quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Genoeg gezeken.
Over zeiken gesproken, vloerverwarming op de badkamer/wc is
24.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
23 ofzo was je toch????
dan vind ik rijk worden idd voor nu wel een beter doel
Dat weet je heul niet, die van mij staat nauwelijks aanquote:
Ik poets em elke weekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
ik ben allang blij als mijn badkamer niet helemaal stoffig is
zat er niet veel naastquote:
omgquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik wil 13 zonen achterelkaar. Criminele bende beginnen zodra ze oud genoeg zijn.
Doet ze niet aan huishoudelijke klusjes nee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
ik ben allang blij als mijn badkamer niet helemaal stoffig is
Samzz! Hoe is 't met jou dan?quote:
Weet ik heel wel.. want die van mij heeft een mooie vrouw er opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet je heul niet, die van mij staat nauwelijks aan
Hoi Airquote:
Ik alleen als er iemand langs komt waar ik indruk op moet maken.quote:
Haha nee. Kutzooi.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Doet ze niet aan huishoudelijke klusjes nee?
Dat valt wel weer vies tegen hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik alleen als er iemand langs komt waar ik indruk op moet maken.
[..]
Haha nee. Kutzooi.
Hier ook uitzonderlijk goed.quote:
Die van mij soms ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik heel wel.. want die van mij heeft een mooie vrouw er opZOW
Godverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt wel, nu nog doen alsof ik een gentleman ben.
Die van mij vaker.. Die zegt ook niet als een gemene aap tegen iemand die het lastig heeft op dag 2+ met stoppen met roken dat de zin in een sigaret alleen verplaatst naar om het uurquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
GodverDie klappen komen later toch.
![]()
Niet per se, ik zit goed in m'n velquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier ook uitzonderlijk goed.Bij jou nog om een bijzondere reden?
Dat is sowieso een fijne constatering om te doen over jezelf.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Die van mij vaker.. Die zegt ook niet als een gemene aap tegen iemand die het lastig heeft op dag 2+ met stoppen met roken dat de zin in een sigaret alleen verplaatst naar om het uur![]()
(zoals ik zei ongesteld x 1000).
haha, ach deze gemene aap is morgen toch het land uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Die van mij vaker.. Die zegt ook niet als een gemene aap tegen iemand die het lastig heeft op dag 2+ met stoppen met roken dat de zin in een sigaret alleen verplaatst naar om het uur![]()
(zoals ik zei ongesteld x 1000).
Ik DM je evenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is sowieso een fijne constatering om te doen over jezelf.
Zo agressief ja? Maar ze komt toch niet hier neuzen. Hoop ik voor je mattie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze dit leest ben ik degene die klappen krijgt.
Oeh.quote:
Mag wel maar heb al een heel pak koekjes weggewerktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..].... kruikje, doos choco (uhm mag je dat hebben?? ), dekentje, knuffels.... of wordt er dan gemept?
Ja gemeen vakantie houdenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, ach deze gemene aap is morgen toch het land uit
Je weet toch, maar zo heb ik ze het liefste.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zo agressief ja? Maar ze komt toch niet hier neuzen. Hoop ik voor je mattie.
Ah, topless dus wel. Doe ik het voor.quote:
die wil ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Mag wel maar heb al een heel pak koekjes weggewerkt(ligt er aan wat er in de chocola zit
)
thnx... o had ik maar een knuffelman.. was verdraaid goed uitgekomen haha
(mep niet hoor.. en bij knuffels van jou al helemaal niet!).
Ik neem wel wat lekkers voor je meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja gemeen vakantie houdenhappy happy joy joy
WOAH dan knuffel ik extra terug!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die wil ik ook
De volgende keer ga ik je gewoon extra knuffelen
Jij begrijpt het homie. Lekker ruw stoeien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet toch, maar zo heb ik ze het liefste.en nehh, die komt hier toch niet
Dat eerste houd ik ook wel voor mezelf en het tweede zal ik je nooit aandoen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
houd niet van whiskey of ierse mannen lol
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij begrijpt het homie. Lekker ruw stoeien.
Thnxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat eerste houd ik ook wel voor mezelf en het tweede zal ik je nooit aandoen.
Je hebt ze het liefst agressiefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet toch, maar zo heb ik ze het liefste.en nehh, die komt hier toch niet
Beetje welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ze het liefst agressief? Of mis ik wat...
Die jankbal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]jaah wil ik alleen met de mooie man van eergister
hmz of een andere mooie man
lol
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
WOAH dan knuffel ik extra terug!![]()
de liefde
Kom vechten danquote:
Echt agressief? Of gewoon een vrouw die haar mannetje staat en dominant is in bedquote:
Goed vastbinden dan, zo'n vrouw...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef Samzz het volgende:
Echt agressief? Of gewoon een vrouw die haar mannetje staat en dominant is in bed?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
dus
Ik bedoelde vooral het 2equote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt agressief? Of gewoon een vrouw die haar mannetje staat en dominant is in bed?
damn, ik houd het niet meer bij hoor, jij krijgt meer actie dan ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Evie het volgende:
[..]nee die stond jammer genoeg al een uur te wachten voor mn deur
![]()
Toen ik stond te zoenen met een enorm leuke kerel(faal
)
Godverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Evie het volgende:
![]()
)
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Evie het volgende:
![]()
)
Is jankieboy nog steeds niet opgeflikkerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
Maak me gekquote:
Ja, dat dacht ik alquote:
Het viel niet tegen nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:03 schreef Evie het volgende:
Toen ik stond te zoenen met een enorm leuke kerel![]()
>> DMquote:
Ziedaar de reden dat wij niks hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als kan ik niet omgaan met meisje-meisjes.Ze moeten wel een bepaalde hardheid hebben.
Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is jankieboy nog steeds niet opgeflikkerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze was![]()
Die waar ik mee stond te zoenen dan
dus
Je weet het niet he.quote:
Oh DAT is het euvel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziedaar de reden dat wij niks hebben.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee.Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze was![]()
Die waar ik mee stond te zoenen dan
Wat een ventje.
![]()
Daar heb ik bewust over gelogen.quote:
True.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Evie het volgende:
Nehhh deze kerel was zo knap.. dat kan jij niet zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True.
Aan de andere kant, waarom zou 'ie dan wel met jou zoenen?
Ik gun je nog steeds het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Evie het volgende:
weet het ook niet.. maar misschien ben ik wel heeeel leuk
![]()
Sry voor het klieren maar weet zeker dat jij het niet bent haha
I will I willquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gun je nog steeds het voordeel van de twijfel.
Je kliert maar een eind weg hoor. Ik kan het hebben.
Jammer dat je niet zo reageert op mijn 'wil je met mij trouwen?' verzoeken.quote:
Hihihi ahhhh sorry.. dat hadden we toch besproken? Pas voor 200 miljard euroquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zo reageert op mijn 'wil je met mij trouwen?' verzoeken.
Ik hoef nog maar 199.999.999,973 euro te sparen dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:44 schreef Evie het volgende:
Hihihi ahhhh sorry.. dat hadden we toch besproken? Pas voor 200 miljard euro![]()
![]()
Haha niet!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 199.999.999,973 euro te sparen dan.
Voor jou doe ik dat.quote:
Haha, chill.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja hier wel. even peukie, tandenpoetsen,en dan terug naar bedje
en daar?
GTR?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Haha, chill.Was 6 uur al op. Zo beginnen aan de GTR.
Die witte Nissan GTR van gisteren die we matzwart gaan maken.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die witte Nissan GTR van gisteren die we matzwart gaan maken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op eenofandere manier voel ik hier een beetje weerstand tegen het tonen van mijn billen. wat is deze
Hoeveel weegt dat wrappen eigenlijk?quote:
Gewoon buik beetje inhouden toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.![]()
Al ziet mijn kontje er wel echt fantastisch uit nu in deze broek.
Buik is geen probleem.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon buik beetje inhouden toch.
Exact.quote:
Hij is niet echt strak strak, maar mijn leuter wil gewoon graag de ruimte hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strakke broeken.
Wel slecht voor de kwaliteit van je sperma trouwens.
Die van mij wil soms even naar buiten om een luchtje te happenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is niet echt strak strak, maar mijn leuter wil gewoon graag de ruimte hebben.
Picsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.![]()
Al ziet mijn kontje er wel echt fantastisch uit nu in deze broek.
niet te heet wassen en niet in de droger.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:35 schreef Murdera het volgende:
Nieuwe broeken, blijken toch ietwat strak.Die rekken toch nog wel iets uit of niet?
Ha goed dat je het zegt jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
niet te heet wassen en niet in de droger.
quote:
Teveel werkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ha goed dat je het zegt ja![]()
Zou echt iets voor mij zijn.
[..]kom maar kijken.
Oh, is mij uitnodigen hard to get spelen.quote:
Nee.... volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
als je met roken eerst probeert zoveel mogelijk niet meer te inhaleren. helpt dat ook met stoppen?
Ja doe ik normaal wel maar had 'em via mobiel geupload. Hij gaat sowieso terug naar het buitenland dus no worries.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als dit DE auto is ... de volgende keer ff het kenteken onherkenbaar maken
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is mij uitnodigen hard to get spelen.
er wordt dan nog steeds wat nicotine opgenomen, dus theoretisch kan het werken. maar je moet gewoon geen slapjanus zijn en cold turkey stoppen.quote:
pleuris end rijden- hard to getquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is mij uitnodigen hard to get spelen.
Niet alleen de motorkapquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:50 schreef Barbusse het volgende:
Waarom heb je de motorkap in brand gestoken?
Oooh... Goeie.quote:
Godverdomme, wat zondequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet alleen de motorkap
[ afbeelding ]
Dinsdag rest van de auto afbranden.
Godverdommequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet alleen de motorkap
[ afbeelding ]
Dinsdag rest van de auto afbranden.
Nee man, in real ziet het er echt veel vetter uit.quote:
Deze chickquote:
Blok van een schip tractie van een oma fiets. Gespoten matzwart is nog lelijk ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:01 schreef Barbusse het volgende:
Past alleen bij musclecars, maar dat is mijn mening.
[ afbeelding ]
Die van jou is inderdaad heel mooi egaalquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Blok van een schip tractie van een oma fiets. Gespoten matzwart is nog lelijk ook.
Als je een ton schuiftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van jou is inderdaad heel mooi egaal. Super mooie velgen ook.
Wanneer staat ie op mijn stoep?
Wat vind je van een Dodge RAM SRT10? Godverdomme een Viper motor erin.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:09 schreef Samzz het volgende:
Hier in de buurt staat een matzwarte Dodge RAM 1500.
Zo veel geld zou ik niet uitgeven aan een vrouw, sorry.quote:
Een baby-truckquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat vind je van een Dodge RAM SRT10? Godverdomme een Viper motor erin.Ook wel eens gedaan. Even foto's zoeken.
Ook matzwart beplaktquote:
Ik ben heel erg fan van matzwartquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ook matzwart beplakt
[ afbeelding ]
Damnquote:
misschien de vanish.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn. Daar kan natuurlijk geen enkele auto tegenop.
Ik ben er sucker for Aston Martin, ik vind alles mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien de vanish.
[ afbeelding ]
maar inderdaad. ik vind de dbs bijvoorbeeld al veel minder, ondanks dat ie veel moderner etc is. mist de charme.
Nee. Gewoon nee. Wat een lelijke kleurquote:
bij de dbs hadden ze de achterlichten niet wit moeten doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er sucker for Aston Martin, ik vind alles mooi.
Ik vind oudere modellen vaak ook mooier, hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
bij de dbs hadden ze de achterlichten niet wit moeten doen.
maar ik hou sowieso al veel meer van oudere modellen. zo ook de oude mustang uit '69, of de corvette uit '68.
Oldtimers!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
bij de dbs hadden ze de achterlichten niet wit moeten doen.
maar ik hou sowieso al veel meer van oudere modellen. zo ook de oude mustang uit '69, of de corvette uit '68.
Alleen origineel, maar danquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:32 schreef dawg het volgende:
ik bedoel trouwens de corvette uit '58, ipv '68.
[ afbeelding ]![]()
Je zou het in het echt moeten zien. Dat is echt een mooie kleur. Mat metallic ook nog wel.quote:
Ben zelf sowieso niet fan van dat model. Eén van de lelijkste BMW's ooit vind ik maar de nieuwe 6 is wel geil.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
uberlelijk dit. ik zou nog liever een 320i rijden dan dat. ja, serieus.
Oef. Favoriete Amerikaan.quote:
Maar dan matzwartquote:
Ik het liefste Italiaans, tenzij het een open auto is, dan vind ik weinig stoerder dan de Triumph TR6 van mn vader. Het geluid, stoere uiterlijk, zware remmen en koppeling, een echte mannen auto.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan matzwart.
Verder heb ik liever een Europeaan, specifiek een Brit of een Duitser.
Welke kleuren dig je nog meer dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan matzwart.
am v8 vantage is ook erg geil. en lijkt behoordelijk op de mustang:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan matzwart.
Antraciet, British racing green en in sommige gevallen rood en witquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Welke kleuren dig je nog meer dan?
Ja, die is ook gaaf *zuchtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
am v8 vantage is ook erg geil. en lijkt behoordelijk op de mustang:
[ afbeelding ]
CLA al gezien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik het liefste Italiaans, tenzij het een open auto is, dan vind ik weinig stoerder dan de Triumph TR6 van mn vader. Het geluid, stoere uiterlijk, zware remmen en koppeling, een echte mannen auto.
Matantraciet ja?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antraciet, British racing green en in sommige gevallen rood en wit.
Al heb ik laatst een bruintint gezien die ik ook heel gaaf vind.
Merc bedoel je? Ja, ik twijfel nog wat ik er van moet vinden, ik heb hem nog niet IRL gezien, maar overweeg wel om ermee te gaan rijden.quote:
Nee, gewoon glanzend en donkerder grijs.quote:
Ja, die merc. Ik vind hem echt bruut eruitzien, en ook nog eens heel goedkoop voor een Mercedes. Is op basis van A klasse maar ik zou eerder zeggen C, eigenlijk. Het enige nadeel is dat het gamma van Mercedes nu wat te druk wordt mijns inziens. CLA/CL/CLS/SL ik vind het allemaal best veel op elkaar lijken nu. Merk ook op dat alle grilles (behalve de S) omgezet zijn naar weer de "oude" zoals in de W107.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Merc bedoel je? Ja, ik twijfel nog wat ik er van moet vinden, ik heb hem nog niet IRL gezien, maar overweeg wel om ermee te gaan rijden.
Wat is de vanaf prijs van een CLA met de middelste diesel motor in Elegance/Avantgarde uitvoering dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, die merc. Ik vind hem echt bruut eruitzien, en ook nog eens heel goedkoop voor een Mercedes. Is op basis van A klasse maar ik zou eerder zeggen C, eigenlijk. Het enige nadeel is dat het gamma van Mercedes nu wat te druk wordt mijns inziens. CLA/CL/CLS/SL ik vind het allemaal best veel op elkaar lijken nu. Merk ook op dat alle grilles (behalve de S) omgezet zijn naar weer de "oude" zoals in de W107.
De hele serie begint vanaf 32 rooitjes, en er is maar één dieselmotor 2.15 liter. Die namen zijn ook anders geworden, maar denk (incl bpm/btw) aan 45 ruggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is de vanaf prijs van een CLA met de middelste diesel motor in Elegance/Avantgarde uitvoering dan?
Dat is inderdaad erg goedkoopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hele serie begint vanaf 32 rooitjes, en er is maar één dieselmotor 2.15 liter. Die namen zijn ook anders geworden, maar denk (incl bpm/btw) aan 45 ruggen.
De motoren zijn wel kleiner dan een 3 serie kan (335 enzo), grootste (CLA 250) heeft een 2 liter motor. 1-100 in 6.7 s (niet megasnel dus) maar dan wel een verbruik van 1 op 16.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg goedkoopEen 3-serie voor hetzelfde geld is toch een stuk minder mooi.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
Shit, ze verzoeken mensen om hun handbagage in te checken, gratis. Dat wordt een hele volle vlucht
Zoals de echte smatjes betaamtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
No shit sherlock. Rook er vanavond ergens vast wel een.. biets er wel eentje
Haha je bent zelf een smatjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals de echte smatjes betaamt
Zo slecht dit..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zijn we samen Smat-a-licious
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zijn we samen Smat-a-licious
We kunnen natuurlijk een penny proberen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Evie het volgende:
[..]zolang we maar geen sheldon gaan maken is alles best
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een penny proberen.
Tot nu toe zag t er goed uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja doe ik normaal wel maar had 'em via mobiel geupload. Hij gaat sowieso terug naar het buitenland dus no worries.
Mag ik mee? Lijkt me veul leuker dan een dag op kantoor terwijl het St. Paddy's day isquote:
Ja, kom maar. Hier is bier en zoquote:Op zondag 17 maart 2013 08:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik mee? Lijkt me veul leuker dan een dag op kantoor terwijl het St. Paddy's day is
oelalalala..... maar waar is de pic van de lekkere kerel????quote:Op zondag 17 maart 2013 10:35 schreef Barbusse het volgende:
Happy St. Patricks' Day!![]()
[ afbeelding ]
En bedankt ja.
Dat moet je niet aan mij vragen, geen idee namelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 10:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oelalalala..... maar waar is de pic van de lekkere kerel????
en hi![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, geen idee namelijk![]()
En hey -Engel-![]()
Leprechaunsquote:Op zondag 17 maart 2013 10:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik ga wel ff googlen..... hopelijk tref ik nu niet alleen lebbercons of hoe je dat ook typt
ojaquote:
Dit misschien iets voor jou?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ojadat klinkt wel beter ja
Ik heb wel een plaatje met een shirt gevondennou dan moet ik t eerst vieren voor ik t shirt aan mag he
Eerder dat outfitje van plaatje 1 dan tochquote:Op zondag 17 maart 2013 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit misschien iets voor jou?
[ afbeelding ]
![]()
Dat mag altijd natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 10:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerder dat outfitje van plaatje 1 dan toch
Voel me echt lekker en rustig.quote:
Je hebt liever plaatje 2????quote:Op zondag 17 maart 2013 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag altijd natuurlijk![]()
edit: ik bedoel plaatje twee![]()
Arme jij..... de komende week heb ik ook iets minder vrij, maar dat haal ik de week erna weer inquote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Voel me echt lekker en rustig.Ben maar een dagje vrij helaas.
whatups met jou?
Dit is plaatje twee hoor:quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt liever plaatje 2????
ik vind t geheel niet leuk genoeg.... dan trek ik liever gewoon een jurkje aan
oja.... ik had het versje niet meegerekendquote:Op zondag 17 maart 2013 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is plaatje twee hoor:
[ afbeelding ]
Ohnomm nomm nomm
Ook weer één van je Facebook vriendinnen?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Dit is plaatje twee hoor:
[ afbeelding ]
Ohnomm nomm nomm
Zon: checkquote:Op zondag 17 maart 2013 10:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja.... ik had het versje niet meegerekend
ja deze idd die is lekker luchtig..... zon erbij.... zee erbij.... nou dan weet ik t wel
Ja alles komt goed. Ben vanaf april ook weer vrij op de maandagen. Wel lekker zo'n vrije doordeweekse dag.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme jij..... de komende week heb ik ook iets minder vrij, maar dat haal ik de week erna weer in
ik ben nog in slaapmodemaar verder oke
Fackin' hell, I wishquote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook weer één van je Facebook vriendinnen?
Sport ze vastquote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja alles komt goed. Ben vanaf april ook weer vrij op de maandagen. Wel lekker zo'n vrije doordeweekse dag.Ben zelf ook net wakker. Zo even lekker sporten.
Ik ben aan het werk en ze is niet St. patricks Day aan het vieren onder mijn bureauquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en ze is niet St. patricks Day aan het vieren onder mijn bureau
Oh snap. Zou het ook niet accepteren als ze het onder andere bureau's viert.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en ze is niet St. patricks Day aan het vieren onder mijn bureau
maak t helemaal mooiquote:Op zondag 17 maart 2013 11:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh snap. Zou het ook niet accepteren als ze het onder andere bureau's viert.
Ze gaat het zo vieren met 2 mooie dames, als ik klaar ben met werken zijn ze hopelijk tipsy genoegquote:Op zondag 17 maart 2013 11:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh snap. Zou het ook niet accepteren als ze het onder andere bureau's viert.
hihihiquote:Op zondag 17 maart 2013 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze gaat het zo vieren met 2 mooie dames, als ik klaar ben met werken zijn ze hopelijk tipsy genoeg
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze gaat het zo vieren met 2 mooie dames, als ik klaar ben met werken zijn ze hopelijk tipsy genoeg
quote:
Ik ga me zo even opknappen en dan gewoon lekker chillen.quote:
Daarvoor is het de dag des Heeresquote:Op zondag 17 maart 2013 11:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ga me zo even opknappen en dan gewoon lekker chillen.Moet rust pakken yo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarvoor is het de dag des Heeres![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je voor werk dan?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Ik poker.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarvoor is het de dag des Heeres![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
truequote:Op zondag 17 maart 2013 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja..... euh..... Ik kijk hoe andere mensen pokeren momenteel
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik vond hem wel toepasselijk op mijn levenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
![]()
"Onyl dead fish follow the stream" is een mooie trouwens
Jammer he?quote:
Ik ook. Vandaar dat ik het een mooie vind.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond hem wel toepasselijk op mijn leven
Was een goede week voor de Nederlandersquote:Op zondag 17 maart 2013 11:47 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaar dat ik het een mooie vind.
Bwehehehe, business is booming, evenals mijn salaris nou ja, dat niet helaas. Zolang ik mijn werk goed doe is er geen probleemquote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ja![]()
denk dat je werk nu wel meer inkomenszeker is
Het was een goede week voor de casino's bedoel jequote:Op zondag 17 maart 2013 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was een goede week voor de Nederlanders
Bwehehehe, business is booming, evenals mijn salaris nou ja, dat niet helaas. Zolang ik mijn werk goed doe is er geen probleemquote:Op zondag 17 maart 2013 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou ja![]()
denk dat je werk nu wel meer inkomenszeker is
Hoeveel heeft ie toen gewonnen dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:01 schreef Barbusse het volgende:
Ruben Visser moet zijn score van februari 2012 inhalen, gun ik hem echt.
Bijna 2 ton. 2e plaats. Maar imho had hij echt moeten winnen.quote:
Klinkt als Feescht ende Jolijtquote:
Doe gek! hou je niet in! Bezuinig niet op de tequilashots!quote:
Ik heb alleen maar bier in huisquote:Op zondag 17 maart 2013 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe gek! hou je niet in! Bezuinig niet op de tequilashots!
Niks mis met bierquote:Op zondag 17 maart 2013 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bier in huis
Why me! -_-
En hoe is het met jou verder?
Lekker weertje bij jou?
Ben allang al blij dat het niet meer vriest!quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met bier![]()
Hier is alles oke, en de storm van de afgelopen twee dagen is hier nu zonning en bijna 20 gradenHoest met u?
Had je niet iets kunnen halen dat wat minder licht geeft?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Straks even van dit spul halen
[ afbeelding ]
![]()
Nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je niet iets kunnen halen dat wat minder licht geeft?
Is het ook maar oh zo lekker.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Het ziet eruit als radioactieve spekkoek
Adoe, een Indo en z'n snoepgoedquote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Is het ook maar oh zo lekker.
Nu 6 ton gewonnen gister.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna 2 ton. 2e plaats. Maar imho had hij echt moeten winnen.
Zoveel?quote:
marsepein?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Straks even van dit spul halen
[ afbeelding ]
![]()
zo evillllllllllllquote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef Barbusse het volgende:
En sommig mensen verdienen een high-five. In their face. With a brick. Mij even dit soort foto´s sturen terwijl ze weten dat ik aan het werk ben:
[ afbeelding ]
Ja 1e plaats.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoveel?Dan heb ik het verkeerd begrepen
Welverdiend voor hem
Lapis saguquote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
marsepein?
nouga?
spekkoek dus.... waarom ken ik dat alleen in het groen???
Ja he?quote:
Daaromquote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 1e plaats.
Gun het hem ook zeker, aardige gozer.
Wat is heel zoet ja? Het is iig niet zo zoet als baklava ofzo.quote:
Hmm.... eens kijken of ze het bij de toko ofzo hebben.....quote:Op zondag 17 maart 2013 13:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat is heel zoet ja? Het is iig niet zo zoet als baklava ofzo.
That will teach you to post beer pics while I'm at work!quote:im working at 3:p
Je kan het iets opwarmen voor het consumeren maar ik vind het koud veel lekkerder.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... eens kijken of ze het bij de toko ofzo hebben.....
ben er wel benieuwd na
ik probeer t allebei welquote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kan het iets opwarmen voor het consumeren maar ik vind het koud veel lekkerder.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Karma!
[..]
That will teach you to post beer pics while I'm at work!
Iets zegt me dat ik dit als een boomerang teruggeworpen krijg de volgende keer als ik dit soort foto's plaatsquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dit als een boomerang teruggeworpen krijg de volgende keer als ik dit soort foto's plaats
En bedanktquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben realistisch..... maar je weet dat ik t niet doe
Je bent toch in Dublin nu? Ga St. Paddy's vieren!quote:
Gedaan, maar ik was moeilijk dronken gisteren avond.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Drink water, dan volgt er geen kater
Heb al in geen jaren meer een kater gehad
Klopt, maar ik wacht tot mn vrienden me komen ophalen voor brunch.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent toch in Dublin nu? Ga St. Paddy's vieren!
Utrecht is standaard koopzondag tegenwoordig.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet echt.... eigenlijk wil ik winkelen maar volgens mij moet ik dan ver weg ...
You killed teh topiquequote:Op zondag 17 maart 2013 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Utrecht is standaard koopzondag tegenwoordig.
Utrechtquote:
quote:
hehehe nee dat zeker nietquote:Op zondag 17 maart 2013 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jij hebt dan ook niet als officiële tweede naam MacGyver
Ojaquote:Op zondag 17 maart 2013 13:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Utrecht is standaard koopzondag tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |