• Eerste goede en neutrale vraag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef blow... het volgende:
Kun je niet gewoon noodles eten met die kruiden erbij?
De kruimels wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:03 schreef liedetector het volgende:
dus borrelnoten is een restproduct?
Op Dominica doen ze niet anders... blowen als gekken en dan voor een kwartje zo'n zakje noodles klaarmaken.. heb je weer een maaltijd gehad.. verder leven ze daar op fruitkraampjes met een sap pers, waar je de soorten fruit in je sapje zelf kan uitkiezen....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij moet je stoned zijn om dit soort dingen te eten, en je geld liever aan drugs uitgeven dan aan goed eten.
Een bouillon van botten of visresten maken en daar je noodles in pleurenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
• Eerste goede en neutrale vraag.
Nee dat is net te lafjes. Daarom was ik dit topic gestart. Wat kan ik er nog meer bij gooien. En Soep is eigenlijk een goeie basis van rest producten.
Een ei erbij tikken en mee laten koken is altijd wel lekker in de soep, maakt het wel veel zwaarder natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee dat is net te lafjes. Daarom was ik dit topic gestart. Wat kan ik er nog meer bij gooien. En Soep is eigenlijk een goeie basis van rest producten.
beetje verse pepers misschien? Welk merk noodles neem je eigenlijk? Die van yumyum hebben wel redelijk wat smaak vind ik. Vooral beef.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
The taste..... i know. Ik heb de aflevering gezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een bouillon van botten of visresten maken en daar je noodles in pleuren
Aflevering..? je bedoeld het stukje van Klootwijk die het over langoustinekoppen had..?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
The taste..... i know. Ik heb de aflevering gezien.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:33 schreef SiennaForrest het volgende:
Wel een beetje kip, een uitje, beetje prei, rood pepertje, knoflook, gember, curcuma en paprika roerbakken en dan later de gegaarde noodles erbij.![]()
Een beetje sojasauce, wat honing, een beetje sesamolie, limoensap en een beetje peper en zout, even husselen in de pan en eten maar. Afmaken met wat geroosterde sesamzaadjes.
Ja maar dan zonder die zakjes dus he!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef Sangha het volgende:
Wat is nou het handige of fijne van dit 'recept' TS? Borrelnoten?Met dezelfde moeite en verse producten zet je iets veel lekkerders en gezonders op tafel!
![]()
Zoals deze dus!
[..]
Cultuurbarbaren!quote:
6. Je kunt het zelfs frituren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |