en wat weerhoud je daarvan ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee wilde poging doen weer in slaap te vallen..
Lukt niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee wilde poging doen weer in slaap te vallen..
mannen echt serieus..... kan k beter een discussie beginnen met toek... die win ik altijd hahahaquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mannen echt serieus..... kan k beter een discussie beginnen met toek... die win ik altijd hahaha
Ik zit binnenquote:
misschien even alle gadgets uitzettenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
De slaap?? Kon k ma slapen.. ben moe
zon blauwe lucht, gaan zo Basel even in en lekker op terras een bakkie doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mannen echt serieus..... kan k beter een discussie beginnen met toek... die win ik altijd hahaha
alle gadgets?? Ben geen vent met al zn computers en mn telefoon staat op stil. Televisie uit..quote:
Dat schiet ook niet op danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit binnen
waar ook geen fuck aan is
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
zon blauwe lucht, gaan zo Basel even in en lekker op terras een bakkie doen
Ik ben jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
zon blauwe lucht, gaan zo Basel even in en lekker op terras een bakkie doen
Lekker hoor.. wil ik ook wel... veel plezier vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
je zit te fokkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
alle gadgets?? Ben geen vent met al zn computers en mn telefoon staat op stil. Televisie uit..
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga zo een salade in elkaar flansen
dank je, gaat vast lukken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Lekker hoor.. wil ik ook wel... veel plezier vast!
eetsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga zo een salade in elkaar flansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |