PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Mag ik een beetje mazzel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat ik de afgelopen dagen veel winst heb gemaakt kan ik vrijuit silver packs openen en ik heb nu eindelijk weer wat geluk met die Miyaichi, St. Ledger en net een Caulker
quote:
LOL bij mij doen ze het gewoon. Naja zal ze ff Puushen en ering zettenquote:
Een keer een speler boven de 10kquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is goed, wanneer ben je tevreden?
Ja primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een keer een speler boven de 10k
Doen ze het nu wel?
Jij vond 'mensen als jullie je afvragen waar Derksen is, hij is niet weggelopen' opmerking ook leuk zeker?quote:
Dat Wilfred het de hele tijd over Heerenveen heeft is wel irritantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij vond 'mensen als jullie je afvragen waar Derksen is, hij is niet weggelopen' opmerking ook leuk zeker?
Ik vind VI nu echt weinig aan. Net een stel kleine kinderen..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat Wilfred het de hele tijd over Heerenveen heeft is wel irritant
Ja tis echt saai. Genee is super bang iets verkeerds te zeggen, en Johan zit er triomfantelijk bijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind VI nu echt weinig aan. Net een stel kleine kinderen..
Ja, maar ik vind dat ze amper meedoen. Maar er praat ook iemand er hier doorheen miss is dat hetquote:
Linkje van je team?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een nieuw zilver team en die speelt geilweer 451, die formatie suits me the most.
Zometeen, geen computer hier behalve iPad.quote:
PS3? Ik word vol overboden als ik op 200/250 ga zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
Ik had al150 a 200 player fitness kaartjes in de TP's gezet. Nu 700 (....) kaartjes voor 150c bid gekocht. Als de markt weer normaal is weer 2.5 a 3 ton ophalen
Top!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zometeen, geen computer hier behalve iPad.
Andres Oper ouwequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken wel een paar spelers van Estland: Ojamaa en Klavan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken wel een paar spelers van Estland: Ojamaa en Klavan
ohquote:
Huh? Gewoon fitness en max bin 200 selecteren. Dan naar de minuut gaan en op alles waar je 150c kan bieden aanklikken. Heb nu wel last van mijn arm.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
PS3? Ik word vol overboden als ik op 200/250 ga zitten.
45 pagina's ongeveerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh? Gewoon fitness en max bin 200 selecteren. Dan naar de minuut gaan en op alles waar je 150c kan bieden aanklikken. Heb nu wel last van mijn arm.
Vorig jaar ja. 1 wedstrijd voor Vitesse gespeeld en een IFquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
En die Piiroja die vorig jaar nog bij Vitesse speelde (geen idee waar hij nu speelt maar vorig jaar (of in FUT11?) had hij zelfs een IF)
Haha, dit was best een zieke actie. Heb geen zin meer om het met mijn andere accounts te doen, maar wel easy money weerquote:
Die IF kreeg hij volgens mij voor een internationale wedstrijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. 1 wedstrijd voor Vitesse gespeeld en een IF
Speelt nu in China
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:28 schreef DePresident. het volgende:
Lijkt niet erg op te schieten...
[ afbeelding ]
Het kopen lijkt me niet erg, het listen daarintegenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dit was best een zieke actie. Heb geen zin meer om het met mijn andere accounts te doen, maar wel easy money weer
Kan je niets aan doen, ligt aan je woonplaats.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dammit. Bronze uiteraard. Ik zat op goud te bieden. De kneus dat ik ben.
Elke dag leer je wel weer bij hierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dammit. Bronze uiteraard. Ik zat op goud te bieden. De kneus dat ik ben.
Heb voor +- 80k aan goude fitnesskaartjes gekocht. Hopelijk stijgen die ook naar 450 o.i.d.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb voor +- 80k aan goude fitnesskaartjes gekocht. Hopelijk stijgen die ook naar 450 o.i.d.
Klopt, maar dit is lucratiever.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar je allemaal je tijd in steekt joh. Kopen, en verkopen zal ook ff durenGa in spelers handelen joh, gaat veel makkelijker en is nog leuker ook
.
Ik ben een simpele ziel die alleen maar kan klikkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar je allemaal je tijd in steekt joh. Kopen, en verkopen zal ook ff durenGa in spelers handelen joh, gaat veel makkelijker en is nog leuker ook
.
Die gouden zijn wel 700 waard op een goed moment.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb voor +- 80k aan goude fitnesskaartjes gekocht. Hopelijk stijgen die ook naar 450 o.i.d.
Ligt eraan op welke manier, als je maar 1k per speler pakt (die SMLENO gasten) dan is dit sneller. 3x klikken=1kquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
.
Ik weet dat je dat niet bent, dus van jou vind ik dat helemaal verrassendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een simpele ziel die alleen maar kan klikken
Ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat niet bent, dus van jou vind ik dat helemaal verrassendIk heb op het begin ook al in formatie kaartjes gehandeld, maar dat was ik toch snel zat. Erger me nu al dood als ik formatiekaartjes moet zoeken voor mijn teams
![]()
Dit lijkt mij eigenlijk wel een week dat een gold IF in een pack krijgen niet onmogelijk is omdat er zo weinig gold packs worden geopend en er zijn veel gold IFs met een lage ratingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat niet bent, dus van jou vind ik dat helemaal verrassendIk heb op het begin ook al in formatie kaartjes gehandeld, maar dat was ik toch snel zat. Erger me nu al dood als ik formatiekaartjes moet zoeken voor mijn teams
Ja ik vind SMLENO dan ook een saaie manier, niet mijn manier van handelen iig. Ik richt me gewoon op een speler en profiteer van alle domme mensen op zo'n markt. Daar maakte ik eind januari toen ik even mijn best deed echt makkelijk 1 ton per dag mee, en dan verveel je een stuk minderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gouden zijn wel 700 waard op een goed moment.
[..]
Ligt eraan op welke manier, als je maar 1k per speler pakt (die SMLENO gasten) dan is dit sneller. 3x klikken=1k
Ik heb al zoveel packs geopend en er nog geen een gehad dit jaar, dus weinig vertrouwen in. Sowieso kun je nooit vertrouwen op geluk natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eigenlijk wel een week dat een gold IF in een pack krijgen niet onmogelijk is omdat er zo weinig gold packs worden geopend en er zijn veel gold IFs met een lage rating
Ik profiteer ook van domme mensen op de marktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik vind SMLENO dan ook een saaie manier, niet mijn manier van handelen iig. Ik richt me gewoon op een speler en profiteer van alle domme mensen op zo'n markt. Daar maakte ik eind januari toen ik even mijn best deed echt makkelijk 1 ton per dag mee, en dan verveel je een stuk minder
IF Uchida is duurder maar die is silver. Je hebt ook nog de kans op random gold Ieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel packs geopend en er nog geen een gehad dit jaar, dus weinig vertrouwen in. Sowieso kun je nooit vertrouwen op geluk natuurlijk
Als je hem pakt, heb je wel meteen de hoofdprijs. Ibarbo nog steeds boven de ton
Ja maar dat is op silver/brons basis, een hele kleine groep. Ik handel gewoon in gouden populaire spelersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik profiteer ook van domme mensen op de markt
[..]
IF Uchida is duurder maar die is silver. Je hebt ook nog de kans op random gold Ieren natuurlijk.
Ho.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een simpele ziel die alleen maar kan klikken
Ik heb dit jaar nog geen silver of gold IF gekregen dus eens moet de eerste keer zijn.. maar ik ga toch geen gold packs openen omdat 84/85-rated spelers nog niet eens 1k waard zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat is op silver/brons basis, een hele kleine groep. Ik handel gewoon in gouden populaire spelers
Tjah,en ja je hebt kans, maar die kans is miniem. Ik ga geen packs meer kopen iig
Ik heb hem in vizier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef n0ir het volgende:
Mijn oude chef van het vakkenvullen zit in het publiek bij VI, links achter Johan, die gast met die kale kop.
Hij is echt een smerige klootzak
haal de trekker nou maar gewoon over.quote:
Oh, heb het ook met contracten onlangs gedaan. Pakte ik 80K per dagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik zet mijn geld dan op de TOTYquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen silver of gold IF gekregen dus eens moet de eerste keer zijn.. maar ik ga toch geen gold packs openen omdat 84/85-rated spelers nog niet eens 1k waard zijn.
Maar dat is zo hersendoodquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, heb het ook met contracten onlangs gedaan. Pakte ik 80K per dagBen serieus niet van de spelers, omdat ik geen zin heb me te verdiepen hoeveel de speler kost.
Het gaat mij er om dat het effectief is eigenlijk. Maar dat is mijn nadeel. Als ik een trade mogelijkheid zie, dan wil ik er gelijk tonnen uithalen. En dan moet je inderdaad als een mongool klikken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat is zo hersendoodDan ga ik liever gewoon seasons spelen zo'n dag, pak ik ook minstens 40k
Hoe staat het eigenlijk met de IF handel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat het effectief is eigenlijk. Maar dat is mijn nadeel. Als ik een trade mogelijkheid zie, dan wil ik er gelijk tonnen uithalen. En dan moet je inderdaad als een mongool klikken.
Ze hebben 2 jaar geleden nog bijna onderaan gestaan in de League Onequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Southampton vanuit League one naar Championship naar Premier League ging in achtereenvolgende seizoenen
Morgen weer kut zeker?quote:
Nee, morgen ga ik niet spelenquote:
Vandaag 1 voor 21K verkocht. Gisteren 2 stuksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de IF handel?
Het lijkt wel FM als je dat dan leestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 jaar geleden nog bijna onderaan gestaan in de League One
Ja het is echt een zeer langzame manier iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag 1 voor 21K verkocht. Gisteren 2 stuksMaar gaat nog mondjesmaat hoor. Hoop dat het wel wat sneller gaat de komende weken. Kan ik na de verhuizing aan de slag.
Vandaag trouwens bericht gehad dat de bank akkoord is voor wat betreft mijn hypotheek
Met Portsmouth gaat het nu juist de andere kant op. In 2010 of 2011 stonden ze nog in de FA cup finale en nu staan ze onderaan in de League One.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het lijkt wel FM als je dat dan leestZe hadden punten aftrek door schulden en daarna alleen maar berg opwaarts gegaan
28 maar was de bedoeling, maar maandag gaan we het bespreken, ik wil gaan proberen om over een week de sleutel al te hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja het is echt een zeer langzame manier idd
GefeliciteerdWanneer ga je intrekken?
Ja idd. Evian Thonon is toch ook zo'n sprookje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Portsmouth gaat het nu juist de andere kant op. In 2010 of 2011 stonden ze nog in de FA cup finale en nu staan ze onderaan in de League One.
Ja, die promoveerden ook 2x achter elkaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd. Evian Thonon is toch ook zo'n sprookje?
ik post hem zo wel, mag Klose er in?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft er hier nog leuke gouden teams? 200K max
Mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
28 maar was de bedoeling, maar maandag gaan we het bespreken, ik wil gaan proberen om over een week de sleutel al te hebben
Ja,netto hypotheek voor 285 euro. Heb je volgens mij niet eens een studentenkamer voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
Goede tijd om een huis te kopen denk ik
Lolwatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,netto hypotheek voor 285 euro. Heb je volgens mij niet eens een studentenkamer voor
Dan ga ik iedereen uitnodigen die elkaar hier niet mogen. Wordt er toch nog verbouwdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MooiSucces
Fut meet in je nieuwe crib?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft er hier nog leuke gouden teams? 200K max
433, 451 of 352
Martinez heb ik al in een kek teamquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normale Campagnaro dan
Ja kan van mn reiskosten de hypotheek betalen. Wat ik overhou ga ik in ontwikkelingshulp aan Thailand uitgeven denk ik.quote:
Nee godverdomme. De kamer die ik op het oog had is ineens 410 kaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja,netto hypotheek voor 285 euro. Heb je volgens mij niet eens een studentenkamer voor
Dan zet je Falcao in de spitsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Martinez heb ik al in een kek team
IF Guarin zou ik wel in dat andere team willen
Muriel is vies.quote:
Best sick, en dan moet je dat nog met je studiefinanciering en bijbaantje betalen. komt er nog internet, boodschappen, gsm abbo, ziektekosten enzo bijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee godverdomme. De kamer die ik op het oog had is ineens 410 kaal
niks aan goede doelen geven, gewoon doen zoals de Chinezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja kan van mn reiskosten de hypotheek betalen. Wat ik overhou ga ik in ontwikkelingshulp aan Thailand uitgeven denk ik.
Toefjes bedoelt andere goede doelen dan jij voor ogen hebt hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niks aan goede doelen geven, gewoon doen zoals de Chinezen.
Ja dat ga ik dan dus ook niet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best sick, en dan moet je dat nog met je studiefinanciering en bijbaantje betalen. komt er nog internet, boodschappen, gsm abbo, ziektekosten enzo bij
met happy end?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toefjes bedoelt andere goede doelen dan jij voor ogen hebt hoor.
Doet hij nu ook al Duits voetbal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Legendarisch slap gelul van Sierd na het laatste fluitje bij Wolfsburg. Conclusie: Marcella Mesker is lekker![]()
Schattig, zo'n naieve reactie van Tbakkertquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toefjes bedoelt andere goede doelen dan jij voor ogen hebt hoor.
ik ben gewoon nog niet compleet verziekt door mensen zoals julliequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schattig, zo'n naieve reactie van Tbakkert
Zonder massage.quote:
iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schattig, zo'n naieve reactie van Tbakkert
Dat kan ook op Sunny beach of in Chersonnisos gebeuren. heb toen ook een keer (toen was ik 22 ofzo) gezoend met een meisje, waar ik de leeftijd niet van gevraagd heb. Achteraf denk ik dat ik het ook niet wilde wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
Toch zou ik dat niet in Thailand gaan doen, voor je het weet heb je een minderjarige aan de figuurlijke haak geslagen.
Fixed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
Toch zou ik dat niet in Thailand gaan doen, voor je het weet heb je een ladyboy aan de figuurlijke haak geslagen.
Verschil is dat ze in Sunny Beach het altijd zelf willen en er geen financiele motieven zijn, in Thailand weet je allemaal niet precies hoe het zitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan ook op Sunny beach of in Chersonnisos gebeuren. heb toen ook een keer (toen was ik 22 ofzo) gezoend met een meisje, waar ik de leeftijd niet van gevraagd heb. Achteraf denk ik dat ik het ook niet wilde weten
Of gedogen. Net als Willy.quote:
350 a 400 zeker welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:34 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Voor hoeveel krijg je ze makkelijk verkocht dan bij 'normale' markt?
Klopt, en er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil is dat ze in Sunny Beach het altijd zelf willen en er geen financiele motieven zijn, in Thailand weet je allemaal niet precies hoe het zit
Haha true storyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, en er is maar 1 manier om daar achter te komenAlleen wel iemand vinden die net zo ziek van geest is als ikzelf, want ik wil niet alleen gaan
Die heb ik al maanden niet meer gezien op 7..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:37 schreef laucas het volgende:
Geen Jupiler League samenvattingen vanavond?
Dat is echt al heel lang niet meer zo. Is altijd zaterdag, eind van de middag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:37 schreef laucas het volgende:
Is toch op zaterdag tegenwoordig of niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:37 schreef laucas het volgende:
Ah, kijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt al heel lang niet meer zo. Is altijd zaterdag, eind van de middag.
Toch mooi 62K opgeleverd vandaag van alle bronzen opgespaarde Ierenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
De bodemprijs voor de ieren is nu alweer 400c op de ps3. Dan worden ze wel gelijk verkocht. Maar zal morgen wel weer redelijk normaal niveau zijn de prijzen.
Ik gebruik Laudrup bij al mijn 3-5-2 teamsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:44 schreef StijnDa het volgende:
Ze zouden stats van FUT managers moeten bijhouden![]()
Heb een Dick Advocaat die ik al het hele jaar gebruik bij elk team wat minimaal een Nederlander bevat of 352 formatie heeft
Yep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Heeft er hier iemand met zowel 3-4-2-1 als 3-4-3 gespeeld toevallig?
leg het dan gelijk uit..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen idee voor welke vakken ik mij moet inschrijven
ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Zijn de verschillen groot en wat vond je fijner? En merk je er in je rest van het team ook iets van of is het echt alleen de voorhoede die anders staat (wat me uiteraard het meest logisch lijkt)? Thanksquote:
Ik Robert Di Matteoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik Laudrup bij al mijn 3-5-2 teams![]()
Alleen bij mijn Spurs/Dortmund team wilde de autist in mij graag Villas-Boas
oh zoquote:
Dat Advocaat silver en non-shiny is is eigenlijk wel vreemd omdat PSV zelf gold is. Bij Ajax is het net andersom, Ajax zelf is silver en De Boer goldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik Robert Di Matteoen Koeman, maar dat komt omdat Koeman 352 was
En dat shiny ziet er leuk uit
Staan een stuk of 20 mogelijke inschrijvingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh zoik 3
Maar gewoon alles inschrijven toch en zie je vanzelf wel h oe en wat
343 helemaal aan het begin, nu 3421quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
In 3421 hebben je RM en LM wat meer ruimte om mee op te komen en kan je wat beter kort combineren met je aanvallers. In 343 houd je het veld echt heel groot, met goede passers op je middenveld kan je het dan helemaal openbreken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn de verschillen groot en wat vond je fijner? En merk je er in je rest van het team ook iets van of is het echt alleen de voorhoede die anders staat (wat me uiteraard het meest logisch lijkt)? Thanks
Ik vond 3-4-2-1 fijner, maar da hing ook van de spelers af denk ik. Ik speelde met 3 kopsterke spelers, Arnautovic op RF, Mandzukic op ST en op LF Persic. dan komen je LM en RM mooi op en heb je 3 mensen staan die ze er makkelijk inleggen. Als jij meer echt van de snelle buitenspelers bent, dan denk ik dat 3-4-3 misschien beter is. Ik denk dat je as verdedigend wel wat sterker staat met 3-4-2-1, want bijna alles staat in het midden. Bij 3-4-3 moet je wel sterke en snelle(verdedigend ingestelde) CM's hebben en dan verlies je vaak wat voetballend vermogen op je middenveld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn de verschillen groot en wat vond je fijner? En merk je er in je rest van het team ook iets van of is het echt alleen de voorhoede die anders staat (wat me uiteraard het meest logisch lijkt)? Thanks
Ja bij de Boer is het een prestatie dat hij Ajax kampioen heeft gemaakt want Ajax is per definitie kut.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat Advocaat silver en non-shiny is is eigenlijk wel vreemd omdat PSV zelf gold is. Bij Ajax is het net andersom, Ajax zelf is silver en De Boer gold
PR gemacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja bij de Boer is het een prestatie dat hij Ajax bovenaan krijgt want Ajax is per definitie kut.
Advocaat heeft het met Rusland verneukt terwijl ze beter geschat werden.
Volgend jaar is Koeman ook goldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja bij de Boer is het een prestatie dat hij Ajax kampioen heeft gemaakt want Ajax is per definitie kut.
Advocaat heeft het met Rusland verneukt terwijl ze beter geschat werden.
Ik heb er nooit mee gespeeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de reacties. VInd 3-4-2-1 wel fijn, maar wil misschien 3-4-3 ook een kans geven. Als het niet werkt koop ik wel weer 11 kaartjes van 150c
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van beide formaties maar prefereer toch wel de formatie met LF/RF. Je middenveld moet zo goed in balans zijn en dan moet je altijd compromissen sluiten: Gustavo is verdedigend sterk, maar heeft geen creatief vermogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de reacties. VInd 3-4-2-1 wel fijn, maar wil misschien 3-4-3 ook een kans geven. Als het niet werkt koop ik wel weer 11 kaartjes van 150c
Ik heb hetzelfde, 2 onvoldoendes (echt net) en de rest hoger dan een 7.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
Ik heb twee lelijke cijfers bij mijn vakken van het 1e jaar staan
beide net een onvoldoende, voor de rest alles hoger dan een 7
5,3 en een 5,2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, 2 onvoldoendes (echt net) en de rest hoger dan een 7.
quote:
Ja, de formaties met LF/RF liggen mij wel beter, maar heb al 2 jaar geen RW/LW geprobeerd omdat ik het destijds zo'n kutformatie vond. Dat tikkie tiki taka is niet echt mijn ding en wil met mijn wingers graag voor het doel komen, dus toch maar 3-4-2-1 denk ik danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van beide formaties maar prefereer toch wel de formatie met LF/RF. Je middenveld moet zo goed in balans zijn en dan moet je altijd compromissen sluiten: Gustavo is verdedigend sterk, maar heeft geen creatief vermogen.
3-4-3 vond ik meer tikkie-takkie. Balletje van LM naar LW, CM schuift in en tegenstander moet instappen: ruimte voor LW. Meer ruimtes maar je moet ook meer geduld hebben. Balverlies is dan nog dodelijker eigenlijk.
Bij 4-3-2-1 / 3-4-2-1 maken je wingers slimmere loopacties tussen de backs en CB's in mits ze over goede positioning en workrates beschikken.
Vorige FIFA speelde ik nog een tijdje 3-4-3 met Xavi en Iniesta op het middenveld. Dan heb je zoveel geilheid en dominantie op het middenveld dat je niet echt bezig bent met balans etc.
En wat wassie slecht zegquote:
Feit, Londt terecht gewonnen.quote:
Ja dat is de complete reden iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
Fifa is dit jaar verneukt omdat Iniesta geen CAM is
Dat is de enige reden inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een Hazard op CAMquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
Nee man, gewoon LWquote:
quote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik had er uiteindelijk via paint.net nog wel wat van gemaakt gisteren btw
True that. Dit jaar ben ik ook minder rijk en actief voor zijn blauwe kaartjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:07 schreef Rijst het volgende:
WEJO is dat Kelly? Ze is dan wel dik geworden
[video] 500 FOK!kers unrated & uncut
Ja echt een bazenprogramma. Alleen met layers werkt het wat minder dan met Photoshop. Maar die skills ben ik echt allang verleerd. 6 jaar geleden wel wat headers gemaakt enzo daarmee, maar fatsoenlijke dingen nooitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi zoPaint.net gebruik ik ook altijd.
Dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kandji speelt nu in de 2e divisie in Griekenland maar ik kreeg hem vandaag nog in een pack
Regelmatigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef v0lt026 het volgende:
Iemand wel eens een melding gehad op de ps3 dat je geen toegang hebt tot de "online pas"?
Opnieuw downloaden bij je download history. Schijnt te werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef v0lt026 het volgende:
Iemand wel eens een melding gehad op de ps3 dat je geen toegang hebt tot de "online pas"?
thxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Opnieuw downloaden bij je download history. Schijnt te werken.
Hey, ken je deze nog?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kandji speelt nu in de 2e divisie in Griekenland maar ik kreeg hem vandaag nog in een pack
Toen hadden we bijna allemaal datzelfde team met 2 of 3 verschillen max. voor mijn gevoelquote:
Ja, die ken ik nog maar een aantal spelers uit dat team had ik vorig jaar niet (de 2 CDMs) IF Okugo had ik vorig jaar ook niet maar jij zo te zien ook nietquote:
Ik speelde met Oduroquote:
Gardner op RB net als in het echtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:19 schreef laucas het volgende:
Huisgenoot die een nachtje plezier heeft gehad![]()
[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar ook Oduro en nu klaag ik als mensen Slew hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde met Oduro![]()
En dan altijd dit op de achtergrond en doen alsof hij Oduro zei![]()
Ik had wel IF Okugo en TOTY Zusi
Ja zoiets. IF Okugo (vond ik maar niks), Oduro of Harris en Jamaicaan of Amerikaan op CDMquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen hadden we bijna allemaal datzelfde team met 2 of 3 verschillen max. voor mijn gevoel
que?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef ThadCastle het volgende:
Dat MLS toernooi komt niet online? Alleen offline?
Evans was nog beter dan Zavarise imoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja zoiets. IF Okugo (vond ik maar niks), Oduro of Harris en Jamaicaan of Amerikaan op CDM
Die Canadese CDM (Zavarise?) was ook achterlijk goed voor een bronsje.
mwoah, nu romantiseer je het. Toen klaagden we net zo veel en vonden we de FUT van het jaar daarvoor ook beter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar mocht je nog Pearce en Osborne achterin hebben en toen klaagden mensen nog niet zoveel over Engelse bronzes. Over het algemeen klaagden mensen toen minder (behalve over Agbonlahor en Nilmar)
Toen was de term sweaty nog niet bekend en dus werd het niet OVER 9000x gebruikt. Maar FUT11 was het bestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mwoah, nu romantiseer je het. Toen klaagden we net zo veel en vonden we de FUT van het jaar daarvoor ook beter.
Wat ik trouwens wel echt leuk vind aan die 3-4-3 en 3-4-2-1 is dat je je minder druk hoeft te maken over Pace bij je LM en RM. Iniesta is daar ook in FIFA 13 wel geschikt voor, lijkt mequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van beide formaties maar prefereer toch wel de formatie met LF/RF. Je middenveld moet zo goed in balans zijn en dan moet je altijd compromissen sluiten: Gustavo is verdedigend sterk, maar heeft geen creatief vermogen.
3-4-3 vond ik meer tikkie-takkie. Balletje van LM naar LW, CM schuift in en tegenstander moet instappen: ruimte voor LW. Meer ruimtes maar je moet ook meer geduld hebben. Balverlies is dan nog dodelijker eigenlijk.
Bij 4-3-2-1 / 3-4-2-1 maken je wingers slimmere loopacties tussen de backs en CB's in mits ze over goede positioning en workrates beschikken.
Vorige FIFA speelde ik nog een tijdje 3-4-3 met Xavi en Iniesta op het middenveld. Dan heb je zoveel geilheid en dominantie op het middenveld dat je niet echt bezig bent met balans etc.
Kan nietquote:
Jawel joh, dat was vorig jaar toch ook alquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen was de term sweaty nog niet bekend en dus werd het niet OVER 9000x gebruikt. Maar FUT11 was het best
Daar kan ik me dan niet veel meer van herinneren.. het werd in ieder geval niet zoveel gebruikt als nu. Bijna in elke topic op het EA forum wordt het wel genoemd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel joh, dat was vorig jaar toch ook al
Krijg zelfs niet eens meer verbinding met PSN netwerk... Iemand anders ook last van of ligt het probleem hierquote:
Klinkt wel als de perfecte cup voor mij met mijn Dortspurs teamquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2 clubs exact in je team moet je hebben. Maar volgens mij wordt het niet online.
Wel uit MLSquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt wel als de perfecte cup voor mij met mijn Dortspurs team
oja tuurlijk, domquote:
UP Lens is goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dit eens maken..wil UP Lens nog steeds een keer proberen![]()
[ afbeelding ]
Zijn IF toen was zo geniaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
UP Lens is goedErg goed schot, prima snelheid en prima kracht.
87 shooting ofzo had diequote:
Handicapquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:34 schreef Rijst het volgende:
Ik speelde vandaag tegen dit team. Binnen 4 minuten ingame stond ik 2-0 voor en na de 6-1 ging die weg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dit eens maken..wil UP Lens nog steeds een keer proberen![]()
[ afbeelding ]
Net zo snel ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:36 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook wel een tank op LM
Die is voor mij toch wat te traag daarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:36 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook wel een tank op LM
Cuencaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is voor mij toch wat te traag daar![]()
LM/RM in 3-4-2-1 hoeft echt niet zo snel te zijn, maar 80+ toch wel.
Lekker krom om te zeggen net nadat ik een team met Narsingh post daar, maar goed..ik weet geen beter alternatief
kan menig City-speler nog wat van lerenquote:• Melvin Platje maakt gewoon deel uit van de NEC-selectie voor het duel met SC Heerenveen • De spits kwam vorige week in aanvaring met trainer Alex Pastoor na zijn weigering warm te lopen tijdens de wedstrijd tegen Heracles Almelo • 'De problemen met Platje zijn uitgepraat. Het kan wel eens botsen, als het maar wordt opgelost', aldus Pastoor •
zo triest dat altijdquote:
hoeveel kost ie?quote:
slecht. Kan je beter voor Vorm gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Hoe bevalt Krul dit jaar? Qua stats zijn hij en Courtois nog vrij gelijkwaardig
Dat was toch vorig jaar pas aan het eind van FUT?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:46 schreef DuTank het volgende:
Jaja het MLS toernooi, zoals mensen hier al hadden voorspeld. Goed dat ik die spelers in m'n club heb gestald met die bronze packs van afgelopen week. Zullen wel wat MLS spelers bij zitten
140Kquote:
Sicke anticlimaxquote:
alleen offline en maar 3k bonus. Drie keer niks dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:46 schreef DuTank het volgende:
Jaja het MLS toernooi, zoals mensen hier al hadden voorspeld. Goed dat ik die spelers in m'n club heb gestald met die bronze packs van afgelopen week. Zullen wel wat MLS spelers bij zitten
Of zo'n Ghanassy goed uitpakt op die positie is ook maar de vraag. Kwestie van uitproberen maar ik kijk eigenlijk niet meer zozeer naar wat op het kaartje staat. Sommige bronzes met 58 shooting maken de ziekste longshots en sommige spelers met 70-73 pace voelen aan als +78.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is voor mij toch wat te traag daar![]()
LM/RM in 3-4-2-1 hoeft echt niet zo snel te zijn, maar 80+ toch wel.
Lekker krom om te zeggen net nadat ik een team met Narsingh post daar, maar goed..ik weet geen beter alternatief
Lines zijn longshotsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Of zo'n Ghanassy goed uitpakt op die positie is ook maar de vraag. Kwestie van uitproberen maar ik kijk eigenlijk niet meer zozeer naar wat op het kaartje staat. Sommige bronzes met 58 shooting maken de ziekste longshots en sommige spelers met 70-73 pace voelen aan als +78.
Net zoals ik vorig jaar de ene naar de andere finesse shot scoorde met Ben Arfa en Robben ze allemaal miste
Ja, dat weet ik ook niet. Wilde er minimaal 3 silvers bij hebben eigenlijk. Lamah is qua stats beter voor die plek..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Of zo'n Ghanassy goed uitpakt op die positie is ook maar de vraag. Kwestie van uitproberen maar ik kijk eigenlijk niet meer zozeer naar wat op het kaartje staat. Sommige bronzes met 58 shooting maken de ziekste longshots en sommige spelers met 70-73 pace voelen aan als +78.
Net zoals ik vorig jaar de ene naar de andere finesse shot scoorde met Ben Arfa en Robben ze allemaal miste
Ik ga zo op bed, hele korte nacht gehadquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga zo op bed, hele korte nacht gehadMorgen misschien wel even.
Ja dikkequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
Morgen is alles hier afgelast, vrijaf en dus een keer uitslapen
kutzooiquote:
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebbenquote:
Oke dikkie dik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben
Ja ik was te snel blij en zag dat later alquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen offline en maar 3k bonus. Drie keer niks dus
ben te moequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
LameIk heb ook een korte nacht gehad, yolo
Rijst zo maar even rematch dan?
in before opmerkingen over je ogenquote:
Ja jonge, wat een onzin was datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Derksen
Vuile homo is spreektaal geworden in Brabant door New Kids
quote:
om moe van te worden he?quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil zo wel een klein potje fifa doen??
een goed begin van de dagquote:
Flikker op tering dikkequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef vandermar het volgende:
Die tent waar wij vanacht waren zou echt iets voor mathijs zijn. Het was een worstenfeest
Nouhouquote:
Dan ga je toch ergens anders heenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef vandermar het volgende:
Die tent waar wij vanacht waren zou echt iets voor mathijs zijn. Het was een worstenfeest
Ach joh, we gingen na een half uur ook weer pleitequote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens anders heen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:06 schreef vandermar het volgende:
quote:
Ik was de komma tussen wij en vanacht vergeten.quote:
zondagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef v0lt026 het volgende:
Weet iemand zo tot wanneer die Ireland cup is trouwens?
Heb jij een bril?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ooglaseren, dat is echt iets wat ik nooit zou overwegen
Dit stond er in de tekstquote:Hij volgde er in de voetsporen van Alex en zijn landgenoot is het voorbeeld van Marcelo.
“Ik wil ook titels winnen in het shirt van PSV, dan vertrekken naar een topclub en uitgenodigd worden voor de Braziliaanse ploeg."
Ik wel, liever dat dan lenzen of een bril. Gelukkig voor mij niet aan de orde voorlopig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja maar alleen op als ik TV kijk of gamequote:
Dat durf ik ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al is er maar 0.000001 kans dat je blind raakt aan een oog, dat risico wil ik echt niet lopenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wel, liever dat dan lenzen of een bril. Gelukkig voor mij niet aan de orde voorlopig.
Eerste is al geluktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel jammer dat alle drie de dingen niet gaan lukken.
Hij is nu wel bekend als de ultieme troll speler in FUTquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel jammer dat alle drie de dingen niet gaan lukken.
Ik heb wel een bril, maar heb -0,75/-0,5. Dus eigenlijk nooit op, alleen tijdens gamen af en toe...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wel, liever dat dan lenzen of een bril. Gelukkig voor mij niet aan de orde voorlopig.
Zoiets?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar alleen op als ik TV kijk of gameOf autorijd natuurlijk
Maar soms met college
Ik heb wel een brilquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb wel een bril, maar heb -0,75/-0,5. Dus eigenlijk nooit op, alleen tijdens gamen af en toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |