SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huhquote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op een stuntje van RKC vanavond.
En van Ado. En morgen van Utrecht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op een stuntje van RKC vanavond.
Die kampen met te veel onnodige schorsingen door die verwerpelijke Turkse scheids.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En van Ado. En morgen van Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:42 schreef tammepiet het volgende:
Anti-hotlinkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck.Deze werkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Anti-hotlinkingDeze werkt wel.
Die Peter R de Vries spoort inderdaad niet, maar dat wisten we toch al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zo erbij lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
PSV wint sowieso wel. En bij Ajax weet je het nooit, ik ben er ook niet heel gerust over maar toch zeg ik dat we gaan winnen. Al zal het moeizaam gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:22 schreef BlueRoom het volgende:
niet gerust op dit weekend![]()
P$V zal wel winnen en ik zie Ajax zomaar tegen een gelijkspel aanlopen, die hadden we immers nog niet dit jaar
Dit is gelul. Hoezo wint Psv sowieso wel? Bij Psv, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Twente enz. Weet je nooit of ze winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV wint sowieso wel. En bij Ajax weet je het nooit, ik ben er ook niet heel gerust over maar toch zeg ik dat we gaan winnen. Al zal het moeizaam gaan.
[..]
What the fuck is dat voor lelijk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
Mwah, deze winnen en dan het volgende weekend. Daar gaan we een gat slaan, ik voel het.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:53 schreef Fargo het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd een beetje zo'n Heerenveen-uit gevoel van vorig jaar. Dat als je morgen wint, je een flink eind op weg bent richting de titel.
Noem hem dan Didier ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En je kind Deejay noemen. Noem hem gewoon Tom ofzo. Achterlijke namen die je soms hoort.
Nou ze spelen tegen die kleintjes meestal wel goed. Als ze voorkomen dan walsen ze er wel overheen hoor. Maar dat is wat ik denk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit is gelul. Hoezo wint Psv sowieso wel? Bij Psv, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Twente enz. Weet je nooit of ze winnen.
Zou mooi zijn. Maar met 3 achtervolgers zullen we niet meteen een heel groot gat slaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, deze winnen en dan het volgende weekend. Daar gaan we een gat slaan, ik voel het.
Ik bedoel, het kan er zo uitzien na volgende week.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Maar met 3 achtervolgers zullen we niet meteen een heel groot gat slaan.
Ik zie Utrecht nog wel stunten in de Kuip. En Vitesse wint ook niet zomaar bij ADO. Ik weet alleen zeker dat PSV gaat winnen. Ajax wordt ook lastig. En dan volgende speelronde zie ik Roda ook niet zomaar winnen van PSV.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het kan er zo uitzien na volgende week.
AJA - NEC 1
ROD - PSV 1
HEE - FEY 1
VIT - PEC 1
1 Ajax 60
2 Vitesse 57
3 PSV 56
4 Feyenoord 56
Ik denk trouwens dat iedereen van de top 4 dit weekend wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |