Maar dat ben ik wel... ik ben zelf ook een fanatiek portretfotograaf dus ik heb er kijk op!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:19 schreef CherryOnTop het volgende:
Ach, sommige mensen zijn gewoon niet fotogeniek.
Dan is je spiegel wellicht gewoon viesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:20 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Maar dat ben ik wel... ik ben zelf ook een fanatiek portretfotograaf dus ik heb er kijk op!
9,95!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
Je zou moeten klagen over het feit dat veel van deze pasfoto-fotografen gewoon 10 (!!!) euro vragen voor een paar simpele pasfoto's die ze op een huis- tuin- en keukenprinter uitprinten....
Een combinatie van Brad Pitt en Russel Crowe!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Altijd weer dit soort opmerkingen en dan geen pics... Totaal ongeloofwaardig, deze TS.
je lijkt helemaal niet op Brad Pitt dus.quote:
Wel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je lijkt helemaal niet op Brad Pitt dus.
hmmja, nu je het zegt, bij daglicht ziet het er heel anders uit.quote:
hahahaa ik ook met mijn ogen dichtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef Smack10 het volgende:
Terechte klacht, ik sta er ook altijd op met de ogen dicht ofzoiets![]()
Maar dat maakt niet uit, aangezien het maar een momentopname is en over het algemeen heb ik niks te klagen
Ik krijg nog steeds een foto van jou!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaa ik ook met mijn ogen dicht
Maar sowieso soms zie ik er in de spiegel wel oké uit en op foto![]()
mindfuck.
ja, dat zegt me niks, sorry, ik ben niet zo visueel verbeeldend ingesteld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Blue.Stratos het volgende:
Ik transpireerde ook van het fietsen en het regende... ik sta er glimmend op!
Als je met dit weer transpireert van het fietsen, moet je iets aan je conditie doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Blue.Stratos het volgende:
Ik transpireerde ook van het fietsen en het regende... ik sta er glimmend op!
Nou, ik denk gewoon dat we een gevalletje too pretty to catch zijn, kan de camera niet aan. Komt omdat we hier in het zuiden van het land gewoon lekker rustig en relax zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaa ik ook met mijn ogen dicht
Maar sowieso soms zie ik er in de spiegel wel oké uit en op foto![]()
mindfuck.
Viel me ook al op... mijn dslr is van een betere kwaliteit dan het apparaat dat hij gebruikte!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:55 schreef Studeur het volgende:
Pasfoto's kun je gewoon zelf maken. Voor een witte muur, goed belichten en niet lachen.
Om ons vervolgens lastig te vallen met je gezeik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Viel me ook al op... mijn dslr is van een betere kwaliteit dan het apparaat dat hij gebruikte!
Terwijl ik wachtte zat ik al te denken dat ik dat zelf ook wel zou kunnen doen, aan de andere kant is het zo'n ouderwets winkeltje en ik ben blij dat ik ze van een beetje omzet kan voorzien
Ja, je moet van goede huize komen om mij zo slecht op de foto te weten zetten!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om ons vervolgens lastig te vallen met je gezeik.
Dus je bent zo onzeker over jezelf dat die foto je echt wat uitmaakt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:16 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Ja, je moet van goede huize komen om mij zo slecht op de foto te weten zetten!
Ik stel hoge eisen aan zowel mezelf als aan anderen... deze fotograaf heeft verzaakt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus je bent zo onzeker over jezelf dat die foto je echt wat uitmaakt?
Zodra oude winkeltjes idiote bedragen gaan vragen voor de meest simpele dingen, dan mogen ze wat mij betreft keihard failliet gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Viel me ook al op... mijn dslr is van een betere kwaliteit dan het apparaat dat hij gebruikte!
Terwijl ik wachtte zat ik al te denken dat ik dat zelf ook wel zou kunnen doen, aan de andere kant is het zo'n ouderwets winkeltje en ik ben blij dat ik ze van een beetje omzet kan voorzien
En hou oud is de hoge eisensteller?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Ik stel hoge eisen aan zowel mezelf als aan anderen... deze fotograaf heeft verzaakt!
Maandag heb ik een afspraak met de gemeente. Ik heb nu tien euro betaald voor pasfoto's... ik ga niet nogmaals betalen voor een foto die bijna niemand te zien krijgtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:29 schreef -supergirl- het volgende:
dit wist je niet vóór je die pasfoto inleverde bij de gemeente?je had natuurlijk ook gwn een nieuwe kunnen maken als je het echt zo erg vind
als toch bijna niemand die foto te zien krijg moet je ook nie huilen. waar zijn je ballen geblevenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:35 schreef Blue.Stratos het volgende:
[..]
Maandag heb ik een afspraak met de gemeente. Ik heb nu tien euro betaald voor pasfoto's... ik ga niet nogmaals betalen voor een foto die bijna niemand te zien krijgt
Ik ben alvast aan het indrinken voor vanavond en nu na een litertje bier valt het bij nader inzien best nog wel meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ach, waar maak je je druk om. Andere mensen staan altijd lelijk op de foto
Bedankt voor deze interessante doch zinvolle mededeling.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:17 schreef Blue.Stratos het volgende:
Ik ben iemand die er heel goed uitziet. Klinkt natuurlijk heel uitsloverig, maar als je regelmatig complimenten krijgt waaruit blijkt dat vrouwen je aantrekkelijk vinden, dan vind ik dat je dat best wel van jezelf mag zeggen.
U ook!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:40 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Bedankt voor deze interessante doch zinvolle mededeling.
Klopt! Ik lijk op een Oost-Europese maffiabaas!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens, op pasfoto's sta je altijd als een één of andere crimineel.
Je bent gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ben ook altijd fucking lelijk op pasfoto's. Weet niet wat het is. Belichting en een kutfotograaf, dat zullen de hoofdredenen wel zijn.
Ik mag jou direct al niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:17 schreef Blue.Stratos het volgende:
Ik ben iemand die er heel goed uitziet. Klinkt natuurlijk heel uitsloverig, maar als je regelmatig complimenten krijgt waaruit blijkt dat vrouwen je aantrekkelijk vinden, dan vind ik dat je dat best wel van jezelf mag zeggen.
Doe eens rustig halve garequote:
Lelijke plofkop!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:16 schreef Skodmod het volgende:
ecto... bij echte mannen is er geen plaats meer voor de schouders op de pasfoto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |