Drugs ook niet, snijden ook niet. Vertel dat die mensen ook maarquote:
Nope.quote:
Ik ben een jongen en ik wil tieten van andere meisjes. Naja borstenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
andere meisjes? Dus je bent een meisje die tieten wil van andere meisjes?
niet mijn probleem hoewel het wel vervelend zou zijn als het een dierebare van mij zou betreffenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drugs ook niet, snijden ook niet. Vertel dat die mensen ook maar
oh thanks voor de uitleg manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een jongen en ik wil tieten van andere meisjes. Naja borsten
tieten klinkt zo vulgair.
Ken je werkelijk waar niemand in je omgeving daarmee dan? Of uberhaupt ooit gehoord? mensen op school? weet ik veelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet mijn probleem hoewel het wel vervelend zou zijn als het een dierebare van mij zou betreffen
Trustenquote:
Mensen op school ja, die mensen die hun haar zwartverven en lelijke kleding dragen omdat ze dan denken dat ze cooler zijn of omdat ze dan meer aandacht krijgen, onder het motto negatieve aaandacht is ook aandacht. ze roken, snijden, en luisteren slechte muziek gewoon op het schoolplein.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je werkelijk waar niemand in je omgeving daarmee dan? Of uberhaupt ooit gehoord? mensen op school? weet ik veelDat kan haast niet tegenwoodig
Zijn ook genoeg die er gewoon normaal bij lopen en het niet laten zien hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen op school ja, die mensen die hun haar zwartverven en lelijke kleding dragen omdat ze dan denken dat ze cooler zijn of omdat ze dan meer aandacht krijgen, onder het motto negatieve aaandacht is ook aandacht. ze roken, snijden, en luisteren slechte muziek gewoon op het schoolplein.
dit jaar nog moest er zelfs een amblulance bij komen, bij dat snijden
halloquote:
ja behhhquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg die er gewoon normaal bij lopen en het niet laten zien heVoor je weer teveel in emo-style gaat denken
![]()
Maar ze deden dat ook op school dus?dat is wel ziek ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |