Als je je als een moedertje opstelt krijg je vanzelf een vent die zich gedraagt als een kindquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:20 schreef Klaploper het volgende:
Getrouwd met een kind? Viezerik.
Koop een fles ranja voor 'm.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:25 schreef NitraatPoep het volgende:
Verder is het ook niet echt zijn schuld dat jij pas zin krijgt in eten als hij het net op heeft, typisch wijvengejank is dat.
Maar als die vent (8-2-1,5) / 1,5 = 3 pakken ice tea op een dag drinkt, 4,5 liter dus, snap ik het wel een beetje..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Door vrouwen als TS zou je huiselijk geweld bijna gaan goedpraten.
Ik had voorheen zelfs 20+ maar dat maakt niks uit, eet ie net zo hard opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als je je als een moedertje opstelt krijg je vanzelf een vent die zich gedraagt als een kind
Misschien kun je 30+ kaas en Slankie halen, dat is doorgaans aanzienlijk minder lekker dan die volvette kazen.
Dit klopt precies, zoals ik al zei, 15 tot 20 pakken per week gaan er zoiezo wel door.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:39 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar als die vent (8-2-1,5) / 1,5 = 3 pakken ice tea op een dag drinkt, 4,5 liter dus, snap ik het wel een beetje..
Zit net zoveel kcal en suiker in als normale ijsthee heb ik laatst nagekeken. Wij drinken altijd Lipton en ik zit ook op een heel pak per dag in de zomer als het erg heet is op 2.quote:
Weinig suiker bevat die ice tea van jou dan..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zit net zoveel kcal en suiker in als normale ijsthee heb ik laatst nagekeken. Wij drinken altijd Lipton en ik zit ook op een heel pak per dag in de zomer als het erg heet is op 2.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zit net zoveel kcal en suiker in als normale ijsthee heb ik laatst nagekeken. Wij drinken altijd Lipton en ik zit ook op een heel pak per dag in de zomer als het erg heet is op 2.
Als je uit eten gaan etc. niet meerekent, ik ook niet. Maar ik koop dan ook niet geweldige stukken vlees en dergelijke.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:48 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Weinig suiker bevat die ice tea van jou dan..
Ik dacht meer aan thee die je zelf zet. De rest denk ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze godendrank hebben we het toch over? Sorry beetje aangeschoten
Owja fuckquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan thee die je zelf zet. De rest denk ik ook
8gr suiker bij lipton?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat doet hem niks. hij ziet elke week zijn opa meerdere keren per dag spuiten, en pillen slikken, én natrium arm dieet etcetera... Hij denkt dat ie er wel met een jantje van leien vanaf komt...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:48 schreef NitraatPoep het volgende:
Als het je echt om zijn gezondheid gaat, moet je daar ook meer op aan sturen als je het bespreekt. In je OP lijkt het verhaal heel anders.
En vaak kan de gezondheid niet genoeg indruk maken op mensen om hun leefstijl aan te passen, tot ze zelf ziek worden. Uit eigen ervaring.
Zit van die Stevia-zooi door. Is niet zo slecht als aspartaam maar wel een zoetstof dus weet niet in hoeverre het feit dat er minder suiker doorheen zit het ook gezonder maak.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
8gr suiker bij lipton?
6.5gr in ah groene thee
daarvoor maak ik al 5 van de 7 dagen per week gerechten waar die weinig tot geen zout op gooit, zoals:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom angst hebben voor de toekomst? Was het verleden dan zo mooi?!!!
Vandaar dat ik schreef; tot ze zelf ziek worden. Ik dacht ook dat ik eeuwig zou leven met mijn gezuip, gerook en vette pens, tot de bom barstte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:55 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Dat doet hem niks. hij ziet elke week zijn opa meerdere keren per dag spuiten, en pillen slikken, én natrium arm dieet etcetera... Hij denkt dat ie er wel met een jantje van leien vanaf komt...
Hij gooit ook enorm veel zout op zn eten... En thee? Joh ik heb 14 verschillende soorten pickwick in de kast staan, dat drinkt ie alleen als echt alles op is en de winkels dicht... En als ik vergeten ben koffie mee te nemen hahaha...
Wat is er gebeurt dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:58 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Vandaar dat ik schreef; tot ze zelf ziek worden. Ik dacht ook dat ik eeuwig zou leven met mijn gezuip, gerook en vette pens, tot de bom barstte.
Als we toch op de opvoedende toer gaan, gewoon een paar keer per dag vragen of hij zin heeft in een kopje thee? Na een tijdje weet hij niet beter!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:55 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Dat doet hem niks. hij ziet elke week zijn opa meerdere keren per dag spuiten, en pillen slikken, én natrium arm dieet etcetera... Hij denkt dat ie er wel met een jantje van leien vanaf komt...
Hij gooit ook enorm veel zout op zn eten... En thee? Joh ik heb 14 verschillende soorten pickwick in de kast staan, dat drinkt ie alleen als echt alles op is en de winkels dicht... En als ik vergeten ben koffie mee te nemen hahaha...
Ik ben ook niet ubergezond, ik rook, ik drink hooguit 2-3 glazen wijn per mnd, en ook ik heb een buikje, maar sinds ik me gerealiseerd heb hoeveel suiker er in die icetea zit ben ik drastisch aan de gewone pickwick gegaan (theezakje wel te verstaan). Ik sport ook veel, net als hij, maar dat is geen excuus mezelf vol te gieten met suiker...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:58 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Vandaar dat ik schreef; tot ze zelf ziek worden. Ik dacht ook dat ik eeuwig zou leven met mijn gezuip, gerook en vette pens, tot de bom barstte.
God straftquote:
Een pond gemengd gehakt voor samen?quote:Mijn favo spaghetti. Voor 2 grote eters of 3/4 normale eters.
500 gram gehakt. lekker veel liefst gemengd/gekruid.
Haha ik ben binnenkort ook aan de beurt zuip veel te veel maar rook gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:01 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
God straft
En verder is het een te beladen onderwerp voor fok, zeker op dit tijdstip.
GezondER leven is beter dan ongezond leven, hoe je dat ook invult. Daarnaast is veel suiker ook slecht voor je energie, je sexdrive, en je mentale gesteldheid. Het bevorderd verschillende infecties, en bederft je gebitje.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:01 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ubergezond, ik rook, ik drink hooguit 2-3 glazen wijn per mnd, en ook ik heb een buikje, maar sinds ik me gerealiseerd heb hoeveel suiker er in die icetea zit ben ik drastisch aan de gewone pickwick gegaan (theezakje wel te verstaan). Ik sport ook veel, net als hij, maar dat is geen excuus mezelf vol te gieten met suiker...
Ja wel bij die spaghetti... Das gewoon lekker! dan maar wat minder opscheppen. Ik probeer er telkens wat extra van te laten staan zodat we er eens 2 dagen van kunnen eten, maar dan warmt ie dat savonds alsnog op...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:02 schreef Aldo-MC het volgende:
Lieve schat:
[..]
Een pond gemengd gehakt voor samen?
Dit ga ik morgen is met m bespreken... Hij heeft tot op heden een stralend gebit, wat wél erg belangrijk voor hem is.... Maar of die dat op deze manier gaat houden?! Als ik m niet met zn gezondheid kan overtuigen dan maar op deze manier... Ik zei het vorige week al, volgens mij zijn wij beiden gewoon verslaafd aan suiker... En daar ben ik drastisch wat aan gaan doen... Maar hij wil nog niet zo..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:04 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
GezondER leven is beter dan ongezond leven, hoe je dat ook invult. Daarnaast is veel suiker ook slecht voor je energie, je sexdrive, en je mentale gesteldheid. Het bevorderd verschillende infecties, en bederft je gebitje.
Je kan je saus ook met mager tartaar maken + meer groenten = minder lekker maar misschien blijft hij er dan met zijn tengels vanafquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:04 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Ja wel bij die spaghetti... Das gewoon lekker! dan maar wat minder opscheppen. Ik probeer er telkens wat extra van te laten staan zodat we er eens 2 dagen van kunnen eten, maar dan warmt ie dat savonds alsnog op...
De enige manier om er 2 dagen van te kunnen doen is mijn moeders recept te gebruiken, met idd maar 200 gr gehakt, een hele schrale saus en soepgroenten
Gewoon een kwestie van verkeerde verhoudingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:04 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Ja wel bij die spaghetti... Das gewoon lekker! dan maar wat minder opscheppen. Ik probeer er telkens wat extra van te laten staan zodat we er eens 2 dagen van kunnen eten, maar dan warmt ie dat savonds alsnog op...
De enige manier om er 2 dagen van te kunnen doen is mijn moeders recept te gebruiken, met idd maar 200 gr gehakt, een hele schrale saus en soepgroenten
Das wel een goeie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:09 schreef arjan1212 het volgende:
TIP koop limonade siroop. gaat langer mee en ook wel lekker met ijsblokjes
Jij eet een maand lang spaghetti, of hoe moet ik dit zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:09 schreef -Sok- het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van verkeerde verhoudingen.
Als je je saus zelf maakt met wortel, ui en pakjes tomatensaus (en een beetje gehakt) als basisingredienten heb je een suuuper lekkere volle saus met een normale hoeveelheid vlees die ook nog eens heel gezond is. Ik maak altijd een hoop tegelijk (een kilo wortel en ui samen met 500gram gehakt) en daar doe ik rustig drie weken tot een maand mee. Wel in m'n eentje dan, al ben ik wel een grote eter.
1 of 2 keer per week pasta met die saus, keer 4 is ongeveer 6 keer een pannetje pasta met zelfgemaakte sausquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:11 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Jij eet een maand lang spaghetti, of hoe moet ik dit zien?
Hm ja kan ik wel doen... maaar ik maak deze spaghetti juist zo omdat dat een van de weinige dingen is die ik lekker vind en waarbij ik eens niet oplet of het gezond genoeg is ofniet. Ik denk dat ik gewoon eens van alle ingredienten die er in zitten wat minder ga gebruiken, of de helft al invries voor ik de pan op tafel zet. In mijn ogen mag een keer zondigen best, maar dat bord dat hij wegwerkt dat snap ik niet hoor.. Ik voel me gevleid dat hij mijn spaghetti heerlijk vind.. maar zo veel!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan je saus ook met mager tartaar maken + meer groenten = minder lekker maar misschien blijft hij er dan met zijn tengels vanaf
Halvajam heb je ook geprobeerd? zitten minder suikers in...
Je heb ook fruitwater bij de AH, en nog iets van bar le duc dat niet te zuipen is maar waar wel weinig suiker in zit
[ afbeelding ]
Ok, maar 6 porties is iets duidelijker dan 1 maand.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:13 schreef -Sok- het volgende:
[..]
1 of 2 keer per week pasta met die saus, keer 4 is ongeveer 6 keer een pannetje pasta met zelfgemaakte saus
Kwestie van pasta koken, afgieten, saus uit de koelkast erbij, nog 5 minuutjes op 't vuur en eten maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |