Hoe word zo'n beest doodgemaakt dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef Breaker.Faker het volgende:
Waar slaat zo grote hagedis eigenlijk op?? Ziekenhuis en brandweer kazerne helemaal plat. En een paar huizen.
Hij probeerde de vuilstortplaats op te eten dat heeft hij niet overleeft. Nu is hij lekker dood.
Sterft gewoon na x aantal seconden vermoed ik?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:16 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hoe word zo'n beest doodgemaakt dan?
Viel mij ook al op!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet zeggen dat het verkeer het nu wel lekker doet
Is er sinds vanochtend weer een nieuwe patch dan? Want vanmiddag was het nog ruk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet zeggen dat het verkeer het nu wel lekker doet
ze kiezen nu veel betere routesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Is er sinds vanochtend weer een nieuwe patch dan? Want vanmiddag was het nog ruk.
Bij mij blijven ze klagen over crime in mijn nog redelijk kleine stad met 30k inwoners, maar m'n politie heeft amper wat te doen en de cellen zijn leeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ze blijven maar klagen dat ze zoek worden van het afval. Ik heb het maximale aan garage staan voor de vuilniswagens. De stortplaats is nog niet vol.
Mij tevredenheid zakt steeds verder weg en ze verlaten de stad.
Is dit een bug??
zie je wel criminelen rondlopen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze klagen over crime in mijn nog redelijk kleine stad met 30k inwoners, maar m'n politie heeft amper wat te doen en de cellen zijn leeg.
Ik zal het zeker wel langere tijd spelen als de EA servers online blijven. Maar heb je eerdere simcity spelletjes gespeeld? En wat hoop je eruit te halen? Een simcity 4 ervaring is het niet maar op zich zelf staand is het best een leuk spel. Nu nog veel bugs n je zal de komende jaren a la sims 3 content packs kunnen kopen. Het is de snack versie van zijn serieuze voorgangers.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Melancholische-jongen het volgende:
[..]
Blijft je dit nog weken spelen denk je?
Nee, dus ik denk dat het een bug is. M'n verkeer staat in deze stad nooit vast (heb nog maar 30k inwoners), dus dat is het ook niet. Maar bij mn stadhuis blijven ze maar protesten tegen hoge misdaad. Ik had een hele tijd geen policestation in het begin, maar nu al een hele tijd 2 stuks goed verdeeld. Toch blijven ze klagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zie je wel criminelen rondlopen dan?
de politie staat in de file ws.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nee, dus ik denk dat het een bug is. M'n verkeer staat in deze stad nooit vast (heb nog maar 30k inwoners), dus dat is het ook niet. Maar bij mn stadhuis blijven ze maar protesten tegen hoge misdaad. Ik had een hele tijd geen policestation in het begin, maar nu al een hele tijd 2 stuks goed verdeeld. Toch blijven ze klagen.
Danku. Ik vind alleen de wolkenkrabbers lelijk, behalve het Empire State Building en enkele commercial gebouwen die ook in die stijl zijn gebouwd.quote:
Zet de Maxisman inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:49 schreef Johan1994 het volgende:
Ja fuck dit hey. Drie keer meteoor inslag, 2x een Tornado, 1x een Aardbeving.
Wat doe ik tevens aan zwervers
Hij kost 900,- extra per uur. Ben niet gekquote:
Nice!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |