Danny Nelissen schijnt nog een nieuwe baan te zoeken..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Tamara alweer weg als filelezer. Dat ze maar een betere stem regelen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh bedankt voor de thee, dit weekend eens proberen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Uhuh, alhoewel smerig een groot woord isquote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ooh hou op met die leuke Italiaan!
Smerig je, die Oolong zonder milky?
Maar echt ook gewoon een heel ranzig smaakje he?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, alhoewel smerig een groot woord is
Ik vertrouwde het al niet echt toen er echt poeder in die zakjes zat, Oolong hoort supergrote bladeren te zijn
Ja, ik was mn mail aan het omspitten, mijn collega heeft haar Japanse vriend er even naar laten kijken:quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Genmaicha is awesome![]()
Weet je toevallig wat het is, die groene?
Succes!quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Herkenbaar
Redelijk jammer als je van 19.00 tot 21.00 nog tentamen hebt
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik Minaj maar niet hoef te zien vind ik het best. Die is echt heel eng.
Grappig, haal die typische lucht er veel minder uit dan bij die van SL.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik was mn mail aan het omspitten, mijn collega heeft haar Japanse vriend er even naar laten kijken:
Het is dus thee van een bedrijf dat Itoen heet. De thee heet Premium tea bag. Het is genmaicha thee (die volgens Mark dus popcorn thee wordt genoemd). Met een zakje kun je twee kopjes thee zetten. De thee bestaat voor 100% uit domestic ingredients etc.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig, haal die typische lucht er veel minder uit dan bij die van SL.
Het wordt inderdaad wel eens popcornthee genoemd, alhoewel dat een beetje denigrerend is
Oh man man, ik zag gisteren een of ander vaag kookprogramma op zo een vage zender, en die dude was in Japan, en die waren bij een of andere noodlechef, damn, ik ben de naam vergeten, het duurde uren om ze te maken, en ik wil het etenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, het is altijd rijst.
Alhoewel ze in Korea nog wel eens gewoon geroosterde maïs gebruiken om thee van te zetten. Maar dan echt alleen maïs, zonder echte thee.
Wow wat een mooie kleuren hebben die!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oef dat is kut ja...
Ik heb al weken geen internet thuis, maar ik ben er ook niet echt mee bezig om het te laten fixen, het boeit me gewoon niks![]()
Goddomme, vriendin van me in Leeuwarden doet dr forpus weg omdat dr hond dr allergisch voor is, en ik heb geen tijd om hem op te halen.
Kent er iemand toevallig iemand die wel es van Leeuwarden naar Maastricht reist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |