Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dat zal het zeker zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vooral heel geil, Dyon zit nog een beetje in de ontkenning.
ja, van 19 tot 20 in Arnhem rondrijden...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat ga jij de 23ste doen, moet je werken?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je naar de meet zou gaan... why not?
quote:
En nou kan die niet meer slapen?quote:
CoD speel ik ook, maar ik kijk geen Alien(s)quote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij speelt sowieso Call of Duty en kijkt The Walking Dead. Gewoon omdat het kan.
Hij heeft ook al de Lord of the Rings trilogie gezien en alle Star Wars filmsquote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
CoD speel ik ook, maar ik kijk geen Alien(s)
Maar die zijn dan ook niet eng... hoe oud is het kind?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft ook al de Lord of the Rings trilogie gezien en alle Star Wars films
9quote:Op zondag 17 maart 2013 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar die zijn dan ook niet eng... hoe oud is het kind?
Dan kunnen LotR en Star wars toch wel gewoon? Zolang die nog niet alle Hellraisers gezien heeft...quote:
Die films mag hij niet zienquote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan kunnen LotR en Star wars toch wel gewoon? Zolang die nog niet alle Hellraisers gezien heeft...
Ben jij nog zo jong?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef picodealion het volgende:
Sommige kinderen kunnen daar beter tegen dan anderen. Ik vond LotR heel erg eng toen ik 9 was.
Hij zal Sands II wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef picodealion het volgende:
Sommige kinderen kunnen daar beter tegen dan anderen. Ik vond LotR heel erg eng toen ik 9 was.
Je moet je klok bijna 3uur vooruit zetten...quote:
Dan zou het al bijna avond zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet je klok bijna 3uur vooruit zetten...
Maar morgen is het toch ook niet meer...quote:
Ach, het was zo rustig en het is zondag. Morgen, middag, maakt weinig verschil nu.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar morgen is het toch ook niet meer...
Doe maar een opstarterquote:Op zondag 17 maart 2013 14:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, het was zo rustig en het is zondag. Morgen, middag, maakt weinig verschil nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren...voor jou vraagquote:Op zondag 17 maart 2013 16:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een opstarter gepost eigenlijk?
Oh ja, de Jerry Lewis-vraag waarna ik The King of Comedy heb binnengesleept.quote:
Ik was ook niet de originele vraagsteller. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat jij de opstarter niet zelf doet, maar wel het punt binnensleept.
Punten stelen is een beetje zijn ding, Lemans.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was ook niet de originele vraagsteller. Dus ik zie het probleem niet.
Maar ik ben er dan ook goed in.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Punten stelen is een beetje zijn ding, Lemans.
Over gaar gesproken.. Net terug van mijn dag+avonddienst, van 8 - 23hquote:Op zondag 17 maart 2013 06:34 schreef Lemans24 het volgende:
En wat ben ik gaar! Autorace van 12 uur gekeken en toen 11 km naar huis gelopen. Inmiddels ook alweer bijna 24 uur op. Ik zal prima slapen.
Iedereen is bang dat alles wat is gezegd tegen hem/haar gebruikt kan worden aanstaande zaterdag.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 08:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Iedereen is bang dat alles wat is gezegd tegen hem/haar gebruikt kan worden aanstaande zaterdag.
Nee joh, we kunnen jou sowieso wel voor lul zettenquote:Op maandag 18 maart 2013 08:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Iedereen is bang dat alles wat is gezegd tegen hem/haar gebruikt kan worden aanstaande zaterdag.
Dat kan bij iedereen, behalve fox hij schiet ons dan allemaal neer.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee joh, we kunnen jou sowieso wel voor lul zetten
Hoe denk je dat te gaan doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee joh, we kunnen jou sowieso wel voor lul zetten
Wait and see!quote:
Heb je wel eensquote:Op maandag 18 maart 2013 09:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wait and see!
O wacht, ik ben er niet bij...
Jullie gaan me testen?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het enige dat we tegen jou gaan houden is je idiote filmkennis.
Och jeequote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef picodealion het volgende:
Vaste prik, zeker voor degenen die voor het eerst op een meet komen..
begin je bang te worden?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:56 schreef ArtistA het volgende:
Is dat testen om de echtheid van dit groepje te waarborgen?
Ik voel een griepje opkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef picodealion het volgende:
Vaste prik, zeker voor degenen die voor het eerst op een meet komen..
[sarcasme]quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef ArtistA het volgende:
Maar wat gebeurt er nou als iemand, stel, een paar vragen niet weet te beantwoorden die hij wel in FMT goed heeft beantwoord?
Er zijn een aantal FMTers nooit meer teruggekomen. En dat is echt zoquote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef ArtistA het volgende:
Maar wat gebeurt er nou als iemand, stel, een paar vragen niet weet te beantwoorden die hij wel in FMT goed heeft beantwoord?
Dat is, behalve bij FireFox1, nooit gebeurd.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:11 schreef ArtistA het volgende:
Maak jij 100 vragen voor mij?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is, behalve bij FireFox1, nooit gebeurd.
Gefeliciteerd, vorige week had je er ook gratis heen gekundquote:
Was ook maar een grapje natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Dankje dyon!![]()
Maar nee doordeweeks kan ik eigenlijk nooit, vooral niet in Amsterdam.
Weet je zeker dat je wel mee mag?quote:
we hebben beiden gewonnen, 4 kaartjes dusquote:
Ook dit was natuurlijk mar een grapje... maarre, jij ook gefeliciteerd dan... gaan jullie nou 2x?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
we hebben beiden gewonnen, 4 kaartjes dus
en ja dat weet ik zeker
schooien om kaartjes...quote:
ook jij had vorige week immers gratis heen gekundquote:
Gratis?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ook jij had vorige week immers gratis heen gekund
jaquote:
niet relevant tov van het gratis kaartje + de secundaire zaken.. gratis is gratis, de tertiaire voorwaarden dien je zelf maar te regelen lijkt mijquote:
Ik had het ook niet in tijd kunnen halen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
niet relevant tov van het gratis kaartje + de secundaire zaken.. gratis is gratis, de tertiaire voorwaarden dien je zelf maar te regelen lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |