autisten allemaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke nou bijdehandjes jullie weten precies wat ik bedoel dus ga nu geen smartass uithangen
ik zit alleen op FOK! als ik niks te doen heb eigenlijk, niet dat het zo superleuk is ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja sorry ik heb te lang in het sociale leven rond gehangen
jij bent geen hardcore FOK!kerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
oja sorry ik heb te lang in het sociale leven rond gehangen
same, maar dat is best vaak ha ha, of als ik geen zin heb om te leren (ook best vaak)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zit alleen op FOK! als ik niks te doen heb eigenlijk, niet dat het zo superleuk is ofzo
ik zit altijd achter FOK!, nooit iets te doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zit alleen op FOK! als ik niks te doen heb eigenlijk, niet dat het zo superleuk is ofzo
waarop?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
Ik was 17 en ben 18 en zit er nog maar drie maanden op omg
quote:
op FOK!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke nou bijdehandjes jullie weten precies wat ik bedoel dus ga nu geen smartass uithangen
weet je wat daar lekker bij smaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
weet je wat daar lekker bij smaakt?
gescheurdeof een spicy lapdanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:22 schreef jordyqwerty het volgende:
ff Pizza_Pepperoni in de oven gooien (haha goeie he)
Het is altijd voor bier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo, je ligt erin.
Nu is het tijd voor bier
bron: http://www.doodsbedreiging.nl/timelinetwitter:scarkoerd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 17:47:45@KloteMoslims kkr leyer val dood k maak je af je moeder je kkr vader je kkr family k neuk je anal kkr vieze kkr leyer kkr tfoe alik kkr homo reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |