PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Mag ik een beetje mazzel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat ik de afgelopen dagen veel winst heb gemaakt kan ik vrijuit silver packs openen en ik heb nu eindelijk weer wat geluk met die Miyaichi, St. Ledger en net een Caulker
quote:
LOL bij mij doen ze het gewoon. Naja zal ze ff Puushen en ering zettenquote:
Een keer een speler boven de 10kquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is goed, wanneer ben je tevreden?
Ja primaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een keer een speler boven de 10k
Doen ze het nu wel?
Jij vond 'mensen als jullie je afvragen waar Derksen is, hij is niet weggelopen' opmerking ook leuk zeker?quote:
Dat Wilfred het de hele tijd over Heerenveen heeft is wel irritantquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij vond 'mensen als jullie je afvragen waar Derksen is, hij is niet weggelopen' opmerking ook leuk zeker?
Ik vind VI nu echt weinig aan. Net een stel kleine kinderen..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat Wilfred het de hele tijd over Heerenveen heeft is wel irritant
Ja tis echt saai. Genee is super bang iets verkeerds te zeggen, en Johan zit er triomfantelijk bijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind VI nu echt weinig aan. Net een stel kleine kinderen..
Ja, maar ik vind dat ze amper meedoen. Maar er praat ook iemand er hier doorheen miss is dat hetquote:
Linkje van je team?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een nieuw zilver team en die speelt geilweer 451, die formatie suits me the most.
Zometeen, geen computer hier behalve iPad.quote:
PS3? Ik word vol overboden als ik op 200/250 ga zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef Toefjes het volgende:
Ik had al150 a 200 player fitness kaartjes in de TP's gezet. Nu 700 (....) kaartjes voor 150c bid gekocht. Als de markt weer normaal is weer 2.5 a 3 ton ophalen
Top!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zometeen, geen computer hier behalve iPad.
Andres Oper ouwequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken wel een paar spelers van Estland: Ojamaa en Klavan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken wel een paar spelers van Estland: Ojamaa en Klavan
ohquote:
Huh? Gewoon fitness en max bin 200 selecteren. Dan naar de minuut gaan en op alles waar je 150c kan bieden aanklikken. Heb nu wel last van mijn arm.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
PS3? Ik word vol overboden als ik op 200/250 ga zitten.
45 pagina's ongeveerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh? Gewoon fitness en max bin 200 selecteren. Dan naar de minuut gaan en op alles waar je 150c kan bieden aanklikken. Heb nu wel last van mijn arm.
Vorig jaar ja. 1 wedstrijd voor Vitesse gespeeld en een IFquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
En die Piiroja die vorig jaar nog bij Vitesse speelde (geen idee waar hij nu speelt maar vorig jaar (of in FUT11?) had hij zelfs een IF)
Haha, dit was best een zieke actie. Heb geen zin meer om het met mijn andere accounts te doen, maar wel easy money weerquote:
Die IF kreeg hij volgens mij voor een internationale wedstrijdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. 1 wedstrijd voor Vitesse gespeeld en een IF
Speelt nu in China
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:28 schreef DePresident. het volgende:
Lijkt niet erg op te schieten...
[ afbeelding ]
Het kopen lijkt me niet erg, het listen daarintegenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dit was best een zieke actie. Heb geen zin meer om het met mijn andere accounts te doen, maar wel easy money weer
Kan je niets aan doen, ligt aan je woonplaats.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dammit. Bronze uiteraard. Ik zat op goud te bieden. De kneus dat ik ben.
Elke dag leer je wel weer bij hierquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dammit. Bronze uiteraard. Ik zat op goud te bieden. De kneus dat ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |