PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik je heel veel teams zie maken in Futhead en het lijkt net of je nooit spelers koopt om er mee te spelenquote:
vandermar stylequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat ik je heel veel teams zie maken in Futhead en het lijkt net of je nooit spelers koopt om er mee te spelen
dan heb je het misquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat ik je heel veel teams zie maken in Futhead en het lijkt net of je nooit spelers koopt om er mee te spelen
Walker, meeste pacequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
De beste BPL verdediger in een 4atb formatie is?
Walker op 7 chem?quote:
van de spelers waar ik mee heb gespeeld, denk ik IF Skrtelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
De beste BPL verdediger in een 4atb formatie is?
CB
Kijk ik wil dit afmaken. Maar Terry is echt te traag. PSV CB's kunnen alleen Derijck en Bouma (Zanka en Marcelo zitten in het andere team). Ivanovic krijgt slechts 5 chem als CB. Bruma krijgt ook geen chem. Dus moet ik wel voor een BPL verdediger gaan..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Walker op 7 chem?
Anders Kaboul of Kompany
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk ik wil dit afmaken. Maar Terry is echt te traag. PSV CB's kunnen alleen Derijck en Bouma (Zanka en Marcelo zitten in het andere team). Ivanovic krijgt slechts 5 chem als CB. Bruma krijgt ook geen chem. Dus moet ik wel voor een BPL verdediger gaan..
Chelsea wordt ook niet gelinkt met andere CB's. Ja Lovren maar dat schiet ook niks opDoe Mikel CB danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Ince
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk ik wil dit afmaken. Maar Terry is echt te traag. PSV CB's kunnen alleen Derijck en Bouma (Zanka en Marcelo zitten in het andere team). Ivanovic krijgt slechts 5 chem als CB. Bruma krijgt ook geen chem. Dus moet ik wel voor een BPL verdediger gaan..
Chelsea wordt ook niet gelinkt met andere CB's. Ja Lovren maar dat schiet ook niks opIk zou voor psv verdedigers gaan. Hoewel je dan geen 9 chem hebt, krijg je wel een enorme boost aan kwaliteit in je team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5chem en Ince lijkt me niet zo goedquote:
Ik maak mijn teams altijd alvorens ik ze met winst verkoopquote:
Gebruik dan ook een sleutel ipv AC IIIquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een sleutel ipv AC III
kop een scooterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijken of ik mijn spelers met winst kan verkopen. Heb IF Gonzalez, staan er maar 2 te koop voor 90k, had die van mij voor 55kquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Volgende week weer doc-weekend bij EL. Kunnen we nog een keer genieten van de Guidetti docu
Hoezo verkopen dit soort spelers voor 1k terwijl ik nog genoeg MLS spelers voor die prijs kan kopen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Toch nog iets van 20k ofzo gepakt door wat random MLS spelers op de trade te gooien die nog in mijn club zaten
SMLENOquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo verkopen dit soort spelers voor 1k terwijl ik nog genoeg MLS spelers voor die prijs kan kopen?
Vorig jaar konden we kampioen worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Volgende week weer doc-weekend bij EL. Kunnen we nog een keer genieten van de Guidetti docu
Niet alleen van hem, ook van Ardjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
Dat was wel een rare tackle van Boek Ari
De ene club is wat populairder dan de ander. Vooral die van LA Galaxy en NY Red Bulls gingen als warme broodjes vanmiddag. Dat heb ik hier ook nog gepost.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo verkopen dit soort spelers voor 1k terwijl ik nog genoeg MLS spelers voor die prijs kan kopen?
Nee ik ook niet hahahquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef Fuszy het volgende:
1-0 psv trouwens. penalty. Wist niet eens dat hij hem had gegeven
Commentator ook niet..wat een mongool. En dan ook doen alsof hij het wel door had.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef Fuszy het volgende:
1-0 psv trouwens. penalty. Wist niet eens dat hij hem had gegeven
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hij had er zelfs 2 kunnen geven. Die tackles van rkc
Dat heb ik dan niet gelezen maar daar van die clubs kun je ook makkelijk spelers voor 200c oppikkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De ene club is wat populairder dan de ander. Vooral die van LA Galaxy en NY Red Bulls gingen als warme broodjes vanmiddag. Dat heb ik hier ook nog gepost.
Ik troll nooitquote:
Gewoon spelen. Ik begon ook in bo 1 met een 0,08 kdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:00 schreef Fuszy het volgende:
Hoe word je eigenlijk beter in CoD black ops 2? Gewoon ff solo zombies doen?
Ben bang dat ik compleet afgemaakt word als ik online ga spelen
Dat heb je nu nog steedsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon spelen. Ik begon ook in bo 1 met een 0,08 kd
Mooi. Nog een goaltje erbijquote:
Zombies is toch leukerquote:
Over een paar weken alquote:
Als je winst wil maken moet je het als singlematches spelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen? Of welke wedstrijd weg?
Ado - Vitesse en Bologna Juve vind ik risicovolquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyenoord Utrecht zou ik weghalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geojen oddsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajaks ook weghalen. Az wint.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gedaan, die wedstrijd kan inderdaad alle kanten op.
Mooi, bet binnenquote:
Ik zou ze sowieso niet als combo spelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zitten in dat geval ook niet eens zoveel hoger. Maar Toto is echt pure oplichting. Dan kan je beter gewoon niets doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
TotoAls ik 18 word ga ik naar Unibet.
Dafuq zet jij op die wedstrijd in? En waarom zoveel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef detennismaster het volgende:
Wiener Neustadt under 2,5 goals is binnen dus 100 euro erbij.
Echt een zieke hotrun in de competitiequote:
surewinnen ftwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dafuq zet jij op die wedstrijd in? En waarom zoveel?
Surebet met een bonusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dafuq zet jij op die wedstrijd in? En waarom zoveel?
Bij welke sites doe je dat dan?quote:
Bij sites waar ze bonussen hebben. Dat zijn er heel erg veel.quote:
Zak maar in de strontquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
En dafuq is surebet met een bonus?
Ik zit al mijn hele leven bij bwin dus ken niks anders
Moet je bij meerdere bookmakers zitten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
En dafuq is surebet met een bonus?
Ik zit al mijn hele leven bij bwin dus ken niks anders
O, en dan? Gewoon arbitrage of?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je bij meerdere bookmakers zitten.
Chinees bellen en vragen wat de uitslag gaat wordenquote:
Die zou al een UP moeten hebben. Maarja, EAquote:
Jup.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.oddsportal.com/sure-bets/
Dit bedoelen jullie toch gewoon??
Boateng is zowiezo al erg snel moequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup.
Boateng als CM is trouwens konko snel moe
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat tenue
Welke club heeft die in FUT?
Nee, teveel moeite om te verdienen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
Doen jullie allemaal dat surebetten? Is dat niet schraal dat je elke keer bij sites moet registreren en geld erop moet zetten?
Kut oddsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Nickskuh het volgende:
Wat is er zo slecht aan TOTO vergeleken met andere?
De odds en de openingstijden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Nickskuh het volgende:
Wat is er zo slecht aan TOTO vergeleken met andere?
We hebben ze nu allebei inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Thorb het volgende:
Doe ze gewoon allebei, dan heb ik 35k en kunnen we kiezen.
Wat deed hij nu dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
Die van Bommel is helemaal de weg kwijt of niet de laatste tijd![]()
neenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maak ook even een andere squadbuilder voor koko als je toch bezig bent.
Dat wel, maar wat je net zei zou geen verbetering zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neen? Ik mag toch wel zeggen hoe je de site beter maakt?!?
Hij zal ook wel weten dat Ramos vaak rood krijgtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Liep tegen Ramos aan die op de grond lag. Stelt niet veel voor maar is nergens voor nodig
hoe moet ik dan teams maken met mijn 11 inchquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat wel, maar wat je net zei zou geen verbetering zijn
kan makkelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoe moet ik dan teams maken met mijn 11 inch
en mijn pc is ook maar 13
Ja dacht ik ook meteen. Ramos uitdagen is natuurlijk wel slimquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zal ook wel weten dat Ramos vaak rood krijgt
Zit hij dan weer bij LA?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver Ieren zijn nu ook alweer voor 600 of minder op te pikken. Ik heb mijn Ieren op het goede moment verkochtOver op het goede moment verkopen gesproken: [ afbeelding ] Ooit gekocht voor 350c ofzo
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver Ieren zijn nu ook alweer voor 600 of minder op te pikken. Ik heb mijn Ieren op het goede moment verkochtOver op het goede moment verkopen gesproken: [ afbeelding ] Ooit gekocht voor 350c ofzo
Gaan Bronze MLS spelers voor wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed hij?quote:
Stond compleet verkeerd opgesteld bij een vrije trap van RKC waardoor hij hem op zijn hoofd kreeg en RKC nog bijna scoorde ookquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stond compleet verkeerd opgesteld bij een vrije trap van RKC waardoor hij hem op zijn hoofd kreeg en RKC nog bijna scoorde ook
Als hij daarmee geld voor mij binnenhengeldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Bony blijft ook maar scoren. viespeuk dat het is
binnenhengeldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij daarmee geld voor mij binnenhengeld
Leuk woordgrapjequote:
RBquote:
Anders is hij nutteloosquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele hoge pace upgrade
Damn, wat een bazige knal weerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Reemi het volgende:
Nice, Modric begint eindelijk een beetje belangrijk te worden voor Real geloof ik.
http://www.dailymotion.co(...)a_sport#.UUTT1xxyGCl
Die goal tegen Man U en nu deze wtf Longshot 99quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Reemi het volgende:
Nice, Modric begint eindelijk een beetje belangrijk te worden voor Real geloof ik.
http://www.dailymotion.co(...)a_sport#.UUTT1xxyGCl
Airjapesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet dat een bekende YouTuber AZ Pelican Fly als teamnaam heeft maar ik weet niet wie. Maar een fanboy van hem zette een speler die normaal LW is erop als LM voor 350 en hij heeft ook nog 94 contracten.
Henriksen heeft 80quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die goal tegen Man U en nu deze wtf Longshot 99
[ afbeelding ]EA heeft het weer helemaal fout
20x scoren met geluk ja....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Bony raakt echt bij 80% van zijn goals de bal verkeerd/onzuiver..echt bizar. Magneet in het doel ofzo
Zo triest die mensen die dat soort namen dan over gaan nemen..en dan fappen op de messages die ze krijgen van andere fanboys die of respecten of vragen of het "de echte" isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja
Dit was Az Pelican Fly zonder hoofdletter Z
Ik vind hem wel een eindbaas ook al speelt hij bij een concurrentquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Bony raakt echt bij 80% van zijn goals de bal verkeerd/onzuiver..echt bizar. Magneet in het doel ofzo
Nee, dat zeg ik niet. Maar het is wel bizarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
20x scoren met geluk ja....
BONY
Donkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die dit http://www.futhead.com/fifa/squads/7475063/ kan afmaken? Inspiratie is opdiame, gueye, Reid en die keeper mogen vervangen worden
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Fuszy het volgende:
bony is de hoer van arnhem
teringlijer dat t is
Al die mensen met BEAST FC enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo triest die mensen die dat soort namen dan over gaan nemen..en dan fappen op de messages die ze krijgen van andere fanboys die of respecten of vragen of het "de echte" is
IF Aquilani?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef BDIL het volgende:
Wie kan uit de Serie A het best op de CF positie spelen ?! ( 3-4-1-2)
Ruben Visser ept london gewonnen, 600k pondquote:
ik hoorde vandaag dat 3412 het debiele broertje is van 352 (ook mijn ervaring)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een grafhekel aan die Palermo AC (volgens mij is dat hem tenminste)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al die mensen met BEAST FC enzo
Palermo AC kom ik ook vaak tegen, dat is die van UniqueRiggers die 500k in een dag verdiende.
IF Palacio is ook wel geschikt denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat 3412 het debiele broertje is van 352 (ook mijn ervaring)
Maar als het echt moest zou ik voor Boateng gaan
Ibarboquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef BDIL het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ruben Visser ept london gewonnen, 600k pond
Dat dacht ik ook tot je merkt dat je aanvallend iemand echt helemaal kapot speeltquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat 3412 het debiele broertje is van 352 (ook mijn ervaring)
Maar als het echt moest zou ik voor Boateng gaan
Hoezo, heeft hij je geundercut ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan die Palermo AC (volgens mij is dat hem tenminste)
Iemand? Het liefst zonder pro leaguequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die dit http://www.futhead.com/fifa/squads/7475063/ kan afmaken? Inspiratie is opdiame, gueye, Reid en die keeper mogen vervangen worden
Nee, die is echt totaal ongeschikt. Maar dat is hij ook al op CAM imo. Echt CM/CDM. Doe dan Ibarbo die ook werd genoemd.quote:
IF Jovetic ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die is echt totaal ongeschikt. Maar dat is hij ook al op CAM imo. Echt CM/CDM. Doe dan Ibarbo die ook werd genoemd.
Kom al snel bij Braziliaantjes uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Iemand? Het liefst zonder pro league
Nee, liever Boetius, Vilhena en Il Fenomenoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
PSV krijgt TOTS Wijnaldum en Mertens. Dan krijgt Ajax TOTS van Rhijn en de Jong. Feyenoord Pele en BMI, deal?
Er komen weinig TOTS uit Eredivisie denk ik... Topscorer wellicht en nog 2 ( max 3)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
PSV krijgt TOTS Wijnaldum en Mertens. Dan krijgt Ajax TOTS van Rhijn en de Jong. Feyenoord Pele en BMI, deal?
Die wel, maar die is ook totaal niet te vergelijken met Guarinquote:
Nee, maar wel die poepjes die ik laatquote:
Ben ik al sinds vanmiddag mee bezig. Kom op met die sitequote:
Ik hoop dat ze dit jaar gek doen en heel de Eredivisie apartquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er komen weinig TOTS uit Eredivisie denk ik... Topscorer wellicht en nog 2 ( max 3)
haha FUTWiz nog wel toegestaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef Reemi het volgende:
Wij willen hier geen futhead screenshotjes meer zien
haha die heb ik niet, 17 inch hierzo!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Neen
edit: tenzij je een 11 inch scherm hebt
Voor alle resoluties boven de 1366 x 768 is de site gewoon goed bruikbaar, alles daaronder komt later. Maarja, wie draait er nog zulke lage resoluties?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha die heb ik niet, 17 inch hierzo!
Mensen die een kleine, draagbare laptop/tablet hebben!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor alle resoluties boven de 1366 x 768 is de site gewoon goed bruikbaar, alles daaronder komt later. Maarja, wie draait er nog zulke lage resoluties?
Ik heb er nog nachtmerries van.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Fuszy het volgende:
Hoe heb je al die stats gekregen? Serieus alles typen?
Eigenlijk niet, maar aangezien je Il Fenomeno heet, mag het.quote:
Je Pa is naar Nigeria voor een Toefjes-trip want Thailand is weinig verrassend meer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
Smookz ik doe misschien even mee maar mijn vader belt zo weer terug denk ik (verbinding viel net weg, Nigeria)
Of ze worden nu aangevallen dat kan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar aangezien je Il Fenomeno heet, mag het.
Tablets en smartphones worden sowieso nog niet ondersteund, want daar gaan we een apart site voor maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mensen die een kleine, draagbare laptop/tablet hebben!
Kijk eens rechtsbovenin de screenshot onder je.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
Zou het mogelijk zijn dat je een squadbuilder hebt in de webapp view?
Ik had tijdens het maken van de site ook een idee om een verjaardagkalender te maken, dus die komt er ook nog wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bazen
Ik zie nu ook dat Blind vorige week jarig was
Hij bedoelt denk ik dat je ook spelers kan slepen in de webapp view.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kijk eens rechtsbovenin de screenshot onder je.
Dankjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat je ook spelers kan slepen in de webapp view.
Denk dat Reemi die vraag beter kan beantwoorden, maar ik denk van niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dankje![]()
Is dat mogelijk of veel te ingewikkeld?
Oh, zo. Helaasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat je ook spelers kan slepen in de webapp view.
Ze kloppen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Weet je wat ik echt tof vind..dat je spelers in een andere formatie in je team kan zetten. Als die rekenmodellen kloppen dan heb je daar je voordeel op de rest
Precies.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Weet je wat ik echt tof vind..dat je spelers in een andere formatie in je team kan zetten. Als die rekenmodellen kloppen dan heb je daar je voordeel op de rest
Op de console staat ook Technical.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
Bewust voor technical ipv skillstats gekozen?
Huh echt. Nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op de console staat ook Technical.
Focking nice ja! Wat een tijd gaat daar in zitten zegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tablets en smartphones worden sowieso nog niet ondersteund, want daar gaan we een apart site voor maken.
Behalve met zombiesquote:
Hebben we niet over nagedacht, maar ik denk dat de site vanzelf wel naamsbekendheid krijgt als de gebruikers het een goede site vinden. Daarbij zijn wij voorlopig nog even gebaat bij een laag verkeer. Bovendien is dit ook nog een beta, dus officiëel officiëel is 'ie eigenlijk nog niet open.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Echt een bazenwebsite, gaat deze site ook worden aangekondigd op het EA forum ?
Is het nu weg?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
Als je boven in dat balkje een speler intypt, krijg je suggesties van wat je eerder ingetypt hebt. Misschien dat je dat uit kan zetten? (als het niet aan mij ligt)
Thanks!quote:
We moeten gewoon steeds screens posten van de site daar en dan vragen wat ze van het team vindenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hebben we niet over nagedacht, maar ik denk dat de site vanzelf wel naamsbekendheid krijgt als de gebruikers het een goede site vinden. Daarbij zijn wij voorlopig nog even gebaat bij een laag verkeer. Bovendien is dit ook nog een beta, dus officiëel officiëel is 'ie eigenlijk nog niet open.
Of een paar keer onder een video van KSI of Nepenthez ofzo, dan bereik je ook snel een groot publiekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We moeten gewoon steeds screens posten van de site daar en dan vragen wat ze van het team vinden
8 maanden geleden begon ik vanaf 0. Ik had ooit wel eens een simpele HTML site gemaakt voor school, maar alles wat bij deze site kwam kijken heb ik mezelf geleerd. Halverwege haakte Reemi in, die alles heeft versneld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Focking nice ja! Wat een tijd gaat daar in zitten zeg
Ga ik fixen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
Als je boven in dat balkje een speler intypt, krijg je suggesties van wat je eerder ingetypt hebt. Misschien dat je dat uit kan zetten? (als het niet aan mij ligt)
Correct.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=27
Alle spelers van 15 feb missen geloof ik?
Wachtwoorden zijn versleuteld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kunnen jullie inloggegevens zien?zou wel geniaal zijnn
Nee, die worden beheerd door een grote neger.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kunnen jullie inloggegevens zien?zou wel geniaal zijnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |