Het zijn hier juist de moslims die discrimineren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er was hier gister een turk die riep JARAG tegen mij, toen ik antwoordde ik JA DAG!Cursus Nederlands zal je goed doen. Daar kan wel aan gesleuteld worden. Zelfs mijn zusje schrijft beter. 'Ik niet ik begrijp jou'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar het hart vol van is, stroomt de emmer van over... ofzoiets maar dan anders. Wat ik probeer te zeggen is dat ik erg veel ik gebruik omdat het dan over mij gaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Cursus Nederlands zal je goed doen. Daar kan wel aan gesleuteld worden. Zelfs mijn zusje schrijft beter.
Dit dus ze moeten niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:52 schreef PinkBlossom het volgende:
Hadden die ouders die kinderen maar goed moeten opvoeden zodat ze niet in een pleeggezin hoeven
Ach, was een vervelende opmerking van mij. Had het beter achterwege kunnen laten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de emmer van over... ofzoiets maar dan anders. Wat ik probeer te zeggen is dat ik erg veel ik gebruik omdat het dan over mij gaat.
Goede analyse van de maatschappelijke verhoudingen en ontwikkelingen, wel. Jij bent vast en zeker hoogopgeleid en zeer intelligent, dat zie ik meteenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef HCFeestbeest het volgende:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat het de fout is van Nederland, 'want dat is gewoon hun cultuur, en dat moet je respecteren'. Dus als ik het goed begrijp moeten wij volgens dat soort mensen boerka's, overlast e.d. toestaan, want zij komen hier, dus moeten we tolerant zijn (met andere woorden onze westerse cultuur wegtiefen, en voortaan maar gewoon aan ramadan doen), en als een turks wijf niet in staat is om d'r kind op te voeden, moeten we wel haar eisen wat betreft de geaardheid van de pleegouders opvolgen, want het moet ons geen kankermoer kunnen schelen dat zij intolerant doen en discrimineren, als wij hun cultuur maar niet in de weg zitten.![]()
De maatschappij tegenwoordig
Het gaat hier over een kind dat al gemaakt is dus Adam en Eva zijn niet meer relevant. Ada en Eva kunnen tegenwoordig wel kindjes krijgen, samen of apart... Adam en Stevan kunnen dat ook als ze zich als pleegouders aanbieden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht. God heeft Adam en Eva geschapen en alleen een combinatie van Adam en Eva is geschikt om kindjes te maken. Adam en Stevan kunnen samen geen kindjes krijgen, net als Ada en Eva.
Zou jij het prettig vinden om twee vaders te hebben?
Waarom mag ik dan geen kindje adopteren? Ik voel mij ernstig gediscrimineerd. Als je hommo, drugsverslaafde of wietkweker bent is het geen enkel probleem voor de overheid, maar een alleenstaande mag geen kinderen adopteren, terwijl mijn ouders op een halfuur afstand wonen en ik een full-time werkloze buurvrouw heb die mijn kindje ook wel uit school wil halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef highender het volgende:
[..]
Het gaat hier over een kind dat al gemaakt is dus Adam en Eva zijn niet meer relevant. Ada en Eva kunnen tegenwoordig wel kindjes krijgen, samen of apart... Adam en Stevan kunnen dat ook als ze zich als pleegouders aanbieden.
Of het prettig is weet ik niet, zou jij het prettig vinden om religieuze ouders te hebben (en daardoor dus geïndoctrineerd te zijn)?
Als je m'n post had gelezen, had je opgemerkt dat ik het had over bepaalde mensen, en wat ze allemaal zeggen. Niet over wat iedereen vindt. Maar het heeft tot op zekere hoogte zeker weten betrekking tot de huidige maatschappij. Kijk jij ooit het nieuws? Weet jij uberhaubt wat er aan de gang is in Nederland? Kennelijk niet, of je bent een Turk (in dat geval respecteer ik dat je (indirect) opkomt voor je cultuur, maar het is vooralsnog niet juist wat je zegt. Is dit een beetje jouw leesniveau, of moet ik maar dalen tot ongeveer groep 3 (als je ooit naar school bent geweest)?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Goede analyse van de maatschappelijke verhoudingen en ontwikkelingen, wel. Jij bent vast en zeker hoogopgeleid en zeer intelligent, dat zie ik meteen
gr gr
Je wil een kind, zodat anderen het kunnen verzorgen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan geen kindje adopteren? Ik voel mij ernstig gediscrimineerd. Als je hommo, drugsverslaafde of wietkweker bent is het geen enkel probleem voor de overheid, maar een alleenstaande mag geen kinderen adopteren, terwijl mijn ouders op een halfuur afstand wonen en ik een full-time werkloze buurvrouw heb die mijn kindje ook wel uit school wil halen.
Klacht: ik wil een kindje.
Terechte klacht, van mij mag je hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan geen kindje adopteren? Ik voel mij ernstig gediscrimineerd. Als je hommo, drugsverslaafde of wietkweker bent is het geen enkel probleem voor de overheid, maar een alleenstaande mag geen kinderen adopteren, terwijl mijn ouders op een halfuur afstand wonen en ik een full-time werkloze buurvrouw heb die mijn kindje ook wel uit school wil halen.
Klacht: ik wil een kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |