abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124132400

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124132750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dating site's kunnen erg leuk zijn. Je hebt niks aan lekker ruiken, spontaan binnen komen, oog contact, uitstraling, lichaamstaal, aanraken enz. Dus alles wat je normaal gebruikt bij versieren is opeens niet meer onderdeel van het versieren. Dat is even tegenvallen maar je moet dus opeens heel anders gaan versieren. En het snelle versieren van de kroeg werkt ook al niet want het tempo op een datingsite is stukken lager. Wat normaal je comfortzone is, werkt opeens niet meer. Foto is ook niet het belangrijkste want net als iedereen zal je wel je aller beste foto gebruiken :D

Dat is echt iets leuks om te ervaren eerlijk is eerlijk. En h is iets wat je tussen door kunt doen. Bus, trein, in de wachtkamer of zelfs tijdens het poepen bewijs van spreken.

[..]

wat ik bedoelde is dat hele versieren en zoveel mogelijk vrouwen krijgen net als het nachtleven 1 grote luchtbel is. Uit eindelijk kom je er achter dat zoveel mogelijk vrouwen versieren helemaal niet zo belangrijk is. En je helemaal niet zoveel vrouwen nodig hebt om het leuk te hebben. Zoals je het hier neer zette komt het over dat je dus vrouwen nodig hebt om het leuk te hebben. En het hele nachtleven is ook 1 grote luchtbel. Het is een land van fake. Iedereen kan zijn die hij wilt zijn, je kan je afvragen wie zo een persoon werkelijk nou is. En daar kom je ook niet achter tijdens versieren.

Daar was ik na al die jaren wel klaar mee, er zijn belangrijkere dingen dan dat. Nu ga ik naar de kroeg met vrienden voor de gezelligheid of naar een club voor de muziek en bepaalde dj's. En of die zaal vol staat met alleen mannen of niet. Dat boeit mij helemaal niks. Dat sluit natuurlijk niet uit dat ik wanneer ik een leuke vrouw zie daar gerust op af stapt.

En dat is wat het moet zijn naar mijn mening. Vrouwen moeten geen doel zijn van je avondje stappen. Het moet bijzaak zijn die het extra leuk maken. Een soort van bonus. Wanneer het MOETEN gaat worden gaat het je alleen maar tegen werken. Dan zal je zien dat contact maken met vrouwen opeens stukken makkelijker gaat worden en uit eindelijk gaat het zelfs allemaal van zelf zonder er over na te denken.
Sorry, ik lees hier erg veel "comfort zone" uit. Ik ken het online gamen wel, had er 100+ dates uit gehaald en een stuk of 300 msn contacten / telefoon nummers. De helft kan je copy pasten vanuit een tekst bestandje, zo onpersoonlijk is het internet daten opzich. Er is niets comfortabeler dan vrouwen versieren "terwijl je zit te poepen" ;)

Wat helpt is om het op vrouwen afstappen zelf leuk te maken en avontuurlijk voor jezelf. Het is juist overigens een leuke uitdaging om vrouwen vanuit het nachtleven van een land van fake naar de werkelijkheid te gooien. Dan hou je ze voor de langere termijn en heeft het meer betekenis. Hier heb je info erover, hoe je ervoor zorgt dat het niet zo oppervlakkig wordt:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:57:31 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124133388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sorry, ik lees hier erg veel "comfort zone" uit. Ik ken het online gamen wel, had er 100+ dates uit gehaald en een stuk of 300 msn contacten / telefoon nummers. De helft kan je copy pasten vanuit een tekst bestandje, zo onpersoonlijk is het internet daten opzich. Er is niets comfortabeler dan vrouwen versieren "terwijl je zit te poepen" ;)
het enige wat je nu doet is je eigen idee te bevestigen. Helaas voor je staat dit los van de werkelijkheid en zit je er dus naast. Alles wat je gebruikt tijdens face to face versieren is opeens niet meer onderdeel van het versieren. Je moet dus een volledige nieuwe andere aanpak van versieren verzinnen om een zelfde resultaat te behalen. Iets wat je zelf eigen gemaakt hebt en je makkelijk af gaat werkt kennelijk niet meer. dus moet je buiten die comfort zone stappen . Zeker bij de vrouwen tussen de 27 en 33 jaar. Die zijn namelijk niet meer zo naïef en trappen niet zomaar meer in het standaard verhaaltje. Die prikken zo door je heen.

Het lijkt er op dat jij net als vele anderen dating site's weg wuiven als een plaats voor mensen die niet in het dagelijks leven durven af te stappen op een persoon en ze durven te versieren. Dat is heel lang het imago wat een dating site had. Mensen die niet kunnen of durven te versieren zitten op een dating site. Ik heb dat niet nodig, want ik kan in het dagelijks leven versieren mentaliteit. Zo dacht ik vroeger ook, maar na het zelf te gaan doen blijkt het toch net even anders te zijn. Een dating site is een leuk extra middel. Het is niet het enige juiste of het alles oplossende middel.

quote:
Wat helpt is om het op vrouwen afstappen zelf leuk te maken en avontuurlijk voor jezelf. Het is juist overigens een leuke uitdaging om vrouwen vanuit het nachtleven van een land van fake naar de werkelijkheid te gooien. Dan hou je ze voor de langere termijn en heeft het meer betekenis. Hier heb je info erover, hoe je ervoor zorgt dat het niet zo oppervlakkig wordt:

waarom ga je nu opeens mij tips geven? Waar komt toch die enorme dwang vandaan om iedereen maar te pushen het zelfde te doen of laten doen als dat wat jij doet?

Ik heb er niet om gevraagd, ik wil helemaal niet zoveel mogelijk vrouwen versieren. En ik heb ze ook niet nodig voor dagelijks vermaak. Het is leuk dat jij dat anders ervaart of vind, en dat is prima. Maar stop met mensen iets opdringen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124133443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Maar stop met mensen iets opdringen ;)
dat je zo serieus op hem ingaat. heb je die cijfers gelezen die hij noemt? 300+, 100+ c/p van hele lijsten. tuuuuuurlijk.

dit hele topic wordt hierdoor verneukt. vind ik dan.
pi_124133490
Ik heb eindelijk de video afgekeken die hier een tijdje geleden werd gepost:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Alles werkt man. Die ''pickup'' community is er net zo goed in Nederland. Als ik jou was zou ik dit filmpje kijken. Ongelooflijke baas die alles uitlegt: van openen tot in bed krijgen.

Het is misschien een beetje shocking als je nog nooit een vrouw hebt aangesproken in de kroeg, maar duidelijker dan dit heb ik het nog nooit gezien. Ga hier mee aan de slag, spreek 10 vrouwen per avond aan, en je wordt er vanzelf goed in. Key is om veel ervaring te krijgen, en er aan gewend te raken om je comfortzone te pushen. Resultaten komen dan vanzelf ;)
Ik moet zeggen dat, ondanks dat de nadruk toch niet helemaal lekker ligt, het verhaal dat wordt verteld eigenlijk een heel begrijpelijk verhaal is waar elementen inzitten die zeker de moeite waard zijn om mee te nemen bij alle interacties met vrouwen.
pi_124133629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat, ondanks dat de nadruk toch niet helemaal lekker ligt, het verhaal dat wordt verteld eigenlijk een heel begrijpelijk verhaal is waar elementen inzitten die zeker de moeite waard zijn om mee te nemen bij alle interacties met vrouwen.
zonder gezien te hebben weet ik nu al wat er zo ongeveer gesteld wordt.
quote:
spreek veel vrouwen aan, hoe meer hoe beter want ervaring. daarna moet je "cocky en funny" zijn, en juist niet aardig maar eerder richting grof en beledigend, want dan laat je zien een vent te zijn die vrouwen niet nodig heeft oid ( :')! ).
zulks een bullshit bedoeld voor onzekere nerds die geen natuurlijke houding hebben jegens vrouwen en daarom zich een of andere dwaze houding aanmeten. en ja, als je in een jaar 500 vrouwen aanspreekt zullen er best wel een of twee tussen zitten die enorm onzeker zijn of wanhopig of sletterig dus succes gegarandeerd.

je moet je alleen afvragen of het op een dergelijke manier zin heeft. ik vind het vooral heel dommig staan. en lach dat soort figuren uit.
pi_124133826
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:59 schreef dawg het volgende:

[..]

dat je zo serieus op hem ingaat. heb je die cijfers gelezen die hij noemt? 300+, 100+ c/p van hele lijsten. tuuuuuurlijk.

dit hele topic wordt hierdoor verneukt. vind ik dan.
Ik ben er verbaasd over dat je dat zo veel vind. Met drie tekst berichten per persoon kan je 10 telefoon nummers per dag verzamelen op social media. Een maat van me verzamelt soms +20 telefoon nummers overdag op straat. Die 100 dates is echt een lachertje vergeleken met hem. Jouw afschuw en ongefundeerde ongeloof is puur een zelf verdedigingsmechanisme dat je zelf "goed bezig bent".

Leer tips aan te nemen van mensen die er dagelijks mee bezig zijn met versieren, zo leer ik het ook. Ik weet dat er mensen zijn die het veel beter kunnen dan ik, en daar leer ik van. Daarom sta ik ook open voor tips van mensen die er hard mee bezig zijn en veel ervaring hebben.
pi_124133886
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het enige wat je nu doet is je eigen idee te bevestigen. Helaas voor je staat dit los van de werkelijkheid en zit je er dus naast. Alles wat je gebruikt tijdens face to face versieren is opeens niet meer onderdeel van het versieren. Je moet dus een volledige nieuwe andere aanpak van versieren verzinnen om een zelfde resultaat te behalen. Iets wat je zelf eigen gemaakt hebt en je makkelijk af gaat werkt kennelijk niet meer. dus moet je buiten die comfort zone stappen . Zeker bij de vrouwen tussen de 27 en 33 jaar. Die zijn namelijk niet meer zo naïef en trappen niet zomaar meer in het standaard verhaaltje. Die prikken zo door je heen.

Het lijkt er op dat jij net als vele anderen dating site's weg wuiven als een plaats voor mensen die niet in het dagelijks leven durven af te stappen op een persoon en ze durven te versieren. Dat is heel lang het imago wat een dating site had. Mensen die niet kunnen of durven te versieren zitten op een dating site. Ik heb dat niet nodig, want ik kan in het dagelijks leven versieren mentaliteit. Zo dacht ik vroeger ook, maar na het zelf te gaan doen blijkt het toch net even anders te zijn. Een dating site is een leuk extra middel. Het is niet het enige juiste of het alles oplossende middel.

[..]

waarom ga je nu opeens mij tips geven? Waar komt toch die enorme dwang vandaan om iedereen maar te pushen het zelfde te doen of laten doen als dat wat jij doet?

Ik heb er niet om gevraagd, ik wil helemaal niet zoveel mogelijk vrouwen versieren. En ik heb ze ook niet nodig voor dagelijks vermaak. Het is leuk dat jij dat anders ervaart of vind, en dat is prima. Maar stop met mensen iets opdringen ;)
Je bent nog steeds op zoek naar die "ware", try something new :) Je hoeft niet eens 99999 vrouwen te benaderen, als je maar iets nieuws probeert om de zoveel tijd.
pi_124133952
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben er verbaasd over dat je dat zo veel vind. Met drie tekst berichten kan je 10 telefoon nummers per dag verzamelen op social media. Een maat van me verzamelt soms +20 telefoon nummers overdag op straat. Die 100 dates is echt een lachertje vergeleken met hem. Jouw afschuw en ongefundeerde ongeloof is puur een zelf verdedigingsmechanisme dat je zelf "goed bezig bent".

Leer tips aan te nemen van mensen die er dagelijks mee bezig zijn met versieren, zo leer ik het ook. Ik weet dat er mensen zijn die het veel beter kunnen dan ik, en daar leer ik van. Daarom sta ik ook open voor tips van mensen die er hard mee bezig zijn en veel ervaring hebben.
dat gezever van jou altijd over kwantiteit is gewoon onzin in mijn ogen. ik ben goed bezig omdat ik (zelf vind uiteraard) dat ik tenminste authentiek ben, mezelf ben en blijf en niet de godsganse dag bezig ben met vrouwen versieren en nummers verzamelen, dat vind ik namelijk best wel armoedig, als je een dergelijke bewijsdrang hebt zoals jij die lijkt te hebben.

en waarom ik nog steeds zo op jou reageer komt omdat je bijna als een fundamentalist overkomt, zo extreem gefixeerd op dat ene doel.

en waarom zou ik mezelf moeten vergelijken met anderen? ik heb schijt aan hoeveel wijven andere mannen versieren, om het maar plat te formuleren. dat interesseert me echt nog minder dan niks. dat jij dat wel doet toont al aan hoe onzeker je eigenlijk bent.

en fijn voor die maat van je. waarschuw hem even dat het geheugen op zijn telefoon eindig is en spoedig vol zal zijn als ie zo doorgaat met nummers verzamelen. :7
pi_124134358
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:17 schreef dawg het volgende:

[..]

dat gezever van jou altijd over kwantiteit is gewoon onzin in mijn ogen. ik ben goed bezig omdat ik (zelf vind uiteraard) dat ik tenminste authentiek ben, mezelf ben en blijf en niet de godsganse dag bezig ben met vrouwen versieren en nummers verzamelen, dat vind ik namelijk best wel armoedig, als je een dergelijke bewijsdrang hebt zoals jij die lijkt te hebben.

en waarom ik nog steeds zo op jou reageer komt omdat je bijna als een fundamentalist overkomt, zo extreem gefixeerd op dat ene doel.

en waarom zou ik mezelf moeten vergelijken met anderen? ik heb schijt aan hoeveel wijven andere mannen versieren, om het maar plat te formuleren. dat interesseert me echt nog minder dan niks. dat jij dat wel doet toont al aan hoe onzeker je eigenlijk bent.

en fijn voor die maat van je. waarschuw hem even dat het geheugen op zijn telefoon eindig is en spoedig vol zal zijn als ie zo doorgaat met nummers verzamelen. :7
Je lijkt zelf een gevangene van je eigen image. Het enige wat ik wil meegeven is openminded zijn en niet vastroesten op je plek. Daarom reageer je zo heftig op me, je hoeft mijn advies niet aan te nemen, sommige dingen passen ook niet bij jou en wel weer bij mij. Who cares :)

Je moet juist authentiek zijn, vrouwen hebben het zeer snel door als je niet authentiek bent. Daar zit geen verschil tussen van wat jij zegt en ik zeg. Maar probeer je eigen ego soms opzij te gooien. Als je ziet dat persoon A veel makkelijker iets krijgt dan jezelf, is het goed om naar jezelf te kijken en kijken wat je verkeerd doet. Soms moet je accepteren dat er iets is waar je aan kunt werken.

Dat is zo'n beetje het grootste probleem, veel mensen willen nergens aan werken of moeite doen. Vooral niet met versieren, want dan komt de eigen ego in gevaar en self-image.
pi_124134460
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je lijkt zelf een gevangene van je eigen image. Het enige wat ik wil meegeven is openminded zijn en niet vastroesten op je plek. Daarom reageer je zo heftig op me, je hoeft mijn advies niet aan te nemen, sommige dingen passen ook niet bij jou en wel weer bij mij. Who cares :)

Je moet juist authentiek zijn, vrouwen hebben het zeer snel door als je niet authentiek bent. Daar zit geen verschil tussen van wat jij zegt en ik zeg. Maar probeer je eigen ego soms opzij te gooien. Als je ziet dat persoon A veel makkelijker iets krijgt dan jezelf, is het goed om naar jezelf te kijken en kijken wat je verkeerd doet. Soms moet je accepteren dat er iets is waar je aan kunt werken.

Dat is zo'n beetje het grootste probleem, veel mensen willen nergens aan werken of moeite doen. Vooral niet met versieren, want dan komt de eigen ego in gevaar en self-image.
je maakt nog steeds dezelfde denkfout die ik niet nog eens ga toelichten. doe maar wat moeite, zoals je zelf zegt, om begrijpend te leren lezen.

verder heeft het weinig zin om er verder op in te gaan gezien de aannames die je allemaal doet. :')
pi_124134466
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

zonder gezien te hebben weet ik nu al wat er zo ongeveer gesteld wordt.

[..]

zulks een bullshit bedoeld voor onzekere nerds die geen natuurlijke houding hebben jegens vrouwen en daarom zich een of andere dwaze houding aanmeten. en ja, als je in een jaar 500 vrouwen aanspreekt zullen er best wel een of twee tussen zitten die enorm onzeker zijn of wanhopig of sletterig dus succes gegarandeerd.

je moet je alleen afvragen of het op een dergelijke manier zin heeft. ik vind het vooral heel dommig staan. en lach dat soort figuren uit.
Mwaah, volgens mij niet. De belangrijkste aantekeningen die ik erbij heb gemaakt:

• Minimaliseer de tijd tot het aanspreken
- - - - • Openingszin maakt niet uit, niet over nadenken
- - - - • Spreek eerst aan en denk dan pas na over hoe je moet reageren op de reactie
- - - - • Voelt ze zich ongemakkelijk en zet een stap achteruit, zet dan ook een stap terug, maar blijf de interactie voortzetten
• Zorg ervoor dat je vanaf het eerste moment dat je contact maakt de context van de interactie goed zet:
- - - - • Laat open en bloot zien wat je intenties zijn, probeer deze niet te verbergen
- - - - • Fysiek contact vanaf het begin, als je dat niet gedaan hebt dan is het raar als je ermee begint
- - - - • Zorg ervoor dat je heel dichtbij gaat staan als je met haar praat
- - - - • Ontspannen blik, maar wel intensief oogcontact maken
• Manier van praten: (lastig in een tekstuele samenvatting)
- - - - • Lage toon, naar hogere toon aan het einde van de zin
- - - - • Neutraal/nerveus
- - - - • Juiste manier: Hogere toon naar laag. Dit klinkt meer als commando's/uitdagingen en lijkt op hoe je met je vrienden zou praten.
• Filter niet hoe je je gedraagt, maar gedraag je authentiek zoals je bent
- - - - • Vrouwen proberen je te testen, juist als ze twijfelen of je wel authentiek bent. Wees jezelf.
- - - - • Gedachten, woorden en acties moeten gelijk zijn. Probeer je niet anders voor te doen dan je bent of je voelt. Je mag je best moe voelen bijvoorbeeld.
• Maak je nooit druk over de uitkomsten van wat je doet.
- - - - • Voel je niet goed vanwege haar reactie, maar voel je goed omdat je een actie onderneemt die goed is.
- - - - • Creëer altijd een situatie waarin ze op jou reageert en zorg ervoor dat je niet op haar reageert.
- - - - • Zorg ervoor dat ze in je investeert. Zeg bijvoorbeeld: "Als je weg wil kan je gaan". Hiermee creëer je de mogelijkheid om in je te investeren.
- - - - • Zorg ervoor dat je haar wegdraait van haar vrienden en probeer haar naar andere plekken mee te nemen. Zorg dat je de enige constante factor bent.
• Als je haar nummer vraagt, maak het dan echt heel erg duidelijk dat je echt van plan bent om iets met haar te doen. Begin bijvoorbeeld voordat je om het nummer vraagt over de mogelijkheid om morgen ergens koffie te gaan drinken.
- - - - • Bespreek de logistiek van die afspraak zo snel en goed mogelijk. Haar emoties veranderen, dus je wil zoiets zo ver mogelijk regelen terwijl ze nog tegenover je staat en niet aan de andere kant van de telefoon.
- - - - • Ga er niet vanuit dat als je haar weer ziet de interactie verder gaat waar deze was gebleven, haar emoties veranderen.
• Als je het nummer krijgt, stuur haar dan gelijk een sms. Je bent dan niet meer een willekeurig nummer en kan haar later of de volgende dag sms'en
pi_124134492
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef benzin het volgende:

[..]

:D

Ik zei je toch dat je naar PUA filmpjes op youtube moest gaan kijken? :D

Maar neehee, ik werd gewoon steevast genegeerd door onze manneke Benzin! :(
Nee, mijn adviezen waren niet eens de moeite waard om op te reageren :')

Ben benieuwd wat Benzin's volgende stap zal zijn...

Edit:Spuit11, aantekeningen maken dus.
pi_124134621
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Mwaah, volgens mij niet. De belangrijkste aantekeningen die ik erbij heb gemaakt:

- - - - • Spreek eerst aan en denk dan pas na over hoe je moet reageren op de reactie
- - - - • Voelt ze zich ongemakkelijk en zet een stap achteruit, zet dan ook een stap terug, maar blijf de interactie voortzetten
• Zorg ervoor dat je vanaf het eerste moment dat je contact maakt de context van de interactie goed zet:
- - - - • Laat open en bloot zien wat je intenties zijn, probeer deze niet te verbergen
- - - - • Fysiek contact vanaf het begin, als je dat niet gedaan hebt dan is het raar als je ermee begint
- - - - • Juiste manier: Hogere toon naar laag. Dit klinkt meer als commando's/uitdagingen en lijkt op hoe je met je vrienden zou praten.
- - - - • Vrouwen proberen je te testen, juist als ze twijfelen of je wel authentiek bent. Wees jezelf.
- - - - • Gedachten, woorden en acties moeten gelijk zijn. Probeer je niet anders voor te doen dan je bent of je voelt. Je mag je best moe voelen bijvoorbeeld.
- - - - • Voel je niet goed vanwege haar reactie, maar voel je goed omdat je een actie onderneemt die goed is.
- - - - • Creëer altijd een situatie waarin ze op jou reageert en zorg ervoor dat je niet op haar reageert.
- - - - • Zorg ervoor dat ze in je investeert. Zeg bijvoorbeeld: "Als je weg wil kan je gaan". Hiermee creëer je de mogelijkheid om in je te investeren.
- - - - • Zorg ervoor dat je haar wegdraait van haar vrienden en probeer haar naar andere plekken mee te nemen. Zorg dat je de enige constante factor bent.
• Als je haar nummer vraagt, maak het dan echt heel erg duidelijk dat je echt van plan bent om iets met haar te doen. Begin bijvoorbeeld voordat je om het nummer vraagt over de mogelijkheid om morgen ergens koffie te gaan drinken.
- - - - • Bespreek de logistiek van die afspraak zo snel en goed mogelijk. Haar emoties veranderen, dus je wil zoiets zo ver mogelijk regelen terwijl ze nog tegenover je staat en niet aan de andere kant van de telefoon.
- - - - • Ga er niet vanuit dat als je haar weer ziet de interactie verder gaat waar deze was gebleven, haar emoties veranderen.
• Als je het nummer krijgt, stuur haar dan gelijk een sms. Je bent dan niet meer een willekeurig nummer en kan haar later of de volgende dag sms'en
ja, leuk, maar de strekking is natuurlijk hetzelfde. daarnaast staan er enkele dingen in die er net zo goed voor kunnen zorgen dat ze je als een enge wanhopige sufkut gaat beschouwen.

onzin dus. als er een handleiding zou zijn die zou werken, onder alle omstandigheden en ongeacht de persoonlijkheid en het karakter van iemand, zou er niemand single zijn. geloof je het zelf?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:39:44 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124134727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben internet date er bij gaan doen als iets extra's. Als iets nieuws dus. En toch zit ik dan vastgeroest zeg je? Vreemde redenering.

quote:
Het grote verschilt tussen jou en mij is vrij simpel hoor. Jij wilt zoveel mogelijk vrouwen versieren en daar beter en beter in worden. En ik dus niet. Die tijd heb ik gehad, ik heb er onwijs van genoten en dankbaar gebruik van gemaakt. En iedereen zal dat moeten mee maken. Maar zoals aangegeven, daar ben ik overheen en heb aan dat soort dingen geen behoefte meer.

quote:
Oh zeker mee eens, mensen durven vaak niet verder te kijken dan hun neus lang is. Qua date of andere dingen. Ik ben type latje altijd hoger leggen, alles kan beter. En wat een ander daar van vind boeit mij echt niet. Maar het moet iets zijn wat ik zelf wil.

En daar behoort vaak en genadeloos hard onderuitgaan bij. En daar moet je van leren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124134742
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, leuk, maar de strekking is natuurlijk hetzelfde. daarnaast staan er enkele dingen in die er net zo goed voor kunnen zorgen dat ze je als een enge wanhopige sufkut gaat beschouwen.

onzin dus. als er een handleiding zou zijn die zou werken, onder alle omstandigheden en ongeacht de persoonlijkheid en het karakter van iemand, zou er niemand single zijn. geloof je het zelf?
Ik zou zeggen, laat het hem gewoon uitproberen! :Y
pi_124134970
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, laat het hem gewoon uitproberen! :Y
Mee eens! En vooral zoiets "stoms" als dat je te ver af staat van haar of te dichtbij of een verkeerd stem gebruik kan echt super veel uitmaken. Soms zie je die dingen gewoon niet en moet je het van een buitenstaander horen of de vele feedback van vrouwen. Niemand is perfect en heeft altijd dingen waar diegene aan kan werken.
pi_124135100
quote:

[..]

Dit lijken me alleen maar dingen die goed werken. Ik heb alle slechte adviezen uit de video genegeerd.

Dit is (helaas) ook geen handleiding, het zijn wat aanknopingspunten.
pi_124135237
Weet je wat me opvalt aan Benzin? Hij zegt nooit dankjewel als iemand hem heeft geholpen!
Struktureel!
pi_124135333
Wat mij voornamelijk opvalt is dat hij nog geen professionele hulp gezocht heeft.
Rustig aan.
pi_124135376
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat me opvalt aan Benzin? Hij zegt nooit dankjewel als iemand hem heeft geholpen!
Struktureel!
Ik kwam toch juist om te bedanken voor de video? :)
pi_124135383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Wat mij voornamelijk opvalt is dat hij nog geen professionele hulp gezocht heeft.
Hij wilt het zelf proberen. Mjah, laat hem maar als hij dat zo graag wilt.
Ik wens hem in elk geval succes!
pi_124135433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij wilt het zelf proberen. Mjah, laat hem maar als hij dat zo graag wilt.
Ik wens hem in elk geval succes!
Ik ook wel...
Wat je dan sowieso moet doen is niet denken met je emotie... Dat maakt je alles behalve constructief.
Rustig aan.
pi_124135444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kwam toch juist om te bedanken voor de video? :)
Je kwam alleen melding maken dat je (eindelijk!) een PUA filmpje hebt gekeken zonder iemand te bedanken. Vevolgens kwam je met je notities, nergens een dankjewel te bespeuren in al je posts ;(
pi_124135474
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ook wel...
Wat je dan sowieso moet doen is niet denken met je emotie... Dat maakt je alles behalve constructief.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik ga er vanuit dat het de bedoeling is dat je eerst gaat oefenen op je techniek en pas daarna je emoties erbij betrekt zodra je lekker in je vel zit! :Y
pi_124135525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kwam alleen melding maken dat je (eindelijk!) een PUA filmpje hebt gekeken zonder iemand te bedanken. Vevolgens kwam je met je notities, nergens een dankjewel te bespeuren in al je posts ;(
Ik quotte de plaatser. Dat bericht was niet eens op mij gericht, dus was niet echt een advies aan mij?

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Dat zit er gewoon echt niet in. Niet mogelijk. En ik heb dat al tig keer duidelijk gemaakt.
pi_124135735
"kuttopic". veel succes allemaal heh.
:')
pi_124135943
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik quotte de plaatser. Dat bericht was niet eens op mij gericht, dus was niet echt een advies aan mij?
Ik heb je meermalen het advies gegeven om op youtube PUA filmpjes te gaan bekijken, en jij hebt me toen keihard genegeerd. Nu kom je opeens terug en hebt toch maar een PUA filmpje gekeken en geconcludeerd dat je er 'ineens' veel aan gehad hebt!

Zo ga je dus met adviezen om. En het valt me wel vaker op dat jij, na een periode van overdenking, 'ineens' een advies wat voor jou eerst niet eens de moeite waard was om op te reageren (wat gewoonweg nogal aso is), toch ineens goed vindt.
Het zou ook kunnen duiden op selectieve vergeetachtigheid, wat natuurlijk alleen maar nog aso-er is.

Zo heb ik vandaag toch maar weer eens wat geleerd over mensen! :7
Maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo! O+

Maar ik wens je veel succes, Benzin! ^O^ Je hebt het he-le-maal zelf gedaan! :Y ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:08 schreef dawg het volgende:
"kuttopic". veel succes allemaal heh.
ik moest lachen :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:01 schreef benzin het volgende:
[..]

Dat zit er gewoon echt niet in. Niet mogelijk. En ik heb dat al tig keer duidelijk gemaakt.
Naja, ik wou nog een bericht typen, maar pfff.
pi_124136621
Ik zou nu echt een knuffel kunnen gebruiken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

Naja, ik wou nog een bericht typen, maar pfff.
Dat is gewoon geen optie, dat gaat mijn problemen in elk geval niet oplossen.
pi_124136830
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:38 schreef benzin het volgende:
Heb je soms te weinig liefde gekregen van je ouders of zo?
Ben je altijd al zo knuffelig geweest?

Edit:Ow, en ik zie dat je geen reactie geeft op de rest van mijn post.
Lamaar, is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
pi_124136917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je soms te weinig liefde gekregen van je ouders of zo?
Ben je altijd al zo knuffelig geweest?
Ik heb gewoon al bijna 9 maanden geen knuffel meer gehad van een meisje.
pi_124137093
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb gewoon al bijna 9 maanden geen knuffel meer gehad van een meisje.
Ik al 4 jaar niet (tot zover ik 't me kan herinneren), so what?
pi_124137196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik al 4 jaar niet (tot zover ik 't me kan herinneren), so what?
Het voelt voor mij als een basisbehoefte. Ik zou er bijna meisjes voor willen betalen.
pi_124137222
Ik trek een pilske open, hetwordt weer een mooie zaterdagavond dat voel ik nu al!
pi_124137270
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Het voelt voor mij als een basisbehoefte. Ik zou er bijna meisjes voor willen betalen.
Benzin in tha house :')

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124137287
quote:

[..]

Ga daarvoor naar de hoeren. Leuk als ze ook eens makkelijk hun geld kunnen verdienen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124137312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ga daarvoor naar de hoeren. Leuk als ze ook eens makkelijk hun geld kunnen verdienen.
Dat is misschien wat te duur voor een knuffel. Daarnaast zou het nog veel beter zijn als ik ze kreeg omdat ze om me gaven.
pi_124137319
Ik zou wel een knuffel kunnen gebruiken. Ik ben zo'n lieve jongen. Waarom is mij dat niet gegund? ;(
pi_124137370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is het niet juist zo dat hoeren vaak graag verdienen met seks, maar dat ze liever niet zoenen. Dat herinner ik me uit de verhalen van mlig.
pi_124137397
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
Ik zou wel een knuffel kunnen gebruiken. Ik ben zo'n lieve jongen. Waarom is mij dat niet gegund? ;(
Omdat je dat niet verdient! :N
pi_124137427
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is het niet juist zo dat hoeren vaak graag verdienen met seks, maar dat ze liever niet zoenen. Dat herinner ik me uit de verhalen van mlig.
Ja, volgens mij wel. Heb ik ook weleens gelezen. Denk dat zoenen wel als een stuk intiemer wordt beschouwd dan een knuffel. Dus daar komt benzin goed weg.
pi_124137446
quote:

[..]

Anders ga je wat aan die behoefde doen? (ofwel genezen) in plaats van proberen die te vervullen (ofwel symptoombestrijding) ;)

Jij vindt genezing toch ook beter dan symptoombestrijding? :Y
pi_124137472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders ga je wat aan die behoefde doen? (ofwel genezen) in plaats van proberen die te vervullen (ofwel symptoombestrijding) ;)

Jij vindt genezing toch ook beter dan symptoombestrijding? :Y
Genezen in plaats van vervullen?

Dus in plaats van mijn behoefte aan slaap en voedsel te vervullen moet ik er maar iets aan doen dat ik het niet nodig heb? :')
pi_124137520
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Genezen in plaats van vervullen?

Dus in plaats van mijn behoefte aan slaap en voedsel te vervullen moet ik er maar iets aan doen dat ik het niet nodig heb? :')

Ik had het helemaal niet over slapen en vreten :')x50
LE-ZEN!
pi_124137554
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had het helemaal niet over slapen en vreten :')x50
LE-ZEN!
Ja, maar hij vindt een knuffel een basisbehoefte en andere basisbehoeften zijn bijvoorbeeld voedsel en slaap, vandaar die vergelijking.
pi_124137608
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar hij vindt een knuffel een basisbehoefte en andere basisbehoeften zijn bijvoorbeeld voedsel en slaap, vandaar die vergelijking.
Dat bedoel ik dus inderdaad. Gelukkig kan jij wel lezen.
pi_124137663
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik wel, maar ik kan toch ook overleven zonder knuffels? Waarom Benzin dan niet? ;)
Het is toch van de zotte dat iemand schijnbaar zo een sterke behoefde heeft aan knuffels, liefde en seks dat hij om de week het forum ermee gaat zitten onderspammen??
pi_124137688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus inderdaad. Gelukkig kan jij wel lezen.
Dus nu ga je zeggen dat ik niet kan lezen? Is dat wat je zegt??
pi_124137787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik wel, maar ik kan toch ook overleven zonder knuffels? Waarom Benzin dan niet? ;)
Het is toch van de zotte dat iemand schijnbaar zo een sterke behoefde heeft aan knuffels, liefde en seks dat hij om de week het forum ermee gaat zitten onderspammen??
Omdat benzin een hoopje ellende is.
pi_124137806
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hee :(
pi_124137838
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat is nou zo'n beetje het punt dat ik probeer te maken, maar jij hebt hem nu een bailout gegeven. Jammer weer...
pi_124137868
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Hee :(
Beatwoord mijn vraag dan? Of heb je het lef daar niet voor?

Mwah, volgens mij heb je sowieso niet zoveel lef.
pi_124138062
Benzin een beetje te gefrustreerd om antwoord te geven? :P

Benzin's eeuwige stilte weer, totdat hij weer overloopt. Nee hoor, Benzin heeft geen issues verder!

Gewoon negeren is toch zo'n sterk wapen...anders negeer je toch je behoefde aan knuffelen gewoon? Negeren ben jij een echte ster in! ^O^
pi_124138208
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Benzin in tha house :')

[ afbeelding ]
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:27:58 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124138279
quote:

en het kan dus nog kanslozer dan gedacht :D

Fucking hell zeg, veeg me als je blieft op!
pi_124138322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en het kan dus nog kanslozer dan gedacht :D

Fucking hell zeg, veeg me als je blieft op!
Hoezo kanslozer? Ik kan me de behoefte aan genegenheid en intimiteit wel voorstellen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:31:16 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124138388
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoezo kanslozer? Ik kan me de behoefte aan genegenheid en intimiteit wel voorstellen.
kom op zeg, "ik kan wel een knuffel gebruiken nu" boehoehoehoe.

IPV janken moet die eens lekker wat gaan ondernemen.
pi_124138649
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kom op zeg, "ik kan wel een knuffel gebruiken nu" boehoehoehoe.

IPV janken moet die eens lekker wat gaan ondernemen.
Voor mensen die dat wel krijgen is het makkelijk praten
pi_124138760
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:39 schreef benzin het volgende:

[..]

En voor mij dan?

Of tel ik voor jou gemakshalve niet mee?
Het lijkt wel alsof voor jou de hele wereld om Benzin heen moet draaien :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:42:45 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124138793
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:39 schreef benzin het volgende:

[..]

voor mensen die weiger ook maar iets te doen of te proberen ook.

Face it, jij kan je zelf niet helpen, wij kunnen je niet helpen hoe graag iedereen ook zal willen.
Zoek prof hulp! Dat is je weg en je enige juiste weg die je moet bewandelen. IPV je kop in het zand stoppen.

Succes er mee.
pi_124138874
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En voor mij dan?

Of tel ik voor jou gemakshalve niet mee?
Het lijkt wel alsof voor jou de hele wereld om Benzin heen moet draaien :')
De wereld hoeft absoluut niet om mij te draaien, maar wil wel gelukkig zijn en daarvoor heb ik liefde nodig.
pi_124138955
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef benzin het volgende:

[..]

De wereld hoeft absoluut niet om mij te draaien, maar wil wel gelukkig zijn en daarvoor heb ik liefde nodig.
En waarom heb je die liefde nodig?

SPOILER
Benzin, meneer enkelspoor :')
pi_124139038
Elk gezond mens heeft liefde nodig, simple as.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124139044
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En waarom heb je die liefde nodig?

SPOILER
Benzin, meneer enkelspoor :')
Liefde is een basisbehoefte.. Vreemder is dat jij er geen behoefte aan hebt.
pi_124139084
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom ga je er meteen vanuit dat ik daar geen behoefde aan heb? :)

Edit:En schiet een beetje op met je antwoord Benzin, ik moet zo naar de supermarkt.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:50:31 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124139097
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef benzin het volgende:

[..]

geluk hangt van je zelf af, en niet van iemand anders.
pi_124139118
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Water is een basisbehoefte, liefde is een leuke aanvulling op het leven.
pi_124139245
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Water is een basisbehoefte, liefde is een leuke aanvulling op het leven.
ja en nee : http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow
pi_124139292
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom ga je er meteen vanuit dat ik daar geen behoefde aan heb? :)

Edit:En schiet een beetje op met je antwoord Benzin, ik moet zo naar de supermarkt.
Omdat je het schijnbaar erg vreemd voor je is dat ik dat wel nodig heb.
pi_124139312
(Seksuele) intimiteit is een hogere behoefte dan fysieke behoeftes (voedsel, water, etc) en veiligheid, maar minder hoog dan zelfrespect.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:56:18 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124139356
quote:
we hebben het over levensbehoefte. Dus om in leven te blijven. Dat is dus BV Water.

Geloof het of niet, maar zonder knuffel te krijgen kan je echt wel 80 worden, zonder water is dat uitgesloten.
pi_124139401
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat je het schijnbaar erg vreemd voor je is dat ik dat wel nodig heb.
Ik dacht dat je zo slim was? :D
Maar blijkbaar valt het toch een beetje tegen. Jammer weer.

Hint:Het antwoord valt op te maken uit mijn eerder vandaag geplaatste posts.

Edit:Maar goed, ik moet er vandoor. Ik lees het later wel weer terug.
pi_124139416
Een hele dikke vieze moddervette knuffel voor iedereen die het kan gebruiken *;
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:58:52 #74
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124139492
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef minthy het volgende:
Thanks :P kom je hem ff brengen naar Den Haag :P Laat ik je meteen de leuke kroegen met leuke mannen (en vrouwen) zien :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124139582
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Thanks :P kom je hem ff brengen naar Den Haag :P Laat ik je meteen de leuke kroegen met leuke mannen (en vrouwen) zien :P
Ik ben kapot, maar een paar uurtjes slaap gehad en veel gedoe aan de kop. Dit keer sla ik over :*
Tante minthy!! O+
pi_124139843
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

we hebben het over levensbehoefte. Dus om in leven te blijven. Dat is dus BV Water.

Geloof het of niet, maar zonder knuffel te krijgen kan je echt wel 80 worden, zonder water is dat uitgesloten.
Je kan 80 worden ja, maar niet gelukkig.

Maar opnieuw, makkelijk praten.
pi_124139911
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Je kan 80 worden ja, maar niet gelukkig.

Maar opnieuw, makkelijk praten.
Maar wat doe je er nou aan om wel aan je trekken te komen?
pi_124140024
quote:

Nou kom maar eens hier jungkse zal ik dich is lekker platknuffelen :9~
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_124140090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef habitue het volgende:

[..]

fappen?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:14:01 #80
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124140172
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Evolutietechnisch gezien wil je misschien ook niet dat labiele mensen zich voortplanten :@

Oeps, zei ik dat nou echt :@?
pi_124140197
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Evolutietechnisch gezien wil je misschien ook niet dat labiele mensen zich voortplanten :@

Nou zal ik dan die taken met Benzin waarnemen?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:15:25 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124140226
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nou zal ik dan die taken met Benzin waarnemen?
^O^
pi_124140379
quote:

[..]

Gelukkig staat bijna niemand labiel in zijn schoenen en leven we allemaal waanzinnig zekere levens _O_

Oftewel; fucking onzin, poepje!!
Iedereen heeft wel eens een minder stabiele periode, dat maakt je niet minder dan een ander :7
Tante minthy!! O+
pi_124140420
quote:

[..]

Ik ken de beste man benzin onvoldoende om hem als labiel te bestempelen. Desalniettemin heb je daar wel een punt. Aan de andere kant, hoe meer labiele contactgestoorde mannen, hoe meer kans voor de rest van de mannen.
pi_124140447
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Gelukkig staat bijna niemand labiel in zijn schoenen en leven we allemaal waanzinnig zekere levens _O_

Iedereen heeft wel eens een minder stabiele periode, dat maakt je niet minder dan een ander :7
Wat ben jij stiekem toch ook lief O+
pi_124140520
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef minthy het volgende:

[..]

O+ Wat een liefde in deze post.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

pi_124140525
*knuffel voor benzin*
Zo iets beter?
pi_124140558
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
*knuffel voor benzin*
Zo iets beter?
Daar heeft de beste knul weinig aan }:|
pi_124140559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het was niet eens m'n bedoeling om het stiekem te doen, ik kom gewoon uit de kast vandaag :@
Tante minthy!! O+
pi_124140583
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Het was niet eens m'n bedoeling om het stiekem te doen, ik kom gewoon uit de kast vandaag :@
Ik hoef geen vriendje of vriendinnetje kan toch niet [ ;( ] maar ik zou het wel weten hoor *;
pi_124140712
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
*knuffel voor benzin*
Zo iets beter?
Een heel klein beetje beter :)
pi_124140784
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:23 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik hoef geen vriendje of vriendinnetje kan toch niet [ ;( ] maar ik zou het wel weten hoor *;
Aaahh *;
Tante minthy!! O+
pi_124140825
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef minthy het volgende:
Okay, waar kan ik hem incasseren?
Rustig aan.
pi_124140921
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Okay, waar kan ik hem incasseren?
In dit topic natuurlijk!
Ik mag dan vol met liefde zitten vandaag, dat neemt niet weg dat ik nog steeds extreem lui ben :@
Tante minthy!! O+
pi_124141015
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:31 schreef minthy het volgende:

[..]

In dit topic natuurlijk!
Ik mag dan vol met liefde zitten vandaag, dat neemt niet weg dat ik nog steeds extreem lui ben :@
Heb je geen auto?
Rustig aan.
pi_124141033
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Aaahh *;
Vind jou lief! Als ik je zie posten dan word ik warm [meen ik] Ik stel mij altijd een heel lief mensje voor als ik jou post gedrag zie.
pi_124141312
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Vind jou lief! Als ik je zie posten dan word ik warm [meen ik] Ik stel mij altijd een heel lief mensje voor als ik jou post gedrag zie.
1 meter 67.... Hakjes... Slank... Donker blond blauwe ogen?
Rustig aan.
pi_124141348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Had ik het over uiterlijk?
pi_124141382
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Had ik het over uiterlijk?
NEE.

Maar ik vind dat wel leuk om een uiterlijk te verzinnen, wat denk jij?
Rustig aan.
pi_124141418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb je geen auto?
Jawel, maar die komt niet meer van zijn plek af vanavond... Anders had ik ook wel naar Den Haag kunnen gaan om met SilentChaos de kroeg in te duiken :P
Tante minthy!! O+
pi_124141420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

NEE.

Maar ik vind dat wel leuk om een uiterlijk te verzinnen, wat denk jij?
Dat kan ik niet uitleggen in schrift :@
pi_124141459
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dank je! Niet dat ik altijd enorm aardig ben, ik probeer ook wel eens een kreng te zijn ^O^
Tante minthy!! O+
pi_124141512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Donkerblond en blauwe ogen klopt, de rest niet. Boeiend ook, ik hoef niet gehosseld te worden hier :D
Tante minthy!! O+
pi_124141940
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Donkerblond en blauwe ogen klopt, de rest niet. Boeiend ook, ik hoef niet gehosseld te worden hier :D
:(
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:56:58 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124141987
haha in your face :D
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:57:33 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124142014
Minthy is lekker :9
pi_124142115
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Dank je! Niet dat ik altijd enorm aardig ben, ik probeer ook wel eens een kreng te zijn ^O^
Krengetje zijn mag weleens hoor ;)
pi_124142249
quote:
Nou jongens, laten we alles op theorie baseren, komen we ook zo lekker ver mee.
pi_124142271
Iemand nog problemen bij het versieren?
Tante minthy!! O+
pi_124142317
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
Neehoor, ik versier niet.
Rustig aan.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:04:59 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124142327
Ja ik zit thuis en er zijn geen chickies hier :D En ik heb niemand om mee naar de kroeg te gaan voor de verandering :')
Sommige mensen hebben een leven, wtf :(
Mijn kroegmaatje is sowieso aan het daten (hij wel :D)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:05:21 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124142343
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neehoor, ik versier niet.
hoe noem je het dan? Falen :D

GEINTJE HE DIT IS EEN GRAPJE!
pi_124142347
quote:
daar heb ik geen problemen mee alleen ik wil zelf toch niet daten ;(
pi_124142352
quote:
ja ik! met het versieren van jou. ~:)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:06:10 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124142375
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik zit thuis en er zijn geen chickies hier :D En ik heb niemand om mee naar de kroeg te gaan voor de verandering :')
Sommige mensen hebben een leven, wtf :(
Mijn kroegmaatje is sowieso aan het daten (hij wel :D)
het is dat ik vanavond op stap ga met een goede vriend van me die voor 6 maanden weer gaat varen. Anders had ik je aan je lange haren naar de kroeg gesleept :D
pi_124142384
quote:
Vooral met genoeg tijd en aandacht geven ;(
pi_124142387
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

daar heb ik geen problemen mee alleen ik wil zelf toch niet daten ;(
Wat wil je dan? :P
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:06:45 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124142396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het is dat ik vanavond op stap ga met een goede vriend van me die voor 6 maanden weer gaat varen. Anders had ik je aan je lange haren naar de kroeg gesleept :D
Ik heb ook knoflook op _O-
Maar idd, anders hadden we de zwarte ruiter weer kunnen bezoeken :P barvrouw daar _O_
pi_124142421
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef dawg het volgende:

[..]

ja ik! met het versieren van jou. ~:)
Doe geen moeite jong!
Een kerstboom doe je gemakkelijker :7
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:08:28 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124142458
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb ook knoflook op _O-
Maar idd, anders hadden we de zwarte ruiter weer kunnen bezoeken :P barvrouw daar _O_
nou ik had je mooi op kroegen tocht mee genomen. Effe voor we beginnen een tequila cocktail nemen. haha

oke ik stop hier, anders krijg ik weer op m'n klote wegens slowchat :W
pi_124142495
Minthy speelt hard to get. Wel een goeie manier om veel mannen van je af te krijgen :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:10:30 #122
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124142544
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Minthy speelt hard to get. Wel een goeie manier om veel mannen van je af te krijgen :P
:') sarcasme, ik hou er van O+
pi_124142564
quote:
Samzz komt niet van me af :P
Rustig aan.
pi_124142590
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:') sarcasme, ik hou er van O+
Wat een leifde in dit topic O+

Enne jah, ik heb moeite met versieren, heb al 4 jaar niet meer met een meisje geknuffeld :(
Wie wil me knuffelen? :P

/benzinmode
pi_124142602
quote:
Het erge is; ik speel niet. Zo ben ik echt, ik doe me online niet anders voor dan in het echt.
En aandacht hoef ik niet, daar zit ik helemaal niet op te wachten :+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:12:19 #126
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124142609
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat een leifde in dit topic O+

Enne jah, ik heb moeite met versieren, heb al 4 jaar niet meer met een meisje geknuffeld :(
Wie wil me knuffelen? :P

/benzinmode
50 euro, mag je meer dan knuffelen *O* (niet bij mij maar in Amsterdam)
pi_124142619
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Samzz komt niet van me af :P
Samzz moet je ook niet willen. Tis een prima meid, maar niet qua relatiemateriaal. Mijn mening daarover althans ;)
pi_124142635
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

50 euro, mag je meer dan knuffelen *O* (niet bij mij maar in Amsterdam)
Effe denken...wat zou benzin daarop antwoorden hmm...
pi_124142641
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Doe geen moeite jong!
Een kerstboom doe je gemakkelijker :7
jouw kerstboom? :Y)
pi_124142659
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Het erge is; ik speel niet. Zo ben ik echt, ik doe me online niet anders voor dan in het echt.
En aandacht hoef ik niet, daar zit ik helemaal niet op te wachten :+
Oh nou ja dan laat maar :@
pi_124142680
Vraagje: Zijn er ook vrouwen voor wie een nee ook gewoon een nee is?
pi_124142699
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Wat wil je dan? :P
Lang verhaal...
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:14:58 #133
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124142724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe bedoel je?
pi_124142729
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef dawg het volgende:

[..]

jouw kerstboom? :Y)
Nee. Afgelopen jaar overgeslagen, dat is me uitermate goed bevallen _O_
Tante minthy!! O+
pi_124142735
quote:
vast wel. :7
pi_124142763
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee. Afgelopen jaar overgeslagen, dat is me uitermate goed bevallen _O_
ah, ik ook. even deze vast aftikken. 8-)

tik.
pi_124142769
quote:
Absoluut, een groot deel van de mannelijke users hier kan dat beamen ^O^
Tante minthy!! O+
pi_124142770
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nou, ik heb een beetje de indruk dat je vrouwen moet 'plagen' om ze over de streep te trekken. Echter, lijkt het me dat er ook vrouwen zouden moeten zijn die daarvan niet gediend zijn, toch?
Die bestaan toch wel?

En sorry, ik zit te eten en aan het bier /offtopic
pi_124142799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Lang verhaal...
Ik weet het, heb je vaker gesproken :*
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:17:16 #140
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124142805
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik heb een beetje de indruk dat je vrouwen moet 'plagen' om ze over de streep te trekken. Echter, lijkt het me dat er ook vrouwen zouden moeten zijn die daarvan niet gediend zijn, toch?
Die bestaan toch wel?

Ik vind dit niet zozeer offtopic (maar zit ook aan een Leffe Bruin O+ ).

maar het "teasen" waar je het over hebt is wel iets wat over het algemeen wel gewaardeerd wordt. Maar niet iedereen kan er tegen (vaak uit onzekerheid).. Dus ja, er zijn ook vrouwen die daar niet gediend van zijn.
pi_124142854
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik weet het, heb je vaker gesproken :*
Daarom en een kloon bestaat niet :)

Daarom ook zo lang depri iets najagen wat gewoon niet bestaat. Gaat niet lukken niet :@
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:18:34 #142
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124142869
Straks de kroeg in. Eens kijken of ik nog wat skillz kan bovenkrijgen. :)
pi_124142922
quote:

[..]

Die bestaan toch wel?

je moet ze niet gaan beledigen of zo nee, zou jij ook niet leuk vinden toch.
pi_124142947
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef Kimberliedje het volgende:
high heels & miniskirt; succes gegarandeerd! :z
pi_124142973
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef dawg het volgende:

[..]

je moet ze niet gaan beledigen of zo nee, zou jij ook niet leuk vinden toch.
Nou, als ik geteased wordt, dan vind ik het eerlijk gezegd meestal niet leuk...of ik moet die persoon ofwel een beetje kennen (en de rotzakken ken ik lekker niet :P ), of ik moet haar leuk vinden :P
pi_124143014
quote:
Zal vast wel goed gaan, alleen niet te veel zuipen he? :D
pi_124143056
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:

maar het "teasen" waar je het over hebt is wel iets wat over het algemeen wel gewaardeerd wordt. Maar niet iedereen kan er tegen (vaak uit onzekerheid).. Dus ja, er zijn ook vrouwen die daar niet gediend van zijn.
:Y
Persoonlijk hou ik ontzettend van ouwehoeren/slap lullen/klieren/teasen, maar er zijn ook veel mensen die daar slecht tegen kunnen.
Tante minthy!! O+
pi_124143073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, als ik geteased wordt, dan vind ik het eerlijk gezegd meestal niet leuk...of ik moet die persoon ofwel een beetje kennen (en de rotzakken ken ik lekker niet :P ), of ik moet haar leuk vinden :P
waarom niet dan?
pi_124143096
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef minthy het volgende:

[..]

:Y
Persoonlijk hou ik ontzettend van ouwehoeren/slap lullen/klieren/teasen, maar er zijn ook veel mensen die daar slecht tegen kunnen.
Get to the point.
pi_124143110
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Daarom en een kloon bestaat niet :)

Daarom ook zo lang depri iets najagen wat gewoon niet bestaat. Gaat niet lukken niet :@
Uiteindelijk gaat het je lukken, heb er vertrouwen in!! :*
Tante minthy!! O+
pi_124143139
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het je lukken, heb er vertrouwen in!! :*
Dat zeg jij en honderden anderen :+
pi_124143153
quote:
Heel veel plezier, ik zie je verhalen wel langskomen :D
Tante minthy!! O+
pi_124143183
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef dawg het volgende:

[..]

waarom niet dan?
Omdat ik niet houd van mensen die mij teasen uit slechte bijbedoelingen (ik houd bijvoorbeeld totaal niet van pranks).
Zal wel iets met mijn pestgeschiedenis te maken hebben of mijn autisme.

Sowieso leg ik nogal wat grenzen wie mij wel mogen aanraken en wie niet.
pi_124143192
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:24 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Positive energy! :D
pi_124143210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:24 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Zou er dan niet een héle kleine kern van waarheid in kunnen zitten? :+
Tante minthy!! O+
pi_124143216
quote:
Ga je mannen aanspreken / versieren?
Rustig aan.
pi_124143274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat ik niet houd van mensen die mij teasen uit slechte bijbedoelingen (ik houd bijvoorbeeld totaal niet van pranks).
Zal wel iets met mijn pestgeschiedenis te maken hebben of mijn autisme.

Sowieso leg ik nogal wat grenzen wie mij wel mogen aanraken en wie niet.
ik bedoelde het meer in de flirterige zin vh woord.
pi_124143278
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Zou er dan niet een héle kleine kern van waarheid in kunnen zitten? :+
Ben er eerlijk heb gedate en van alles geprobeerd maar mijn hartje behoort maar tot een *;

Mijn poekie moekie was zo lief :P
pi_124143316
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef dawg het volgende:

[..]

ik bedoelde het meer in de flirterige zin vh woord.
Als iemand met me flirt, kan ik het alleen maar waarderen :Y
pi_124143406
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

nou dan. :P
pi_124143464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat heb jij een heerlijke krullen. (ehh? :P Beetje slag heb je toch?)
Rustig aan.
pi_124143524
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat heb jij een heerlijke krullen. (ehh? :P Beetje slag heb je toch?)
Ja klopt, ik heb een beetje slag in m'n haar :P
pi_124143583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb een beetje slag in m'n haar :P
Ik hou van een beetje slag in haar, dat lijkt om een of andere reden meer ''haal je hand door mijn haar heen'' uit te stralen.
Rustig aan.
pi_124143589
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef dawg het volgende:

[..]

nou dan. :P
Maar dat tikte ik ook eerder :P
Alleen vind ik het niet ok als mensen me aanraken buiten het amikale om (ook niet als ik denk dat het nep-amikaal is).
Aanraken is sowieso wel een issue bij mij, maar geen probleem voor mensen die mij al langer kennen, voor hun is er geen praktisch verschil met een ander willekeurig persoon ;)
pi_124143632
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik hou van een beetje slag in haar, dat lijkt om een of andere reden meer ''haal je hand door mijn haar heen'' uit te stralen.
Ik heb eerlijk waar geen idee! Ik ben niet zo met m'n uiterlijk bezig (nooit geweest ook), ook al heb ik qua uiterlijk het 1 en ander wel meezitten.
pi_124143635
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ben er eerlijk heb gedate en van alles geprobeerd maar mijn hartje behoort maar tot een *;

Mijn poekie moekie was zo lief :P
Het enige wat je kan doen is dat proberen te verwerken, hoe moeilijk en pijnlijk het ook is. Dan heb je weer ruimte voor een liefde in je leven :)
Tante minthy!! O+
pi_124143689
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Het enige wat je kan doen is dat proberen te verwerken, hoe moeilijk en pijnlijk het ook is. Dan heb je weer ruimte voor een liefde in je leven :)
Precies, uiteindelijk kom je er wel overheen, al kan het een tijdje duren.

Het is zonde om je gevoelens voor het verleden, je heden te laten verpesten.
pi_124143768
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk waar geen idee! Ik ben niet zo met m'n uiterlijk bezig (nooit geweest ook), ook al heb ik qua uiterlijk het 1 en ander wel meezitten.
Man, ik versier je lullo :o
Je zag me toch diep in je ogen kijken terwijl ik mijn hand door je haren heen haalde en die woorden zei?
Rustig aan.
pi_124143792
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Man, ik versier je lullo :o
Je zag me toch diep in je ogen kijken terwijl ik mijn hand door je haren heen haalde en die woorden zei?
M'n verbeeldingskracht is niet zo goed (en die Duvel helpt ook niet mee :P ).

Btw, ik val niet op mannen. Anders was ik allang al van bil gegaan :P
pi_124143805
quote:

[..]

Moeilijk.
Rustig aan.
pi_124143827
quote:

[..]

Die bestaan toch wel?

Natuurlijk zijn er vrouwen die daar niet van gediend zijn, zo zijn er ook vrouwen die niet van mij gediend zijn, hoe gek dat ook klinkt :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124143838
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

M'n verbeeldingskracht is niet zo goed (en die Duvel helpt ook niet mee :P ).
Mijn verbeeldingskracht schakelt zichzelf gewoon uit als het om gay dingen gaat.. Gelukkig.

Visueel blijft het lekker oppervlakkig daarom kan ik altijd wel nasty shit zeggen zonder dat het me veel doet *O*
Rustig aan.
pi_124143852
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er vrouwen die daar niet van gediend zijn, zo zijn er ook vrouwen die niet van mij gediend zijn, hoe gek dat ook klinkt :')
Tsja, je kunt niet alles hebben ;)
pi_124143861
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moeilijk.
Klopt, zeker in geval van Faustino. Maar het is niet ondoenlijk :)
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:42:00 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124143873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

Tja da's makkelijker gezegd dan gedaan he ;)
Het kost de een nou eenmaal meer tijd dan de ander om het in te gaan zien als "ervaring" en niet bij de pakken neer te gaan zitten :)
Maar ja, dat heeft ieder mens en is heel normaal, alleen de tijd die eroverheen gaat verschilt per persoon...
pi_124143877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn verbeeldingskracht schakelt zichzelf gewoon uit als het om gay dingen gaat.. Gelukkig.

Visueel blijft het lekker oppervlakkig daarom kan ik altijd wel nasty shit zeggen zonder dat het me veel doet *O*
Benzin zou nog wel het 1 en ander van je kunnen leren :P

Trouwens, waar is die gozer nu?
pi_124143893
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat klinkt echt wel héél gek...
Tante minthy!! O+
pi_124143907
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja da's makkelijker gezegd dan gedaan he ;)
Het kost de een nou eenmaal meer tijd dan de ander om het in te gaan zien als "ervaring" en niet bij de pakken neer te gaan zitten :)
Maar ja, dat heeft ieder mens en is heel normaal, alleen de tijd die eroverheen gaat verschilt per persoon...
Daar heb je helemaal gelijk in :Y
pi_124143938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Benzin zou nog wel het 1 en ander van je kunnen leren :P

Trouwens, waar is die gozer nu?
Laat het met rust, dat onderwerp is voorbij nu :P
Tante minthy!! O+
pi_124144006
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt, zeker in geval van Faustino. Maar het is niet ondoenlijk :)
Hoe te verwerken......

Ik heb rust nodig... Een winterslaap.. Maar volgens mij blijf ik moe als ik ontwaak.
Rustig aan.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:46:30 #181
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124144045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Goedzo, ik heb weer vertrouwen in je. Kijk deze er nog bij, waarin staat hoe je al deze dingen kunt leren, en aan de slag!

''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_124144057
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Laat het met rust, dat onderwerp is voorbij nu :P
Ik houd er gewoon niet zo van als mensen mij gaan lopen beledigen, ondankbaar kutkind.
Maar goed, he'll be back! :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:47:01 #183
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124144067
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef dawg het volgende:

[..]

high heels & miniskirt; succes gegarandeerd! :z
Zeg ik ben geen hoer :(
Jeans & Sneakers
pi_124144087
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe te verwerken......

Ik heb rust nodig... Een winterslaap.. Maar volgens mij blijf ik moe als ik ontwaak.
Ieder mens verwerkt een verlies op een andere manier en in een ander tempo.

Winterslaapje klinkt wel nice O+
Tante minthy!! O+
pi_124144088
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Jeans & Sneakers
Alweer terug? ;(
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:48:21 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124144119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Goedzo, ik heb weer vertrouwen in je. Kijk deze er nog bij, waarin staat hoe je al deze dingen kunt leren, en aan de slag!

je bent er van bewust dat hij niet verder dan aantekeningen komt he, en dat hij alles op het uitproberen na gaat doen.

Ik wil niet negatief zijn of je ontmoedigen, maar helaas zijn dit wel de bittere feiten. Gebaseerd de op de afgelopen 3+ jaar.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:49:02 #187
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124144146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alweer terug? ;(
Nee joh. Ik moet nog gaan :p
pi_124144190
quote:

[..]

Jeans & Sneakers
niet zo serieus. en doe dan hakken ipv sneakers. :P
pi_124144200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik houd er gewoon niet zo van als mensen mij gaan lopen beledigen, ondankbaar kutkind.
Maar goed, he'll be back! :P
Ik begrijp je, maar hem ook. Ik denk dat jij een stuk verder bent in je acceptatieproces betreffende autisme, dat scheelt een heel stuk. Benzin gaat dat ook ooit bereiken, alleen neemt hij een spreekwoordelijke omweg ;)
Tante minthy!! O+
pi_124144278
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik begrijp je, maar hem ook. Ik denk dat jij een stuk verder bent in je acceptatieproces betreffende autisme, dat scheelt een heel stuk. Benzin gaat dat ook ooit bereiken, alleen neemt hij een spreekwoordelijke omweg ;)
Ik heb juist spijt gehad van die omweg, zelf terwijl ik weet dat ik toendertijd niet de keus had.
Had ik wel de keus gehad, dan had ik zeker weten de kortere route genomen! Ik houd meer van hard en snel dan langzaam en nog langzamer :P
pi_124144304
pi_124144315
quote:

[..]

Jeans & Sneakers
Als je ooit nog geld wilt verdienen dan hoor ik het wel.
Rustig aan.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:56:22 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124144396
quote:

[..]

Het is vermakelijk om te lezen hoe weinig jij ervan snapt. Prima als je er geen behoefte aan hebt, maar dat je je er aan kan irriteren dat andere mensen wel aan zichzelf werken vind ik oprecht knap.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:57:50 #194
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124144440
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef dawg het volgende:

[..]

niet zo serieus. en doe dan hakken ipv sneakers. :P
Nehh. Volgende x weer. Heb al de hele dag gestaan. ;)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:58:24 #195
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124144458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je bent er van bewust dat hij niet verder dan aantekeningen komt he, en dat hij alles op het uitproberen na gaat doen.

Ik wil niet negatief zijn of je ontmoedigen, maar helaas zijn dit wel de bittere feiten. Gebaseerd de op de afgelopen 3+ jaar.
Och, het enige wat ik doe ik filmpjes er voor hem opknallen die mij geholpen hebben . Zijn besluit of hij daar verder iets mee gaat doen. Het kost mij weinig moeite ;)
pi_124144660
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is vermakelijk om te lezen hoe weinig jij ervan snapt. Prima als je er geen behoefte aan hebt, maar dat je je er aan kan irriteren dat andere mensen wel aan zichzelf werken vind ik oprecht knap.
je bedoelt van 10 nummers per dag je 'opwerken' naar 20? nee, daar heb ik inderdaad geen behoefte aan.

pi_124144679
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

In principe heb je natuurlijk gelijk. Wat wel belangrijk is is dat mensen dicht bij zichzelf blijven staan. Het is uiteindelijk de bedoeling dat je jezelf veranderd in plaats van jezelf anders voordoet dan dat je bent toch? Dit is volgens mij niet altijd het geval, ik heb ook wel eens van die gasten met die maffe attributen gezien :')
pi_124144713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:57 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Nehh. Volgende x weer. Heb al de hele dag gestaan. ;)
als je het vanavond nou goed aanpakt zit je misschien wel op je knieën. ;)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:07:09 #199
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124144820
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

In principe heb je natuurlijk gelijk. Wat wel belangrijk is is dat mensen dicht bij zichzelf blijven staan. Het is uiteindelijk de bedoeling dat je jezelf veranderd in plaats van jezelf anders voordoet dan dat je bent toch? Dit is volgens mij niet altijd het geval, ik heb ook wel eens van die gasten met die maffe attributen gezien :')
Hahah, gelukkig ken ik geen gasten die dat doen ;) Het is een kwestie van balans zoeken. Als je gaat ''peacocken'' en lines gaat leren om emoties te manipuleren wordt je een fake persoon die een toneelstukje opvoert. Maar als je volledig jezelf blijft verandert er ook geen fuck.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:08:06 #200
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124144871
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:03 schreef dawg het volgende:

[..]

je bedoelt van 10 nummers per dag je 'opwerken' naar 20? nee, daar heb ik inderdaad geen behoefte aan.

Tja, mogelijkheden zijn eindeloos hiermee. Sommigen hebben daar behoefte aan, sommige niet. Wie ben jij om die keuze voor hun te maken.
pi_124144910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hahah, gelukkig ken ik geen gasten die dat doen ;) Het is een kwestie van balans zoeken. Als je gaat ''peacocken'' en lines gaat leren om emoties te manipuleren wordt je een fake persoon die een toneelstukje opvoert. Maar als je volledig jezelf blijft verandert er ook geen fuck.
Als je gewoom basaal snapt hoe aantrekkingskracht en wat well en not done is ben je wat mij betreft al klaar. Ik had eens een nummer geregeld maar was vergeten om deze op te slaan in mijn telefoon. 2 dagen later had ik dr huistelefoon gebeld :')_!
pi_124145046
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Als je gewoom basaal snapt hoe aantrekkingskracht en wat well en not done is ben je wat mij betreft al klaar. Ik had eens een nummer geregeld maar was vergeten om deze op te slaan in mijn telefoon. 2 dagen later had ik dr huistelefoon gebeld :')_!
Held.
Rustig aan.
pi_124145064
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Tja, mogelijkheden zijn eindeloos hiermee. Sommigen hebben daar behoefte aan, sommige niet. Wie ben jij om die keuze voor hun te maken.
dat moet hij zelf weten maar hij hangt in dit topic rond als een fundamentalistische jehova en dat is irritant, dat opdringerige. :r
fijn dat het voor hem werkt maar als iemand daar bv geen behoefte aan heeft ben je volgens hem niet openminded maar vastgeroest, en die houding stoort me enorm.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:13:16 #204
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124145093
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Als je gewoon basaal snapt hoe aantrekkingskracht en wat well en not done is ben je wat mij betreft al klaar. Ik had eens een nummer geregeld maar was vergeten om deze op te slaan in mijn telefoon. 2 dagen later had ik dr huistelefoon gebeld :')_!
Voor veel gasten is het niet zo ''gewoon'' (myself included). Hoor wel van veel gasten dat als je het eenmaal snapt het zo simpel is, dat je geen flauw idee hebt waarom je er zo hard voor heb moeten werken :P
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:15:39 #205
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124145213
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef dawg het volgende:

[..]

dat moet hij zelf weten maar hij hangt in dit topic rond als een fundamentalistische jehova en dat is irritant, dat opdringerige. :r
fijn dat het voor hem werkt maar als iemand daar bv geen behoefte aan heeft ben je volgens hem niet openminded maar vastgeroest, en die houding stoort me enorm.
Het blijft een topic over het versieren van vrouwen right. Het is iig constructief advies voor gasten die er moeite mee hebben ;)
pi_124145228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb juist spijt gehad van die omweg, zelf terwijl ik weet dat ik toendertijd niet de keus had.
Had ik wel de keus gehad, dan had ik zeker weten de kortere route genomen! Ik houd meer van hard en snel dan langzaam en nog langzamer :P
Dat kan ik me heel goed indenken, maar achteraf kijk je een koe in haar kont :P
Je ziet heel vaak dat mensen weerstand hebben/houden tegen hulpverlening, omdat ze zich niet goed voor kunnen stellen dat het hen daadwerkelijk kan helpen. Daarnaast zien ze iedereen in hun omgeving het zonder ondersteuning redden, dat motiveert vaak ook niet echt :+
Tante minthy!! O+
pi_124145242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Voor veel gasten is het niet zo ''gewoon'' (myself included). Hoor wel van veel gasten dat als je het eenmaal snapt het zo simpel is, dat je geen flauw idee hebt waarom je er zo hard voor heb moeten werken :P
Gewoon blijven proberen, je merkt vanzelf wel wanneer iets niet en wanneer iets wel werkt :')
Verder zorgen dat je er goed uitziet:

zaterdag 16 maart 2013 @ 22:18:21 #208
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124145354
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Gewoon blijven proberen, je merkt vanzelf wel wanneer iets niet en wanneer iets wel werkt :')
Ben ik mee bezig. Spreek nu gemiddeld zo'n 10 vrouwen per avond. Gisteravond weer eens een meisje gezoend en nummertje met daygame :)

Krachttraining doe ik al 3 jaar, begonnen als 1.90 ecto, tegenwoordig ziet het er erg prima uit :P
pi_124145395
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het blijft een topic over het versieren van vrouwen right. Het is iig constructief advies voor gasten die er moeite mee hebben ;)
reppen over tig nummers op straat regelen, 'honderden' dates etc is totaal niet constructief. en anderen de keuze laten of ze idd behoefte hebben aan die werkwijze wel.

daarnaast vind ik dat gepoch vooral een teken van onzekerheid.

last but not least; een autistisch iemand heeft er ook niks aan aangezien sociale interactie voor een autistisch iemand een hele opgave is, laat staan flirten etc.
pi_124145398
quote:

[..]

Dat weet ik ook .En als ik zo reageer is het niet om er zielig over te doen. Alleen het lukt niet en bovendien toch moet iemand het willen accepteren dat je nooit volledig van hem gaat houden hoe rottig ook het is gewoon de waarheid.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies, uiteindelijk kom je er wel overheen, al kan het een tijdje duren.

11 jaar later zijn we alweer :{w
pi_124145405
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ben ik mee bezig. Spreek nu gemiddeld zo'n 10 vrouwen per avond. Gisteravond weer eens een meisje gezoend en nummertje met daygame :)
Blij dat ik mn looks en persoonlijkheid mee heb, heb er vrij weinig voor moeten doen toen de stalen ballen boven tafel kwamen :')
pi_124145406
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Verder zorgen dat je er goed uitziet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je weet dat dat geen realistisch beeld is van de gemiddelde man? :7
Tante minthy!! O+
pi_124145483
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef dawg het volgende:

[..]

reppen over tig nummers op straat regelen, 'honderden' dates etc is totaal niet constructief. en anderen de keuze laten of ze idd behoefte hebben aan die werkwijze wel.

Geloof jij dat geblaaskaak daadwerkelijk?!

Ik niet namelijk :')
Tante minthy!! O+
pi_124145486
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Je weet dat dat geen realistisch beeld is van de gemiddelde man? :7
Een gemiddelde man willen zijn :')

SPOILER
pi_124145549
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Hun feestje toch? :o
pi_124145553
quote:

[..]

Mweh, echte mannen praten niet zo :)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:22:09 #217
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124145564
quote:

[..]

Het is waar, trust me. Je kunt hier zo belachelijk goed in worden.. :P
pi_124145565
quote:

[..]

nee natuurlijk niet. vandaar ook 'gepoch' en 'onzekerheid' in mijn relaas. ~:)
pi_124145604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is waar, trust me. Je kunt hier zo belachelijk goed in worden.. :P
Pics van je trophy girls _O_
pi_124145617
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Een gemiddelde man willen zijn :')

SPOILER
Zat hij nou aan jou te voelen? Ik begrijp het niet :')

De meeste vrouwen hebben uiteindelijk liever een gewone vent, zonder al dat gepomp. Mannen die zich zodanig met hun uiterlijk bezighouden zijn over het algemeen meer met zichzelf dan met een ander bezig. Daarnaast zijn ze meer pik-gericht dan de normale man :7
Tante minthy!! O+
pi_124145628
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Blij dat ik mn looks en persoonlijkheid mee heb, heb er vrij weinig voor moeten doen toen de stalen ballen boven tafel kwamen :')
ik ook. en nooit wat hoeven bewijzen of er geforceerd mee bezig (10 vrouwen op een avond, nrs, daygame wtf :') ) geweest.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:23:54 #222
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124145638
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef dawg het volgende:

[..]

last but not least; een autistisch iemand heeft er ook niks aan aangezien sociale interactie voor een autistisch iemand een hele opgave is, laat staan flirten etc.
Bijna iedereen moet onderaan beginnen, dat het autisme gebeuren een probleem is erken ik wel, dat het een ziekte is niet.

Ergens enthousiast over zijn is ook niks mis mee lijkt me. Je moet alleen kunnen accepteren dat het niet iets voor iedereen is.
pi_124145661
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed indenken, maar achteraf kijk je een koe in haar kont :P
Je ziet heel vaak dat mensen weerstand hebben/houden tegen hulpverlening, omdat ze zich niet goed voor kunnen stellen dat het hen daadwerkelijk kan helpen. Daarnaast zien ze iedereen in hun omgeving het zonder ondersteuning redden, dat motiveert vaak ook niet echt :+
Klopt. Vroeger dacht ik ook dat ik het zonder wel zou kunnen redden. Dat wou ik ook. Maar ook was het zo dat niet veel mensen mij vertelden dat ik hulp nodig had.
Bij Benzin ligt het er 20xdubbel op, hoeveel hints heeft iemand nog nodig??

Maar goed, hij moet het lekker zelf weten, zolang hij mij maar niet lastig valt met zijn problemen.
pi_124145688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

11 jaar later zijn we alweer :{w
11 jaar?!? Das toch vreselijk zonde van je tijd?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:25:02 #225
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_124145691
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:23 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Pics van je trophy girls _O_
Zelf ben ik jammergenoeg nog niet een van de gelukkigen :P
pi_124145734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:19 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat weet ik ook .En als ik zo reageer is het niet om er zielig over te doen. Alleen het lukt niet en bovendien toch moet iemand het willen accepteren dat je nooit volledig van hem gaat houden hoe rottig ook het is gewoon de waarheid.

Ik begrijp je, maar heb vertrouwen ;)
Tante minthy!! O+
pi_124145753
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Bijna iedereen moet onderaan beginnen, dat het autisme gebeuren een probleem is erken ik wel, dat het een ziekte is niet.
Autisme is een ziekte, neem dat maar aan van iemand die er dagelijks mee te maken heeft ;)
De wetenschap onderbouwt dat. Misschien klinkt ziekte wat negatief, maar ik ervaar het autisme dan ook als negatief. Het heeft verder weinig voordelen.
pi_124145788
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

11 jaar?!? Das toch vreselijk zonde van je tijd?
Welke tijd? Wat denk jij dat ik de afgelopen 10 jaar heb zitten doen niets? Uh niet dus ;)
pi_124145811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

het is dan ook een ontwikkelingsstoornis.
pi_124145831
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Welke tijd? Wat denk jij dat ik de afgelopen 10 jaar heb zitten doen niets? Uh niet dus ;)
Ow, verkeerd begrepen dan. nvm!
pi_124145861
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Zat hij nou aan jou te voelen? Ik begrijp het niet :')

De meeste vrouwen hebben uiteindelijk liever een gewone vent, zonder al dat gepomp. Mannen die zich zodanig met hun uiterlijk bezighouden zijn over het algemeen meer met zichzelf dan met een ander bezig. Daarnaast zijn ze meer pik-gericht dan de normale man :7
Nee, trappen en stoten mafkees :')

De plaatjes zijn natuurlijk overdreven maar ik denk dat vrouwen er niks op tegen hebben als een man er een beetje fit uitziet en een redelijke conditie heeft ;)
pi_124145907
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

De plaatjes zijn natuurlijk overdreven maar ik denk dat vrouwen er niks op tegen hebben als een man er een beetje fit uitziet en een redelijke conditie heeft ;)
Andersom geldt dat natuurlijk ook ;)
pi_124145908
quote:

[..]

jaja, je bent gewoon een latente homo! :7
pi_124145977
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow, verkeerd begrepen dan. nvm!
In de liefde heb ik niet veel gedaan. Alleen gezorgd voor iemand anders waar ik dan van hield echter een volwaardige relatie heb ik na de dood van mijn eerste vriend niet meer gehad. Dat kan ik dus niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef dawg het volgende:

[..]

jaja, je bent gewoon een latente homo! :7
Kom je daar nu pas achter :D
pi_124146010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Andersom geldt dat natuurlijk ook ;)
Liever hebben, ja. Veel mannen settelen echter voor minder :')
pi_124146033
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Liever hebben, ja. Veel manenn settelen echter voor minder :')
Niks :'), beter iets dan niets :P
pi_124146058
quote:

[..]

God jong, weet ik veel :')!!
Ik weet pas wat squatten is sinds ik jou in één of andere SC tegenkwam :D

Het maakt mij echt geen zak uit. Vroeger wel, maar tegenwoordig kan ik het meer waarderen als iemand een goed (en bij mij passend) gevoel voor humor heeft en lief is O+
Tante minthy!! O+
pi_124146061
PUA kan wel nuttige tips hebben enzo, je hebt alleen van die gasten die er soms iets te ver mee gaan.
pi_124146094
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:32 schreef minthy het volgende:

[..]

God jong, weet ik veel :')!!
Ik weet pas wat squatten is sinds ik jou in één of andere SC tegenkwam :D

Het maakt mij echt geen zak uit. Vroeger wel, maar tegenwoordig kan ik het meer waarderen als iemand een goed (en bij mij passend) gevoel voor humor heeft en lief is O+
Geen man willen die squat, als vrouw zou ik dit eisen, die humor en persoonlijkheid komen later wel :')

SPOILER
pi_124146159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt. Vroeger dacht ik ook dat ik het zonder wel zou kunnen redden. Dat wou ik ook. Maar ook was het zo dat niet veel mensen mij vertelden dat ik hulp nodig had.
Bij Benzin ligt het er 20xdubbel op, hoeveel hints heeft iemand nog nodig??

Maar goed, hij moet het lekker zelf weten, zolang hij mij maar niet lastig valt met zijn problemen.
Ik weet het niet. Het enige dat ik wil is mezelf niet ongelukkig voelen en als het kan een vriendinnetje. Dat schijnt de meeste mensen te lukken, als we allemaal ongelukkig waren, dan was de mensheid al lang uitgestorven.

Als al die mensen dat lukt, dan moet mij dat ook gewoon lukken. Ik hoef niets bijzonders.
pi_124146184
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Geen man willen die squat, als vrouw zou ik dit eisen, die humor en persoonlijkheid komen later wel :')

SPOILER
Whatever rocks my boat, toch? :7
Tante minthy!! O+
pi_124146216
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:35 schreef minthy het volgende:

[..]

Whatever rocks my boat, toch? :7
Rock ik jouw boot ook? :@
pi_124146242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Het enige dat ik wil is mezelf niet ongelukkig voelen en als het kan een vriendinnetje. Dat schijnt de meeste mensen te lukken, als we allemaal ongelukkig waren, dan was de mensheid al lang uitgestorven.

Als al die mensen dat lukt, dan moet mij dat ook gewoon lukken. Ik hoef niets bijzonders.
Die typische Benzin-logica weer hoor :')
pi_124146411
quote:

[..]

magnetronkoffie heeft anders wél de ervaring dat je vanuit een nare situatie ook naar een betere situatie kan gaan ;)
Tante minthy!! O+
pi_124146427
quote:

[..]

Kom op vent :')

pi_124146437
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Rock ik jouw boot ook? :@
Nee, ik ben bang voor dromeldarissen :@
Tante minthy!! O+
pi_124146471
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Kom op vent :')

[ afbeelding ]
Deze man, dirk heeft het gemaakt.
Rustig aan.
pi_124147549
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:41 schreef minthy het volgende:

[..]

magnetronkoffie heeft anders wél de ervaring dat je vanuit een nare situatie ook naar een betere situatie kan gaan ;)
Ik hoop die ervaring ook te krijgen.
pi_124147746
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop die ervaring ook te krijgen.
Ik hoop het ook voor je. Maar om die ervaring te krijgen, zal je eerst een andere stap moeten zetten :)
Tante minthy!! O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 23:53:29 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124149167
Zo, ik kreeg eergisteren te horen dat mijn crush (wat een kutwoord trouwens) over een week vertrekt bij mijn werk. Ergens ben ik nog blij ook. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_124149499
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:53 schreef heloef het volgende:
Zo, ik kreeg eergisteren te horen dat mijn crush (wat een kutwoord trouwens) over een week vertrekt bij mijn werk. Ergens ben ik nog blij ook. :')
Whut? Heb ik iets gemist? :@
  zondag 17 maart 2013 @ 00:09:51 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124149674
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Whut? Heb ik iets gemist? :@
Ik heb een collega en die is wel leuk. Maar ik ben haar de laatste tijd iets te leuk gaan vinden.
C'est la vie
pi_124149693
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb een collega en die is wel leuk. Maar ik ben haar de laatste tijd iets te leuk gaan vinden.
En hoe denkt ze over jou?
pi_124149753
Tering, ik zag net een hotty op straat bij een auto in de regen. Vibe vibe hand vastpakken net en strelen. Binnen 15 seconden haar pols gepakt en naar me toe getrokken. Als ik nog beter was had ik haar in mijn roulatie of hoe je het ook noemt. Er is alleen 1 les te leren. Actie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:15:04 #255
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124149794
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:13 schreef firefly3 het volgende:
Tering, ik zag net een hotty op straat bij een auto in de regen. Vibe vibe hand vastpakken net en strelen. Binnen 15 seconden haar pols gepakt en naar me toe getrokken. Als ik nog beter was had ik haar in mijn roulatie of hoe je het ook noemt. Er is alleen 1 les te leren. Actie
Of een andere les: een aanklacht voor poging tot aanranding.
pi_124149796
quote:
Ik snap niks van wat je probeert te vertellen.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:15:49 #257
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124149812
quote:
Lees het morgen wel in de krant.
pi_124149819
quote:
Welke actie heeft er plaatsgevonden dan? Ik lees dat je haar hand streelt en haar vervolgens naar je toe probeert trekken :')
  zondag 17 maart 2013 @ 00:18:10 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124149878
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

En hoe denkt ze over jou?
Geen flauw idee eigenlijk.
C'est la vie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:19:18 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124149909
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:15 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Lees het morgen wel in de krant.
In de krant van maandag vooral.
C'est la vie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:19:23 #261
103397 minthy
Lief-ish
pi_124149910
quote:
En toen kwam je een beetje klaar?

Tering zeg, wat creepy... Mocht dit mij overkomen, dan kan de heer in kwestie een slag voor z'n kop en mijn knie in zijn klokkenspel verwachten :')
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:20:47 #262
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124149939
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Tering zeg, wat creepy... Mocht dit mij overkomen, dan kan de heer in kwestie een slag voor z'n kop en mijn knie in zijn klokkenspel verwachten :')
En dan geef ik je groot gelijk.
pi_124149946
quote:

[..]

Dat zeg je nu, maar als vuurvliegje opeens voor je staat loop je als een mak lammetje met 'm mee naar huis, onderweg een slakkenspoor trekkend :Y
pi_124149952
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Geen flauw idee eigenlijk.
Ow ;(
  zondag 17 maart 2013 @ 00:21:26 #265
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124149960
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef heloef het volgende:

[..]

In de krant van maandag vooral.
Er zijn kranten welke ook een oplage hebben op zondag :)

quote:

[..]

Een beetje voorvocht waarschijnlijk. Hoogstwaarschijnlijk was de dame in kwestie te dronken om te merken wat er gebeurde :{
  zondag 17 maart 2013 @ 00:21:58 #266
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124149972
Regen trouwens waar regent het?
  zondag 17 maart 2013 @ 00:25:21 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124150057
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow ;(
Maar nu ze weg gaat zijn de confronterende momenten straks voorbij en kan ik weer verder met mijn leven. Niet de meest heldhaftige optie maar ik ontwijk graag dingen.
C'est la vie
pi_124150060
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:21 schreef FAUSTINO het volgende:
hier
  zondag 17 maart 2013 @ 00:26:47 #269
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124150088
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar nu ze weg gaat zijn de confronterende momenten straks voorbij en kan ik weer verder met mijn leven. Niet de meest heldhaftige optie maar ik ontwijk graag dingen.
Je moet juist jezelf op de dag van haar vertrek jezelf voor haar voeten gooien. Dit kan natuurlijk niet dat weet jezelf ook :{w

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef Hamast het volgende:

[..]

hier
En waar woont jou huis?
pi_124150093
quote:

[..]

Je gaat niet een Benzinnetje doen he? ;(
  zondag 17 maart 2013 @ 00:27:02 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124150095
quote:
Hier niet in ieder geval.
C'est la vie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:28:33 #272
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124150134
quote:

[..]

Wat heb je te verliezen als je actie onderneemt en zij vind jou niet leuk?
Ze gaat dan toch weg en dan hoef je elkaar niet meer te zien.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:29:37 #273
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150156
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan geef ik je groot gelijk.
Dank je! O+

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zeg je nu, maar als vuurvliegje opeens voor je staat loop je als een mak lammetje met 'm mee naar huis, onderweg een slakkenspoor trekkend :Y
In tegenstelling tot wat jij beweert, kan ik mezelf uitermate goed beheersen. Daarnaast trek ik nooit slakkensporen, zeker niet van ventjes die zichzelf helemaal het einde vinden.
Lammetjes zijn wel ontzettend lief O+

quote:

Een beetje voorvocht waarschijnlijk. Hoogstwaarschijnlijk was de dame in kwestie te dronken om te merken wat er gebeurde :{
Ik hoop het...
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:30:48 #274
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124150177
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Dank je! O+

[..]

In tegenstelling tot wat jij beweert, kan ik mezelf uitermate goed beheersen. Daarnaast trek ik nooit slakkensporen, zeker niet van ventjes die zichzelf helemaal het einde vinden.

[..]

Ik hoop het...
Ik vind jonge geitjes leuker
pi_124150202
quote:

[..]

Dank je! O+

[..]

[..]

Ik hoop het...
Ik vind mezelf het einde, daten?
  zondag 17 maart 2013 @ 00:32:03 #276
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124150214
quote:

[..]

Dank je! O+

[..]

[..]

Ik hoop het...
Lammetjes zijn lief tot ze groter worden ;(

zondag 17 maart 2013 @ 00:32:41 #277
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150232
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik vind jonge geitjes leuker
Ook waanzinnig tof! Sowieso geiten _O_
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:32:48 #278
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124150234
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:31 schreef Hamast het volgende:

[..]

JA!!!!! of was die vraag voor iemand anders?
  zondag 17 maart 2013 @ 00:33:11 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124150248
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Je moet juist jezelf op de dag van haar vertrek jezelf voor haar voeten gooien. Dit kan natuurlijk niet dat weet jezelf ook :{w
Dit kan prima. Dat dit mijn liefdesleven niet vooruit helpt is natuurlijk maar dan duidelijk. :')
C'est la vie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:33:41 #280
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150266
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:31 schreef Hamast het volgende:

[..]

Neen, ik date niet. Dat is eng en er komt alleen maar narigheid van, zoals seks en relaties :r :{w
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:34:07 #281
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124150278
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef minthy het volgende:

[..]

Ook waanzinnig tof! Sowieso geiten _O_
Als ze springen in de wei, super lief.
pi_124150288
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Neen, ik date niet. Dat is eng en er komt alleen maar narigheid van, zoals seks en relaties :r :{w
En 9 maanden later leven, vergeet het leven niet, jonge dame!
  zondag 17 maart 2013 @ 00:34:23 #283
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150290
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Woon hem maar uit hoor ^O^
Tante minthy!! O+
pi_124150295
quote:

[..]

Jou wil ik ook wel hoor schoonheid.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:34:43 #285
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150304
quote:

[..]

Lammetjes zijn lief tot ze groter worden ;(

[ afbeelding ]
Nee!! :'(
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:35:03 #286
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124150311
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat is niet altijd naar.
Helaas het relatie gedeelte vaak wel.
Gevoelens :r
  zondag 17 maart 2013 @ 00:35:58 #287
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150336
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Als ze springen in de wei, super lief.
Vanmiddag nog een paar uur op een wijkboerderij rondhangen, ik vermaakt me beter dan de mensen die ik begeleidde :@ :+
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:36:28 #288
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124150358
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit kan prima. Dat dit mijn liefdesleven niet vooruit helpt is natuurlijk maar dan duidelijk. :')
Wie niet waagt wie niet wint. Doe toch een poging :P

quote:
6s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Woon hem maar uit hoor ^O^
Krijg geen stijve Joris van vreemden }:|

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Hamast het volgende:

[..]

Jou wil ik ook wel hoor schoonheid.
Of ik jou wil is de grote vraag. Maar je begint al verkeerd met schoonheid dus laat maar. de interesse is alweer weg.

quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee!! :'(
Solly black sheep of that famila ya see?
  zondag 17 maart 2013 @ 00:36:51 #289
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150365
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Hamast het volgende:

[..]

En 9 maanden later leven, vergeet het leven niet, jonge dame!
Huuuuu :'(
Tante minthy!! O+
pi_124150376
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Huuuuu :'(
Then again: "elke daad moet gericht zijn op het maken van leven".
  zondag 17 maart 2013 @ 00:37:17 #291
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124150378
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:35 schreef minthy het volgende:

[..]

Vanmiddag nog een paar uur op een wijkboerderij rondhangen, ik vermaakt me beter dan de mensen die ik begeleidde :@ :+
Vrienden van me hadden een boerderij met oa geiten.
Deed ik regelmatig verzorgen als zij weg waren.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:37:36 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124150387
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je gaat niet een Benzinnetje doen he? ;(
Nee joh. Ik ben niet depressief of obsessief of wat dan ook.
Anders had ik dit ook niet redelijk makkelijk van me af kunnen zetten.
C'est la vie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:38:00 #293
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124150391
Nubische geiten eigenaar :@
  zondag 17 maart 2013 @ 00:38:19 #294
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150403
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is niet altijd naar.
Helaas het relatie gedeelte vaak wel.
Gevoelens :r
Liefde :r

Alles wat daarbij hoort :')

Ik meen er geen zak van, just trying to blend in :@
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:38:38 #295
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124150413
Liefde *;
  zondag 17 maart 2013 @ 00:39:35 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124150436
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Liefde :r

Alles wat daarbij hoort :')

Ik meen er geen zak van, just trying to blend in :@
Liefde is mooi, maar maakt de dingen vaak wel ingewikkeld.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:39:48 #297
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150440
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:38 schreef FAUSTINO het volgende:
Liefde *;
Goedzo jong!! *O*
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:40:07 #298
103397 minthy
Lief-ish
pi_124150450
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Liefde is mooi, maar maakt de dingen vaak wel ingewikkeld.
Ja, hou op... ;(
Tante minthy!! O+
  zondag 17 maart 2013 @ 00:40:16 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_124150456
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat heb je te verliezen als je actie onderneemt en zij vind jou niet leuk?
Ze gaat dan toch weg en dan hoef je elkaar niet meer te zien.
Dat klopt allemaal wel maar ik wou haar al zo lang uitvragen en telkens bleef ik maar uitstellen. Ik krijg mezelf gewoon niet zo ver om het te doen. Daarom laat ik het maar voor wat het is.
C'est la vie
  zondag 17 maart 2013 @ 00:40:43 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124150467
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, hou op... ;(
Ok
  zondag 17 maart 2013 @ 00:40:44 #301
384598 FAUSTINO
KIEKEBOE!
pi_124150469
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Goedzo jong!! *O*
Liefde doet alleen zoveel pijn :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')