Iedereen: 'quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
Afgelopen maandag tijdens de tweewekelijkse FOK!-sjoelclub in de kroeg werd Birds ook gedraaid
Waarom staat zij als enige zo gek op de foto?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:46 schreef Cyan9 het volgende:
In deze poll staan we ook al derde
http://www.escchat.com/poll/prediction-poll-semi-final-1.13/
Ja, kroegsjoelen is koelquote:
Ik heb slechte herinneringen aan sjoelen: basisschool, maatschappelijke stage, bejaardentehuis, ouderen, saai.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kroegsjoelen is koel
ESF / FOK! ESF-kroegsjoelclub - volgende 8 april
Zijn nu drie of vier keer geweest, 8 april de volgende. Kom je ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal er zeker over nadenken, omdat jij er ook bent.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb slechte herinneringen aan sjoelen: basisschool, maatschappelijke stage, bejaardentehuis, ouderen, saai.![]()
Trust me, door dit worden direct al die slechte herinneringen gewistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal er zeker over nadenken, omdat jij er ook bent.![]()
![]()
Er is geen toffere club dan de FOK! sjoelclub
En tis in de kroeg waar Joan vorig jaar ook bij ons is komen zingen
Nu Anouk nog even zo ver zien te krijgen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, door dit worden direct al die slechte herinneringen gewist![]()
Er is geen toffere club dan de FOK! sjoelclub
En tis in de kroeg waar Joan vorig jaar ook bij ons is komen zingen
Nu Anouk nog even zo ver zien te krijgen!
Je krijgt een enormequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu Anouk nog even zo ver zien te krijgen!
Deze heeft als label 'eurovisionsongcontest' idd...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:45 schreef Suusje79 het volgende:
Hebben jullie de foto's op de Instagram van Anouk al gezien? Ze heeft van de week een shoot gehad voor (denk ik, heb niet zoveel verstand van het songfestival) het filmpje wat ze voor het optreden gaan laten zien!
Ja ze ziet er een stuk vrolijker en gezonder uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:04 schreef ato het volgende:
Het verbaas en verblijdt mij bij iedere foto van haar, dat zij er zo goed uit ziet.
Er zijn gewoon te veel hitlijsten. In de Top 100 (op basis van verkopen) is ze net als vorige week nummer 2, achter Nick en Simon.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
Volgens dit linkje staat Anouk geen #1 meer (al een paar dagen trouwens) op iTunes?
http://kworb.net/itunes/anouk.html
Ik snap er geen bal van, al die linkjes roepen iets anders
Hmm, mag je ook adelaars in je show opnemen bij het ESF?quote:
Een pareltje voor je verzameling Greysquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:31 schreef Greys het volgende:
En deze is daar ook van.
Die buttcrack
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |