Tussen de huizen ging het nog wel, maar langs het water inderdaad...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Het waait zo hard, je moet langs het water gewoon in balans staan anders wapper je mee
jij ook voor je nieuwe baan kaart.quote:
Ja wij hadden de geniale ingeving om langs de maas te gaan wandelen, brrrrrrrr!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tussen de huizen ging het nog wel, maar langs het water inderdaad...
Goh, jij pissig? Hoe zou dat toch komen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou ze bekijkt t maar dr mee hoor.
Nou loopt ze te jankzakken dat ik pissig ben.
Huh, waarom dat danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij hadden de geniale ingeving om langs de maas te gaan wandelen, brrrrrrrr!
Lily gaat niet door, ze wilde meer bedenktijd blabla. Nou, ik ben er klaar mee, ik hoef al niet meervervoer geregeld en alles...
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je een Piet hebt gehadquote:Op zondag 24 maart 2013 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik had voor Piet al die kooien gekocht en toen ging ie deaud en kreeg ik legekooisyndroom....
Kat weg, vinken weg, lily bijna weg. Mooi patroonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Weet ik het...
Tis ook zo een copycat.
Ik neem vinken, mot ze ook vinken.
Ik neem Os, wil ze ook zoiets.
Ze had dr kat weggedaan en niks gezegd. De vinken zijn alweer verkocht ook.
Twas ook niet dat ik die vogel persemoest en zou maar zij wilde dr graag bij mij omdat ze dr dan kon blijven volgen en ze wist dat ie dan goed zat. Ik vind het niet eens erg dat ik dat beest niet krijg. Ik hou niet van dat gedoe allemaal. Beweeg je hemel en aarde om dr hier te kunnen krijgen, willen mensen er helemaal mee uit Amsterdam mee rijden om ons te helpen, gaat ze last minute lopen te miepen weer. Nou doei dan he!
La maar gaan dan....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Mooiste is nog dat zij degene was die zei dat het zsm moest omdat ze de stress niet meer aan kon trouwens bedenk ik net whehehe.
Basket case...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |