meer gemaakt wat ik goed vondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel complete vrijheid, lijkt me best fijn.
Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef dyonvbaal het volgende:
2015 stond de eerste toch pas gepland?
Oudere regisseurs nemen minder risico's komt ook door het publiek.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Voor hem wel ja, maar sindsdien heeft hij niks meer gemaakt wat ik goed vond![]()
Al kan dat net zo goed aan andere dingen liggen, want het gebeurt meer regisseurs
Bij sommigen vraag ik me meer af of ze niet gewoon vergeten zijn hoe ze een film in hun eigen stijl moeten makenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Oudere regisseurs nemen minder risico's komt ook door het publiek.
Francis Ford Coppolaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bij sommigen vraag ik me meer af of ze niet gewoon vergeten zijn hoe ze een film in hun eigen stijl moeten maken
Dat is ook de bekendstequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:45 schreef wyccie het volgende:
Wel grappig, Lady en Vagebond was ook waar ik aan dacht bij een liefdesscène van Disney.
Ik was begonnen aan het balkonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerste waar ik aan dacht was eigenlijk Aladdin. Was ook begonnen met vliegend tapijt enzo maar dat leek nergens op
Geen idee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze film is 1 jaartje jonger dan die film.
Oh dit zijn nog de makkelijke.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ga je zaterdag ook zulke vragen stellen?
Dat vind ik ook niet zo gek, Sands drinkt geen spa blauw.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik drink meer bier dan Sands spa blauw.
Litersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo gek, Sands drinkt geen spa blauw.
Jij durft gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jou kunnen ze dus even testen ja
Daarom: bier.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Na al die slowchats van jullie wel ja
Ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Na al die slowchats van jullie wel ja
Ik voel me steeds meer en meer een zondaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik hoor bij het geen alcohol clubje
Dat ben je ook, stoute boefquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik voel me steeds meer en meer een zondaar.
Is dat even vervelend voor jouquote:
Precies...quote:
Niet dat ik weet... Als ik mijn bed moet delen is dat alleen met een vrouw... niet met een Robby...quote:
Hij laat zijn haren toch al groeien?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... Als ik mijn bed moet delen is dat alleen met een vrouw... niet met een Robby...
Lange haren maakt je geloof ik nog geen vrouw...quote:
Robby welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lange haren maakt je geloof ik nog geen vrouw...
O ok.. dan moet ik maar vragen of hij bij me komt wonen... Of is dat een te snelle stap in onze prille relatie...quote:
Nee hoor, het gaat helemaal goedkomen tussen jullie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O ok.. dan moet ik maar vragen of hij bij me komt wonen... Of is dat een te snelle stap in onze prille relatie...
Joepie! Eindelijk niet meer alleen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat helemaal goedkomen tussen jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |