SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe was het vandaag? Terugkijken waard?
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat scoren noemt wel, ja.
Scoren was voor mij geweest als Derksen inhoudelijk op z'n bek ging, maar zover kwam het logischerwijs nooit tijdens een EL-uitzending.
Komt door die ruzie, nu waren de heren niet in de stemming.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg niet mijn tekeningen in VI
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.
Je hebt het nog lang volgehouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat een van ons boos wegloopt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om hier met jou deze discussie weer aan te gaan.
Zoek het maar uit met je handel.
Je hebt godverdomme talent.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg niet mijn tekeningen in VI
Ze komen daar nooit in de uitzendingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt door die ruzie, nu waren de heren niet in de stemming.
Dat was die irritatie waar we het over hadden, ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, ik noem boos weglopen omdat je een vraag niet kunt beantwoorden toch wel tellen als "inhoudelijk op je bek gaan". Dan kan hij nu wel zeggen van 'ik mocht er niks over zeggen want rechtszaak', maar dat had hij gisteren ook kunnen doen. Toen koos hij echter voor een persoonlijke aanval, waar hij niet mee wegkwam omdat Genee gewoon bleef doorvragen.
Ik mag toch aannemen dat je de link naar jullie discussieonderwerp snapt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Echt, hoezo zitten hier allemaal mensen die nog nooit een discussie hebben gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |