is dat zo veel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:02 schreef Aldo-MC het volgende:
Lieve schat:
[..]
Een pond gemengd gehakt voor samen?
Wel als je wil besparen op voedsel denk ik. Hoewel een pondje gehakt niet zoveel uitmaakt als je tegen de 600 euro per maand zit natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is dat zo veel?
Gister ook gewoon halve kilo kip door het eten gedaan
Ik doe 100 gram per persoon, maar we zijn ook niet zo'n vleeseters.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is dat zo veel?
Gister ook gewoon halve kilo kip door het eten gedaan
Volgens mij heeft iced tea uit pakken net zoveel suiker als cola.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:10 schreef El.Wulfo het volgende:
Voordat je hem aan de ranja zet, kijk eens hoe veel suiker en calorieën daar in de meeste gevallen in zit. Dan kan je volgens mij beter bij de ice tea blijven of je moet hele slappe smerige ranja maken. Gewoon thee, water, klaar.
Oh en waarom ben je zo blij met je pasta? Dit is gewoon een potje met groeten en extra calorieën (pesto, 450kcal/100g). Of heb ik ergens overheen gelezen?
Is de rest van de week ook allemaal potjes en pakjes?
En net zo veel als ranja, dus de tip om over te stappen naar ranja is een slechte tip.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iced tea uit pakken net zoveel suiker als cola.
TS zei toch al ergens dat hij het geen probleem vond om dat zelf te betalen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:14 schreef NomanIW het volgende:
Maak een gedeelde pot, haal daar een vaste rits boodschappen voor. En laat manlief zelf dan maar zn zooi halen en betalen. Lijkt me redelijk.
Zou kunnen. Geen zin om 5 pagina's discussie te lezen over ranja versus kindercolaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS zei toch al ergens dat hij het geen probleem vond om dat zelf te betalen?
Het stond direct op pagina 1, zag ik netquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:18 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Zou kunnen. Geen zin om 5 pagina's discussie te lezen over ranja versus kindercola
Ligt eraan hoeveel siroop je gebruikt. Frisdranken hebben een klontje of 7 suiker per glas, dat is heel veel siroop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:15 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En net zo veel als ranja, dus de tip om over te stappen naar ranja is een slechte tip.
Als je de siroop gebruikt zoals aangegeven op de verpakking dan zit er net zoveel suiker in je siroop + water dan in je frisdrank.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel siroop je gebruikt. Frisdranken hebben een klontje of 7 suiker per glas, dat is heel veel siroop.
Thee zetten, wat citroen erin en af laten koelen, wat ijs erin, beter dorstlessend heb ik nog niet ontdekt.
Maar goed, als je af wilt vallen, stop met frisdrank.
Nee ik heb PDS en kan heel erg slecht tegen bepaalde voedingssoorten die ik wel nodig heb. Ik noem maar wat... bruin brood gaat er hier niet in zonder 2 diarreeremmers. en zo met heel veel volkoren producten.. Terwijl je die vezels toch echt nodig hebtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Waarom heb jij immodium nodig? Zijn jouw darmen soms niet blij met je eetpatroon?
Dat kan alleen als jij staat te koken.. hahahaquote:
Ik scroll nogal wild en onbezonnen 8)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het stond direct op pagina 1, zag ik net
Hier ook, altijd een onsje.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe 100 gram per persoon, maar we zijn ook niet zo'n vleeseters.
dat helpt met een gezamelijk huishouden jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:14 schreef NomanIW het volgende:
Je lief is een zwijn, met zn blokken kaas.
Maak een gedeelde pot, haal daar een vaste rits boodschappen voor. En laat manlief zelf dan maar zn zooi halen en betalen. Lijkt me redelijk.
Je kunt ook laten vallen dat ie te dik wordt en op tv extra verlekkerd naar slanke exemplaren kijken.
ik kook altijd, moest ook wel, vader was kok en moet kon het nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:42 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als jij staat te koken.. hahaha
Lees nog eens goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat helpt met een gezamelijk huishouden ja
Ik eet minstens een pond vlees per dagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier ook, altijd een onsje.
Van huis uit meegekregen.
als zij nu een tv koopt van 2500 euro, van zijn geld, merkt zij dan niets eind van de maand? je woont toch samenquote:
Hij zegt het goed hoor. we wonen samen en delen idd de kosten dus gezamelijk huishouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |