ja iddquote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef iFok. het volgende:
Bij dit liedje moet je gewoon een jurk dragen
Ja maar dat doet ze toch niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef iFok. het volgende:
dit lijkt me wel wat hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Een Italiaan op escunited vind dat Anouk perse zoiets aan moet:
[ afbeelding ]
Ja! precies dit!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Een Italiaan op escunited vind dat Anouk perse zoiets aan moet:
[ afbeelding ]
Ik vind dat plaatje serieus ook prachtig passen bij de sfeer van het nummer.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
en italianen kunnen het weten want die hebben stijl.
Dat is net een gordijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Ze heeft in die shoot van laatst ook een jurk aan... Niet de jurk die ik zou willen, MAAR TIS EEN JURK
[ afbeelding ]
Dit is zo'n gothic jurk, liever niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Ze heeft in die shoot van laatst ook een jurk aan... Niet de jurk die ik zou willen, MAAR TIS EEN JURK
[ afbeelding ]
Ja maar d'r 'Ik draag NOOIT een jurk' kan dus naar het rijk der fabelen.quote:
Het is immers maar voor een paar minuutjes en ik denk dat de kansen dan minstens verdubbelenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar d'r 'Ik draag NOOIT een jurk' kan dus naar het rijk der fabelen.
Dan kan ze die mooie die die Italiaan aanraadde dus ook best aan.
iFok, wat voor soort jurk?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef iFok. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |