abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124122115
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_124122309
c_/
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_124122364
Ik ga kopje thee zetten :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_124122691
Mogguh *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_124122877
goeiemorgen! Ik zit op kantoor.....Maar, de zon schijnt! *O* *O* *O*
pi_124123062
Morgen :W

Lig nog in bed. En ik mag tot woensdag uitslapen O+
pi_124123195
Baas boven baas :D

Ik ben oude dos-games aan het downloaden die ik straks op de ouya wil spelen :7
Was al vergeten hoe moeilijk sommige spellen eigenlijk waren :o
pi_124123817
Mogge, we zouden vandaag naar mijn vader, maar dochterlief is weer ziek :( haar 3e griep dit jaar, dit keer met keelpijn en koorts.

lijstje
O: yoghurt met muesli en rozijntjes
T: banaan, 2 paaseitjes
L: salade, wrap met kipfilet en piccalily
T: kruidkoek
T: wijn
D: rode bieten, gehaktballetje, aardappel
T: yoghurt met warme appel
T: wijn
pi_124124157
Mogge!

Broodjes net uit de oven gevist :9
Zo maar eens wat werken, het is toch niet bepaald aanlokkelijk om naar buiten te gaan.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 10:59:09 #10
70532 loveli
N
pi_124124223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
Zo maar eens wat werken, het is toch niet bepaald aanlokkelijk om naar buiten te gaan.
^^ *O*
crap in = crap out
  Moderator zaterdag 16 maart 2013 @ 11:14:19 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124124495
Meuning :W Nu al weken op hetzelfde gewicht. Kom niet aan maar val ook niks af :? En dat terwijl ik al minder brood eet. Maar goed, beter dan aankomen natuurlijk *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_124125343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Baas boven baas :D

Ik ben oude dos-games aan het downloaden die ik straks op de ouya wil spelen :7
Was al vergeten hoe moeilijk sommige spellen eigenlijk waren :o
oeh welke?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_124125911
Mogge!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!

Broodjes net uit de oven gevist :9
Ook grauw en grijs?

Hier wel. Ontzettend saai weer.

Lang uitgeslapen vanochtend, was nodig. En nu is het brood bijna klaar (had gisteren al deeg laten rijzen :9 ) dus lekker brunchen met vers brood!

Lijst vandaag is nog niet helemaal bekend, maar brunch is dus vers brood en avondeten wordt groentensoep :9 O+
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 12:35:42 #14
70532 loveli
N
pi_124126228
Weersverwaching voor de komende 2 weken: tussen de -2 en +9 graden met zo nu en dan een bui. Dinsdag kans op sneeuw.
crap in = crap out
pi_124126456
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:55 schreef Skoap het volgende:

[..]

oeh welke?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal voor veel even aanzien of de controls goed te bepalen zijn en zo maar gok dat veel platforms, racers en fighters wel gewoon makkelijk werken.
Die met muis zal wel heel lastig gaan :{
Maar kan dan altijd kijken of ik niet een TB en muis kan aansluiten via de USB :7

Welke NES/SNES/GBA games moet ik nog bepalen :')

En dan komen er ook nog gewoon voor de ouya natuurlijk games uit...
pi_124126573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal voor veel even aanzien of de controls goed te bepalen zijn en zo maar gok dat veel platforms, racers en fighters wel gewoon makkelijk werken.
Maar kan dan altijd kijken of ik niet een TB en muis kan aansluiten via de USB :7

hoe vet _O_
pi_124126704
Ik hoop het :D

En dan is er ook nog een N64 emulator aangekondigd... Super Smash Brothers :7
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:00:55 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124126929
SNES O+ Aladdin in recordtijd uitspelen O+ Lion King O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_124127810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:14 schreef MaJo het volgende:
Meuning :W Nu al weken op hetzelfde gewicht. Kom niet aan maar val ook niks af :? En dat terwijl ik al minder brood eet. Maar goed, beter dan aankomen natuurlijk *O*
Dat heb ik ook. Ik let op mijn eten, ik eet genoeg (en vooral elke week een paar keer brocolli :Y ), ik loop 3 keer per week hard en ik speel 1 keer per week Badminton. Verder doe ik alles op de fiets (naar mijn werk gaan, naar de stad gaan). Maar de weegschaal staat al 8 weken koppig op 75 kg alsof er een magneet op die plek zit. (Ik weeg mechanisch, ik hoef het niet op de gram af te weten).

Net Evy les 20 gelopen, na een hele week moed verzamelen: 4 x 8 minuten. Ik was Rappers Delight van de Sugar Hill Gang van les 19 zo zat, dat het motiverend werkte. Dacht eerst: "goh, dat valt eigenlijk best mee", maar kreeg bij de derde keer 8 minuten pijn in mijn bovenbinnendijspieren. En nog steeds niets van een runners high of een verslaving gemerkt, ik schop mezelf echt de deur uit. Met in mijn hoofd die vermaledijde 75 kg. Met mijn lengte van 1m72 is dat nog steeds licht overgewicht (bmi25,4). Ik wil onder de 70 komen.
pi_124127927
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:32 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik let op mijn eten, ik eet genoeg (en vooral elke week een paar keer brocolli :Y ), ik loop 3 keer per week hard en ik speel 1 keer per week Badminton. Verder doe ik alles op de fiets (naar mijn werk gaan, naar de stad gaan). Maar de weegschaal staat al 8 weken koppig op 75 kg alsof er een magneet op die plek zit. (Ik weeg mechanisch, ik hoef het niet op de gram af te weten).

Net Evy les 20 gelopen, na een hele week moed verzamelen: 4 x 8 minuten. Ik was Rappers Delight van de Sugar Hill Gang van les 19 zo zat, dat het motiverend werkte. Dacht eerst: "goh, dat valt eigenlijk best mee", maar kreeg bij de derde keer 8 minuten pijn in mijn bovenbinnendijspieren. En nog steeds niets van een runners high of een verslaving gemerkt, ik schop mezelf echt de deur uit. Met in mijn hoofd die vermaledijde 75 kg. Met mijn lengte van 1m72 is dat nog steeds licht overgewicht (bmi25,4). Ik wil onder de 70 komen.
Als het je troost: ik vond er na die hele Evy eruit gelopen te hebben nog steeds niks aan. Maar ik kon wel 5 km hardlopen daarna! En pas nadat ik dat gewoon goed kon, vond ik het leuk worden. Iets langere en daarmee mooiere rondjes, dat werkte pas motiverend.
Van "runners high" heb ik na een paar jaar hardlopen nog steeds geen idee van wat ermee bedoeld wordt, maar lekker 10km in een uur doe ik voor m'n plezier.

Gewoon doorgaan dus ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_124128083
Kapper geweest O+

hardlopen :r :P
pi_124128092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het je troost: ik vond er na die hele Evy eruit gelopen te hebben nog steeds niks aan. Maar ik kon wel 5 km hardlopen daarna! En pas nadat ik dat gewoon goed kon, vond ik het leuk worden. Iets langere en daarmee mooiere rondjes, dat werkte pas motiverend.
Van "runners high" heb ik na een paar jaar hardlopen nog steeds geen idee van wat ermee bedoeld wordt, maar lekker 10km in een uur doe ik voor m'n plezier.

Gewoon doorgaan dus ;).
Dit! :D

En nu O+ ik hardlopen O+, zeker waar ik nu woon, wat een pracht O+

Die 'runners high' vind ik ook wat 'overdreven', maar ik ben altijd wel heel blij en gelukkig na een loop, zélfs als het niet al te soepel of briljant ging.
Ja doei.
pi_124128215
O: 2 getoaste boterhammen kaas/jam
T: smoothie van banaan en sojamelk
L: iets met avocado. Denk dat ik guacemole maak
D: iets met vis en ik denk prei/pasta
Worry is a misuse of imagination
pi_124128689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER

Lemmings O+ Trolls O+ Mortal Kombat O+
pi_124128724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
SNES O+ Aladdin in recordtijd uitspelen O+ Lion King O+
Martijn en ik kwamen er laatst achter dat de laatste stage van Aladdin anders is bij de SNES vs. de Sega Mega Drive (die laatste had ik).

Dus.
pi_124128744
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 13:36 schreef sigme het volgende:[/b]

[..]

Gewoon doorgaan dus ;).
Ik doe elke les net zo lang tot ik hem gewoon goed kan en ik ben met saaie rondjes in het park gestopt, ik heb nu best een leuke route. Ik vind het eigenlijk vooral leuk vanmiddag of morgen, dan denk ik: "Yes, ik heb best zin om te lopen." Maandagochtend is die stemming vreemd genoeg helemaal weg, dan spreek ik mezelf weer dreigend toe. Maar het zit er dus dik in dat ik het echt voor mijn plezier ga doen???

quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef motorbloempje het volgende:[/b]

[..]

Dit! :D

En nu O+ ik hardlopen O+, zeker waar ik nu woon, wat een pracht O+

Die 'runners high' vind ik ook wat 'overdreven', maar ik ben altijd wel heel blij en gelukkig na een loop, zélfs als het niet al te soepel of briljant ging.
Ik heb een tweede huis in Frankrijk, de vorige keer dat ik er was ging hardlopen niet, want er lag zo'n halve meter sneeuw. Volgende week ga ik weer, weer met mijn hardloopschoenen en Evy in de koffer. Denk dat ik dan overigens maar terugschroef naar les 16 of zo, want het enig loopbare rondje (van 2 km) dat niet halfklimmend over rolkeien moet worden afgelegd en niet met een grote sprong -die ik nog nooit gehaald heb- een beekje kruist of hetzelfde beekje een paar kilometer verderop en al bijna een rivier via half onder water liggende wankelende stenen, stijgt en daalt nog fors. Wel een mooie omgeving, en ik ben van plan het rondje 2 x achter elkaar te doen. Benieuwd of ik me gelukkig of gebroken voel, dan.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:24:20 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124129194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Martijn en ik kwamen er laatst achter dat de laatste stage van Aladdin anders is bij de SNES vs. de Sega Mega Drive (die laatste had ik).

Dus.
Jullie hadden niet boogy-ende Jafar-slang? :o
pi_124129256
Afhankelijk van waar in Frankrijk vast ook mooi lopen! Ik woon in Zuid-Yorkshire (VK), en het is hier ook flink heuvelachtig. Loop tegenwoordig ook meer trails dan asfalt/weg, fijner voor de spiertjes en gewrichten ook, merk ik.

Ergens naartoe trainen helpt ook vaak wel. Heb je bijvoorbeeld al een leuk 5km evenement op 't oog? Ladies Runs zijn er genoeg in april/mei/juni geloof ik, oa. de Marikenloop in Nijmegen! Toen ik met Evy begon heb ik ook naar de CPC 5k toegetraind, dat was leuk en gaf extra motivatie.

Morgen mag ik weer O+

Maar zo eerst maar 's even naar badkamerwinkels... badkamer verbouwen over twee weken en moeten ongeveer álles nog hebben/bedenken/uitzoeken :X :o :%
Ja doei.
pi_124129470
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 14:26 schreef motorbloempje het volgende:[/b]
Afhankelijk van waar in Frankrijk vast ook mooi lopen! Ik woon in Zuid-Yorkshire (VK), en het is hier ook flink heuvelachtig. Loop tegenwoordig ook meer trails dan asfalt/weg, fijner voor de spiertjes en gewrichten ook, merk ik.

Ergens naartoe trainen helpt ook vaak wel. Heb je bijvoorbeeld al een leuk 5km evenement op 't oog? Ladies Runs zijn er genoeg in april/mei/juni geloof ik, oa. de Marikenloop in Nijmegen! Toen ik met Evy begon heb ik ook naar de CPC 5k toegetraind, dat was leuk en gaf extra motivatie.

Het is in de Montagne Bourbonnaise, Allier, Het is er prachtig :Y anders had ik er geen huis gekocht, toch? En omdat het een leegloopgebied is, zijn de huizen er heel goedkoop.

Mijn collega's hebben bedacht dat wij binnenkort een 1/8 triathlon gaan doen -wel met het voorbehoud dat je mag kiezen of je zwemt, fietst en loopt, of een of twee onderdelen kiest. Ik ben van plan alles te doen, rustig te zwemmen en rustig te fietsen, en 5 km hardlopen. Beetje rot dat hardlopen het laatste onderdeel is.

Maar goed, ik moet dus medio april wel 5 km kunnen volhouden.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 14:43:31 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124129628
quote:
Omg :D *mind is blown* Dat 'level complete' ding van Sega, geniaal xD

Appeltjes gooien met SNES O+
pi_124129671
Wut, geen zwaard? :o PC is dus gelijk aan Sega

Oh ja, Lost vikings 2 :@ :W
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:09:29 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124130292
Ken alle spellen. Ik zit aan de halve liter bier en pinda's in de zon en het is 25 graden. . Denk dat ik vijf kg zwaarder ben straks maar dat is niet erg.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:13:22 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124130374
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:

Ook zwaard dacht ik, maar je kon switchen of moest hem vinden ofzo..?

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken alle spellen. Ik zit aan de halve liter bier en pinda's in de zon en het is 25 graden. . Denk dat ik vijf kg zwaarder ben straks maar dat is niet erg.
Bwah 25 graden :D Nice! *O*
pi_124131227
Lekker Uniekhoorn!
Kwak
pi_124132391
Lekker Uniek!
pi_124132736
Klinkt goed Uniek!

En Lost Vikings O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_124133027
Ik heb nog steeds een SNES :) met street fighter en Mario kart O+

Uniek, ik ben jaloers!! Maar geniet ervan :D
Be someone that makes you happy
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:01:48 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124135518
Pfrt!

SPOILER
Gelukkig ben ik geen neuroot met dit soort dingen 8-)

[ Bericht 3% gewijzigd door MariaEtcetera op 16-03-2013 18:13:31 ]
pi_124136612
I saw you add that self-deprecating comment there... :7

niet nodig mopje! :*
Kwak
  Moderator zaterdag 16 maart 2013 @ 19:26:50 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124138238
Ik moet ook weer gaan sporten, dit jaar maar 1x geweest :@ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:30:05 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124138350
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
I saw you add that self-deprecating comment there... :7

niet nodig mopje! :*
Wie ikke? :D Nuja ik bemerk nog wel eens dat ik in herhaling val in dit topic, wehehe :+

Mopje is wel een leuk woord O+ Toenonzemopeenmopjewasmopjewasmopjewas *O*
pi_124138382
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wie ikke? :D Nuja ik bemerk nog wel eens dat ik in herhaling val in dit topic, wehehe :+

Mopje is wel een leuk woord O+ Toenonzemopeenmopjewasmopjewasmopjewas *O*
:@ J en ik hebben soms een heel rijtje... mopjepopjeflopjewopjesnopjelopjedopjeschropje! :@
Kwak
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:40:00 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124138674
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:@ J en ik hebben soms een heel rijtje... mopjepopjeflopjewopjesnopjelopjedopjeschropje! :@
:D

Genante uitwisselingen te over hier, dus laat die schaamsmiley maar zitten! :+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:44:44 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124141438
Ben weer begonnen met kcalorien te tellen. Toch wrl schrikken. Ik eet echt te veel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 20:46:06 #46
70532 loveli
N
pi_124141497
Wat zijn de kcalknallers?
crap in = crap out
pi_124141571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ben weer begonnen met kcalorien te tellen. Toch wrl schrikken. Ik eet echt te veel.
:D confronterend he!
pi_124141665
O: 2 bth kip
T: grapefruit
L: 2 kommen broccolisoep, 2 bth geitenkaas
T: koffie verkeerd, bth chocola
B: 1,5 uur fietsen
T: varkensworstje met witte wijn en kruiden, aardappels uit de oven, salade
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:50:00 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124141669
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef loveli het volgende:
Wat zijn de kcalknallers?
Chocolade, feta, andere kazen, boter, wijn, brood.
Daarbij verder eigenlijk alleen maar groente
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 21:01:28 #50
70532 loveli
N
pi_124142181
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Chocolade, feta, andere kazen, boter, wijn, brood.
Daarbij verder eigenlijk alleen maar groente
Klinkt best goed ;)
crap in = crap out
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:05:37 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124142360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Klinkt best goed ;)
Ja. Vond ik ook :P
pi_124142445
We zijn over! Zitten nu lekker een filmpje te kijken in ons nieuwe huis. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:09:03 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124142487
Dat is toch nog snel gegaan dad! Fijn!
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 21:10:12 #54
70532 loveli
N
pi_124142538
Tof!!
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 21:11:26 #55
70532 loveli
N
pi_124142575
Trek. Blik in koelkast geworpen - kwark, excellent wokgroente, chinese wokgroente, broccoli, kip.
*denkt aan de chocola en kaas van Tink*
crap in = crap out
pi_124143104
Ik ga die taart met die varkentjes maken, maar dan niet met een biscuit als bodem maar met een chocoladetruffeltaart. :o
Dat is een soort van chocolade overkill. B-)
Gelukkig wel een kleine springvorm gekocht ervoor. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 21:25:49 #57
70532 loveli
N
pi_124143212
Ben een beetje druk, maar wanneer issie klaar? Heb wel iets verdiend ;)
crap in = crap out
pi_124143447
Ik krijg morgen nog een naamgenoot en familie op visite, dus, dan wordt ie vermoord. :D
Voel je vrij om langs te komen. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 21:43:15 #59
70532 loveli
N
pi_124145551
Ik zit op de trein te wachten :').
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_124146117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef Goodbye het volgende:
oei, Utrecht gedoe?
Kwak
pi_124146200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oei, Utrecht gedoe?
Ja, maar ik heb mazzel, slechts een kwartiertje vertraging. Hoef gelukkig niet via utrecht!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:42:29 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124146436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Ga van dan ook van die trein af. . Veel te koud ook
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_124146460
Lijstje:

O: smoothie van banaan, sinaasappelsap en blauwe bessen
T: 1 wit paaseitje
L: witte bonen met knoflook, olie en peterselie, gamba's en komkommer
T: borrelen met vrienden: thee, cassis, nootjes, worst en toastjes met brie
D: uit eten met zelfde vrienden: twee wijntjes, spareribs, sla en wat frietjes. Na: strudel met ijs en slagroom.

VOL! :+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:50:11 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124146777
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ga van dan ook van die trein af. . Veel te koud ook
  Moderator zaterdag 16 maart 2013 @ 23:39:22 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124148712
Hoezo vertraging bij Utrecht dan?

Vandaag een echt weekendlijstje, ontbijt en avondeten gezond, de rest wat minder :')

O: yoghurt met blauwe bessen en frambozen
T: Appel, handje cashewnoten
L: 4 boterhammen met chocoladevlokken en een blikje cola
D: Zuurkool met spekjes en rookworst :9
pi_124152673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:

daar was ik aan verslaafd O+
pi_124152734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Hoezo vertraging bij Utrecht dan?

Station Utrecht Centraal is zaterdagavond een uur ontruimd geweest, omdat er een verdacht pakketje was gevonden. Het bleek loos alarm.
  Vis een optie? zondag 17 maart 2013 @ 08:31:23 #69
70532 loveli
N
pi_124154792
Mogge!
crap in = crap out
pi_124154818
Mogge!

O: havermout
S: krachttraining+kwartiertje loopband
T: banaan
L: 2 pannenkoeken met kaas
T: kruidkoek
D: broccolisoep, biefstukje, griekse goedgevulde salade
T: warme appel met yoghurt en kaneel
pi_124155204
Mogge! Weer van dat prietweer ;(

Er zit al een appel in, straks eens echt ontbijten :9
pi_124155252
Mogguh :O
pi_124155623
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 02:17 schreef Skoap het volgende:

[..]

daar was ik aan verslaafd O+
2 had ik nog nooit gedaan :@
Maar is tof inderdaad!
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 10:09:56 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124155743
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 02:22 schreef Skoap het volgende:

[..]

Station Utrecht Centraal is zaterdagavond een uur ontruimd geweest, omdat er een verdacht pakketje was gevonden. Het bleek loos alarm.
Ah helemaal gemist!

Ik heb nog geen zin om op te staan :')
pi_124155770
Ik heb ook geen zin om op te staan.

Van 21.00 tot 9.00 geslapen
  Vis een optie? zondag 17 maart 2013 @ 10:16:58 #76
70532 loveli
N
pi_124155821
Sinds de introductie van de smartphone en de plaszak is het niet meer nodig om op te staan.
crap in = crap out
pi_124155863
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:16 schreef loveli het volgende:
Sinds de introductie van de smartphone en de plaszak is het niet meer nodig om op te staan.
:') Ook mogguh.
pi_124155880
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:16 schreef loveli het volgende:
Ik heb al wel een smoothie gemaakt maar zit nog steeds op bed in pyjama, dus dat noem ik niet opstaan!
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 10:23:03 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124155911
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb ook geen zin om op te staan.

Van 21.00 tot 9.00 geslapen
Ik heb negen uur geslapen, zou gevoeg moeten zijn. Jij twaalf uur :o ben je nog moe of gewoon lui? ;)
pi_124155979
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb negen uur geslapen, zou gevoeg moeten zijn. Jij twaalf uur :o ben je nog moe of gewoon lui? ;)
Ik heb zaterdag overdag ook geslapen..

Hmmm nee meer gewoon te veel moeten doen en geen zin hebben dus dan maar veel nadenken/slapen.
  Vis een optie? zondag 17 maart 2013 @ 10:30:05 #81
70532 loveli
N
pi_124156026
Slapen O+ en werken O+
crap in = crap out
pi_124156060
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb zaterdag overdag ook geslapen..

Hmmm nee meer gewoon te veel moeten doen en geen zin hebben dus dan maar veel nadenken/slapen.
"There's no room for improvement in the comfort zone!"
pi_124156341
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"There's no room for improvement in the comfort zone!"
Hoe bedoel je dat?
pi_124156454
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Hoorde een :P bij eigenlijk, maar van blijven hangen in wat je kunt en weet ga je niet vooruit.
Moet af en toe keer op je bek gaan om wat te bereiken :D

Dus i.p.v. slapen en nadenken het doen, dan misschien maar niet zo goed of compleet fout. Punt is dat je er dan sowieso van leert.
pi_124156482
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoorde een :P bij eigenlijk, maar van blijven hangen in wat je kunt en weet ga je niet vooruit.
Moet af en toe keer op je bek gaan om wat te bereiken :D
Haha ja weet ik. Het is ook vluchtgedrag.
pi_124156491
Maar ik moet zo veeeeeel.
pi_124156525
Eerst doen wat je wel wilt? Dan is de stapel die moet al kleiner ;)

pi_124156557
Uhm ja alles moet. Niets is leuk/vrijwillig.

Heb gister al in m'n boek gelezen (leuk) dus moet nu wat nuttigs doen.
pi_124156570
Mogge
Veel huishoudelijk werk te doen, ook niet leuk :')
pi_124156613
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
Ik herken het gevoel, wij gaan zo ook aan de slag :')
pi_124156627
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
O ja dat had ik nog niet eens meegerekend.

Nu maar even douchen had ik gister al moeten doen.
pi_124156631
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Probability het volgende:
Uhm ja alles moet. Niets is leuk/vrijwillig.

Heb gister al in m'n boek gelezen (leuk) dus moet nu wat nuttigs doen.
Korte klusjes eerst doen en daarna de langere, zodat je voor je gevoel wat meters gemaakt hebt en 'in de flow' komt?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_124156723
Ja eerst maar even gordijnen opendoen en douchen.

M'n bijbaantje wil steeds vaker 's avonds/in 't wk-end bellen en dat vind ik dan vervelend want heb m'n rust nodig.
pi_124156743
'Nee' is ook een antwoord :D :P
  Vis een optie? zondag 17 maart 2013 @ 11:15:46 #95
70532 loveli
N
pi_124157052
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik herken het gevoel, wij gaan zo ook aan de slag :')
Hier ook in de planning. Bovenburen geven met stofzuiger het goede voorbeeld.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 17 maart 2013 @ 11:16:43 #96
70532 loveli
N
pi_124157066
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:01 schreef Probability het volgende:
Ja eerst maar even gordijnen opendoen en douchen.

M'n bijbaantje wil steeds vaker 's avonds/in 't wk-end bellen en dat vind ik dan vervelend want heb m'n rust nodig.
Weten ze al dat je dat echt absoluut niet op prijs stelt?
crap in = crap out
pi_124157223
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Weten ze al dat je dat echt absoluut niet op prijs stelt?
Nou soms vind ik niet erg maar het gebeurt wel vaak. En zij doen allemaal losse dingen of doen het er naast dus werken sowieso versnippert.

Heb het ook al aangegeven + de uren dat ik beschikbaar ben om te bellen.

En dan moet er toch nog even iets 'voor maandag' af..
  zondag 17 maart 2013 @ 12:11:14 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124158217
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou soms vind ik niet erg maar het gebeurt wel vaak. En zij doen allemaal losse dingen of doen het er naast dus werken sowieso versnippert.

Heb het ook al aangegeven + de uren dat ik beschikbaar ben om te bellen.

En dan moet er toch nog even iets 'voor maandag' af..
Schrijf je de uren wel?

En herken het wel helaas. Lang leve het Nieuwe Werken.
pi_124158300
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Schrijf je de uren wel?

En herken het wel helaas. Lang leve het Nieuwe Werken.
Jazeker. Maar raak de blaadjes ook af en toe kwijt. Vervelend.

Leuke grafiekjes voor op je FB:
http://lilypie.com/Trying_to_Conceive.php
pi_124159605
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Jazeker. Maar raak de blaadjes ook af en toe kwijt. Vervelend.

Leuke grafiekjes voor op je FB:
http://lilypie.com/Trying_to_Conceive.php
Wil je ons iets vertellen Prob?
  Vis een optie? zondag 17 maart 2013 @ 13:11:06 #101
70532 loveli
N
pi_124159658
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wil je ons iets vertellen Prob?
*proest*
crap in = crap out
pi_124159736
Zowaar een beetje weemoedig :P vandaag voor het laatst mijn huidige krachttrainschema gedaan.

Nu al zin in dinsdag :) dan gaan we mijn nieuwe schema finetunen.
pi_124160476
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:13 schreef MarMar het volgende:
Zowaar een beetje weemoedig :P vandaag voor het laatst mijn huidige krachttrainschema gedaan.

Nu al zin in dinsdag :) dan gaan we mijn nieuwe schema finetunen.
Goed bezig hoor!
pi_124160543
Goed klusdagje vandaag! En veel eBay-veilingen van ons die binnen nu en een uurtje aflopen. Spannend! :o

Tuin net zo goed en zo kwaad als 't kan aan kant gemaakt, misschien straks nog even naar de vuilstort om veel zooi weg te brengen, en dan is dat ook maar weg. Begint wel ergens op te lijken... ooit :')

en ondertussen staat er een stew te pruttelen :9 en gaan we zo lunchen met wat vers brood :9 er moet ook goed gegeten worden tijdens het klussen! *)
Ja doei.
pi_124161168
Voorlopig lijstje:

S: uur en kwartier yoga
L: salade van kiprollade, sperziebonen, sla, parmezaanse kaas en een ei
B: uitwaaien op het strand
D: een forel in tomatensaus, sperzieboontjes, gebakken aardappeltjes en een beetje mayo
T: (er is weer rabarber *O* )crumble :9
  zondag 17 maart 2013 @ 14:07:20 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124161572
Mijn voorlopig lijstje
O. Kwark met verse citroen
S. Half uur crosstrainer
L. Goulash, rijst, sla en een chocotoetje
T. ?..
D. ?..
pi_124161768
O: Havermout met banaan en amandelmelk
S: combat + buikspieren
L: bth kip, bth geitenkaas/komkommer, 200 gr boontjes
T: koffie verkeerd
D: tortilla de patatas met ketchup
t: sinaasappel
pi_124162383
Lekker weer allemaal! Niet te weinig Perr en An?

Mijne:

O: havermout, kokos, banaan
S: dingen in de boot tillen, dingen uit de boot tillen, alles doet zeer :') dat ik iets op mn been liet vallen hielp niet mee ;)
L: hard meergranen broodje met de helft kip, de helft geitenkaas, salade van tomaat/komkommer en kikkererwten
T: koffie verkeerd denk ik
S: 45 min steppen
D: zelfgemaakte pizza met pompoen/hummus/geitenkaas en pijnboompitjes :9
T: kwark
pi_124163208
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef Nallie het volgende:

Mijne:

Hoe kan die van mij te weinig zijn en die van jou niet!
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 15:31:05 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124165122
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D Inderdaad _O-

Ik heb een downdagje vandaag, echt nergens zin in -O- Zo maar even een stukje wandelen. En vanavond naar de film :)

Lijstje:

O: Bak yoghurt met blauwe bessen en frambozen, koffie verkeerd
T: Handje cashewnoten
L: 1,5 broodje caprese, half blikje cola
T: ik verwacht popcorn :9
D: Zuurkool met rookworst
pi_124166368
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:30 schreef Nallie het volgende:

Mijne:

O: havermout, kokos, banaan
S: dingen in de boot tillen, dingen uit de boot tillen, alles doet zeer :') dat ik iets op mn been liet vallen hielp niet mee ;)
L: hard meergranen broodje met de helft kip, de helft geitenkaas, salade van tomaat/komkommer en kikkererwten
T: koffie verkeerd denk ik
S: 45 min steppen
D: zelfgemaakte pizza met pompoen/hummus/geitenkaas en pijnboompitjes :9
Ik heb veel energie, voel me goed en geen honger, dus nee :P
  zondag 17 maart 2013 @ 16:10:52 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124167234
Bier nootjes en chips.
pi_124170785
O: smoothie met banaan en sojamelk
L: smoothie met banaan en sojamelk, rozijn kaneel bagel met boter en jam
T: 2 koffie met sojamelk
D: ?
  zondag 17 maart 2013 @ 17:51:18 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124171545
Mijn lijstje
O. Kwark met verse citroen
S. Half uur crosstrainer
L. Goulash, rijst, sla en een chocotoetje
T. Handje patat + 1 appel
D. Salade van 2 stronk witlof, 1 appel, 25 gram gorgonzola en vijgenazijn.
pi_124171638
Stew wordt een goulash (ok, nog steeds een stew) :P

4 items verkocht (2 bedden, boekenkast en schoenenkastjes) en in totaal nu 86gbp 'verdiend'! Toch leuk zo, tegen de verhuizing aan, of voor uit eten of een nieuwe salontafel, dat soort dingen.

Helaas twee items nog niet verkocht, maar dat komt nog wel. ^O^ huis is zo groot, er staat niet zo snel iets in de weg 8-)

Lijst wordt daarmee:

O: 3 plakken rogge/speltbrood (kaas, nutella)
T: handje walnoten
L: 3 plakken volkoren/zadenbrood (kaas, hagelslag)
T: melk
D: goulash met rijst of aardappelen

Carbdagje, eigenlijk, maar kwam prima uit zo. Morgen minder carbs :)
Ja doei.
pi_124176725
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

T lijkt zo weinig bij jou... kleine porties.
Mijn pizza was behoorlijk en nom :9

An, wil niet zeggen dat t niet te weinig is. Anorexiapatienten hebben ook geen honger :P
pi_124177364
Lijstje:

O: geroosterde boterham met kaas en kipfilet
T: smoothie
L: rijstwafel met pindakaas, stuk georoosterde kip en groenten
D: grote frittata want ik had hoooooonger :Y)
T: 1/2 bak kwark
pi_124177582
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

T lijkt zo weinig bij jou... kleine porties.
Mijn pizza was behoorlijk en nom :9

An, wil niet zeggen dat t niet te weinig is. Anorexiapatienten hebben ook geen honger :P
Ja, die kennen we nu wel :') Heb je wel eens gezien hoe anorexiapatienten er bij lopen? Hoe vaak hoor je mij over gebrek aan energie of 12 uur slapen op een dag? En dan heb ik nog Ehlers Danlos ook. Nee, mij maakt men niet meer gek met "je eet te weinig" :P
pi_124177652
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, die kennen we nu wel :') Heb je wel eens gezien hoe anorexiapatienten er bij lopen? Hoe vaak hoor je mij over gebrek aan energie of 12 uur slapen op een dag? En dan heb ik nog Ehlers Danlos ook. Nee, mij maakt men niet meer gek met "je eet te weinig" :P
Dat zeg ik ook niet. Vind het alleen weinig. Maar prima :)
  Vis een optie? maandag 18 maart 2013 @ 08:02:05 #120
70532 loveli
N
pi_124194750
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier nootjes en chips.
Vermaak je je een beetje?
crap in = crap out
pi_124194754
Goedemorgen!
Ik ben fan van de 16 cm bakvorm van de Hema! Goede maat.
En je kunt er nog steeds 10 stukken chocoladetruffeltaart die is omgebouwd tot modderbad, uit halen. *)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 18 maart 2013 @ 08:03:07 #122
70532 loveli
N
pi_124194759
Ik mis een zelfstandig naamwoord. Ninja!
crap in = crap out
pi_124194796
Er zijn allen dus nog 6 stukjes over. :o
Doe wat je niet durft.
pi_124194945
Als je toevallig Amsterdam zuid aandoet, ken ik wel een goede bestemming :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124194947
Planning vandaag

O: bakje Turkse yoghurt met muesli
S: lesje op de sportschool (Sh'bam :P )
T: geroosterde boterham met een gekookt eitje
L: boterham kipfilet, 2 beschuitjes (1x kaas, 1x hagelslag)
T: 2 rijstwafels pindakaas, appel
D: stukje kiprollade, sla/tomaat/komkommer/avocado, gepofte aardappel
T: beetje kwark met druiven
pi_124195014
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:23 schreef Phaidra het volgende:
Als je toevallig Amsterdam zuid aandoet, ken ik wel een goede bestemming :9.
Helaas, ik kom niet veel verder dan Delft vandaag. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124195112
Morning!

Planning:
O: 2 speltbth (1x geitenkaas/ komkommer, 1x grillworst)
T: ?
L: salade en broodje
T: yoghurt met mango/bosbesen
D: pasta met tomatensaus
S: als het niet regent uurtje wandelen (~6 km), als het wel regent misschien spinnen? lang niet gedaan en herinner me dat ik het niet zo leuk vond...
pi_124195248
Mogguh. :O
Beetje weinig geslapen dit weekend, niet zo slim. Maar ja eigenschuld ;)
Vanavond maar op tijd naar bed.
pi_124195370
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:39 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Planning:
O: 2 speltbth (1x geitenkaas/ komkommer, 1x grillworst)
T: ?
L: salade en broodje
T: yoghurt met mango/bosbesen
S: als het niet regent uurtje wandelen (~6 km), als het wel regent misschien spinnen? lang niet gedaan en herinner me dat ik het niet zo leuk vond...
Ik zag zojuist op het rooster van mijn sportschool dat ze ook één avond in de week RPM express aanbieden, da's een half uur spinnen. Klinkt al een stuk beter, eerlijk gezegd. Misschien maar een keertje proberen, ik heb nog nooit gespind! :D
pi_124195383
planning voor vandaag:

O: havermoutpap
T: 2 rijswafels en kip
L: gemengde salade met kip
T: 1/2 bak kwark
D: geen idee > ben op pad vanmiddag
T: geen idee
pi_124195428
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zag zojuist op het rooster van mijn sportschool dat ze ook één avond in de week RPM express aanbieden, da's een half uur spinnen. Klinkt al een stuk beter, eerlijk gezegd. Misschien maar een keertje proberen, ik heb nog nooit gespind! :D
Oh dat lijkt me echt ideaal, 1 uur is Zo Lang...!!
pi_124195447
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Helaas! Misschien dat ik 'm binnenkort zelf eens maak :+

RPM vond ik leuker dan spinnen. Bij spinnen lag de nadruk veel meer op snelheid ipv kracht. En de voorspelbaarheid van RPM vond ik fijn, dan kan je je krachten beter verdelen. Moet je wel vaker gaan uiteraard :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124195494
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

In een half uur kun je jezelf ook wel de tering fietsen :+
KT benen + HIIT en ik kan niet fatsoenlijk meer traplopen de anderhalve dag die erop volgt
pi_124195503
_O-

pi_124195507
Lijstje

O: 250 ml Griekse yoghurt
L: 2 speltbroodjes met filet American + ei + ui. En wat tomaten salade
T: walnoten
D: tonijnsteak gebakken in sesamzaadjes daarbij spinazie en Chinese kool.
T: babybel en wat rettich
pi_124195573
Trouwens respect voor de mensen hier die regelmatig hoofdpijn hebben _O_
Nu al sinds vrijdag last van maar ben het toch wel echt flauw aan het worden... }:|
pi_124195592
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Helaas! Misschien dat ik 'm binnenkort zelf eens maak :+

RPM vond ik leuker dan spinnen. Bij spinnen lag de nadruk veel meer op snelheid ipv kracht. En de voorspelbaarheid van RPM vond ik fijn, dan kan je je krachten beter verdelen. Moet je wel vaker gaan uiteraard :P.
Dat verschilt ook heel erg per instructeur. Bij ons in de sportschool was dit namelijk helemaal niet het geval. O+ spinnen O+

Deed wel eens twee lessen bij dezelfde instructeur twee dagen achter elkaar, en dan was 't vaak dezelfde les, en dat vond ik maar niets. O+ onvoorspelbaarheid! :P

Zo, maandag. eens bedenken wat we vanavond gaan eten, want ik moet om half 9 hardlopen bij de hardloopclub! *O* zin in, maar wel weer even nieuw kniezen met eten, omdat Mr.Mo dan waarschijnlijk na mij moet eten, of het moet iets heel lichts zijn... eens even denken en lijstjes spieken!
Ja doei.
pi_124195659
Bij spinnen maken instructeurs hun eigen les, dus dat zal idd wel erg verschillend zijn. Maar bij ons was het de halve les staand op volle snelheid, lichte versnelling... Ik kan het gewoon niet :N. Laat mij maar met een zware versnelling een fictieve berg op klauteren!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124195682
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:14 schreef Phaidra het volgende:
Bij spinnen maken instructeurs hun eigen les, dus dat zal idd wel erg verschillend zijn. Maar bij ons was het de halve les staand op volle snelheid, lichte versnelling... Ik kan het gewoon niet :N. Laat mij maar met een zware versnelling een fictieve berg op klauteren!
ik kan het beiden niet :').
pi_124195685
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:14 schreef Phaidra het volgende:
M.i. zijn dat niet erg goede instructeurs. Die hadden we in Hull ook, dat zet geen zoden aan de dijk nee, en is gewoon niet fijn. Fictieve bergen ftw O+
Ja doei.
pi_124195773
quote:
Zou dat geen incident zijn?
Dat er helaas een dolfijn in de netten verstrikt zat oid?
pi_124195810
In de spoiler even wat redenen voor MaJo om wel naar Vietnam te gaan, dat zou ik nog doen. :P En die vriend van je die zegt dat het verloederd is de laatste jaren.. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want ik ben er één keer geweest, maar ik denk dat je bij Aziatische landen wel een beetje rekening moet houden dat het er allemaal zo anders aan toe gaat dan in Nederland. Efficiënt zijn de meeste mensen niet echt en nee, ze wonen niet in keurige rijtjeshuizen met mooie gazonnetjes, soms is het gewoon een zooitje. En afval wordt er vaak toch langs de weg geloosd, wat enorm zonde is, maar dat bewustzijn is daar helaas nog niet zo bij iedereen. Neemt niet weg dat ik Vietnam een prachtig land vond. Als ik moest kiezen tussen Noord-Amerika en Vietnam zou ik echter wel voor de eerste gaan, denk ik, MITS ik daar budget voor zou hebben. Want ik denk dat er een heel ander kostenplaatje aan hangt :Y

SPOILER
pi_124195980
quote:
Toen ik jouw post zag dacht ik eigenlijk dat het een artikel van De Speld zou zijn, moet je nagaan... :')
pi_124195985
lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli
L: broccolisoep, 2 rijstwafels hamkaas, gekookt ei, salade
T: appel, kruidkoek
D: nog geen idee, maar iig veel groente, portie vlees, portie pasta/rijst/aardappel (doorstrepen wat niet van toepassing is :P )
T: kwark met verse ananas
pi_124195989
Eerste keer in m'n eentje met de auto naar het werk, houdt de auto er op de snelweg mee op. :X . Uur op de wegenwacht staan wachten, lamme arm van het verkeer regelen, en nu zit ik in de trein. :').
pi_124196059
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toen ik jouw post zag dacht ik eigenlijk dat het een artikel van De Speld zou zijn, moet je nagaan... :')
Ik ook :')

DaD nee!! Getsie zeg, daar zit je ook niet op te wachten :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124196061
Of spinning leuk is, hangt voor mij heel erg af van de instructeur. De ene heeft veel leukere lessen dan de ander.
Doe wat je niet durft.
pi_124196089
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Of spinning leuk is, hangt voor mij heel erg af van de instructeur. De ene heeft veel leukere lessen dan de ander.
Is met veel lesjes wel zo. Bij mijn vorige sportschool ging ik altijd naar Zumba, vond ik super leuk. De instructeur van Zumba bij mijn huidige sportschool maakt er helaas een beetje Nederland in Beweging van, dus dat volg ik ook niet meer. _O-
pi_124196113
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste keer in m'n eentje met de auto naar het werk, houdt de auto er op de snelweg mee op. :X . Uur op de wegenwacht staan wachten, lamme arm van het verkeer regelen, en nu zit ik in de trein. :').
Oeh bah! En nu, is de auto nog te redden?
pi_124196166
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh bah! En nu, is de auto nog te redden?
Heb 'm samen met de wegenwacht nog weg kunnen rijden, maar je krijgt mij er de snelweg niet meer mee op...

Damn, wat was ik in paniek. :').
pi_124196229
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook tot ik de bron las :P
pi_124196310
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heb 'm samen met de wegenwacht nog weg kunnen rijden, maar je krijgt mij er de snelweg niet meer mee op...

Oh dat is zo eng :X
pi_124196438
Bah DaD :{ Maar je kwam stil te staan op de linkerbaan dan? :o
  Vis een optie? maandag 18 maart 2013 @ 09:54:06 #155
70532 loveli
N
pi_124196477
Jeu, DaD. Beetje bijgekomen?
crap in = crap out
pi_124196512
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

^O^ :9
pi_124196572
Ohw jeetje, DaD! Ik had zeven kleuren gescheten als dat zou gebeuren als ik net mijn rijbewijs had :@
pi_124196579
Oh ja, je had net je rijbewijs, niet fijn nee! :*
Ja doei.
pi_124196657
he gets, DaD!

Ik heb net een heleboel veren in m'n reet gekregen over m'n college vorige week. Het enige negatieve commentaar dat ik kreeg is dat ik vergat het licht aan te doen nadat ik een filmpje had laten zien. Nou, daar kan ik mee leven! :)
pi_124197449
^O^
pi_124198031
Oh bah DaD dat lijkt me echt heel naar!

Jagar wat goed!!
pi_124198828
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef Skoap het volgende:
Oh bah DaD dat lijkt me echt heel naar!

Jagar wat goed!!
^^
pi_124199125
Oh damnit, ik moet binnenkort weer een wedstrijdje rennen hoor ik net :'). dus toch maar weer gaan hardlopen dan...
pi_124199274
Tof Jagar, zulke feedback is altijd fijn om te ontvangen!

Definitief lijstje gisteren:

S: uur en kwartier yoga
L: salade van kiprollade, sperziebonen, sla, parmezaanse kaas en een ei
B: uitwaaien op het strand
T: twee stukjes gezonde worteltjescake
D: een forel in tomatensaus, sperzieboontjes, gebakken aardappeltjes en een beetje mayo
T: (er is weer rabarber *O* )crumble :9 het was al laat, geen zin in gehad. In plaats daarvan nog wat nibbits en cola light

En voor vandaag is het lijstje nog niet rond:

O: Een banaan :') We waren vergeten dat ons financieel adviseur langs kwam om de belastingaangifte te doen. We krijgen 33 euro terug :+
T: stukje worteltjescake
L: een havermoutpannenkoek met gegrilde witlof (ja, veel witlof) en pindasaus
T: nog geen idee
D: courgettesoep met iets erbij: brood of rijstwafels met beleg
T: Rabarbercrumble, poging 2
pi_124199646
Yeah, ik meld mij!
pi_124200137
Lautje, karmeliet met vlammetjes/bara's, Lautje?
pi_124201310
*even zwaait*

Ik leef ook nog, en ik lees mee, maar heb niet zoveel te melden :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_124201708
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:23 schreef Perruche het volgende:
Oh damnit, ik moet binnenkort weer een wedstrijdje rennen hoor ik net :'). dus toch maar weer gaan hardlopen dan...
Welke? Hardlopen, bootcampen, t wordt wel wat :P We kunnen ook gaan fietsen naar Parijs :P
pi_124202177
Na een lange griep en twee weken bikkelen op de kwekerij van m'n schoonvader heb ik eindelijk weer eens tijd om een lijstje te posten *O*

Vandaag:

O: 2x speltboterham met 2 spiegeleieren, verse jus
T: halve mango
L: 2x geroosterde bh, met leverworst en filet american
T: appel en een waldcorncracker met iets, koffie verkeerd
S: hardlopen
D: flageolet-stoofje met spekjes, tomaat en paprika, en gegrilde eendenborst
''Going mental on the Wabbu''
  maandag 18 maart 2013 @ 12:53:21 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124202187
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Welke? Hardlopen, bootcampen, t wordt wel wat :P We kunnen ook gaan fietsen naar Parijs :P
Plannen :D

Lekker bezig vandaag, zonnetje schijnt *O*

Jammer van de platte band van vanochtend, maar we kunnen niet alles hebben :+

Moet nog goed nadenken over de sportschooloverstap en wanneer / hoe ik dat ga doen, incluus proeflesje! Des noods 1 maandje dubbel betalen ofzo... Vind het stom genoeg best spannend :')
pi_124202351
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Moet nog goed nadenken over de sportschooloverstap en wanneer / hoe ik dat ga doen, incluus proeflesje! Des noods 1 maandje dubbel betalen ofzo... Vind het stom genoeg best spannend :')
Plannen ;)

Kan je niet een proeflesje doen en dan als t bevalt die andere opzeggen?
En na opzeggen pas inschrijven bij de nieuwe? Zou niet dubbel betalen!
En proeflessen kunnen altijd wel. In elk geval een dagpas ofzo!
pi_124202394
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Brightside: Die DDR-nawee ben je dan vanaf :+
  maandag 18 maart 2013 @ 12:59:51 #173
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124202405
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh getver DaD :* enige wat helpt is snel weer in de auto stappen een volgende keer, zodat t geen echte angst wordt (als de auto weer gerepareerd/veilig is dan he?)
Kwak
pi_124202499
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D :'( :D
  maandag 18 maart 2013 @ 13:03:05 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124202516
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Plannen ;)

Kan je niet een proeflesje doen en dan als t bevalt die andere opzeggen?
En na opzeggen pas inschrijven bij de nieuwe? Zou niet dubbel betalen!
En proeflessen kunnen altijd wel. In elk geval een dagpas ofzo!
Ohja zoiets is idd het plan :Y moet even kijken wanneer ik wil gaan enzo!

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ehm je bedoelde die ene rare miep? :D Hopelijk is ze niet verplaatst naar die andere sportschool dan, heb haar al een tijd niet gezien :+
pi_124202590
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohja zoiets is idd het plan :Y moet even kijken wanneer ik wil gaan enzo!

[..]

Ehm je bedoelde die ene rare miep? :D Hopelijk is ze niet verplaatst naar die andere sportschool dan, heb haar al een tijd niet gezien :+
Yup, die op wie d'r plek je ging staan met zumba :P

En altijd gaan kijken op het moment dat je ook echt zou gaan. Dus niet op een compleet andere dag en tijd ;)
pi_124202605
woensdag niet sporten ivm vergadering }:|!!!
pi_124202857
  maandag 18 maart 2013 @ 13:22:28 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124203080
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is pech hebben. Hup naar de garage of -met een beetje pech- een nieuwe auto en direct weer gaan rijden. Anders durf je nooit weer.
pi_124203203
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is pech hebben. Hup naar de garage of -met een beetje pech- een nieuwe auto en direct weer gaan rijden. Anders durf je nooit weer.
Dat.
Ja doei.
pi_124203207
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen zeepaard :')?
  maandag 18 maart 2013 @ 13:28:25 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124203281
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup, die op wie d'r plek je ging staan met zumba :P

En altijd gaan kijken op het moment dat je ook echt zou gaan. Dus niet op een compleet andere dag en tijd ;)
True true :Y Al is juist een van de voordelen van de nieuwe dat ik op meerdere dagen/tijden kan, iets meer opties voor als ik lesje mis ivm overwerk/trein/baaldag :D

Vraag me ergens wel af of het niet gewoon disciplineprobleem is :) :@ Al kan het sowieso geen kwaad om het jezelf makkelijker te maken met meer opties, denk ik..?
  maandag 18 maart 2013 @ 13:28:44 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124203295
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen zeepaard :')?
Wehehe :D
pi_124203321
Update:
O: 2x speltbrood; 1x grillworst, 1x komkommer/geitenkaas
T: banaan, 3 kerstomaatjes
L: mosterdsoep, boterham ham, 200 gr salade (sla, courgette, augurk en dressing)
T: yoghurt met mango en bosbessen
T: koffie verkeerd met sojamelk
B: uurtje wandelen (teveel spierpijn voor iets anders :')
pi_124203471
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

True true :Y Al is juist een van de voordelen van de nieuwe dat ik op meerdere dagen/tijden kan, iets meer opties voor als ik lesje mis ivm overwerk/trein/baaldag :D

Vraag me ergens wel af of het niet gewoon disciplineprobleem is :) :@ Al kan het sowieso geen kwaad om het jezelf makkelijker te maken met meer opties, denk ik..?
Ik heb altijd heel veel zin om te gaan zwemmen op de dagen dat er geen banenzwemmen is bij ons zwembad :'). Dus wie weet helpt het als je meer opties hebt :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124203655
Dat vind ik toch wel heel fijn aan hardlopen of gewoon krachttraining, ik ben namelijk niet afhankelijk van tijden waarop het kan.
En hoe stom het ook is, ik kan mezelf makkelijker motiveren om naar de sportschool te gaan dan thuis push ups ofzo te doen. :?

Hopelijk komt het zonnetje nog terug vanmiddag, dan ga ik nog een rondje rennen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_124204408
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat vind ik toch wel heel fijn aan hardlopen of gewoon krachttraining, ik ben namelijk niet afhankelijk van tijden waarop het kan.
En hoe stom het ook is, ik kan mezelf makkelijker motiveren om naar de sportschool te gaan dan thuis push ups ofzo te doen. :?

^^

En planning:

O: overnight oats met banaan
B: klein uurtje fietsen
T: appel
L: 1 bh met geitenkaas, 1 met kip/hummus, salade van komkommer/kikkererwten/tomaat/pompoenpitjes
T: dubbele rijstwafel pindakaas
S: uurtje sportschool
D: ik denk bietjesrisotto of curry met broccoli
T: kwark met whey

Heb te weinig bij me denk ik. Koffie vergeten :') O was wel behoorlijk en dan moet ik mn D maar flink maken!
pi_124204446
Wat is beter tegen kopzeert? Ibuprofen of paracetamol? Dan maar een avondje voor pampus... }:|
pi_124204562
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Wat is beter tegen kopzeert? Ibuprofen of paracetamol? Dan maar een avondje voor pampus... }:|
Cocktail! 2 pcm en 1 ibu, works like a charm :D
Als het echt hardnekkig is doe ik die.

Anders is t maar net waar je beter op reageert denk ik!
Bij mij werkt t evengoed geloof ik.
pi_124204594
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Advil is het enige wat echt voor mij werkt bij koppijn.
  maandag 18 maart 2013 @ 14:02:15 #191
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124204632
als je ibu neemt nooit op een lege maag nemen. je maag brandt niet in 1 keer weg hoor, maar t valt gewoon wat beter. best tijdens het eten, dan gaat t sneller werken dan als je t op een volle maag inneemt.

paracetamol nooit maar 1tje nemen, dan doet t niks (moet zich stapelen, beginnen met 2, en dan na 4 uur weer 1tje, etc.)
Kwak
pi_124204864
Bij mij werkt 1 paracetamol met een flinke slok water en een uurtje liggen al uitstekend.
Doe wat je niet durft.
pi_124204974
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Cocktail! 2 pcm en 1 ibu, works like a charm :D
Als het echt hardnekkig is doe ik die.

Anders is t maar net waar je beter op reageert denk ik!
Bij mij werkt t evengoed geloof ik.
:') bij dat kun je me wegdragen...

Maar ibuprofen dus, ik ga het proberen!
Ik kijk er gewoon scheel van op het moment :')
pi_124205098
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ook een goede: skip het beeldschermwerk. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_124205254
quote:
3s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ook een goede: skip het beeldschermwerk. B-)
:D :6

Maar is al vanaf vrijdag en dit weekend niet 'veel' achter beeldscherm gezeten...
pi_124205423
Nu heb ik niet zo vaak hoofdpijn, maar als ik hoofdpijn heb ga ik juist ontzettend naar mn beeldscherm zitten turen en dat is best een goede voedingsbodem voor hoofdpijn.
Vandaar, paracetamol en een uurtje liggen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_124205598
quote:

[..]

Oh :')
Ja als ik echt hoofdpijn heb dan werkt 1 pilletje echt niet :P
pi_124205650
quote:

[..]

Koop Advil, 400 die gel capsules..
Die werken echt snel en goed (bij mij)

Of als je er erg gevoelig voor bent kun je ook 200 proberen.
Maar koop die gel capsules.
pi_124205661
Inderdaad, de combi paracetamol en ibu is ^O^ Je kan ook 1 van beide nemen.
En wegdragen van paracetamol en ibu? Tis geen morfine :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_124205881
Weet ik, maar ik ben gevoelig voor pijnstillers. :@
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu heb ik niet zo vaak hoofdpijn, maar als ik hoofdpijn heb ga ik juist ontzettend naar mn beeldscherm zitten turen en dat is best een goede voedingsbodem voor hoofdpijn.
Vandaar, paracetamol en een uurtje liggen. :)
Het was er bij uit bed gaan al en niet het gevoel alsof het erger is, al zal het natuurlijk ook niet bevorderlijk zijn :+
pi_124205994
Goed ontspannen is belangrijk. Bij mij werkt een goede douche bijna altijd. Mijn hoofdpijn komt meestal door vastzittende nekspieren.
  maandag 18 maart 2013 @ 15:00:26 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124206956
pi_124207016
quote:
O+
pi_124207891
quote:

Wist ik eerder ook niet, maar zo slapen giraffes dus :)
  maandag 18 maart 2013 @ 15:50:35 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124208746
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wist ik eerder ook niet, maar zo slapen giraffes dus :)
Butthugs O+
  maandag 18 maart 2013 @ 15:54:09 #206
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_124208883
ik ben nog steeds ziek :'( ik wilde naar de dokter maar ik ben nog niet officieel ingeschreven bij huisarts in den haag (m'n dossier is er nog niet) dus ik mag niet komen. huisarts in Leiden zit vandaag en morgen vol, maar moet morgen om 8 uur bellen voor een spoedplekje (ook al is het geen spoed).

Zo debiel, dat je niet eens gewoon direkt bij je huisarts terecht kan. heb t in Leiden wel vaker gehad, t is een fijne arts, maar ik moest wel eens 4 of 5 dagen wachten op een afspraak...
Kwak
pi_124209204
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Butthugs O+
O+
pi_124212747
Het was heel eventjes bijna lente, dus ik heb mijn rondje van 5 km gelopen in het zonnetje O+

D wordt macaroni met verse tomatengroentegehaktsaus en een beetje parmezaanse kaas.
pi_124213360
Bedankt voor jullie medeleven! Ik ga echt zo snel mogelijk weer rijden inderdaad. Heb alleen het idee dat het probleem ontstond bij hoge snelheid, dus dat doe ik even niet tot ik zeker weet dat het verholpen is.

Het was even behoorlijk niet tof, maar ik laat me m'n rijplezier niet ontnemen!
pi_124213714
Groot gelijk DaD, wel rot gelijk zo'n vuurdoop, maar het liep goed af! Ik zou ook ff voorzichtig zijn tot je zeker weet dat alles het weer goed doet.
pi_124213799
Ik zit ook even te klooien in excel. Ik heb het volgende:
Een inputcell, een calculatie en output cell. Nu wil ik voor de inputcel een rij getallen gebruiken en voor iedere invoer waarde een uitkomst krijgen. Ik ben vergeten welke functie dat was.. Ik heb em als een gebruikt in de sheet, maar als functie geeft ie dan {=table(inputcell;)} en ik kan em niet uitbreiden.
Weet iemand welke functie ik daarvoor ook weer moet hebben?
pi_124215914
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:45 schreef the85mc het volgende:
Ik zit ook even te klooien in excel. Ik heb het volgende:
Een inputcell, een calculatie en output cell. Nu wil ik voor de inputcel een rij getallen gebruiken en voor iedere invoer waarde een uitkomst krijgen. Ik ben vergeten welke functie dat was.. Ik heb em als een gebruikt in de sheet, maar als functie geeft ie dan {=table(inputcell;)} en ik kan em niet uitbreiden.
Weet iemand welke functie ik daarvoor ook weer moet hebben?
En dat vraag je in het Gezond Slank topic? :D

Kun je beter Skoap / Viz rechtstreeks pm'en /dm'en ;)

Nee, ik weet niet welke functie je daarvoor moet hebben :P

Eindig je zin met een smiley *O*
pi_124216047
Lijstje:
O havermout, halve banaan, kaneel
L 1 bageltje met roomkaas en zalm
T appel
T ussentijdse evaluatie: veel te weinig, waardoor ik hoofdpijn heb!
D hartige taart met een salade
T kwark met bosvruchten en havermout

Ze hebben bij onze Lidle nu ook de zakken met ingevroren fruit, hoera!
pi_124217847
Ooh haiz!

@HPKW, thuis is ook maar thuis... daar komt het woord push ups niet voor. :D Sportschool wel. :Y
Goed bezig geweest vrijdag! ^O^

@DaD, was wel even schrikken dan. :o Zoals iedereen al advies heeft gegeven, zo snel mogelijk weer rijden. Ik heb (zonder kleerscheuren) enkele rondjes mogen draaien na nog geen 4 maanden mijn rijbewijs te hebben, om hem daarna uit een meter voor een sloot te eindigen. Heeft enkele weken weer geduurd voordat ik weer achter het stuur durfde te kruipen, die drempel werd steeds maar groter en groter.

@Kwakz0r, lekker irri, vooral als je dan eens een huisarts nodig hebt. Zo snel mogelijk de inschrijving fixen. :Y Beterschap! :)

@MarMar, al begonnen met een nieuwe KT schema? :)

San Marco in Delft en pizza's... niet zo'n goede combi voor de darmflora, zeker niet als 2/3 personen last heeft gehad. :X :D

Word binnenkort alweer 30. :o w/ Moet nog nadenken over wat voor een taart ik wou hebben, heb er al leuke voorbij zien komen. O+ :D
pi_124218328
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:24 schreef Mufasa208 het volgende:
Ooh haiz!

@MarMar, al begonnen met een nieuwe KT schema? :)

Morgen :D Op papier heb ik al een tof splitschema, morgen sta ik op de agenda om alles bijlangs te gaan zodat ik het ook goed doe, woensdag ga ik dan nog bijlangs waar ik morgen niet aan toe kom, donderdags blijft de bodypump erin en vanaf zondag dan een 4dagensplit met dag 5 bodypump :D
Deadlifts, squats, bankdrukken, spelen met dumbbels en barbells ik ga het allemaal doen *O*
pi_124218344
30 worden doet trouwens geen zeer ;) no worries :D
pi_124218365
Aah, de grote oefeningen! Dat moet wel resultaat gaan geven. :)

Gelukkig niet, vind de taart die ik mag kiezen veel leuker. :D
pi_124218620
Denk het ook, ik ben nu al blij verbaasd over het resultaat tot nu toe :)
pi_124219053
Kwak, schiet ook niet op met jou he? Balen... Veel beterschap, hopelijk voel je je snel weer een stuk fijner :*

DaD, ik zou dat ook echt doodeng vinden! Gelukkig is het bij een stilstaande auto & de schrik gebleven. Goed dat je zo snel mogelijk weer de weg opgaat en je het rijplezier niet laat ontnemen!

85mc, ik kan je helaas niet helpen met Excel.

Lijstje -->
O: boterham met pure chocoladehagelslag, melk
L: twee broodjes met ham, melk
D: aardappeltjes, veel boontjes, kipfilet
S: klein uurtje gewandeld met Saartje
pi_124222401
Heb vanavond zelf de auto alweer teruggereden. :).

Beterschap, kwak!
pi_124223516
Stoer van je DaD!

En beterschap Kwak :* Mijn oudste is nu ook voor de derde keer in korte tijd goed ziek.. deze laatste griepronde is er eentje die op de keel slaat.
pi_124226087
Tijd voor Bread op de BBC!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 18 maart 2013 @ 22:11:06 #223
70532 loveli
N
pi_124228704
:s)
crap in = crap out
pi_124231687
Ben vandaag voor 't eerst met hardloopclub hier meegeweest om te trainen en dat was leuk! *O*

8.5km gerend in wat minder dan een uurtje met wat pauzes bij stoplichten en op elkaar wachten enzo erbij, en het gemiddeld looptempo van mijn groep lag rond de 10.5/11km per uur! Fijn! Was ook prima bij te houden. Wel veel heuvels _O- maargoed, daar ontkom je hier niet aan.

Woensdag weer! *O* Goede aanvulling op wat ik al doe en leuke manier om mensen te leren kennen.

Lijst:

O: 500ml yoghurt met bran flakes
L: twee toast met kaas, mok melk
T: twee gekookte eitjes, hand walnoten, halve banaan (hij was niet lekker, andere helft weggeflikkerd)
S: 8.5km hardlopen dus
D: voorgerecht: kom groentensoep. Daarna anderhalf bord volkorenpasta met groenten en wat kaas.
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 19 maart 2013 @ 00:20:12 #225
70532 loveli
N
pi_124235908
quote:
Die heeft een fysio nodig!!
crap in = crap out
pi_124239282
Net op facebook bij een foto van Dude: "zielig voor dat beestje".

Nou jaaaa! Hij is groot met een enorme vacht. Totaal niet dik, niet eens mollig of iets wat daarbij in de buurt komt :') Zielig voor Dude's ego, die opmerking, dat wel :+
  Vis een optie? dinsdag 19 maart 2013 @ 08:00:23 #227
70532 loveli
N
pi_124239657
Volgens mij kan dude wel wat hebben.
crap in = crap out
pi_124239760
Mogge!!

Pure chocolade rozijnen :') verder gaat het goed hoor :D
pi_124239774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net op facebook bij een foto van Dude: "zielig voor dat beestje".

Nou jaaaa! Hij is groot met een enorme vacht. Totaal niet dik, niet eens mollig of iets wat daarbij in de buurt komt :') Zielig voor Dude's ego, die opmerking, dat wel :+
Goed lezen Cocopops }:| er staat "beesje"
pi_124239896
Morning!
Eindstand gisteren:
O: bth grillworst, bth geitenkaas/komkommer
T: 3 kerstomaatjes, banaan, koffie verkeerd met sojamelk
L: salade met augurk en courgette, grote bth ham, kom mosterdsoep
T: hand noten, yoghurt met bosbessen
B: 6 km wandelen in een uurtje
T: cupcakeje

Planning:
O: 4 el havermout, met 150 ml amandelmelk en water, 5 dadels en een theelepel pindakaas
L: ik hoop op een goede salade
Met linzen en kip enzo
T: een stuk fruit en een nakd bar
S: spinnen of bodybalance
D: sla met tomaat/komkommer en omelet 2 ei
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:36:51 #231
221912 minilot
Nancy boy
pi_124240104
Hallo Slankies! Had de afgelopen dagen even geen laptop. Heb ik veel gemist? FOKken op telefoon blijkt toch niet zo praktisch - ik deed gisteren vijf minuten over een minipostje in CUL.

Ik hoef eindelijk niet meer eindeloos met mijn been omhoog en ik mag zelfs een beetje op mijn loopgips gaan leunen, ter bevordering van de botgroei. Hoera! Zon schijnt, dus ik ga straks even met krukken heen en weer op de galerij van mijn flat. Frisse buitenlucht! O+

Gewicht was vanmorgen 65 kilo, en da's inclusief pyjama en gipsbeen. Nog tien kilo te gaan!

O:
- Sap van bleekselderij en een groene appel
- Gebakken pruimen met een beetje honing
L:
- Volkoren toast met hummus van groene sojaboontjes
D:
- Restje lamsstoof uit de vriezer + aardappelbrood
B:
- Veertig meter wandelen! :D

Straks maar eens even topics teruglezen...

Edit: DaD - Jeumig! Dat klinkt me een partij gevaarlijk zeg! Brrrr. Nou ja, je bent er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. :*

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 19-03-2013 08:47:45 ]
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:39:07 #232
221912 minilot
Nancy boy
pi_124240137
O, en ik ga zo My Neighbour Totoro kijken, de enige Ghibli die ik om de één of andere reden nog nooit had gezien. Benieuwd!
pi_124240421
Ik heb nog steeds in m'n hoofd zitten om dit raam na te maken :D
SPOILER
Thanks voor de advil tips trouwens, dames :') 12uur slaap was ik wel aan toe kennelijk :P
pi_124240552
Ghibli O+

Minilot heb jij een juicer? Zo een sapje klinkt vet lekker!
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 09:05:23 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_124240629
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:23 schreef Goodbye het volgende:
In de spoiler even wat redenen voor MaJo om wel naar Vietnam te gaan, dat zou ik nog doen. :P En die vriend van je die zegt dat het verloederd is de laatste jaren.. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want ik ben er één keer geweest, maar ik denk dat je bij Aziatische landen wel een beetje rekening moet houden dat het er allemaal zo anders aan toe gaat dan in Nederland. Efficiënt zijn de meeste mensen niet echt en nee, ze wonen niet in keurige rijtjeshuizen met mooie gazonnetjes, soms is het gewoon een zooitje. En afval wordt er vaak toch langs de weg geloosd, wat enorm zonde is, maar dat bewustzijn is daar helaas nog niet zo bij iedereen. Neemt niet weg dat ik Vietnam een prachtig land vond. Als ik moest kiezen tussen Noord-Amerika en Vietnam zou ik echter wel voor de eerste gaan, denk ik, MITS ik daar budget voor zou hebben. Want ik denk dat er een heel ander kostenplaatje aan hangt :Y

SPOILER
Ziet er fantastisch uit O+

Wat ik nog niet gezegd had: die vriend heeft vorig jaar een wereldreis gemaakt van een jaar dus hij heeft wel wat vergelijkingsmateriaal :) maar ik denk dat ik gewoon mijn eigen gevoel moet volgen. Al is het ook wel leuk om je te oriënteren op andere landen in Azië, er zit zoveel moois tussen!

En het is inderdaad de vraag of Amerika wel een optie is, is meteen stukken duurder :X
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:05:42 #236
221912 minilot
Nancy boy
pi_124240634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:00 schreef Perruche het volgende:
Ghibli O+

Minilot heb jij een juicer? Zo een sapje klinkt vet lekker!
Heb een supercheap juicertje, ooit eens gekregen van mijn ouders die het in een kerstpakket hadden zitten of iets dergelijks. Voor één glas sap gaat het wel, al komt er toch vaak wel wat pulp mee. Vind ik niet zo erg..
Ik zou zelf niet zo snel geld uitgeven aan een échte juicer. Die dingen zijn verschrikkelijk duur, en meestal eet ik groenten en fruit liever gewoon helemaal op.
En voor smoothies volstaat de blender. :)
pi_124240719
Definitief lijstje gisteren:

O: Een banaan
T: stukje worteltjescake
L: een havermoutpannenkoek met gegrilde witlof (ja, veel witlof) en pindasaus
T: Een rijstewafel met filet american en alfalfa, een paar chips en wat cola
D: courgettesoep met iets erbij: brood of rijstwafels met beleg filet american en alfalfa
T: Rabarbercrumble, poging 2

1700 kcal.

Voorlopige planning vandaag:

O: havermoutshake met jus en banaan
T: worteltjescake
L: speltzuurdesembrood met zalm en roomkaas (als de buurtsuper dat heeft :') en anders salade) en courgettesoep
D: weet ik nog niet
T: afhankelijk van D
pi_124240757
Leuk argument, dat als je een jaar hebt gereisd dat je dan vergelijkingsmateriaal hebt.
Mijn ervaring is dat als je lang reist, je juist heel erg blasé wordt en je nergens meer van onder de indruk bent. De eerste dag Angkor Wat is geweldig, op de 3e dag ben je moe, ben je de warmte zat en loop je daar wel rond, maar maakt het lang niet zoveel indruk meer als op de eerste dag.
Idem voor watervallen. De eerste watervallen zijn geweldig en na een tijdje ga je heel erg plichtmatig toch maar kijken omdat iedereen zegt dat het geweldig is en maak je je foto's. Thuis zie je dan eigenlijk pas hoe mooi het was.
Doe wat je niet durft.
pi_124240856
In de vorm van een sticker V1?

En is je D niet te weinig Perr? misschien broodje erbij ofzo?

Planning:

O: havermout, cacao, banaan, chia
T: koffie verkeerd, 2 kiwi's
L: 2 bh met kip en hummus, 1 met pindakaas
T: salade van tomaat, komkommer & kikkererwten, 2 gekookte eitjes
D: denk quinoa met geroosterde pompoen, feta en pijnboompitjes
S: uur boksen

[ Bericht 1% gewijzigd door Nallie op 19-03-2013 09:58:00 ]
pi_124240911
Majo, bedenk gewoon wat je zelf wil zien/doen ipv naar anderen te luisteren. Een reiservaring is toch voor iedereen anders.
pi_124240990
Mogge!

lijstje
O: brinta
L: 2 beschuiten met ham, kaas en gebakken ei, kwark yoghurt met muesli en een paar noten en rozijnen
S: nieuwe schema doorlopen, zal nog niet al te intensief gaan.
T: banaan, kruidkoek
D: rollade, broccoli met zelfgemaakte kaassaus, aardappel
T: yoghurt kwark met appel en kaneel

2015 kcal

[ Bericht 7% gewijzigd door MarMar op 19-03-2013 09:40:07 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:29:17 #242
221912 minilot
Nancy boy
pi_124241025
Ahem.

Lijstje is + koekje waar Bailey's en witte chocolade in zit. :@

Zo eens kcals tellen. :)

quote:
3s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk argument, dat als je een jaar hebt gereisd dat je dan vergelijkingsmateriaal hebt.
Mijn ervaring is dat als je lang reist, je juist heel erg blasé wordt en je nergens meer van onder de indruk bent. De eerste dag Angkor Wat is geweldig, op de 3e dag ben je moe, ben je de warmte zat en loop je daar wel rond, maar maakt het lang niet zoveel indruk meer als op de eerste dag.
Idem voor watervallen. De eerste watervallen zijn geweldig en na een tijdje ga je heel erg plichtmatig toch maar kijken omdat iedereen zegt dat het geweldig is en maak je je foto's. Thuis zie je dan eigenlijk pas hoe mooi het was.
Herkenbaar. :Y
pi_124241047
Als je de kwark en yoghurt omdraait heb je meer profijt er van, Mar ;) Snelle E's voor de S en langzame voor het herstel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:19 schreef Nallie het volgende:
In de vorm van een sticker V1?

En is je D niet te weinig Perr? misschien broodje erbij ofzo?

Planning:

O: havermout, cacao, banaan, chia
L: 2 bh met kip en hummus, 1 met pindakaas
T: salade van tomaat, komkommer & kikkererwten, 2 gekookte eitjes
D: denk quinoa met geroosterde pompoen, feta en pijnboompitjes
S: uur boksen
Nee, met glasverf op de ruit :7 daarom moet ik eerst bekijken of het beetje makkelijk er af wil.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:31:49 #244
221912 minilot
Nancy boy
pi_124241077
Hee, op teevee de veel te gladde vloer van de Sint-Pieter waar ik ook al eens keihard ben uitgegleden.
Het blijft een godswonder dat ik nooit eerder iets brak.
#uilskuiken

V1z, vind je de film echt zo tof dat je ervan aan het knutselen wilt slaan? :) Nu heb ik er helemáál zin in!
pi_124241139
Zojuist deze besteld :)

http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly

Misschien zijn er ook andere mensen geïnteresseerd in deze weegschaal :D
pi_124241236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef V1z0R het volgende:
Als je de kwark en yoghurt omdraait heb je meer profijt er van, Mar ;) Snelle E's voor de S en langzame voor het herstel.
.
Thx :) dat is simpel aan te passen, bij deze!
pi_124241247
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:34 schreef So_Surreal het volgende:

Ohwwww, die is best tof :D
pi_124241250
99,- voor een weegschaal? :o ik pas SoS :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:31 schreef minilot het volgende:
Hee, op teevee de veel te gladde vloer van de Sint-Pieter waar ik ook al eens keihard ben uitgegleden.
Het blijft een godswonder dat ik nooit eerder iets brak.
#uilskuiken

V1z, vind je de film echt zo tof dat je ervan aan het knutselen wilt slaan? :) Nu heb ik er helemáál zin in!
Dat, en ik ben soms niet helemaal goed snik. :@ :')
pi_124241288
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:34 schreef So_Surreal het volgende:

Een huidplooimeter van 2 tientjes is betrouwbaarder.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:42:37 #250
221912 minilot
Nancy boy
pi_124241291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volkomen snik zijn is overrated. :*
pi_124241298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Een huidplooimeter van 2 tientjes is betrouwbaarder.
Die meet ook hoeveel vocht je vast houdt :) ?
pi_124241313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Aah ik ben wel erg van de gadgets in huis eigenlijk, dus vind het wel prima :)
Ik wil snel en makkelijk kunnen zien of ik rond het zelfde gewicht blijf doordat ik vet in spieren aan het omzetten ben of niet.
En het geeft weer wat extra motivatie :)
pi_124241328
Excel is gelukt, zat al met de goede formules te pielen maar met verkeerde cellen.. Voelt dom..

Ik vond de VS mee vallen qua prijs. Heb toen geen budget vakantie gehouden (hotel direct aan times square bijv) en was alles bij elkaar 1800 kwijt voor 2,5 week. Dus echt alles met hotels, huurauto, elke dag uiteten. Maar dat was wel toen de euro nog meer waard was dan nu tov de dollar.

Gisteravond rondje gefietst, ging echt soepel, had het gevoel dat ik vloog
:7 Ruim boven de 30 gemiddeld, en dat op een mountainbike.
pi_124241386
Vet in spieren omzetten kan ook al niet.

Meet dit apparaat met elektroden op je hand? Dan is het al iets betrouwbaarder wat vetpercentage meten betreft, maar de geleiding van stroom is van zoveel dingen afhankelijk, dat de resultaten van een huidplooimeting (mits degene die jou opmeet daar een beetje bedreven in is) betrouwbaarder is.
pi_124241472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:47 schreef MarMar het volgende:
Vet in spieren omzetten kan ook al niet.

Meet dit apparaat met elektroden op je hand? Dan is het al iets betrouwbaarder wat vetpercentage meten betreft, maar de geleiding van stroom is van zoveel dingen afhankelijk, dat de resultaten van een huidplooimeting (mits degene die jou opmeet daar een beetje bedreven in is) betrouwbaarder is.
Nja niet direct omzetten uiteraard.
Maar ik bedoel vet kwijt raken en spieren opbouwen.
pi_124241585
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:52 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Nja niet direct omzetten uiteraard.
Maar ik bedoel vet kwijt raken en spieren opbouwen.
Tegelijk is vrijwel onmogelijk.
Voor spieropbouw heb je energie (eiwit) overschot nodig, voor vet verbranden een tekort. Je kunt maar 1 van de 2 op hetzelfde moment doen.
pi_124241602
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Voor spieropbouw heb je energie (eiwit) overschot nodig, voor vet verbranden een tekort. Je kunt maar 1 van de 2 op hetzelfde moment doen.
Waarvan imho dan weer de meest logische manier is: eerst spieren opbouwen, zodat je daarna met die extra spieren meer verbrandt. Tenzij je een enorme pens kwijt moet, dan is eerst afvallen prioriteit.
pi_124241615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Volkomen snik zijn is overrated. :*
pi_124241736
Morning!

Lijstje:
O: 250 ml sojamelk/water met 60 gram havermout, bosbessen en frambozen
T: appeltje
L: ? iets van een salade
D: bio kippeboutje, aardappe lgratine en een salade
T: bakje kwark met banaan
B: 20 minuutjes fietsen
G: 69,8
pi_124241850
Onder de 70 Anna *O*
pi_124241876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:58 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waarvan imho dan weer de meest logische manier is: eerst spieren opbouwen, zodat je daarna met die extra spieren meer verbrandt. Tenzij je een enorme pens kwijt moet, dan is eerst afvallen prioriteit.
Ik heb alleen een klein buikje, als je het samenknijpt misschien 2 centimeter :P
Dus ik doe het gewoon lekker zo:

3 keer in de week sporten
Maandag: 30 minuten armen + schouders + 30 minuten minuten fietsen + 10 minuten buikspieren
Woensdag: 30 minuten benen + 30 minuten roeien + 10 minuten buikspieren
Vrijdag: 30 minuten borst + rug + 30 minuten crosstrainer + 10 minuten buikspieren.

Verder wat minder snoepen, verder gaat het wel prima zo vind ik :)
pi_124241976
*O* voor het gewicht van Anna! :D

Ik had gister een onderzoek en krijg morgen dan wel pas de uitslag, maar kreeg wel even te horen dat ik een bijzonder goede conditie heb. B-)
Jammer dat ik het nog steeds zo benauwd heb bij lullige en minder lullige inspanningen.

30 minuten roeien klinkt overigens als de hel So_surreal!
Nu heb ik sowieso al een broertje dood aan cardio en doe ik dus meestal maar de duur van een coopertest (B-)) en dan interval.
Doe wat je niet durft.
pi_124242034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:09 schreef Perruche het volgende:
Onder de 70 Anna *O*
Jeuj! What a difference 2 ounces make (muzieknootje)

Is het al bijna warm genoeg voor bootycamp?
pi_124242102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Jeuj! What a difference 2 ounces make (muzieknootje)

Is het al bijna warm genoeg voor bootycamp?
Super *O*
pi_124242123
Meh :{ Nu is anna niet meer chubby ;(
pi_124242159
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Meh :{ Nu is anna niet meer chubby ;(
Was ze dat ooit dan? ;)
pi_124242215
Ik ben helemaal voor het vieren van successen, maar 2 ons is nog niet echt een prestatie hoor, dat is gewoon een keertje goed naar de wc gaan :D /mo
pi_124242247
Vandaag restjesdag! *O*
O: 2 koffie met een beetje slagroom (op!), 3 soorten kwark met mango (op!) en frambozen, beker amandelmelk (op!)
L: salade met 50 gram quinoa, broccoli, gerookte kip (op!), munt/peterselie/koriander (op!), gegrilde courgette (op!), zongedroogde tomaatjes en wat ik nog meer tegen kom in mijn koelkast en wat op moet
T/D: broodje (op!)met verschillende soorten worst (op!)
S: hopelijk is er een nieuw schema voor me bedacht!
D/T: kwark, misschien nog wat broccoli of een soepje.
Doe wat je niet durft.
pi_124242340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vandaag restjesdag! *O*
O: 2 koffie met een beetje slagroom (op!), 3 soorten kwark met mango (op!) en frambozen, beker amandelmelk (op!)
L: salade met 50 gram quinoa, broccoli, gerookte kip (op!), munt/peterselie/koriander (op!), gegrilde courgette (op!), zongedroogde tomaatjes en wat ik nog meer tegen kom in mijn koelkast en wat op moet
Het is bijna een uniekje :D
pi_124242359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vandaag restjesdag! *O*
Lekker! Had je je nou nog opgegeven voor dat bakprogramma? :D
pi_124242385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja! En mogen we dan mee naar de opnames? :P Of proeven?
pi_124242386
Ik moet ook restjes opmaken, heb nog kipfilet en rundergehakt. Hoe ik dat in 1 D prop moet nog even bedacht worden :') Kan weer pita's maken en dan 1 met gehakt en de ander met kipfilet :9~ :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Was ze dat ooit dan? ;)
Volgens Panzermaus ja... :Y
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:36:54 #273
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_124242504
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo had ik het nog nooit bekeken HPKW, maar dat klopt inderdaad! Lang leve elk jaar een 'beetje' reis ;).

Mijn lijstjes van de voorbije dagen waren niet zo schitterend, vandaag hopelijk wat beterschap.
Planning:
O: 250 mg magere kwark en muesli
T: kom soep
L: Belegd broodje met mozarrella, ham en basilicum. Kom soep. Groentenbar.
T: Sinasappel.Wortels en tomaatjes
D: ?. Iets dat zo in de winkel te kopen is en klaar te maken met een microgolf. Ik denk dat het verse soep tomaten soep met wat geitenkaas in en gerookte zalf ofzo gaat worden.
S: Indien tijd: uurtje fitness met zicht op zee
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_124242770
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja!
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:32 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja! En mogen we dan mee naar de opnames? :P Of proeven?
Als ik was toegelaten tot de audities wel, maar ik ben bang dat ik meer indrukwekkende dingen moet gaan maken. En meer brood moet gaan bakken. En vlaaien moet gaan maken ofzo.
Ik ben dus gewoon keihard afgewezen. :D

Proeven kan wel geregeld worden overigens. B-)
Ga de varkentjestaart iig de volgende keer wat lichter proberen te maken, want dit was echt pure overkill. :D 2 happen en je had genoeg. Ingredienten waren dan ook slagroom en chocolade. En daar dan op nog meer slagroom en chocolade. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124242787
Shoot, dat moet natuurlijk zijn:
Ik ben dus keihard afgewezen. :{ -O- :'(
Doe wat je niet durft.
pi_124242808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
*O* voor het gewicht van Anna! :D

Ik had gister een onderzoek en krijg morgen dan wel pas de uitslag, maar kreeg wel even te horen dat ik een bijzonder goede conditie heb. B-)
Jammer dat ik het nog steeds zo benauwd heb bij lullige en minder lullige inspanningen.

30 minuten roeien klinkt overigens als de hel So_surreal!
Nu heb ik sowieso al een broertje dood aan cardio en doe ik dus meestal maar de duur van een coopertest (B-)) en dan interval.
Ja dat roeien is echt gigantisch zwaar :o ik doe het dan ook op de hoogste weerstand en dan doe ik steeds 1 minuten rond de 30 slagen per minuut en dan weer een minuut voluit :P
pi_124242894
Vrijdag avond was echt mijn beste dag ooit sinds ik begonnen ben met het letten op mijn voeding.
Eerst uitgeweest, toen een grote shoarma met extra knoflooksaus gegeten, toen hadden we nog honger en zijn we nog naar de MacDonalds gefietst voor een McKroket en een Grand Royal :')__
pi_124242962
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:51 schreef So_Surreal het volgende:
Vrijdag avond was echt mijn beste dag ooit sinds ik begonnen ben met het letten op mijn voeding.
Eerst uitgeweest, toen een grote shoarma met extra knoflooksaus gegeten, toen hadden we nog honger en zijn we nog naar de MacDonalds gefietst voor een McKroket en een Grand Royal :')__
Nog maar ff een paar uurtjes extra roeien dan :P

Maar met dat plan van sporten en beetje op je eten letten kom je een eind :) Als je niet tevaak voor meer dan 2000 kcal aan snacks naar binnen duwt that is :P (na de nodige kcal aan drank neem ik aan?)
pi_124242974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nog maar ff een paar uurtjes extra roeien dan :P

Maar met dat plan van sporten en beetje op je eten letten kom je een eind :) Als je niet tevaak voor meer dan 2000 kcal aan snacks naar binnen duwt that is :P (na de nodige kcal aan drank neem ik aan?)
Hmm ja ik was wel lam ja :@

Is bier echt zo slecht voor je als ze zeggen trouwens ?
pi_124243102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Shoot, dat moet natuurlijk zijn:
Ik ben dus keihard afgewezen. :{ -O- :'(
:D Oh noes! Een taart-proeverijtje, liefst met mooi weer en op een picknick kleed is toch veeeel leuker dan al die tv exposure.
pi_124243123
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze tegen jou zeggen, maar goed is het in elk geval niet :P
Een rood wijntje daarentegen, boordevol anti-oxidanten en zulks :)

Pleetegeltjeswijsheid: alles waar te voor staat... maak zelf maar af.
pi_124243202
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D Oh noes! Een taart-proeverijtje, liefst met mooi weer en op een picknick kleed is toch veeeel leuker dan al die tv exposure.
Hahahaha, klinkt als een strak plan. :D
Doe wat je niet durft.
pi_124243263
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Word vet verliezen en spierkracht winnen niet makkelijker op :+
pi_124243322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze tegen jou zeggen, maar goed is het in elk geval niet :P
Een rood wijntje daarentegen, boordevol anti-oxidanten en zulks :)

Pleetegeltjeswijsheid: alles waar te voor staat... maak zelf maar af.
Ik drink elk weekend wel wat biertjes, maar bijna alleen rode wijn als ik uit eten ga.
1 keer per maand dus maar.

Maar ik krijg soms maagzuur van rode wijn :N
pi_124243339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

^^

Al had ik Henk op TV wel tof gevonden :D
pi_124243372
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:04 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik drink elk weekend wel wat biertjes, maar bijna alleen rode wijn als ik uit eten ga.
1 keer per maand dus maar.

Maar ik krijg soms maagzuur van rode wijn :N
Wat is je definitie van "wat biertjes"? Als je elk weekend lam gaat en er kilo's fastfood in gooit, doe je al je werk van door de week te niet.
Als ik vroeger tegen mijn ouders "een paar biertjes" zei, bedoelde ik er toch minstens tien :P
pi_124243417
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:06 schreef MarMar het volgende:

[..]

Wat is je definitie van "wat biertjes"? Als je elk weekend lam gaat en er kilo's fastfood in gooit, doe je al je werk van door de week te niet.
Als ik vroeger tegen mijn ouders "een paar biertjes" zei, bedoelde ik er toch minstens tien :P
Hmm soms zijn het er 15 (heel soms hoor) en soms weer 2, maar gemiddeld 4 of 5 flesjes weer weekend denk ik.
Maar normaal eet ik nooit fastfood met uitgaan hoor.
Dat was nu omdat het op een vrijdag was en de kroeg snel uitgestorven was en we ons nog verveelde.
Normaal zijn die toko's allemaal al dicht als we uit de kroeg komen.
pi_124243461
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

^^

Al had ik Henk op TV wel tof gevonden :D
Bekenden op TV zien is altijd leuk! :Y Denk wel dat je voor zo'n competitie zeetjes van vrije tijd moet hebben :+
  Vis een optie? dinsdag 19 maart 2013 @ 11:17:45 #289
70532 loveli
N
pi_124243724
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:
Mwah. Voor beginners is het redelijk simpel, spieren groeien als je ze een beetje gebruikt. Eiwitten worden niet als primaire brandstof gebruikt. In je lichaam draaien vetverbranding en suikerverbranding naast elkaar, aantal factoren die van invloed kunnen zijn op de verhouding vet - carb. Vetverbranding levert meer energie, carbverbranding is veel sneller.
crap in = crap out
pi_124243733
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bekenden op TV zien is altijd leuk! :Y Denk wel dat je voor zo'n competitie zeetjes van vrije tijd moet hebben :+
I see what you did there }:|
Mijn 15 minutes of fame :P
pi_124243792
:7
pi_124243904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Opnames zijn allemaal in het weekend, maar je moet natuurlijk wel oefenen en dat kost tijd. :P

Andere vraag: zou het een toffe actie zijn om bij een sollicitatiegesprek zelfgebakken koekjes mee te nemen of is dat een echte no go? :D
Doe wat je niet durft.
pi_124243980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Opnames zijn allemaal in het weekend, maar je moet natuurlijk wel oefenen en dat kost tijd. :P

Andere vraag: zou het een toffe actie zijn om bij een sollicitatiegesprek zelfgebakken koekjes mee te nemen of is dat een echte no go? :D
Ik zou het niet doen, maar ik weet niet waarop je solliciteert?
pi_124244051
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen, maar ik weet niet waarop je solliciteert?
Op ontzettend intelligente en hoogbetaalde functies natuurlijk waarbij mijn kook/bakskills volledig irrelevant zijn. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_124244141
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Op ontzettend intelligente en hoogbetaalde functies natuurlijk waarbij mijn kook/bakskills volledig irrelevant zijn. B-)
Ik zou t niet doen. Al zegt het wel veel over jou als persoon. Je kan natuurlijk wel even laten vallen dat je graag bakt, wanneer ze vragen wat jouw persoonlijke bijdrage aan het team is ;) natuurlijk eerst alle ontzettend intelligente skills noemen :P
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:33:08 #296
221912 minilot
Nancy boy
pi_124244234
Ik wilde me ook opgeven, maar ik vond het inschrijfformulier te intimiderend. :)
Henk, ik kan het bakken van brood wél zeer aanraden, hartstikke leuk om te doen!
Best een idee trouwens, koekjes meenemen. Ik zou dat wel zien zitten, mits heel goede koekjes. Je weet in elk geval dat zo iemand zich moeiteloos populair kan maken bij nieuwe collega's. Maar hangt sterk van de functie en het bedrijf af natuurlijk.
Verder: laptop blijft oververhitten *mopper*. Hoi vanaf telefoon!
pi_124244251
Dan niet hpkw :) als je nou zou gaan solliciteren bij een banketbakker, dan was het wellicht een goed plan :P
  Vis een optie? dinsdag 19 maart 2013 @ 11:38:59 #298
70532 loveli
N
pi_124244430
Bijna pasen :P

Heb nu al het "welke dag is het vandaag"-gevoel.
crap in = crap out
pi_124244480
En het is natuurlijk leuk om eens met de conventies te brengen1

Al kom ik ook niet op mijn hardloopschoenen naar een sollicitatie ;)
Alsof ik uberhaupt een hardloper ben met mijn once-a-month hardloop-ritme.
pi_124244587
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:33 schreef minilot het volgende:
Ik wilde me ook opgeven, maar ik vond het inschrijfformulier te intimiderend. :)
Henk, ik kan het bakken van brood wél zeer aanraden, hartstikke leuk om te doen!
Best een idee trouwens, koekjes meenemen. Ik zou dat wel zien zitten, mits heel goede koekjes. Je weet in elk geval dat zo iemand zich moeiteloos populair kan maken bij nieuwe collega's. Maar hangt sterk van de functie en het bedrijf af natuurlijk.
Verder: laptop blijft oververhitten *mopper*. Hoi vanaf telefoon!
Ventilatieopeningen even stofzuigen... :) Blijft het aanhouden, moet je laptop van binnen even schoonmaken en in het ergste geval even de koelpasta op de CPU vervangen.
pi_124244620
Dicht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')